heul wel !!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar je bent zelf ook niet altijd even leukook al denk je van wel.
Gast ik hoef alleen naar je te kijken en begin al te lachenquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Men kan moeilijk van 9 tot 5 vreselijk grappig en leuk zijn.. .ik heb het een tijd geprobeert, maar het lukte me echt niet
Ook als dat inhoud dat je met man en macht probeert 6 posts op een rij te krijgen? Lijkt me niet he...quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dacht dat dat inmiddels toch wel duidelijk was?
Als je het zo brengt:
2) Barra - erg irritant om alleen een qoute te plaatsen en er zelf niets bij te zetten. Hoe moet daar iemand op reageren?
Door deze dingen blijven er gewoon een hoop mensen weg
quote:quote van Barra:
Sgele typte:
hou je bek stomme donguido aap!!!
Ik bedoel wat kunnen ze nu wel over jou quote met een regeltje tekst zeggen?quote:quote van Droxz:
Sgele typte:
|Ja stomme aap ga weg
Natuurlijk niet iedereen, maar zo komt het bij mij (dus mijn persoonlijke mening... ) dus wel over.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook als iets gepost wordt wat ik zelf ook had willen zeggen. Gewoon om aan te geven dat hij niet de enige is die er zo over denkt.
En niet iedereen gaat het om de postcount dude..
Godverquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast ik hoef alleen naar je te kijken en begin al te lachen
Inkoppertje hequote:
Ik dingen naar mijn hand zetten, je vraagt om mijn mening... en die geef ik je.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook niet over. Droxz heeft nog weleens de neiging dingen naar zijn hand te zetten.
Maar goed ik ga er verders geen woorden meer aan vuil maken, heb er gewoon geen zin in.
Als mensen willen denken dat ze beter dan mij zijn, like i caremaar ik vind het niet leuk dat er snel
over mensen wordt geoordeeld. That's it.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:33 schreef debbie_19 het volgende:
Staat de OP goed zo? Kan het weer niet zien
Ik geef je mijn mening. PUNT.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik dingen naar mijn hand zetten, je vraagt om mijn mening... en die geef ik je.
Dus ik zou volgens jou woorden denken, dat ik beter ben? Je kan natuurlijk altijd selectief lezen.
En snel een oordelen? Hoe lang kom je hier nou al?
Ja nummer is goed hoor.. Omdat draakje er 'zoveel' van gemaakt had, zijn we toch gewoon verder gegaan vanaf 271.. ik zie het probleem nietquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
moet je je ogen open doen ???
Ik zeg nergens dat ik perfect ben, ik geef gewoon mijn persoonlijke mening.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oke droxz.. ik voel me toch wat op mijn piemeltje gestaan (jaja ik weet hij is lang)
[..]
ja droxz.... tuurlijk lieve jongen...
wat is het verschil tussen:
Sgele zegt:
[..]
[..]
Ik bedoel wat kunnen ze nu wel over jou quote met een regeltje tekst zeggen?
daar kan je lekker op reageren
verder vind ik het jammer alsof je zegt dat het een highleveltothemaxserieustopic is terwijl je zelf ook de topics volslowchat
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja nummer is goed hoor.. Omdat draakje er 'zoveel' van gemaakt had, zijn we toch gewoon verder gegaan vanaf 271.. ik zie het probleem niet
dude ???quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude ik kan hier op me werk nooit de plaatjes zien
En hoequote:
Like i carequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dude ???
hmz zal ik jou dan voortaan aanspreken met Bimbo ?
Jah want dan is er niemand en dan loop ik zelf gewoon wat te kutten, vind ik leuk man jeweetztsquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ook als dat inhoud dat je met man en macht probeert 6 posts op een rij te krijgen? Lijkt me niet he...
Jawel, maar jij moet toch je gelijk halen, dus dan heb ik er geen zin in. Je hebt geen zin in de mening van anderen. Dat blijkt aan alles wat je zegt. Ik heb daar geen zin in. Ik ga er verder dan niet mijn tijd aan verspillen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En hoe
Een discussie is gewoon niet mogelijk blijkbaar
Je bent weer eensch vrienden aan het maken Fubarquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dude ???
hmz zal ik jou dan voortaan aanspreken met Bimbo ?
vast niet maar wat denk je van onsquote:
Ik vroeg jullie wat de laatste was met een nummer, en heb er gewoon een vervolg aan gegeven.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja nummer is goed hoor.. Omdat draakje er 'zoveel' van gemaakt had, zijn we toch gewoon verder gegaan vanaf 271.. ik zie het probleem niet
als je dingen gaat posten als:quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik dingen naar mijn hand zetten, je vraagt om mijn mening... en die geef ik je.
Dus ik zou volgens jou woorden denken, dat ik beter ben? Je kan natuurlijk altijd selectief lezen.
En snel een oordelen? Hoe lang kom je hier nou al?
doe je je wel voor alsof de oldskoolcrew zich beter voeltquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Langzaam komt de kwaliteit in het topic weer terug![]()
Beller is er weer, Draakje kan weer posten... Seven en diertjuh posten weer af en toe
Ik voel me beledigtquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Natuurlijk niet iedereen, maar zo komt het bij mij (dus mijn persoonlijke mening... ) dus wel over.
Dat je het af en toe doet, is niets mis mee... maar sommige mensen maken er een sport van.
Nou geweldig, dat is dus 1 van de punten waar Droxz op doeltquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah want dan is er niemand en dan loop ik zelf gewoon wat te kutten, vind ik leuk man jeweetzts
Blijkbaar doe je dat toch, en ik mijn gelijk hebben?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawel, maar jij moet toch je gelijk halen, dus dan heb ik er geen zin in. Je hebt geen zin in de mening van anderen. Dat blijkt aan alles wat je zegt. Ik heb daar geen zin in. Ik ga er verder dan niet mijn tijd aan verspillen.
Dont goquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En hoe
Een discussie is gewoon niet mogelijk blijkbaar
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik perfect ben, ik geef gewoon mijn persoonlijke mening.
Er staat nergens dat ik NOOIT slowchat of een korte reactie geef. Maar mijn reactie's zijn GEMIDDELD toch wat langer dat anderen, of niet?
Vet man meestal als ik dat doe ben ik alleenquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou geweldig, dat is dus 1 van de punten waar Droxz op doelt
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee maar dat is een goed gevalletje de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet toch?
verder kan ik ook overal wel een langer verhaal van maken omdat het interessanter staat.
of gewoon met 2 alinea's werken!! moet je kijken hoe erg dit nu al op een verhaaltje gaat lijken!
owja en natuurlijk er ook even EINZ!!@21312!! bijzetten dat zijn ook al langere posts!
![]()
![]()
het gaat er toch om wat je te melden hebt e niet hoeveel karakters je post?
In hoeverre omschrijf je bovenstaand bericht dan?quote:
Nee, het is niet zo dat dat "wij" ons beter voelen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je dingen gaat posten als:
[..]
doe je je wel voor alsof de oldskoolcrew zich beter voelt
Jij bent stoerquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vet man meestal als ik dat doe ben ik alleen
Ja maar Droxzzzz heeft ALTIJD wat te melden zegt ie toch....wij hebben niks te melden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee maar dat is een goed gevalletje de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet toch?
verder kan ik ook overal wel een langer verhaal van maken omdat het interessanter staat.
of gewoon met 2 alinea's werken!! moet je kijken hoe erg dit nu al op een verhaaltje gaat lijken!
owja en natuurlijk er ook even EINZ!!@21312!! bijzetten dat zijn ook al langere posts!
![]()
![]()
Ik weet niet wat jij lult maar droxx ging zwaaien en ikke zegge: ga niet wegquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[..]
In hoeverre omschrijf je bovenstaand bericht dan?
zou maar op passen dat ie geen mot met barra krijgt danquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:43 schreef Moozzie het volgende:
@Droxz.nl en debbie_19
Misschien moeten jullie het een keertje doen, kunnen jullie het meteen bijleggen
Goeie seks verricht wonderen??
Blijkbaar hebben een aantal mensen dus weinig te melden, om het even jou wooren te gebruiken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Probeer eerst maar is normaal te typen. En een dergelijke reactie is gewoon reageren om het reageren zelf.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij lult maar droxx ging zwaaien en ikke zegge: ga niet weg![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar Droxzzzz heeft ALTIJD wat te melden zegt ie toch....wij hebben niks te melden.
Ze moeten het gewoon niet tegen barra zeggenquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zou maar op passen dat ie geen mot met barra krijgt dan
das toch dr neukertje of heb ik het nu mis ?
Anders ga jij even naar een serieus forum toequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Probeer eerst maar is normaal te typen. En een dergelijke reactie is gewoon reageren om het reageren zelf.
met melk en suiker svpquote:
Dat klopt ook wel in jou geval vind ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vet man meestal als ik dat doe ben ik alleen
Zal ik jou dan eerst even naar de kinderhoek brengen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Anders ga jij even naar een serieus forum toe
Blijkbaar Moos zit jij hier dan ook op de verkeerde plek, want dit is een serieus forum naar het schijnt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Anders ga jij even naar een serieus forum toe
Van zn eego Moozziequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij ook
Weet niet waar jij last van hebt btw
Nee dat zeg ik niet, lezen is blijkbaar ook niet je sterkste kant?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar Droxzzzz heeft ALTIJD wat te melden zegt ie toch....wij hebben niks te melden.
Moet je altijd onzin uit kramen dan om maar een post te krijgen? Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Blijkbaar Moos zit jij hier dan ook op de verkeerde plek, want dit is een serieus forum naar het schijnt.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bent weer eensch vrienden aan het maken Fubar
Altijd he, dat weet je tochquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:48 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Van zn eego Moozzie![]()
Of nie Beller
Hahaha sorry moest ff hoor .. JE houdt nog wel van me I hope?![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:43 schreef Moozzie het volgende:
@Droxz.nl en debbie_19
Misschien moeten jullie het een keertje doen, kunnen jullie het meteen bijleggen
Goeie seks verricht wonderen??
Nope dat zegt ook niemand.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je altijd onzin uit kramen dan om maar een post te krijgen? Volgens mij niet.
mja... dat kan... ben ik het helemaal mee eens..ik kom hier omdat ik geen reet te doen heb op mijn werk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, het is niet zo dat dat "wij" ons beter voelen.
Met "die" mensen wat een discussie aangaan leuk, en kwamen er nog langere en persoonlijkere gesprekken. Als ik zo het vorige topic bekijk gaat het gewoon nergens meer over, en dat is ook de reden waarom een aantal mensen hier nu wegblijven. Er is dus blijkbaar een verschil in mensen die hier komen, en de bedoeling van de mensen die hier komen.
Hij was erg leuk sgele, en erg van toepassingquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
waarom reageert er niemand op m'n pengiun?
quote:
Om op die mooie sandalidasjes te kunnen lopen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En toch had ik wel in de jaren 60 geboren willen worden
Oke mooiquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel in jou geval vind ik
Serieus en iets te melden hebben is volgens jou dus het zelfde?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Blijkbaar Moos zit jij hier dan ook op de verkeerde plek, want dit is een serieus forum naar het schijnt.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja... dat kan... ben ik het helemaal mee eens..ik kom hier omdat ik geen reet te doen heb op mijn werk.
Ik vind overgens niets mis met persoonlijkere gesprekken voeren.. alleen ik heb ook niet het idee dat toen ik hier kwam er interesse was in persoonlijke verhalen want toen ging het ook al over games en autos... en daar komen de lange persoonlijk gesprekken en verhalen ook niet van.
Verder vind ik ook dat sommige oldskool crew ("wij" zoals je het zo noemde) zo tolerant zijn als de gemiddelde terrorist uit het midden oosten.
Het was een lieve penguin hoor, ben je nu ook weer rustig?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef Sgele het volgende:
Dit is de zoveelste keer dat die discussie oplaait en niemand schiet er iets mee op.
Sorry hoor, ik begrijp dat we allemaal een mening hebben en die geven, maar als iemand zich vaker laat zien, omdat de 'oude' bekenden terugkomen dan moet dat toch gewoon kunnen?
Ik word ook moe van dat geouwehoer over die auto's, dat wilt toch niet zeggen dat ik Renedis en Runx (ook al is het een allochtoon) maar meteen dood wil hebben?
En nog steeds heeft niemand wat over m'n lieve penguin gezegd
Jah dat wist ik nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
vind ik ook fijn een discussie op zn tijdquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben een aantal mensen dus weinig te melden, om het even jou wooren te gebruiken.
Ik post toch ook geen heel a4tje vol, maar doe wel mijn best er wat van te maken...
p.s
Met jou valt een discussie te voeren met uitleg ed, dat vind ik positief![]()
Nee hoor, ik deel gewoon mijn mening met je. Moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke mooi
Wil je dat ook even tegen beller zeggen want hij zit in de aanval
Dank uquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het was een lieve penguin hoor, ben je nu ook weer rustig?![]()
Dit is de zoveelste keer omdat een aantal mensen het gewoon zat is dat het niet meer gezellig is, en het allemaal nergens meer over gaat. Ik vind het gewoon klote dat die mensen door die reden geen zin meer hebben om hier te posten. Ik ben niet enige met deze mening, maar blijkbaar wel de enige die daar zijn mond over open doet... Ik wil toch ook debbie en barra niet dood hebben ofzo....quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef Sgele het volgende:
Dit is de zoveelste keer dat die discussie oplaait en niemand schiet er iets mee op.
Sorry hoor, ik begrijp dat we allemaal een mening hebben en die geven, maar als iemand zich vaker laat zien, omdat de 'oude' bekenden terugkomen dan moet dat toch gewoon kunnen?
Ik word ook moe van dat geouwehoer over die auto's, dat wilt toch niet zeggen dat ik Renedis en Runx (ook al is het een allochtoon) maar meteen dood wil hebben?
Geeft voldoening he?quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef Sgele het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah dat wist ik niet
Ik wist niet beter dan dat je hiet alles met een paar lepels zout moest nemen
Daar lijkt het anders wel op.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dit is de zoveelste keer omdat een aantal mensen het gewoon zat is dat het niet meer gezellig is, en het allemaal nergens meer over gaat. Ik vind het gewoon klote dat die mensen door die reden geen zin meer hebben om hier te posten. Ik ben niet enige met deze mening, maar blijkbaar wel de enige die daar zijn mond over open doet... Ik wil toch ook debbie en barra niet dood hebben ofzo....
Niks mis meequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dit is de zoveelste keer omdat een aantal mensen het gewoon zat is dat het niet meer gezellig is, en het allemaal nergens meer over gaat. Ik vind het gewoon klote dat die mensen door die reden geen zin meer hebben om hier te posten. Ik ben niet enige met deze mening, maar blijkbaar wel de enige die daar zijn mond over open doet... Ik wil toch ook debbie en barra niet dood hebben ofzo....
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja... dat kan... ben ik het helemaal mee eens..ik kom hier omdat ik geen reet te doen heb op mijn werk.
Ik vind overgens niets mis met persoonlijkere gesprekken voeren.. alleen ik heb ook niet het idee dat toen ik hier kwam er interesse was in persoonlijke verhalen want toen ging het ook al over games en autos... en daar komen de lange persoonlijk gesprekken en verhalen ook niet van.
Verder vind ik ook dat sommige oldskool crew ("wij" zoals je het zo noemde) zo tolerant zijn als de gemiddelde terrorist uit het midden oosten.
Dan ben jij echt met mijn ogen aan het kijken hoor meiske..quote:
kijk droxz... moet ik dit nog uit gaan leggen of zeg je van laat maar?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
* _F.U.B.A.R_ is heel tolerant alleen dan wel naar de mensen die ik zelf kies
als je daar een probleem met hebt wel shuff it where the sun does not shine !
word alleen soms een beetje moe van het gegeil op de vrouwen enz enz
niet dat ik iets te kort kom ben zelf getrouwd enz
word er alleen soms een beetje schijt ziek van
that was mho
Gelukkig zie jij dan hetzelfdequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan ben jij echt met mijn ogen aan het kijken hoor meiske..
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Debbie als het blijkt dat hij je toch dood mag ik dan je hond hebben?
Uitleg van beide, met een onderbouwing.... a good thingquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vind ik ook fijn een discussie op zn tijd
Nee, toen hadden ze al airmaxquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Om op die mooie sandalidasjes te kunnen lopen?
Dat maak jij ervan. Maar waarom denk je dat dan?quote:
Ik zie iets heel andersquote:
Dat kan nu ook hoor! Alleen moet je snel zijn voor er politie langs komtquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, toen hadden ze al airmax![]()
Gewoon lekker drugs gebruiken in een park ofzo hahhahaha
Ik zei nog zo, niet mijn prive foto's mee naar je werk nemenquote:
En niet echt veel mensen zitten op dat geslijm te wachten volgens mij,quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
* _F.U.B.A.R_ is heel tolerant alleen dan wel naar de mensen die ik zelf kies
als je daar een probleem met hebt wel shuff it where the sun does not shine !
word alleen soms een beetje moe van het gegeil op de vrouwen enz enz
niet dat ik iets te kort kom ben zelf getrouwd enz
word er alleen soms een beetje schijt ziek van
that was mho
Ik gebruik ze als onderzettersquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, niet mijn prive foto's mee naar je werk nemen
begrijp ik ook zeker droxz... maar het is een beetje een oorzaak en gevolg verhaal.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat laatste kan wel kloppen ja, en daar zal ik je ook geen ongelijk in geven.
Maar juist doordat een aantal mensen het hier geprobeerd hebben te verzieken ben je daar gewoon wat voorzichtiger mee zoals je kan begrijpen.
Misschien wat meer je best doen, of wat minder selectief gaan lezen?quote:
Hij zegt dat ik met zijn ogen kijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Maar waarom denk je dat dan?
zeker... zolang mensen naar elkaar luisteren en proberen het vanaf de andere kant te zien is er ruimte voor een oplossingquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Uitleg van beide, met een onderbouwing.... a good thing![]()
Zo krijg je toch meer respect voor een bepaalde mening, mee eens?
Toon die de muziek maakt natuurlijk, een newbie is niet erg hoor. Maar het gaat erom hoe hij omgaat met de vaste garde.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
begrijp ik ook zeker droxz... maar het is een beetje een oorzaak en gevolg verhaal.
gezellige oldskool crew
accepteren iedereen
baggeraars
baggeraars weg
oldskoolcrew verbitterd
nieuwbee komt
oldskool crew denkt hey een baggeraar.. laten we maar lullig tegen hem doen
nieuwbie gaat dan echt zn hart niet meer uitstorten of lief doen nadat mensen hem dissen
hier maak ik mezelf overgens ook schuldig aan
Shit, die opmerking had ik moeten zien aankomenquote:
hahahaha, in de zomer zit ik redelijk vaak in het vondelpark in A'dam.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat kan nu ook hoor! Alleen moet je snel zijn voor er politie langs komt
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Shit, die opmerking had ik moeten zien aankomen
Ik ga niet abnormaal mijn best doen voor een Topic! Ik vind het hier meestal gezellig en heb nergens last van.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Misschien wat meer je best doen, of wat minder selectief gaan lezen?
Je eerste gedeelte is natuurlijk een persoonlijke mening. Droxz kan daar bijvoorbeeld totaal anders over denken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik met zijn ogen kijk
Waarom ik dat denk? Omdat hij het altijd heeft over dat de oldskool mensen wel kwaliteit in het topic brengen (als ik dan zo kijk naar FUBAR dan is de kwaliteit ver te zoeken, want zijn reacties slaan 9 van de 10 x echt nergens op) en wij als so cold "newbies" nergens mee komen en voor hem onder de maat posten. Ik vind het hier eigenlijk zowat nooit ongezellig...echt niet.
Niet eens het lullig doen tegen mensen die hier net posten, maar je zal wel wat minder interesse hebben. Tegenwoordig probeer zelfs ik (quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
begrijp ik ook zeker droxz... maar het is een beetje een oorzaak en gevolg verhaal.
gezellige oldskool crew
accepteren iedereen
baggeraars
baggeraars weg
oldskoolcrew verbitterd
nieuwbee komt
oldskool crew denkt hey een baggeraar.. laten we maar lullig tegen hem doen
nieuwbie gaat dan echt zn hart niet meer uitstorten of lief doen nadat mensen hem dissen
hier maak ik mezelf overgens ook schuldig aan
ja en daardoor is de vaste garde verbitterd...quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toon die de muziek maakt natuurlijk, een newbie is niet erg hoor. Maar het gaat erom hoe hij omgaat met de vaste garde.
En dat is nog wel eens verkeerd gegaan
Jep, helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zeker... zolang mensen naar elkaar luisteren en proberen het vanaf de andere kant te zien is er ruimte voor een oplossing
De 1 ziet het als kafferen, de andere ziet het als een gefundeerde mening plaatsen. Het is maar net hoe je daarmee mee omgaatquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ga niet abnormaal mijn best doen voor een Topic! Ik vind het hier meestal gezellig en heb nergens last van.
Jij leest blijkbaar selectief want je ziet altijd alleen maar de dingen die de "nieuwelingen" verkeerd doen.
Maar kom op..dit Topic is NIET mijn leven. Internet is sowieso niet mijn leven. Ik snap gewoon niet
waar jij je zo druk over maakt. Niemand maakt verder ruzie, iedereen doet (min of meer) normaal tegen
elkaar en jij zit alleen maar op ons te kafferen.
Sorry hoor, maar nu moet ik echt even reageren.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ga niet abnormaal mijn best doen voor een Topic! Ik vind het hier meestal gezellig en heb nergens last van.
Jij leest blijkbaar selectief want je ziet altijd alleen maar de dingen die de "nieuwelingen" verkeerd doen.
Maar kom op..dit Topic is NIET mijn leven. Internet is sowieso niet mijn leven. Ik snap gewoon niet
waar jij je zo druk over maakt. Niemand maakt verder ruzie, iedereen doet (min of meer) normaal tegen
Ja zeg je dat ook ff tegen Droxz bij alles wat hij typt???quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je eerste gedeelte is natuurlijk een persoonlijke mening. Droxz kan daar bijvoorbeeld totaal anders over denken.
En ik geloof je zonder meer dat jij het gezellig vindt, maar niet iedereen hoeft die mening te delen met je
Heb je niet voor niets 9 jaar over de kleuterschool gedaan he Droxz!quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, helemaal mee eens!
Misschien hebben die communicatie lessen toch nog nut gehad
Klopt daar heb je wel gelijk in, maar deze discussie is al 100x gevoerd en dan is iedereen weer ff blij, en ineens gaat het weer mis!quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De 1 ziet het als kafferen, de andere ziet het als een gefundeerde mening plaatsen. Het is maar net hoe je daarmee mee omgaat
Mensen ergeren zich aan je, niet alleen ik.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ikzeg al niks meer. Ik ben niet uit me plaat aan het gaat ofzo, ik zeg gewoon hoe ik het zie.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar nu moet ik echt even reageren.
Droxz geeft een mening, en sommige mensen nemen dit te persoonlijk op. Jij voelt je schijnbaar aangevallen als ik zo eens naar jou reacties kijk?
Als je kijkt naar de manier zoals Droxz en Barra elkaar bestoken met meningen, zie je dat er normaal met de juiste onderbouwing gereageerd kan worden.
Ik vind dat je dingen nogal rigoreus naar jezelf toetrekt, wat totaal niet nodig is.
snap je de hint dan ? als hij alleen op jullie zit te kafferenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Fijn dat ik nu hoor dat JIJ dus met mensen achter mijn rug omlult. Bedankt eerlijke Droxz.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mensen ergeren zich aan je, niet alleen ik.
Als jij daar niets aan wil doen, fijn, maar verwacht dan helemaal geen reactie's meer van mensen, kijken of je het dan niet zo gezellig vind hier.
Ik heb geen moeite met de manier waarop Droxz zijn mening brengt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja zeg je dat ook ff tegen Droxz bij alles wat hij typt???
Dat is makkelijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ikzeg al niks meer. Ik ben niet uit me plaat aan het gaat ofzo, ik zeg gewoon hoe ik het zie.
Wat jij zegt is nu jou mening. Ik breng er niks meer tegenin ik heb er ook geen zin meer in.
Zij reageren net zo op elkaar hoor..Droxz en Barra...ik snap het sowieso niet. Het is fucking internet. Dit is niet eens ons echte leven.
Ja dat doet hij zeker, is het niet op fok! is het wel op msnquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja zeg je dat ook ff tegen Droxz bij alles wat hij typt???
Oke... veeg mij maar op nuquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef crazy987 het volgende:
*trommelgeroffel*
Damens en heren, Miljes en br33z4hsletjes.
Hierbij kondig ik met trots aan.
*trompetter*
Crazy987
*luid applaus en gejuich*
hoezoquote:
Doe maar even lezenquote:
neej ik vroeg alleen maar of hij eerlijk wilde zijn. Ik krijg gelijk een stroom van berichtjes er tegen mij overheen, nou ja prima toch. Ik ben trouwens ook druk met me werk en kan me zo niet echt lekker concentreren. Ik zou nu eigenlijk pauze moeten houden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat is makkelijk
Waarom ben je er dan in eerste instantie tegen in gegaan?
Ja zeker, en Debbie... Sgele Droxz en ik hebben onderling ook meningsverschillen gehad hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja dat doet hij zeker, is het niet op fok! is het wel op msn
Ik vind dat je dat mooi verwoord. En ik gaf al in een post aan blij te zijn dat ik met barra gewoon normaal kan praten, en meer respect krijgt voor een mening met een dergelijke onderbouwing.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar nu moet ik echt even reageren.
Droxz geeft een mening, en sommige mensen nemen dit te persoonlijk op. Jij voelt je schijnbaar aangevallen als ik zo eens naar jou reacties kijk?
Als je kijkt naar de manier zoals Droxz en Barra elkaar bestoken met meningen, zie je dat er normaal met de juiste onderbouwing gereageerd kan worden.
Ik vind dat je dingen nogal rigoreus naar jezelf toetrekt, wat totaal niet nodig is.
Ik heb het gekke vermoeden dat dat niet alleen vandaag isquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
en mij zal het allemaal aan mn reet roesten vandaag
Hij noemde me altijd schelequote:Op dinsdag 4 november 2008 12:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker, en Debbie... Sgele Droxz en ik hebben onderling ook meningsverschillen gehad hoor
is toch leuk steeds die aankondigingen van mezelfquote:
Gast, dat is gewoon een feitquote:
het is:quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef crazy987 het volgende:
*trommelgeroffel*
*trompetter*
Crazy987
beetje naief niet ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Fijn dat ik nu hoor dat JIJ dus met mensen achter mijn rug omlult. Bedankt eerlijke Droxz.
Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar typ ik dat ik over jou lul?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Fijn dat ik nu hoor dat JIJ dus met mensen achter mijn rug omlult. Bedankt eerlijke Droxz.
mja k heb een topique of 2 gemist maar ik zie al dat er wat is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het is:
breekt-de-spanning-met-een-vette-vette-intree-man!
Tuulk droxz je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar typ ik dat ik over jou lul?
Mensen lullen tegen mij op msn, omdat ze het blijkbaar vaak eens zijn als ik wat post.
Dat is dus precies andersom als wat jij hier uit zit te kramen
Iedereen praat over iedereen, dat is gewoon een gegeven feit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
beetje naief niet ?
je zou zo ie zo kunnen verwachten dat mensen over elkaar en achter elkaars rug om lullen
bedoel je hoefd geen hoogleraar te zijn om de te snappen .....
Crazy987!quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef crazy987 het volgende:
*trommelgeroffel*
*trompetter*
Crazy987
Nietus!quote:
Ontkenning... maakt niet uit, ooit zul je daar overheen groeienquote:
mwa t is maar wat je druk noemtquote:
ook over mij en mijn schapen ? neee tooogquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iedereen praat over iedereen, dat is gewoon een gegeven feit.
oh...quote:
Jezus ik ben al bijna 2 meterquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ontkenning... maakt niet uit, ooit zul je daar overheen groeien
Om je uit je droom te helpen... nee dat dan weer niet, er zijn immers grenzenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ook over mij en mijn schapen ? neee tooog
Hij keek vast even niet goed naar zijn toetsenbordquote:
Details, daar moet je niet te veel op letten natuurlijkquote:
het is een forum... iedereen heeft een account.. laten ze dan gewoon fijn voor zichzelf spreken..quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mensen ergeren zich aan je, niet alleen ik.
volgens mij heeft 80% van dit topic geen probleem met debbie dus zal ze het verschil niet merkenquote:Als jij daar niets aan wil doen, fijn, maar verwacht dan helemaal geen reactie's meer van mensen, kijken of je het dan niet zo gezellig vind hier.
Dat zal het geweest zijn jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij keek vast even niet goed naar zijn toetsenbord
gelukkig maarquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Om je uit je droom te helpen... nee dat dan weer niet, er zijn immers grenzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Dat bedoel ik nou, wat moeten mensen hier nou mee?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tuulk droxz je hebt helemaal gelijk.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:21 schreef Runx het volgende:
[..]
gelukkig maar.... jullie willen wel over mij schapen hebben hé ..hé een nachtje 100 euro
zonder condoom 200 euro
Ik ben blij dat je dat zelf ook door hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
[..]
gelukkig maar.... jullie willen wel over mij schapen hebben hé ..hé een nachtje 100 euro
zonder condoom 200 euro
GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Neehee ik heb daar geen zin meer in. Ik reageer te fel ik ben dit ik ben dat...en daar komt nog bij dat IK werkelijk ff druk met me werk benquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, wat moeten mensen hier nou mee?
Reageer dan niet, of geef een behoorlijke reactie ofzo....
dat bedoelde ik dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iedereen praat over iedereen, dat is gewoon een gegeven feit.
Moeten die mensen ook lekker doen ja, beller, fubar, sgele en beller hebben dat in mijn ogen nu toch ook gedaan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het is een forum... iedereen heeft een account.. laten ze dan gewoon fijn voor zichzelf spreken..
wanneer mensen tegen mij zeggen dat ze zich ergens aan ergeren (zoals jij doet) wil ik daar best over in discussie.
maar op het moment dat mensen weg blijven weet ik toch niet wat ik fout doe?
[..]
volgens mij heeft 80% van dit topic geen probleem met debbie dus zal ze het verschil niet merken
Ik ga je vriendje toch niet doodmakenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]Moos neej..mijn vriend krijgt mijn hond uiteraard..moet je die eerst nog ff dood maken dan mag je Spike hebben
Anti climax als dat zo blijkt te zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hallo reageert iemand nog op mijn posts of zit ik voor de kat zn kut te typen?
Dat noemen ze een discussie met een onderbouwing deb, zou je toch inmiddels moeten weten?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neehee ik heb daar geen zin meer in. Ik reageer te fel ik ben dit ik ben dat...en daar komt nog bij dat IK werkelijk ff druk met me werk ben
Ongekend... ik ben zo belangrijk dat ik gewoon twee keer genoemd wordquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moeten die mensen ook lekker doen ja, beller, fubar, sgele en beller hebben dat in mijn ogen nu toch ook gedaan?
Ehm nou niet echt. Beller en Sgele hebben nog niet gezegt wat ze aan mij irritant vinden?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moeten die mensen ook lekker doen ja, beller, fubar, sgele en beller hebben dat in mijn ogen nu toch ook gedaan?
Heeft jouw kat geen poesje?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Irritant, mwah op een forum kun je mensen niet echt irritant vinden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ehm nou niet echt. Beller en Sgele hebben nog niet gezegt wat ze aan mij irritant vinden?
Fubar was wel duidelijk
Volgens mij was ik in mijn post een stuk terug redelijk duidelijk. Ik vind dat je dingen te snel naar je toe trekt, en dat je dat niet moet doen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ehm nou niet echt. Beller en Sgele hebben nog niet gezegt wat ze aan mij irritant vinden?
Fubar was wel duidelijk
[..]
zonder condoom 200 euro
Af en toe vraag ik me af welke drugs jij gebruikt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Wat is het fucking probleem dan droxz... je zegt tegen debbie dat ze mensen wegjaagt (niet alleen debbie ook ik) terwijl je nu zegt dat die mensen fijn weg moeten blijven/.....quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moeten die mensen ook lekker doen ja
Ik denk aangezien sommige nog in dit topic posten (net als jij) mensen het topic nog leuk vinden.quote:, beller, fubar, sgele en beller hebben dat in mijn ogen nu toch ook gedaan?
Meestal ben ik niet zo fel, dat moet jij ook weten. Af en toe heb ik dat, maar heeft niet iedereen daar wellus last van?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Irritant, mwah op een forum kun je mensen niet echt irritant vinden.
Echter, je zou is moeten proberen iets rustiger te reageren.
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
en als we toch zo bezig zijn wat vinden jullie aan mij irritantquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij toch zeker een paar dagen per maandquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Meestal ben ik niet zo fel, dat moet jij ook weten. Af en toe heb ik dat, maar heeft niet iedereen daar wellus last van?
viel meequote:Op dinsdag 4 november 2008 12:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Anti climax als dat zo blijkt te zijn
I'm sorry almachtige, het is dat ik geen foto van je heb, anders had ik een leuke fotosoep gemaaktquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... ik ben zo belangrijk dat ik gewoon twee keer genoemd word
ze kan ook harstike lief zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Meestal ben ik niet zo fel, dat moet jij ook weten. Af en toe heb ik dat, maar heeft niet iedereen daar wellus last van?
Dus dat doe ik altijd? Ik ben er de laatste tijd heel weinigquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij was ik in mijn post een stuk terug redelijk duidelijk. Ik vind dat je dingen te snel naar je toe trekt, en dat je dat niet moet doen.
count me inquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:28 schreef Crazyessie het volgende:
Goh ik heb daadwerkelijk iets te doen!!
WHOEEHOEEWWW.. Feestiej!
Bier iemand ?
lekkkuuuuhh ,quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:28 schreef Crazyessie het volgende:
WHOEEHOEEWWW.. Feestiej!
Bier iemand ?
'Maar..maar..ik ben niet...you knowquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij toch zeker een paar dagen per maand
M'n waterquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... ik ben zo belangrijk dat ik gewoon twee keer genoemd word
Ik had netjes een reactie gegeven dacht ik?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Meiske, ik zeg toch niet dat je dat constant doet?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dus dat doe ik altijd? Ik ben er de laatste tijd heel weinig
sorry ik dacht dat je te druk was met debbiequote:Op dinsdag 4 november 2008 12:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik had netjes een reactie gegeven dacht ik?
Ben hier ondertussen ook andere dingen aan het doen
Barra! Je kanquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
'Maar..maar..ik ben niet...you know
Heb je even?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:27 schreef Runx het volgende:
[..]
en als we toch zo bezig zijn wat vinden jullie aan mij irritant
alles ok , ik weet het wel
Die reactie's staan er toch echt. Over slijmen enzo...quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Fubar was wel duidelijk
Ohw cool gaan we zeggen wat we van iedereen irritant vindenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Fubar was wel duidelijk
Wat ben ik nu blij dat je dat niet hebtquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
I'm sorry almachtige, het is dat ik geen foto van je heb, anders had ik een leuke fotosoep gemaakt
Waarom heeft die allochtoon gewoon een uur langer pauze dan ik?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:30 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga even pauze houden , tot over een uur , a anderhalf uur ,
en dan moet het weer gezellig zijn hoaranders stuur ik mijn hondsdolle schapen op jullie af
naja tot straks
Neucken?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:29 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M komt uit zijn schuilkelder.
Veilig????
maar ik moet eve nzeggen dat het hier ook wel erg achteruit ging toen logi en haar crew hier veel gingen posten. Allemaal collegas en er ontstond echt een kliekje. Ik weinig van gemerkt omdat druk was, maar dat is ook niet gezellig. Gewoon lekker een gezellig onderwerp ofzo waar iedereen over mee kan lullen en niet van a naar b en geilen op vrouwen (he barra) en dan moet het goed komen.
Nu: Peace out
Laten we dat maar niet dubbelzinnig opvatten (wat we normaal wel moeten met jou postsquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry ik dacht dat je te druk was met debbie
Runx, dat hij je sowieso nooit aankijktquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw cool gaan we zeggen wat we van iedereen irritant vinden
Wat ik irritant vind aan:
- debbie_19 is dat ik haar hond niet mag hebben als ze dood is
- sgele is dat hij me nooit recht aankijkt als ik hem aankijk
- runx is dat hij nog steeds niet gesprongen is
hey prima..quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:29 schreef Crazy-M het volgende:
Veilig????
maar ik moet eve nzeggen dat het hier ook wel erg achteruit ging toen logi en haar crew hier veel gingen posten. Allemaal collegas en er ontstond echt een kliekje. Ik weinig van gemerkt omdat druk was, maar dat is ook niet gezellig. Gewoon lekker een gezellig onderwerp ofzo waar iedereen over mee kan lullen en niet van a naar b en geilen op vrouwen (he barra) en dan moet het goed komen.
Boom, dank jequote:Op dinsdag 4 november 2008 12:33 schreef Crazyessie het volgende:
Ik heb zin in bier!!!
Hahaha
* Crazyessie *haalt kratje en gooit er 1tje naar Madz en Runx*
Hey bedankt hequote:Op dinsdag 4 november 2008 12:33 schreef Crazyessie het volgende:
Ik heb zin in bier!!!
Hahaha
* Crazyessie *haalt kratje en gooit er 1tje naar Madz en Runx*
Kom op zegquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey prima..
ik flirt veel met debs enzo maar daar heb ik totopvandaag nog nooit problemen mee gehad.. sterker nog jullie reageerde er allemaal op....en dan niet negatief..
dus ik zal er vanaf nu mee stoppen om het hier op het forum te doen maar ga me er niet achteraf van beschuldigen.
Een biertje, niet verkeerd!quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:28 schreef Crazyessie het volgende:
WHOEEHOEEWWW.. Feestiej!
Bier iemand ?
quote:
Oh kut.. .quote:
whaha gejengel..ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kom op zeg
Ieder post op z'n eigen manier, ik vind jouw gejengel naar vrouwen niet echt irritant te noemen
En daarbij, dat hou je niet vol
wanneer ?quote:
Wanneer ga je weer naar je meissie?quote:
Mwa ik heb geen problemen met logi en haar crew. Vind het wel een gezellig groepjequote:Op dinsdag 4 november 2008 12:29 schreef Crazy-M het volgende:
Veilig????
Ik ben daar toch altijd wel duidelijk in geweest dacht ik zoquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey prima..
ik flirt veel met debs enzo maar daar heb ik totopvandaag nog nooit problemen mee gehad.. sterker nog jullie reageerde er allemaal op....en dan niet negatief..
dus ik zal er vanaf nu mee stoppen om het hier op het forum te doen maar ga me er niet achteraf van beschuldigen.
Sociaal van je jongenquote:
Ja ja...hij leert het alquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Een biertje, niet verkeerd!
Zal voor de verandering maar eens een juup nemen
had er ook nog nooit iemand over horen klagen...quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kom op zeg
Ieder post op z'n eigen manier, ik vind jouw gejengel naar vrouwen niet echt irritant te noemen
mn water! godverdomme dat is de 2de keer in 2 minuten man!!!quote:En daarbij, dat hou je niet vol
Wie staat er bovenaan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Komt er geen GRTDOJW last man standing gevecht ?
verdomme, heb al een hele poule gemaakt![]()
Maak een poll, kan je lachenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
had er ook nog nooit iemand over horen klagen...
tot crazy M net
[..]
mn water! godverdomme dat is de 2de keer in 2 minuten man!!!
Had je me foto met die juup nog gezien?quote:
quote:
quote:
Als het maar niet zo'n geweldige poll wordt waarin ik als mogelijke kloon van die takke aap sta.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Truequote:Op dinsdag 4 november 2008 12:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Runx, dat hij je sowieso nooit aankijkt
AJAXquote:
sgele of ik .... ik denk ikquote:
We worden kampioen dit jaar... hoop ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
AJAX![]()
ja, ik kom uit Enschede
Sgele bovenaan? Die ziet ze geeneens aankomenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sgele of ik .... ik denk ik
zet die maar in de gang bij de andere sorrysquote:
JAA TUURLIJK WAT DENK JIJ DANquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We worden kampioen dit jaar... hoop ik
Niks over mijquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
Ok en nu is het genoeg mensen
zal is haarfijn zeggen wwat ik van iedereen vindt
Droxz: als hij zo doorgaat gaat zijn andere pols ook in operatie.
Sgele: niet zijn fout dat hij niet kan lezen, maar vaak reageert hij niet tot de punt en leest hij alleen selectief met links over sex.
Beller: Tjah, tijdens je afwezigheid heb je ons genoeg gekut met je klones, wordt jezelf maar weer.
Barra: oversekste pimp
Fubar: weinig woorden die hij moet schoonmaken
Debbie: Iemand die dingen snel persoonlijk neemt.
Runx: Kunnen we hem nog het land uit zetten? (zo ongeveer: NU ????
Crazy-M: Een malloot eerste klas.
Zo dat was het wel ongeveer.
en nu weer terug naar gezelligheid godver!!!!
Dude, ik heb werkelijk nog nooit een kloon gehadquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
Sgele: niet zijn fout dat hij niet kan lezen, maar vaak reageert hij niet tot de punt en leest hij alleen selectief met links over sex.
Beller: Tjah, tijdens je afwezigheid heb je ons genoeg gekut met je klones, wordt jezelf maar weer.
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
AJAX![]()
ja, ik kom uit Enschede
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
ja tochquote:
wooh ik ben lievquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
nah, doen we nog nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer naar je meissie?Dan zal je waarschijnlijk weer mogen
Sjit, dan kan ik dus helemaal niet meer fappenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
Of je telt niet mee, het is maar net hoe je het bekijktquote:
Zie je wel zie je wel crazy-m(an) is een manquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik neem soms dingen snel persoonlijk...niet alles hoor
Zo malloot hoe is het met de lady
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
you make me a saaaaaaaaad pandaquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of je telt niet mee, het is maar net hoe je het bekijkt
Wij doen ook lekker mee anders! (NAC)quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We worden kampioen dit jaar... hoop ik
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of je telt niet mee, het is maar net hoe je het bekijkt
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben daar toch altijd wel duidelijk in geweest dacht ik zo
Zelfs ik geloof dat niet, of was het echt alleen lezen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude, ik heb werkelijk nog nooit een kloon gehad
Kan ik me helemaal in vindenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
word zal ik ook eens
Droxz: Vaal wel oke vaak ook verkeerde argumenten voor een discussie maar doet wel de moeite.
Sgele: Topper.
Beller: oldskool, maar wel oprecht.
Fubar: Direct
Debbie: Direct.
Runx: 1 broodje met witte graag! witte!
wij zijn lievquote:
Dat was een kwestie van vraag en aanbodquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gast je hebt zelfs soeps en bombaytv's gemaakt over ons.. dat doe je niet als je je er zo aan ergert...
Het was echt alleen mee lezen, en niet trollen met een kloonquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zelfs ik geloof dat niet, of was het echt alleen lezen?
Leer schrijven, leipe bosmongoolquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
OMGquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
word zal ik ook eens
Droxz: Vaal wel oke vaak ook verkeerde argumenten voor een discussie maar doet wel de moeite.
Meh, dan stem ik ook maar op mijzelfquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Poll: Wie wint het GRTOPJW Last Man Standing gevechtBarra Debbie_19 Droxz Runx (fail) Sgele (fail) Moozzie Crazy-M Madskillz Beller Fubar
Tussenstand:
quote:
ja als je een hekel aan de nazil's hebt dan ging je in de 2de wereld oorlog ze als bankier ook niet helpen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat was een kwestie van vraag en aanbod
Kan ik mee leven, laat iedereen zo'n lijstje maken... weet iedereen precies wie wat over iemand denktquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
word zal ik ook eens
Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kan ik mee leven, laat iedereen zo'n lijstje maken... weet iedereen precies wie wat over iemand denkt
Waarom FAIL achter mijn naam? Gast...als ik m'n neus ophaal schiet je als pudding naar m'n hersenenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Poll: Wie wint het GRTOPJW Last Man Standing gevechtBarra Debbie_19 Droxz Runx (fail) Sgele (fail) Moozzie Crazy-M Madskillz Beller Fubar
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom FAIL achter mijn naam? Gast...als ik m'n neus ophaal schiet je als pudding naar m'n hersenen
Godsamme manquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom FAIL achter mijn naam? Gast...als ik m'n neus ophaal schiet je als pudding naar m'n hersenen
nog nietquote:
ja duh wat is het nut van overal er om heen draaien ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
word zal ik ook eens
Het feest kan beginnen, want FUBAR is binnen tralalalalaquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
3xquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja duh wat is het nut van overal er om heen draaien ?
liever niet geeft zo veel rommel ..... en de geur ...........quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]waar ben je mee bezig? Wil je dat ik in me broek zeik ofzo?
Doe eensquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]waar ben je mee bezig? Wil je dat ik in me broek zeik ofzo?
quote:
sorry ik keek met jouw ogenquote:
Verandering is soms goedquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]eens...moet het toch een x met hem eens zijn
Idd gaat lekker daar! AZ ook, nu moet Ajax toch maar even beter zijn best gaan doen hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wij doen ook lekker mee anders! (NAC)
Als ik een lijstje moet maken dan staat dit bij jouquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
liever niet geeft zo veel rommel ..... en de geur ...........
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry ik keek met jouw ogen
en o, moozie, ik houd van vrouwen. Nu zo een problemen. Vrouwen kunnen ook van vrouwen houden toch
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik een lijstje moet maken dan staat dit bij jou
Sgele: Failz, he haz it
Staat er gras bij dat beekje?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hallow..heus wel dat het naar een lekker kabbelend bergbeekjes uit de alpen ruikt waar de natuur nog wonderschoon is en geen vervuiling te zien is.
Iets met mijn signature he?quote:
Hahaha godsammequote:
Ik weet ff niet wat ik daar op moet antwoorden....quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:51 schreef draculettetje het volgende:
pff alles loopt hier steeds vast
Ok ok, ik hou al opquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik weet ff niet wat ik daar op moet antwoorden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |