Nope dat zegt ook niemand.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je altijd onzin uit kramen dan om maar een post te krijgen? Volgens mij niet.
mja... dat kan... ben ik het helemaal mee eens..ik kom hier omdat ik geen reet te doen heb op mijn werk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, het is niet zo dat dat "wij" ons beter voelen.
Met "die" mensen wat een discussie aangaan leuk, en kwamen er nog langere en persoonlijkere gesprekken. Als ik zo het vorige topic bekijk gaat het gewoon nergens meer over, en dat is ook de reden waarom een aantal mensen hier nu wegblijven. Er is dus blijkbaar een verschil in mensen die hier komen, en de bedoeling van de mensen die hier komen.
Hij was erg leuk sgele, en erg van toepassingquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
waarom reageert er niemand op m'n pengiun?
quote:
Om op die mooie sandalidasjes te kunnen lopen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En toch had ik wel in de jaren 60 geboren willen worden
Oke mooiquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel in jou geval vind ik
Serieus en iets te melden hebben is volgens jou dus het zelfde?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Blijkbaar Moos zit jij hier dan ook op de verkeerde plek, want dit is een serieus forum naar het schijnt.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja... dat kan... ben ik het helemaal mee eens..ik kom hier omdat ik geen reet te doen heb op mijn werk.
Ik vind overgens niets mis met persoonlijkere gesprekken voeren.. alleen ik heb ook niet het idee dat toen ik hier kwam er interesse was in persoonlijke verhalen want toen ging het ook al over games en autos... en daar komen de lange persoonlijk gesprekken en verhalen ook niet van.
Verder vind ik ook dat sommige oldskool crew ("wij" zoals je het zo noemde) zo tolerant zijn als de gemiddelde terrorist uit het midden oosten.
Het was een lieve penguin hoor, ben je nu ook weer rustig?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef Sgele het volgende:
Dit is de zoveelste keer dat die discussie oplaait en niemand schiet er iets mee op.
Sorry hoor, ik begrijp dat we allemaal een mening hebben en die geven, maar als iemand zich vaker laat zien, omdat de 'oude' bekenden terugkomen dan moet dat toch gewoon kunnen?
Ik word ook moe van dat geouwehoer over die auto's, dat wilt toch niet zeggen dat ik Renedis en Runx (ook al is het een allochtoon) maar meteen dood wil hebben?
En nog steeds heeft niemand wat over m'n lieve penguin gezegd
Jah dat wist ik nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Blijkbaar Moos zit jij hier dan ook op de verkeerde plek, want dit is een serieus forum naar het schijnt.
vind ik ook fijn een discussie op zn tijdquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben een aantal mensen dus weinig te melden, om het even jou wooren te gebruiken.
Ik post toch ook geen heel a4tje vol, maar doe wel mijn best er wat van te maken...
p.s
Met jou valt een discussie te voeren met uitleg ed, dat vind ik positief![]()
Nee hoor, ik deel gewoon mijn mening met je. Moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke mooi
Wil je dat ook even tegen beller zeggen want hij zit in de aanval
Dank uquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het was een lieve penguin hoor, ben je nu ook weer rustig?![]()
Dit is de zoveelste keer omdat een aantal mensen het gewoon zat is dat het niet meer gezellig is, en het allemaal nergens meer over gaat. Ik vind het gewoon klote dat die mensen door die reden geen zin meer hebben om hier te posten. Ik ben niet enige met deze mening, maar blijkbaar wel de enige die daar zijn mond over open doet... Ik wil toch ook debbie en barra niet dood hebben ofzo....quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef Sgele het volgende:
Dit is de zoveelste keer dat die discussie oplaait en niemand schiet er iets mee op.
Sorry hoor, ik begrijp dat we allemaal een mening hebben en die geven, maar als iemand zich vaker laat zien, omdat de 'oude' bekenden terugkomen dan moet dat toch gewoon kunnen?
Ik word ook moe van dat geouwehoer over die auto's, dat wilt toch niet zeggen dat ik Renedis en Runx (ook al is het een allochtoon) maar meteen dood wil hebben?
Geeft voldoening he?quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef Sgele het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah dat wist ik niet
Ik wist niet beter dan dat je hiet alles met een paar lepels zout moest nemen
Daar lijkt het anders wel op.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dit is de zoveelste keer omdat een aantal mensen het gewoon zat is dat het niet meer gezellig is, en het allemaal nergens meer over gaat. Ik vind het gewoon klote dat die mensen door die reden geen zin meer hebben om hier te posten. Ik ben niet enige met deze mening, maar blijkbaar wel de enige die daar zijn mond over open doet... Ik wil toch ook debbie en barra niet dood hebben ofzo....
Niks mis meequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dit is de zoveelste keer omdat een aantal mensen het gewoon zat is dat het niet meer gezellig is, en het allemaal nergens meer over gaat. Ik vind het gewoon klote dat die mensen door die reden geen zin meer hebben om hier te posten. Ik ben niet enige met deze mening, maar blijkbaar wel de enige die daar zijn mond over open doet... Ik wil toch ook debbie en barra niet dood hebben ofzo....
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja... dat kan... ben ik het helemaal mee eens..ik kom hier omdat ik geen reet te doen heb op mijn werk.
Ik vind overgens niets mis met persoonlijkere gesprekken voeren.. alleen ik heb ook niet het idee dat toen ik hier kwam er interesse was in persoonlijke verhalen want toen ging het ook al over games en autos... en daar komen de lange persoonlijk gesprekken en verhalen ook niet van.
Verder vind ik ook dat sommige oldskool crew ("wij" zoals je het zo noemde) zo tolerant zijn als de gemiddelde terrorist uit het midden oosten.
Dan ben jij echt met mijn ogen aan het kijken hoor meiske..quote:
kijk droxz... moet ik dit nog uit gaan leggen of zeg je van laat maar?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
* _F.U.B.A.R_ is heel tolerant alleen dan wel naar de mensen die ik zelf kies
als je daar een probleem met hebt wel shuff it where the sun does not shine !
word alleen soms een beetje moe van het gegeil op de vrouwen enz enz
niet dat ik iets te kort kom ben zelf getrouwd enz
word er alleen soms een beetje schijt ziek van
that was mho
Gelukkig zie jij dan hetzelfdequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan ben jij echt met mijn ogen aan het kijken hoor meiske..
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Debbie als het blijkt dat hij je toch dood mag ik dan je hond hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |