Dat klopt ook wel in jou geval vind ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vet man meestal als ik dat doe ben ik alleen
Zal ik jou dan eerst even naar de kinderhoek brengen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Anders ga jij even naar een serieus forum toe
Blijkbaar Moos zit jij hier dan ook op de verkeerde plek, want dit is een serieus forum naar het schijnt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Anders ga jij even naar een serieus forum toe
Van zn eego Moozziequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij ook
Weet niet waar jij last van hebt btw
Nee dat zeg ik niet, lezen is blijkbaar ook niet je sterkste kant?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar Droxzzzz heeft ALTIJD wat te melden zegt ie toch....wij hebben niks te melden.
Moet je altijd onzin uit kramen dan om maar een post te krijgen? Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Blijkbaar Moos zit jij hier dan ook op de verkeerde plek, want dit is een serieus forum naar het schijnt.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bent weer eensch vrienden aan het maken Fubar
Altijd he, dat weet je tochquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:48 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Van zn eego Moozzie![]()
Of nie Beller
Hahaha sorry moest ff hoor .. JE houdt nog wel van me I hope?![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:43 schreef Moozzie het volgende:
@Droxz.nl en debbie_19
Misschien moeten jullie het een keertje doen, kunnen jullie het meteen bijleggen
Goeie seks verricht wonderen??
Nope dat zegt ook niemand.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je altijd onzin uit kramen dan om maar een post te krijgen? Volgens mij niet.
mja... dat kan... ben ik het helemaal mee eens..ik kom hier omdat ik geen reet te doen heb op mijn werk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, het is niet zo dat dat "wij" ons beter voelen.
Met "die" mensen wat een discussie aangaan leuk, en kwamen er nog langere en persoonlijkere gesprekken. Als ik zo het vorige topic bekijk gaat het gewoon nergens meer over, en dat is ook de reden waarom een aantal mensen hier nu wegblijven. Er is dus blijkbaar een verschil in mensen die hier komen, en de bedoeling van de mensen die hier komen.
Hij was erg leuk sgele, en erg van toepassingquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
waarom reageert er niemand op m'n pengiun?
quote:
Om op die mooie sandalidasjes te kunnen lopen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En toch had ik wel in de jaren 60 geboren willen worden
Oke mooiquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel in jou geval vind ik
Serieus en iets te melden hebben is volgens jou dus het zelfde?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Blijkbaar Moos zit jij hier dan ook op de verkeerde plek, want dit is een serieus forum naar het schijnt.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja... dat kan... ben ik het helemaal mee eens..ik kom hier omdat ik geen reet te doen heb op mijn werk.
Ik vind overgens niets mis met persoonlijkere gesprekken voeren.. alleen ik heb ook niet het idee dat toen ik hier kwam er interesse was in persoonlijke verhalen want toen ging het ook al over games en autos... en daar komen de lange persoonlijk gesprekken en verhalen ook niet van.
Verder vind ik ook dat sommige oldskool crew ("wij" zoals je het zo noemde) zo tolerant zijn als de gemiddelde terrorist uit het midden oosten.
Het was een lieve penguin hoor, ben je nu ook weer rustig?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:50 schreef Sgele het volgende:
Dit is de zoveelste keer dat die discussie oplaait en niemand schiet er iets mee op.
Sorry hoor, ik begrijp dat we allemaal een mening hebben en die geven, maar als iemand zich vaker laat zien, omdat de 'oude' bekenden terugkomen dan moet dat toch gewoon kunnen?
Ik word ook moe van dat geouwehoer over die auto's, dat wilt toch niet zeggen dat ik Renedis en Runx (ook al is het een allochtoon) maar meteen dood wil hebben?
En nog steeds heeft niemand wat over m'n lieve penguin gezegd
Jah dat wist ik nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
vind ik ook fijn een discussie op zn tijdquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben een aantal mensen dus weinig te melden, om het even jou wooren te gebruiken.
Ik post toch ook geen heel a4tje vol, maar doe wel mijn best er wat van te maken...
p.s
Met jou valt een discussie te voeren met uitleg ed, dat vind ik positief![]()
Nee hoor, ik deel gewoon mijn mening met je. Moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Oke mooi
Wil je dat ook even tegen beller zeggen want hij zit in de aanval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |