Blijkbaar doe je dat toch, en ik mijn gelijk hebben?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jawel, maar jij moet toch je gelijk halen, dus dan heb ik er geen zin in. Je hebt geen zin in de mening van anderen. Dat blijkt aan alles wat je zegt. Ik heb daar geen zin in. Ik ga er verder dan niet mijn tijd aan verspillen.
Dont goquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En hoe
Een discussie is gewoon niet mogelijk blijkbaar
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik perfect ben, ik geef gewoon mijn persoonlijke mening.
Er staat nergens dat ik NOOIT slowchat of een korte reactie geef. Maar mijn reactie's zijn GEMIDDELD toch wat langer dat anderen, of niet?
Vet man meestal als ik dat doe ben ik alleenquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou geweldig, dat is dus 1 van de punten waar Droxz op doelt
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee maar dat is een goed gevalletje de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet toch?
verder kan ik ook overal wel een langer verhaal van maken omdat het interessanter staat.
of gewoon met 2 alinea's werken!! moet je kijken hoe erg dit nu al op een verhaaltje gaat lijken!
owja en natuurlijk er ook even EINZ!!@21312!! bijzetten dat zijn ook al langere posts!
![]()
![]()
het gaat er toch om wat je te melden hebt e niet hoeveel karakters je post?
In hoeverre omschrijf je bovenstaand bericht dan?quote:
Nee, het is niet zo dat dat "wij" ons beter voelen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je dingen gaat posten als:
[..]
doe je je wel voor alsof de oldskoolcrew zich beter voelt
Jij bent stoerquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vet man meestal als ik dat doe ben ik alleen
Ja maar Droxzzzz heeft ALTIJD wat te melden zegt ie toch....wij hebben niks te melden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee maar dat is een goed gevalletje de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet toch?
verder kan ik ook overal wel een langer verhaal van maken omdat het interessanter staat.
of gewoon met 2 alinea's werken!! moet je kijken hoe erg dit nu al op een verhaaltje gaat lijken!
owja en natuurlijk er ook even EINZ!!@21312!! bijzetten dat zijn ook al langere posts!
![]()
![]()
Ik weet niet wat jij lult maar droxx ging zwaaien en ikke zegge: ga niet wegquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
[..]
In hoeverre omschrijf je bovenstaand bericht dan?
zou maar op passen dat ie geen mot met barra krijgt danquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:43 schreef Moozzie het volgende:
@Droxz.nl en debbie_19
Misschien moeten jullie het een keertje doen, kunnen jullie het meteen bijleggen
Goeie seks verricht wonderen??
Blijkbaar hebben een aantal mensen dus weinig te melden, om het even jou wooren te gebruiken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Probeer eerst maar is normaal te typen. En een dergelijke reactie is gewoon reageren om het reageren zelf.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij lult maar droxx ging zwaaien en ikke zegge: ga niet weg![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar Droxzzzz heeft ALTIJD wat te melden zegt ie toch....wij hebben niks te melden.
Ze moeten het gewoon niet tegen barra zeggenquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zou maar op passen dat ie geen mot met barra krijgt dan
das toch dr neukertje of heb ik het nu mis ?
Anders ga jij even naar een serieus forum toequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Probeer eerst maar is normaal te typen. En een dergelijke reactie is gewoon reageren om het reageren zelf.
met melk en suiker svpquote:
Dat klopt ook wel in jou geval vind ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Vet man meestal als ik dat doe ben ik alleen
Zal ik jou dan eerst even naar de kinderhoek brengen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Anders ga jij even naar een serieus forum toe
Blijkbaar Moos zit jij hier dan ook op de verkeerde plek, want dit is een serieus forum naar het schijnt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Anders ga jij even naar een serieus forum toe
Van zn eego Moozziequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij ook
Weet niet waar jij last van hebt btw
Nee dat zeg ik niet, lezen is blijkbaar ook niet je sterkste kant?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar Droxzzzz heeft ALTIJD wat te melden zegt ie toch....wij hebben niks te melden.
Moet je altijd onzin uit kramen dan om maar een post te krijgen? Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Blijkbaar Moos zit jij hier dan ook op de verkeerde plek, want dit is een serieus forum naar het schijnt.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bent weer eensch vrienden aan het maken Fubar
Altijd he, dat weet je tochquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:48 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Van zn eego Moozzie![]()
Of nie Beller
Hahaha sorry moest ff hoor .. JE houdt nog wel van me I hope?![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:43 schreef Moozzie het volgende:
@Droxz.nl en debbie_19
Misschien moeten jullie het een keertje doen, kunnen jullie het meteen bijleggen
Goeie seks verricht wonderen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |