Oke... veeg mij maar op nuquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef crazy987 het volgende:
*trommelgeroffel*
Damens en heren, Miljes en br33z4hsletjes.
Hierbij kondig ik met trots aan.
*trompetter*
Crazy987
*luid applaus en gejuich*
hoezoquote:
Doe maar even lezenquote:
neej ik vroeg alleen maar of hij eerlijk wilde zijn. Ik krijg gelijk een stroom van berichtjes er tegen mij overheen, nou ja prima toch. Ik ben trouwens ook druk met me werk en kan me zo niet echt lekker concentreren. Ik zou nu eigenlijk pauze moeten houden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat is makkelijk
Waarom ben je er dan in eerste instantie tegen in gegaan?
Ja zeker, en Debbie... Sgele Droxz en ik hebben onderling ook meningsverschillen gehad hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja dat doet hij zeker, is het niet op fok! is het wel op msn
Ik vind dat je dat mooi verwoord. En ik gaf al in een post aan blij te zijn dat ik met barra gewoon normaal kan praten, en meer respect krijgt voor een mening met een dergelijke onderbouwing.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar nu moet ik echt even reageren.
Droxz geeft een mening, en sommige mensen nemen dit te persoonlijk op. Jij voelt je schijnbaar aangevallen als ik zo eens naar jou reacties kijk?
Als je kijkt naar de manier zoals Droxz en Barra elkaar bestoken met meningen, zie je dat er normaal met de juiste onderbouwing gereageerd kan worden.
Ik vind dat je dingen nogal rigoreus naar jezelf toetrekt, wat totaal niet nodig is.
Ik heb het gekke vermoeden dat dat niet alleen vandaag isquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
en mij zal het allemaal aan mn reet roesten vandaag
Hij noemde me altijd schelequote:Op dinsdag 4 november 2008 12:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker, en Debbie... Sgele Droxz en ik hebben onderling ook meningsverschillen gehad hoor
is toch leuk steeds die aankondigingen van mezelfquote:
Gast, dat is gewoon een feitquote:
het is:quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef crazy987 het volgende:
*trommelgeroffel*
*trompetter*
Crazy987
beetje naief niet ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Fijn dat ik nu hoor dat JIJ dus met mensen achter mijn rug omlult. Bedankt eerlijke Droxz.
Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar typ ik dat ik over jou lul?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Fijn dat ik nu hoor dat JIJ dus met mensen achter mijn rug omlult. Bedankt eerlijke Droxz.
mja k heb een topique of 2 gemist maar ik zie al dat er wat is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het is:
breekt-de-spanning-met-een-vette-vette-intree-man!
Tuulk droxz je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar typ ik dat ik over jou lul?
Mensen lullen tegen mij op msn, omdat ze het blijkbaar vaak eens zijn als ik wat post.
Dat is dus precies andersom als wat jij hier uit zit te kramen
Iedereen praat over iedereen, dat is gewoon een gegeven feit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
beetje naief niet ?
je zou zo ie zo kunnen verwachten dat mensen over elkaar en achter elkaars rug om lullen
bedoel je hoefd geen hoogleraar te zijn om de te snappen .....
Crazy987!quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:13 schreef crazy987 het volgende:
*trommelgeroffel*
*trompetter*
Crazy987
Nietus!quote:
Ontkenning... maakt niet uit, ooit zul je daar overheen groeienquote:
mwa t is maar wat je druk noemtquote:
ook over mij en mijn schapen ? neee tooogquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iedereen praat over iedereen, dat is gewoon een gegeven feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |