Uitleg van beide, met een onderbouwing.... a good thingquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vind ik ook fijn een discussie op zn tijd
Nee, toen hadden ze al airmaxquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Om op die mooie sandalidasjes te kunnen lopen?
Dat maak jij ervan. Maar waarom denk je dat dan?quote:
Ik zie iets heel andersquote:
Dat kan nu ook hoor! Alleen moet je snel zijn voor er politie langs komtquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, toen hadden ze al airmax![]()
Gewoon lekker drugs gebruiken in een park ofzo hahhahaha
Ik zei nog zo, niet mijn prive foto's mee naar je werk nemenquote:
En niet echt veel mensen zitten op dat geslijm te wachten volgens mij,quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
* _F.U.B.A.R_ is heel tolerant alleen dan wel naar de mensen die ik zelf kies
als je daar een probleem met hebt wel shuff it where the sun does not shine !
word alleen soms een beetje moe van het gegeil op de vrouwen enz enz
niet dat ik iets te kort kom ben zelf getrouwd enz
word er alleen soms een beetje schijt ziek van
that was mho
Ik gebruik ze als onderzettersquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, niet mijn prive foto's mee naar je werk nemen
begrijp ik ook zeker droxz... maar het is een beetje een oorzaak en gevolg verhaal.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat laatste kan wel kloppen ja, en daar zal ik je ook geen ongelijk in geven.
Maar juist doordat een aantal mensen het hier geprobeerd hebben te verzieken ben je daar gewoon wat voorzichtiger mee zoals je kan begrijpen.
Misschien wat meer je best doen, of wat minder selectief gaan lezen?quote:
Hij zegt dat ik met zijn ogen kijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Maar waarom denk je dat dan?
zeker... zolang mensen naar elkaar luisteren en proberen het vanaf de andere kant te zien is er ruimte voor een oplossingquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Uitleg van beide, met een onderbouwing.... a good thing![]()
Zo krijg je toch meer respect voor een bepaalde mening, mee eens?
Toon die de muziek maakt natuurlijk, een newbie is niet erg hoor. Maar het gaat erom hoe hij omgaat met de vaste garde.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
begrijp ik ook zeker droxz... maar het is een beetje een oorzaak en gevolg verhaal.
gezellige oldskool crew
accepteren iedereen
baggeraars
baggeraars weg
oldskoolcrew verbitterd
nieuwbee komt
oldskool crew denkt hey een baggeraar.. laten we maar lullig tegen hem doen
nieuwbie gaat dan echt zn hart niet meer uitstorten of lief doen nadat mensen hem dissen
hier maak ik mezelf overgens ook schuldig aan
Shit, die opmerking had ik moeten zien aankomenquote:
hahahaha, in de zomer zit ik redelijk vaak in het vondelpark in A'dam.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat kan nu ook hoor! Alleen moet je snel zijn voor er politie langs komt
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Shit, die opmerking had ik moeten zien aankomen
Ik ga niet abnormaal mijn best doen voor een Topic! Ik vind het hier meestal gezellig en heb nergens last van.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Misschien wat meer je best doen, of wat minder selectief gaan lezen?
Je eerste gedeelte is natuurlijk een persoonlijke mening. Droxz kan daar bijvoorbeeld totaal anders over denken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hij zegt dat ik met zijn ogen kijk
Waarom ik dat denk? Omdat hij het altijd heeft over dat de oldskool mensen wel kwaliteit in het topic brengen (als ik dan zo kijk naar FUBAR dan is de kwaliteit ver te zoeken, want zijn reacties slaan 9 van de 10 x echt nergens op) en wij als so cold "newbies" nergens mee komen en voor hem onder de maat posten. Ik vind het hier eigenlijk zowat nooit ongezellig...echt niet.
Niet eens het lullig doen tegen mensen die hier net posten, maar je zal wel wat minder interesse hebben. Tegenwoordig probeer zelfs ik (quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
begrijp ik ook zeker droxz... maar het is een beetje een oorzaak en gevolg verhaal.
gezellige oldskool crew
accepteren iedereen
baggeraars
baggeraars weg
oldskoolcrew verbitterd
nieuwbee komt
oldskool crew denkt hey een baggeraar.. laten we maar lullig tegen hem doen
nieuwbie gaat dan echt zn hart niet meer uitstorten of lief doen nadat mensen hem dissen
hier maak ik mezelf overgens ook schuldig aan
ja en daardoor is de vaste garde verbitterd...quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toon die de muziek maakt natuurlijk, een newbie is niet erg hoor. Maar het gaat erom hoe hij omgaat met de vaste garde.
En dat is nog wel eens verkeerd gegaan
Jep, helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zeker... zolang mensen naar elkaar luisteren en proberen het vanaf de andere kant te zien is er ruimte voor een oplossing
De 1 ziet het als kafferen, de andere ziet het als een gefundeerde mening plaatsen. Het is maar net hoe je daarmee mee omgaatquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ga niet abnormaal mijn best doen voor een Topic! Ik vind het hier meestal gezellig en heb nergens last van.
Jij leest blijkbaar selectief want je ziet altijd alleen maar de dingen die de "nieuwelingen" verkeerd doen.
Maar kom op..dit Topic is NIET mijn leven. Internet is sowieso niet mijn leven. Ik snap gewoon niet
waar jij je zo druk over maakt. Niemand maakt verder ruzie, iedereen doet (min of meer) normaal tegen
elkaar en jij zit alleen maar op ons te kafferen.
Sorry hoor, maar nu moet ik echt even reageren.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ga niet abnormaal mijn best doen voor een Topic! Ik vind het hier meestal gezellig en heb nergens last van.
Jij leest blijkbaar selectief want je ziet altijd alleen maar de dingen die de "nieuwelingen" verkeerd doen.
Maar kom op..dit Topic is NIET mijn leven. Internet is sowieso niet mijn leven. Ik snap gewoon niet
waar jij je zo druk over maakt. Niemand maakt verder ruzie, iedereen doet (min of meer) normaal tegen
Ja zeg je dat ook ff tegen Droxz bij alles wat hij typt???quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je eerste gedeelte is natuurlijk een persoonlijke mening. Droxz kan daar bijvoorbeeld totaal anders over denken.
En ik geloof je zonder meer dat jij het gezellig vindt, maar niet iedereen hoeft die mening te delen met je
Heb je niet voor niets 9 jaar over de kleuterschool gedaan he Droxz!quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, helemaal mee eens!
Misschien hebben die communicatie lessen toch nog nut gehad
Klopt daar heb je wel gelijk in, maar deze discussie is al 100x gevoerd en dan is iedereen weer ff blij, en ineens gaat het weer mis!quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De 1 ziet het als kafferen, de andere ziet het als een gefundeerde mening plaatsen. Het is maar net hoe je daarmee mee omgaat
Mensen ergeren zich aan je, niet alleen ik.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ikzeg al niks meer. Ik ben niet uit me plaat aan het gaat ofzo, ik zeg gewoon hoe ik het zie.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar nu moet ik echt even reageren.
Droxz geeft een mening, en sommige mensen nemen dit te persoonlijk op. Jij voelt je schijnbaar aangevallen als ik zo eens naar jou reacties kijk?
Als je kijkt naar de manier zoals Droxz en Barra elkaar bestoken met meningen, zie je dat er normaal met de juiste onderbouwing gereageerd kan worden.
Ik vind dat je dingen nogal rigoreus naar jezelf toetrekt, wat totaal niet nodig is.
snap je de hint dan ? als hij alleen op jullie zit te kafferenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |