Jezus ik ben al bijna 2 meterquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ontkenning... maakt niet uit, ooit zul je daar overheen groeien
Om je uit je droom te helpen... nee dat dan weer niet, er zijn immers grenzenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ook over mij en mijn schapen ? neee tooog
Hij keek vast even niet goed naar zijn toetsenbordquote:
Details, daar moet je niet te veel op letten natuurlijkquote:
het is een forum... iedereen heeft een account.. laten ze dan gewoon fijn voor zichzelf spreken..quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mensen ergeren zich aan je, niet alleen ik.
volgens mij heeft 80% van dit topic geen probleem met debbie dus zal ze het verschil niet merkenquote:Als jij daar niets aan wil doen, fijn, maar verwacht dan helemaal geen reactie's meer van mensen, kijken of je het dan niet zo gezellig vind hier.
Dat zal het geweest zijn jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij keek vast even niet goed naar zijn toetsenbord
gelukkig maarquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Om je uit je droom te helpen... nee dat dan weer niet, er zijn immers grenzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Dat bedoel ik nou, wat moeten mensen hier nou mee?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Tuulk droxz je hebt helemaal gelijk.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:21 schreef Runx het volgende:
[..]
gelukkig maar.... jullie willen wel over mij schapen hebben hé ..hé een nachtje 100 euro
zonder condoom 200 euro
Ik ben blij dat je dat zelf ook door hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
[..]
gelukkig maar.... jullie willen wel over mij schapen hebben hé ..hé een nachtje 100 euro
zonder condoom 200 euro
GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Neehee ik heb daar geen zin meer in. Ik reageer te fel ik ben dit ik ben dat...en daar komt nog bij dat IK werkelijk ff druk met me werk benquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou, wat moeten mensen hier nou mee?
Reageer dan niet, of geef een behoorlijke reactie ofzo....
dat bedoelde ik dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iedereen praat over iedereen, dat is gewoon een gegeven feit.
Moeten die mensen ook lekker doen ja, beller, fubar, sgele en beller hebben dat in mijn ogen nu toch ook gedaan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het is een forum... iedereen heeft een account.. laten ze dan gewoon fijn voor zichzelf spreken..
wanneer mensen tegen mij zeggen dat ze zich ergens aan ergeren (zoals jij doet) wil ik daar best over in discussie.
maar op het moment dat mensen weg blijven weet ik toch niet wat ik fout doe?
[..]
volgens mij heeft 80% van dit topic geen probleem met debbie dus zal ze het verschil niet merken
Ik ga je vriendje toch niet doodmakenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]Moos neej..mijn vriend krijgt mijn hond uiteraard..moet je die eerst nog ff dood maken dan mag je Spike hebben
Anti climax als dat zo blijkt te zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hallo reageert iemand nog op mijn posts of zit ik voor de kat zn kut te typen?
Dat noemen ze een discussie met een onderbouwing deb, zou je toch inmiddels moeten weten?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neehee ik heb daar geen zin meer in. Ik reageer te fel ik ben dit ik ben dat...en daar komt nog bij dat IK werkelijk ff druk met me werk ben
Ongekend... ik ben zo belangrijk dat ik gewoon twee keer genoemd wordquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moeten die mensen ook lekker doen ja, beller, fubar, sgele en beller hebben dat in mijn ogen nu toch ook gedaan?
Ehm nou niet echt. Beller en Sgele hebben nog niet gezegt wat ze aan mij irritant vinden?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moeten die mensen ook lekker doen ja, beller, fubar, sgele en beller hebben dat in mijn ogen nu toch ook gedaan?
Heeft jouw kat geen poesje?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hallo reageert iemand nog op mijn posts of zit ik voor de kat zn kut te typen?
Irritant, mwah op een forum kun je mensen niet echt irritant vinden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ehm nou niet echt. Beller en Sgele hebben nog niet gezegt wat ze aan mij irritant vinden?
Fubar was wel duidelijk
Volgens mij was ik in mijn post een stuk terug redelijk duidelijk. Ik vind dat je dingen te snel naar je toe trekt, en dat je dat niet moet doen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ehm nou niet echt. Beller en Sgele hebben nog niet gezegt wat ze aan mij irritant vinden?
Fubar was wel duidelijk
[..]
zonder condoom 200 euro
Af en toe vraag ik me af welke drugs jij gebruikt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Wat is het fucking probleem dan droxz... je zegt tegen debbie dat ze mensen wegjaagt (niet alleen debbie ook ik) terwijl je nu zegt dat die mensen fijn weg moeten blijven/.....quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moeten die mensen ook lekker doen ja
Ik denk aangezien sommige nog in dit topic posten (net als jij) mensen het topic nog leuk vinden.quote:, beller, fubar, sgele en beller hebben dat in mijn ogen nu toch ook gedaan?
Meestal ben ik niet zo fel, dat moet jij ook weten. Af en toe heb ik dat, maar heeft niet iedereen daar wellus last van?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Irritant, mwah op een forum kun je mensen niet echt irritant vinden.
Echter, je zou is moeten proberen iets rustiger te reageren.
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
en als we toch zo bezig zijn wat vinden jullie aan mij irritantquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jij toch zeker een paar dagen per maandquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Meestal ben ik niet zo fel, dat moet jij ook weten. Af en toe heb ik dat, maar heeft niet iedereen daar wellus last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |