Waarom heeft die allochtoon gewoon een uur langer pauze dan ik?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:30 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga even pauze houden , tot over een uur , a anderhalf uur ,
en dan moet het weer gezellig zijn hoaranders stuur ik mijn hondsdolle schapen op jullie af
naja tot straks
Neucken?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:29 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M komt uit zijn schuilkelder.
Veilig????
maar ik moet eve nzeggen dat het hier ook wel erg achteruit ging toen logi en haar crew hier veel gingen posten. Allemaal collegas en er ontstond echt een kliekje. Ik weinig van gemerkt omdat druk was, maar dat is ook niet gezellig. Gewoon lekker een gezellig onderwerp ofzo waar iedereen over mee kan lullen en niet van a naar b en geilen op vrouwen (he barra) en dan moet het goed komen.
Nu: Peace out
Laten we dat maar niet dubbelzinnig opvatten (wat we normaal wel moeten met jou postsquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry ik dacht dat je te druk was met debbie
Runx, dat hij je sowieso nooit aankijktquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw cool gaan we zeggen wat we van iedereen irritant vinden
Wat ik irritant vind aan:
- debbie_19 is dat ik haar hond niet mag hebben als ze dood is
- sgele is dat hij me nooit recht aankijkt als ik hem aankijk
- runx is dat hij nog steeds niet gesprongen is
hey prima..quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:29 schreef Crazy-M het volgende:
Veilig????
maar ik moet eve nzeggen dat het hier ook wel erg achteruit ging toen logi en haar crew hier veel gingen posten. Allemaal collegas en er ontstond echt een kliekje. Ik weinig van gemerkt omdat druk was, maar dat is ook niet gezellig. Gewoon lekker een gezellig onderwerp ofzo waar iedereen over mee kan lullen en niet van a naar b en geilen op vrouwen (he barra) en dan moet het goed komen.
Boom, dank jequote:Op dinsdag 4 november 2008 12:33 schreef Crazyessie het volgende:
Ik heb zin in bier!!!
Hahaha
* Crazyessie *haalt kratje en gooit er 1tje naar Madz en Runx*
Hey bedankt hequote:Op dinsdag 4 november 2008 12:33 schreef Crazyessie het volgende:
Ik heb zin in bier!!!
Hahaha
* Crazyessie *haalt kratje en gooit er 1tje naar Madz en Runx*
Kom op zegquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey prima..
ik flirt veel met debs enzo maar daar heb ik totopvandaag nog nooit problemen mee gehad.. sterker nog jullie reageerde er allemaal op....en dan niet negatief..
dus ik zal er vanaf nu mee stoppen om het hier op het forum te doen maar ga me er niet achteraf van beschuldigen.
Een biertje, niet verkeerd!quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:28 schreef Crazyessie het volgende:
Goh ik heb daadwerkelijk iets te doen!!
WHOEEHOEEWWW.. Feestiej!
Bier iemand ?
quote:
Oh kut.. .quote:
whaha gejengel..ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kom op zeg
Ieder post op z'n eigen manier, ik vind jouw gejengel naar vrouwen niet echt irritant te noemen
En daarbij, dat hou je niet vol
wanneer ?quote:
Wanneer ga je weer naar je meissie?quote:
Mwa ik heb geen problemen met logi en haar crew. Vind het wel een gezellig groepjequote:Op dinsdag 4 november 2008 12:29 schreef Crazy-M het volgende:
Veilig????
Ik ben daar toch altijd wel duidelijk in geweest dacht ik zoquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey prima..
ik flirt veel met debs enzo maar daar heb ik totopvandaag nog nooit problemen mee gehad.. sterker nog jullie reageerde er allemaal op....en dan niet negatief..
dus ik zal er vanaf nu mee stoppen om het hier op het forum te doen maar ga me er niet achteraf van beschuldigen.
Sociaal van je jongenquote:
Ja ja...hij leert het alquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Een biertje, niet verkeerd!
Zal voor de verandering maar eens een juup nemen
had er ook nog nooit iemand over horen klagen...quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kom op zeg
Ieder post op z'n eigen manier, ik vind jouw gejengel naar vrouwen niet echt irritant te noemen
mn water! godverdomme dat is de 2de keer in 2 minuten man!!!quote:En daarbij, dat hou je niet vol
Wie staat er bovenaan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Komt er geen GRTDOJW last man standing gevecht ?
verdomme, heb al een hele poule gemaakt![]()
Maak een poll, kan je lachenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
had er ook nog nooit iemand over horen klagen...
tot crazy M net
[..]
mn water! godverdomme dat is de 2de keer in 2 minuten man!!!
Had je me foto met die juup nog gezien?quote:
quote:
quote:
Als het maar niet zo'n geweldige poll wordt waarin ik als mogelijke kloon van die takke aap sta.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Truequote:Op dinsdag 4 november 2008 12:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Runx, dat hij je sowieso nooit aankijkt
AJAXquote:
sgele of ik .... ik denk ikquote:
We worden kampioen dit jaar... hoop ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
AJAX![]()
ja, ik kom uit Enschede
Sgele bovenaan? Die ziet ze geeneens aankomenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sgele of ik .... ik denk ik
zet die maar in de gang bij de andere sorrysquote:
JAA TUURLIJK WAT DENK JIJ DANquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We worden kampioen dit jaar... hoop ik
Niks over mijquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
Ok en nu is het genoeg mensen
zal is haarfijn zeggen wwat ik van iedereen vindt
Droxz: als hij zo doorgaat gaat zijn andere pols ook in operatie.
Sgele: niet zijn fout dat hij niet kan lezen, maar vaak reageert hij niet tot de punt en leest hij alleen selectief met links over sex.
Beller: Tjah, tijdens je afwezigheid heb je ons genoeg gekut met je klones, wordt jezelf maar weer.
Barra: oversekste pimp
Fubar: weinig woorden die hij moet schoonmaken
Debbie: Iemand die dingen snel persoonlijk neemt.
Runx: Kunnen we hem nog het land uit zetten? (zo ongeveer: NU ????
Crazy-M: Een malloot eerste klas.
Zo dat was het wel ongeveer.
en nu weer terug naar gezelligheid godver!!!!
Dude, ik heb werkelijk nog nooit een kloon gehadquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
Sgele: niet zijn fout dat hij niet kan lezen, maar vaak reageert hij niet tot de punt en leest hij alleen selectief met links over sex.
Beller: Tjah, tijdens je afwezigheid heb je ons genoeg gekut met je klones, wordt jezelf maar weer.
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
AJAX![]()
ja, ik kom uit Enschede
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
ja tochquote:
wooh ik ben lievquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
nah, doen we nog nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer naar je meissie?Dan zal je waarschijnlijk weer mogen
Sjit, dan kan ik dus helemaal niet meer fappenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
Of je telt niet mee, het is maar net hoe je het bekijktquote:
Zie je wel zie je wel crazy-m(an) is een manquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik neem soms dingen snel persoonlijk...niet alles hoor
Zo malloot hoe is het met de lady
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |