viel meequote:Op dinsdag 4 november 2008 12:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Anti climax als dat zo blijkt te zijn
I'm sorry almachtige, het is dat ik geen foto van je heb, anders had ik een leuke fotosoep gemaaktquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... ik ben zo belangrijk dat ik gewoon twee keer genoemd word
ze kan ook harstike lief zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Meestal ben ik niet zo fel, dat moet jij ook weten. Af en toe heb ik dat, maar heeft niet iedereen daar wellus last van?
Dus dat doe ik altijd? Ik ben er de laatste tijd heel weinigquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij was ik in mijn post een stuk terug redelijk duidelijk. Ik vind dat je dingen te snel naar je toe trekt, en dat je dat niet moet doen.
count me inquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:28 schreef Crazyessie het volgende:
Goh ik heb daadwerkelijk iets te doen!!
WHOEEHOEEWWW.. Feestiej!
Bier iemand ?
lekkkuuuuhh ,quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:28 schreef Crazyessie het volgende:
WHOEEHOEEWWW.. Feestiej!
Bier iemand ?
'Maar..maar..ik ben niet...you knowquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij toch zeker een paar dagen per maand
M'n waterquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... ik ben zo belangrijk dat ik gewoon twee keer genoemd word
Ik had netjes een reactie gegeven dacht ik?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hallo reageert iemand nog op mijn posts of zit ik voor de kat zn kut te typen?
Meiske, ik zeg toch niet dat je dat constant doet?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dus dat doe ik altijd? Ik ben er de laatste tijd heel weinig
sorry ik dacht dat je te druk was met debbiequote:Op dinsdag 4 november 2008 12:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik had netjes een reactie gegeven dacht ik?
Ben hier ondertussen ook andere dingen aan het doen
Barra! Je kanquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
'Maar..maar..ik ben niet...you know
Heb je even?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:27 schreef Runx het volgende:
[..]
en als we toch zo bezig zijn wat vinden jullie aan mij irritant
alles ok , ik weet het wel
Die reactie's staan er toch echt. Over slijmen enzo...quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ehm nou niet echt. Beller en Sgele hebben nog niet gezegt wat ze aan mij irritant vinden?
Fubar was wel duidelijk
Ohw cool gaan we zeggen wat we van iedereen irritant vindenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ehm nou niet echt. Beller en Sgele hebben nog niet gezegt wat ze aan mij irritant vinden?
Fubar was wel duidelijk
Wat ben ik nu blij dat je dat niet hebtquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
I'm sorry almachtige, het is dat ik geen foto van je heb, anders had ik een leuke fotosoep gemaakt
Waarom heeft die allochtoon gewoon een uur langer pauze dan ik?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:30 schreef Runx het volgende:
mensen ik ga even pauze houden , tot over een uur , a anderhalf uur ,
en dan moet het weer gezellig zijn hoaranders stuur ik mijn hondsdolle schapen op jullie af
naja tot straks
Neucken?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:29 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M komt uit zijn schuilkelder.
Veilig????
maar ik moet eve nzeggen dat het hier ook wel erg achteruit ging toen logi en haar crew hier veel gingen posten. Allemaal collegas en er ontstond echt een kliekje. Ik weinig van gemerkt omdat druk was, maar dat is ook niet gezellig. Gewoon lekker een gezellig onderwerp ofzo waar iedereen over mee kan lullen en niet van a naar b en geilen op vrouwen (he barra) en dan moet het goed komen.
Nu: Peace out
Laten we dat maar niet dubbelzinnig opvatten (wat we normaal wel moeten met jou postsquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry ik dacht dat je te druk was met debbie
Runx, dat hij je sowieso nooit aankijktquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw cool gaan we zeggen wat we van iedereen irritant vinden
Wat ik irritant vind aan:
- debbie_19 is dat ik haar hond niet mag hebben als ze dood is
- sgele is dat hij me nooit recht aankijkt als ik hem aankijk
- runx is dat hij nog steeds niet gesprongen is
hey prima..quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:29 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M komt uit zijn schuilkelder.
Veilig????
maar ik moet eve nzeggen dat het hier ook wel erg achteruit ging toen logi en haar crew hier veel gingen posten. Allemaal collegas en er ontstond echt een kliekje. Ik weinig van gemerkt omdat druk was, maar dat is ook niet gezellig. Gewoon lekker een gezellig onderwerp ofzo waar iedereen over mee kan lullen en niet van a naar b en geilen op vrouwen (he barra) en dan moet het goed komen.
Nu: Peace out
Boom, dank jequote:Op dinsdag 4 november 2008 12:33 schreef Crazyessie het volgende:
Ik heb zin in bier!!!
Hahaha
* Crazyessie *haalt kratje en gooit er 1tje naar Madz en Runx*
Hey bedankt hequote:Op dinsdag 4 november 2008 12:33 schreef Crazyessie het volgende:
Ik heb zin in bier!!!
Hahaha
* Crazyessie *haalt kratje en gooit er 1tje naar Madz en Runx*
Kom op zegquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey prima..
ik flirt veel met debs enzo maar daar heb ik totopvandaag nog nooit problemen mee gehad.. sterker nog jullie reageerde er allemaal op....en dan niet negatief..
dus ik zal er vanaf nu mee stoppen om het hier op het forum te doen maar ga me er niet achteraf van beschuldigen.
Een biertje, niet verkeerd!quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:28 schreef Crazyessie het volgende:
WHOEEHOEEWWW.. Feestiej!
Bier iemand ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |