quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
Ok en nu is het genoeg mensen
zal is haarfijn zeggen wwat ik van iedereen vindt
Droxz: als hij zo doorgaat gaat zijn andere pols ook in operatie.
Sgele: niet zijn fout dat hij niet kan lezen, maar vaak reageert hij niet tot de punt en leest hij alleen selectief met links over sex.
Beller: Tjah, tijdens je afwezigheid heb je ons genoeg gekut met je klones, wordt jezelf maar weer.
Barra: oversekste pimp
Fubar: weinig woorden die hij moet schoonmaken
Debbie: Iemand die dingen snel persoonlijk neemt.
Runx: Kunnen we hem nog het land uit zetten? (zo ongeveer: NU ????
Crazy-M: Een malloot eerste klas.
Zo dat was het wel ongeveer.
en nu weer terug naar gezelligheid godver!!!!
you make me a saaaaaaaaad pandaquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of je telt niet mee, het is maar net hoe je het bekijkt
Wij doen ook lekker mee anders! (NAC)quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We worden kampioen dit jaar... hoop ik
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of je telt niet mee, het is maar net hoe je het bekijkt
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben daar toch altijd wel duidelijk in geweest dacht ik zo
Zelfs ik geloof dat niet, of was het echt alleen lezen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude, ik heb werkelijk nog nooit een kloon gehad
Kan ik me helemaal in vindenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
word zal ik ook eens
Droxz: Vaal wel oke vaak ook verkeerde argumenten voor een discussie maar doet wel de moeite.
Sgele: Topper.
Beller: oldskool, maar wel oprecht.
Fubar: Direct
Debbie: Direct.
Runx: 1 broodje met witte graag! witte!
wij zijn lievquote:
Dat was een kwestie van vraag en aanbodquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gast je hebt zelfs soeps en bombaytv's gemaakt over ons.. dat doe je niet als je je er zo aan ergert...
Het was echt alleen mee lezen, en niet trollen met een kloonquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zelfs ik geloof dat niet, of was het echt alleen lezen?
Leer schrijven, leipe bosmongoolquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
Ok en nu is het genoeg mensen
zal is haarfijn zeggen wwat ik van iedereen vindt
Sgele: niet zijn fout dat hij niet kan lezen, maar vaak reageert hij niet tot de punt en leest hij alleen selectief met links over sex.
OMGquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
word zal ik ook eens
Droxz: Vaal wel oke vaak ook verkeerde argumenten voor een discussie maar doet wel de moeite.
Meh, dan stem ik ook maar op mijzelfquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Poll: Wie wint het GRTOPJW Last Man Standing gevechtBarra Debbie_19 Droxz Runx (fail) Sgele (fail) Moozzie Crazy-M Madskillz Beller Fubar
Tussenstand:
quote:
ja als je een hekel aan de nazil's hebt dan ging je in de 2de wereld oorlog ze als bankier ook niet helpen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat was een kwestie van vraag en aanbod
Kan ik mee leven, laat iedereen zo'n lijstje maken... weet iedereen precies wie wat over iemand denktquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
word zal ik ook eens
Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kan ik mee leven, laat iedereen zo'n lijstje maken... weet iedereen precies wie wat over iemand denkt
Waarom FAIL achter mijn naam? Gast...als ik m'n neus ophaal schiet je als pudding naar m'n hersenenquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Poll: Wie wint het GRTOPJW Last Man Standing gevechtBarra Debbie_19 Droxz Runx (fail) Sgele (fail) Moozzie Crazy-M Madskillz Beller Fubar
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom FAIL achter mijn naam? Gast...als ik m'n neus ophaal schiet je als pudding naar m'n hersenen
Godsamme manquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waarom FAIL achter mijn naam? Gast...als ik m'n neus ophaal schiet je als pudding naar m'n hersenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |