Gast, hoeveel browsers kun je hebben op één pc? Zeker ook nog Opera ergens staan?quote:Op zondag 2 november 2008 23:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omfg, rtlgemist deed 't niet in IE, FF en safari. Doet ie 't wel in google chrome.
Je verwacht 't niet.
Als er iets nieuws uit is wil 't toch altijd ff zelf zienquote:Op zondag 2 november 2008 23:24 schreef Mikkie het volgende:
Gast, hoeveel browsers kun je hebben op één pc? Zeker ook nog Opera ergens staan?
Je kunt ook eens langslopen in het schrijfcentrum. Gevestigd in de UBquote:Op zondag 2 november 2008 23:30 schreef Swine het volgende:
Universitair Talencentrum Nijmegen. Semi-universitaire instelling (geloof ik) die allerlei vertaaldiensten en cursussen aanbied. Ken alleen niemand die daar ooit iets mee gedaan heeft. Heb zelf wel keer Bachelor-master Writing cursusje gehad, maar dat was niet zo diepgaand en toen was ik ook nog niet zo ver met mijn verslag. Misschien dat iemand weet wat het kost om teksten te laten controleren? Ik kon niets daarover vinden op de site, maar ik kan ook scheel zijn van al het getyp ondertussen
UTN
Anders kun je altijd D_K bellen, die komt je met liefde redden!quote:Op zondag 2 november 2008 23:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga mijn bed bezoeken
En proberen vannacht niet meer aan die clown in de hoek te denken.. Ik heb er de hele dag niet meer aangedacht tot net toen ik het woord bed typteIk heb gister toen ik thuiskwam ook serieus onder mijn bed gekeken
![]()
Ja dat gebeurt best vaak. Voordat een publicatie de deur uit gaat richting een wetenschappelijk tijdschrift wordt dat vaker gedaan. Alleen niet door mijn stagebegeleidster of op die afdeling, dus ze wist er niet veel over te vertellenquote:Op zondag 2 november 2008 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand betalen om je teksten te corrigeren, mag dat überhaupt? Ik dacht dat je zelf een cursus wetenschappelijk Engels wilde volgen
.
Moet inderdaad dan maar eens langslopen.quote:Op zondag 2 november 2008 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt ook eens langslopen in het schrijfcentrum. Gevestigd in de UB. Die bieden hulp bij het schrijven van scripties e.d., ook in 't Engels.
Whehehe, daarom heb ik mijn glock onder mijn kussen liggen voor het geval dat er clwons onder mijn bed liggenquote:Op zondag 2 november 2008 23:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga mijn bed bezoeken
En proberen vannacht niet meer aan die clown in de hoek te denken.. Ik heb er de hele dag niet meer aangedacht tot net toen ik het woord bed typteIk heb gister toen ik thuiskwam ook serieus onder mijn bed gekeken
![]()
Wat hij zegt!quote:
Djeejs waarom dan? Daarom heb ik voor mijn pc een mannetjequote:Op maandag 3 november 2008 07:48 schreef Slarioux het volgende:
Zal je dus zien dat ik zes weken moet wachten op de reparatie van mijn PC.
Ik ben mijn eigen mannetje, maar dit ligt buiten mijn machtquote:Op maandag 3 november 2008 08:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Djeejs waarom dan? Daarom heb ik voor mijn pc een mannetje![]()
Weet iemand waar je op de uni een Spits kan halen? Bij de bieb maar waar nog meer?
Thnx!quote:
Altijd gelazer met acer!quote:Op maandag 3 november 2008 08:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben mijn eigen mannetje, maar dit ligt buiten mijn macht.
Ik heb zo'n klein PC'tje, een mediacenterachtig geval van Acer. Maar ws. is de voeding dood en die moet vervangen worden. Kutzooi dus. Plus, ik heb wel backups maar daar kan ik niet zo 1-2-3 bij. Best kut allemaal dus.
Yepquote:
"[..] there exists a population P such that P(A) (kriebeltje) P(B)."quote:Op maandag 3 november 2008 08:56 schreef HostiMeister het volgende:
Hoofdletter a en b of kleine letter a en b?
Ik ook niet, maar het kan kloppen met de rest van de tekst. Ik ga er gewoon ff van uitquote:Op maandag 3 november 2008 09:11 schreef HostiMeister het volgende:
is het dan niet intersectie ( P(A) intersects P(B) ) ? Weet t niet zeker hoor
Dat is vrij matig dan. Ik heb een Acer desktop maar nog nooit gedoe mee gehad gelukkig...quote:Op maandag 3 november 2008 08:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben mijn eigen mannetje, maar dit ligt buiten mijn macht.
Ik heb zo'n klein PC'tje, een mediacenterachtig geval van Acer. Maar ws. is de voeding dood en die moet vervangen worden. Kutzooi dus. Plus, ik heb wel backups maar daar kan ik niet zo 1-2-3 bij. Best kut allemaal dus.
Ook geen garantie meer?quote:Op maandag 3 november 2008 10:09 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb ook altijd pech.
En het kutte is, mijn laptop ging stuk aan de oplader-ingang, dus het hele moederbord moest vervangen worden voor 600 euro. En nu is ie weer stuk, ergens met de stroom. En omdat het zo'n hip klein kutPC'tje is, zal je zien dat ook dat weer een grote bak met geld gaat kosten. Het verschil is dit keer dat ie niet verzekerd is.
Precies anderhalf jaar na dato. Ik kan alleen nog garantie krijgen volgens Europees recht als ik bewijs dat het een fabrieksdefect is. Dat het er al in zat. En dat is eigenlijk niet te bewijzen. Wie zegt dat ik er niet een keer tevéél stroom op heb gezet (ondanks de adapter)?quote:
Mijn eerste reactie was ook: 'Je hebt twee jaar garantie!'. Maar ik ga er vanuit dat je vanuit je werk ook wel een beetje weet wat wel en niet vergoed/gerepareerd wordt, dus dan is het wel kut. Maar desondanks: is het niet zo dat zíj moeten aantonen dat het een gebruikersdefect is? Misschien is er wel gewoon iets mis dat niet eens veroorzaakt had kunnen worden door de gebruiker. Lijkt me altijd het proberen waard, onderzoekskosten e.d. kun je altijd nog betalen, toch?quote:Op maandag 3 november 2008 10:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Precies anderhalf jaar na dato. Ik kan alleen nog garantie krijgen volgens Europees recht als ik bewijs dat het een fabrieksdefect is. Dat het er al in zat. En dat is eigenlijk niet te bewijzen. Wie zegt dat ik er niet een keer tevéél stroom op heb gezet (ondanks de adapter)?
Het wordt dus een gevalletje reparatie / vervanging van onderdelen. Gaat me sowieso onderzoekskosten kosten, en daar bovenop nog eens ¤¤¤ voor de reparatie zelf.
Nee toch? Volgens Europees recht was dat toch al veel langer?quote:Op maandag 3 november 2008 10:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
2 jaar garantie is pas vanaf januari 2008.
Nou, een blind paard kan de was doen!quote:Op maandag 3 november 2008 11:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Moet je eens een gesprek met me beginnen daar zit ook kop noch staart noch graat aan.
Ja wat Yashaaaaa zegt geldt volgens mij idd, plus dat ik vrij zeker weet dat ik degene ben die het moet aantonen. Ik wacht even op wat de winkel zegt (ik heb hem net ingeleverd) qua prijsopgave enzo, en eventueel ga ik dan zeuren. Als het moederbord stuk is kost me dat *veel* geld en ik ben niet van plan zonder slag of stoot op te geven. Aan de andere kant, ik heb wel wat beters te doen dan een dergelijke strijd tegen windmolens te voerenquote:Op maandag 3 november 2008 10:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was ook: 'Je hebt twee jaar garantie!'. Maar ik ga er vanuit dat je vanuit je werk ook wel een beetje weet wat wel en niet vergoed/gerepareerd wordt, dus dan is het wel kut. Maar desondanks: is het niet zo dat zíj moeten aantonen dat het een gebruikersdefect is? Misschien is er wel gewoon iets mis dat niet eens veroorzaakt had kunnen worden door de gebruiker. Lijkt me altijd het proberen waard, onderzoekskosten e.d. kun je altijd nog betalen, toch?
Als het kalf gedempt is gaat de derde er mee heen.quote:Op maandag 3 november 2008 11:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liever een gesprek zonder staart dan een appel in de boom.
Ik vind van wel!quote:Op maandag 3 november 2008 11:26 schreef r8ality het volgende:
Ja hoi. Ik werk er drie dagen per week. Voldoe ik dan aan de topic-eisen?
Yepquote:Op maandag 3 november 2008 11:26 schreef r8ality het volgende:
Ja hoi. Ik werk er drie dagen per week. Voldoe ik dan aan de topic-eisen?
Je bent je alvast aan het indekken voor de volgende keer spinnen?quote:Op maandag 3 november 2008 12:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als je een ontstoken teen hebt merk je pas hoe vaak je dat onding stoot
quote:Op maandag 3 november 2008 12:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je bent je alvast aan het indekken voor de volgende keer spinnen?
Kommaaroppes!quote:
Als je bedenkt dat ik nagenoeg niet geleerd had viel 't meequote:
Die digitale paal ja, die mogen ze liever gisteren dan vandaag in de hens zetten.quote:Op maandag 3 november 2008 11:31 schreef r8ality het volgende:
Dan meld ik mij vanaf de Energieweg (inclusief flitspaal die nog eens gruwelijk om gaat komen).
Dat is niet ontstoken, dat is een ingegroeide teennagel. Oplossing: naar de huisarts/ziekenhuis, verdoving erin, nagel stuk eraf, nagelbed doodmaken en laten genezen.quote:
Op de middenberm (waar GEEN scholieren fietsen), groen, en ziet er niet uit als een flitspaal, eerder een infozuil ofzoiets.quote:Op maandag 3 november 2008 12:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat ik nagenoeg niet geleerd had viel 't meeHet was voor mij echt multiplegok, dus we wachten gewoon lekker af, durf er weinig over te zeggen
[..]
Die digitale paal ja, die mogen ze liever gisteren dan vandaag in de hens zetten.
Plus, het is denk ik niet Yasha's nagelquote:Op maandag 3 november 2008 12:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat is niet ontstoken, dat is een ingegroeide teennagel. Oplossing: naar de huisarts/ziekenhuis, verdoving erin, nagel stuk eraf, nagelbed doodmaken en laten genezen.
Smakelijkquote:Op maandag 3 november 2008 12:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Been there done that, die kant is nu ook weer dikkig en alprecies die kant waar het daar op de foto is. maar daar is het alleen dik en pijnlijk als je er van boven af op drukt (want dan drukt de nagel in je vel)
Maar aan de andere kant van de nagel is de nagelriem ontstokenwant mijn teennagel is niet ingegroeid. Het bultje zit nml gewoon int midden en niet bovenin
I couldn't agree more. Maar wat dat betreft ben ik sowieso een anti-snelheidscontrolefundamentalistquote:Op maandag 3 november 2008 12:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Op de middenberm (waar GEEN scholieren fietsen), groen, en ziet er niet uit als een flitspaal, eerder een infozuil ofzoiets.
Maar het gaat om de verkeersveiligheid natuurlijk.
Nazi's!
Ik heb geen brood in huis! Dit werkt ook prima tegen de honger!quote:Op maandag 3 november 2008 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En net zei je nog dingen als "Kom maar op"
Zo kennen we 'm toch? Grote bek, maar als het er op aan komt...quote:Op maandag 3 november 2008 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En net zei je nog dingen als "Kom maar op"
Misschien dat je er bekend mee bent, maar ik weet het niet zeker dus ik zal het voorzeggen:quote:Op maandag 3 november 2008 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen brood in huis! Dit werkt ook prima tegen de honger!
Dan ben ik wegquote:Op maandag 3 november 2008 12:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo kennen we 'm toch? Grote bek, maar als het er op aan komt...
Internet heroquote:Op maandag 3 november 2008 12:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo kennen we 'm toch? Grote bek, maar als het er op aan komt...
real life zero!quote:
Da's mooi zuur. Heb ik ook jaren gehad, zogenaamde 'bijdrage ouders'. Alleen die kreeg ik nietquote:Op maandag 3 november 2008 12:46 schreef IrishBastard het volgende:
Goftedomme, net post van de IB-groep. Blijkt dat mijn pa volgend jaar 89 eu moet gaan betalen, maar aangezien 'ie dat niet doet, ga ik er dus 89 eu op achteruit![]()
Mja, iddquote:Op maandag 3 november 2008 12:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's mooi zuur. Heb ik ook jaren gehad, zogenaamde 'bijdrage ouders'. Alleen die kreeg ik niet. En je kon 'm dan wel alsnog krijgen, maar dan moest je voor het IBG een formulier invullen dat je WW III met je ouders had zo ongeveer, dat gingen ze dan checken bij allerlei instanties en dan maakte je een kans. Nah, dan laat maar
.
Idem behalve dat k mijn hele aanvullende beurs in 2009 niet krijg.quote:Op maandag 3 november 2008 12:46 schreef IrishBastard het volgende:
Goftedomme, net post van de IB-groep. Blijkt dat mijn pa volgend jaar 89 eu moet gaan betalen, maar aangezien 'ie dat niet doet, ga ik er dus 89 eu op achteruit![]()
Komt omdat ze dan nog geen gegevens beschikbaar hebben van de Belastingdienst aangaande het inkomen van je ouders.quote:Op maandag 3 november 2008 13:32 schreef morgane het volgende:
Ik kreeg net ook een brief dat ik geen aanvullende beurs krijg. Die kreeg ik vorig jaar ook, maar een paar weken later kreeg ik weer een brief dat ik wél 300e per maand krijg. Snap er dus niks van.
Ja, de IB-Groep. Leuker kunnen we het niet maken, en makkelijker zeker niet!quote:Op maandag 3 november 2008 13:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het lulligst vind ik het voor kinderen met gescheiden ouders en dat dan vaders zo leuk zijn om niks te betalen.
been there don thatquote:Op maandag 3 november 2008 13:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het lulligst vind ik het voor kinderen met gescheiden ouders en dat dan vaders zo leuk zijn om niks te betalen. maar vader wel zoveel verdiend dat het kind geen aanvullende beurs krijgt.
Ik mag nu niks zeggen over buitenlanders, maar...quote:Op maandag 3 november 2008 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad, marokaans meisje bij mij op school vertelde ook dat haar hele familie bij elkaar ingeschreven staat zodat ze uitwonende beurs krijgen
Illegale toeslagen en uitkeringen trekken? Ja, dat kunnen ze inderdaad héél goed.quote:Op maandag 3 november 2008 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jaaaaah, Mikkie wilde een compliment geven over dat ze dat wel erg goed kunnen.
Mijn ouders hebben zich voor het bestaan van de basiszorgverzekering helemaal scheel betaald aan particuliere (want zelfstandig ondernemer) verzekeringen. Wat we nu al 3 jaar van de IB-groep extra vangen komt daar nog niet eens bij in de buurt.quote:Op maandag 3 november 2008 13:58 schreef Mikkie het volgende:
Nah zoals r8ality klopt het ook niet. Een kennis van mij had dat ook. Die ouwelui gingen vier keer per week uit eten en bulkten van het geld, maar door wat handige investeringen e.d. verdienden ze op papier niets. Kortom: pipo kreeg maandelijks al geld van z'n ouders en er bovenop nog maximaal aanvullend. Eigenlijk klopt dat ook totaal niet.
Ja goed, daar kies je zelf voor als je een eigen bedrijf begint. Bovendien betaalt iedereen die in het ziekenfonds zat nu zo ongeveer allemaal een paar tientjes per maand meer, dus daar klopt dan ook iets niet. De rijken met eigen bedrijf worden rijker (en krijgen onterecht beurs), en armeren die de beurs had nodig hebben moeten meer betalen en hebben dus minder. Ergens klopt het niet.quote:Op maandag 3 november 2008 14:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zich voor het bestaan van de basiszorgverzekering helemaal scheel betaald aan particuliere (want zelfstandig ondernemer) verzekeringen. Wat we nu al 3 jaar van de IB-groep extra vangen komt daar nog niet eens bij in de buurt.
haha daar ga ik eventjes niet van uitquote:Op maandag 3 november 2008 14:26 schreef LastRequest het volgende:
LG komt uit Terneuzen haha.. maar als dat nummer het niet doet, was het misschien geen serieuze advertentie?
Van het belastingstelsel in NL, vooral wat er allemaal mis mee is, kun je onderhand een subforum voor aanmakenquote:Op maandag 3 november 2008 14:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja goed, daar kies je zelf voor als je een eigen bedrijf begint. Bovendien betaalt iedereen die in het ziekenfonds zat nu zo ongeveer allemaal een paar tientjes per maand meer, dus daar klopt dan ook iets niet. De rijken met eigen bedrijf worden rijker (en krijgen onterecht beurs), en armeren die de beurs had nodig hebben moeten meer betalen en hebben dus minder. Ergens klopt het niet.
Je hoort mij je niet veroordelen hoor, als ik het zo kon doen zou ik ook blij zijn. Maar op een bepaalde manier klopt dat hele stelsel met aftrekposten voor geen meter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Ik doe het, maar ik heb het wel nodigquote:Op maandag 3 november 2008 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
zijn er mensen die maximaal lenen bij de ib terwijl ze het eigelijk niet nodig hebben? (dus gewoon sparen) wat zijn de voor/nadelen hiervan?
quote:Op maandag 3 november 2008 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
zijn er mensen die maximaal lenen bij de ib terwijl ze het eigelijk niet nodig hebben? (dus gewoon sparen) wat zijn de voor/nadelen hiervan?
goed gelezen iddquote:Op maandag 3 november 2008 15:50 schreef LastRequest het volgende:
Zegt degene met een telefoon speciaal voor z'n twee simkaarten, een nieuw djspeeltje, etc.
Het werkt wel maar zet je geld niet in IJsland neerquote:Op maandag 3 november 2008 15:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
goed gelezen iddik kan er 1% rente extra op pakken de komende 2 jaar, dus zou het 300 euro rente zijn dus ben benieuwd naar de haken en ogen hieraan
Ik heb er helemaal geen commentaar op wat je allemaal voor jezelf koopt hoor, alleen wel als jij commentaar hebt op waar zij hun geld in steken. Zo begreep ik het iig.quote:Op maandag 3 november 2008 16:07 schreef swarmahoer het volgende:
ow was n reactie op mn andereqoute dan ook gewoon je likt yasha wel
als t je hobby is dan is het idd n leuk tussenproject, ik zou ook gewoon meehelpen als er een of ander evenement voor georganiseerd zou worden zegmaar, gewoon omdat ik t leuk vind, ben ik echt niet te beroerd tijd/geld in te stoppen (en daarnaast dingen voor mezelf kopen waar ik t volste recht op heb)
nee gewoon nl bankquote:Op maandag 3 november 2008 16:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het werkt wel maar zet je geld niet in IJsland neer
De Ring is de Nürburgring in Duitsland. Een 20km lang circuit dat vrij toegankelijk is (wel tol betalen though).quote:Op maandag 3 november 2008 15:54 schreef LastRequest het volgende:
Maar zij zijn wel richting Afrika aan het rijden he?
Ik weet niet precies wat je met de Ring bedoelt?
Tis wel sneu, ze hebben em zooo vaak getest en hij ging als enige deelnemende auto alle zandheuvels over op het parcours enzo.. en nu zijn ze juist degenen met problemen. Maarjaaa komt wel goed
En de vader van een van de twee heeft net een reactie neergezet op dit bericht: "Stoere jongens, zelf maken of laten maken, en door die zandbak!"
Rente 5,6%? Dat krijg je nergens, behalve op deposito's. Daar moet je vaak al een aardig bedrag inleggen (2,5k of meer), en dan staat het voor langere tijd vast (variërend van een half jaar tot twee jaar of meer). Mocht er een nieuwe crisis komen, ben je het bokkie want je kunt niet bij je geleende geld.quote:Op maandag 3 november 2008 16:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee gewoon nl banklenen voor 4, nogwat en rente voor 5,6 dusja maak je winst mee.. maar mn vraag is over de addertjes
dat vraag ik me af
Jup. Met je eigen auto de Ring op is gaaf. Klein bedrag betalen je mag een rondje doenquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie geneens antwoord op mijn vraaghad ik wel van jou verwacht eigelijk
Inderdaadquote:
zekerquote:Op maandag 3 november 2008 16:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik denk dat swarma zeer tevreden mag zijn met zo'n antwoord.
Dat denk ik ook, dit is het hoe en wat in een notendopquote:Op maandag 3 november 2008 16:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik denk dat swarma zeer tevreden mag zijn met zo'n antwoord.
ik denk dat ik die leasbak nog n keer meeneemquote:Op maandag 3 november 2008 16:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jup. Met je eigen auto de Ring op is gaaf. Klein bedrag betalen je mag een rondje doen. Ik ga 't ook nog wel een keer doen als ik een wat betere auto heb
.
Je kunt wel nu beginnen en het meteen wegzetten tegen 5%, maar je moet dan in januari wel even opletten wat de rente doet. Als die van het IBG naar 6% gaat is het niet meer voordelig en moet je meteen terugstorten.quote:Op maandag 3 november 2008 16:43 schreef swarmahoer het volgende:
dus t beste is om na de jaarwisseling af te wachten wat de rente wordt...
en als er dan verschil tussen zit kan het alsnog (mits ik niet boven de 20k uitkom, maar daarvoor kan ik m gewoon stopzetten (of eigen geld eraf halen)
geldt die belasting trouwens voor spaar+lopende rekening ? dus 15 spaar en 6 op lopende bijvoorbeeld is samen 21.. dan moet ik over die 1e nog 4% betalen?
Dat maakt niks uit, want je geleende bedrag groeit met hetzelfde.quote:Op maandag 3 november 2008 16:45 schreef Slarioux het volgende:
Denk je ook aan de inflatie? Als je geld met 1% per jaar "groeit" vanwege dat renteverschil zit je nog steeds dik onder de inflatie, die is 3% ofzo.
Misschien omdat ie nog steeds gelooft in dat fabeltje dat je niet verzekerd bent op de Ring, omdat het een circuit is? Het is gewoon een tolweg en onderdeel van het Duitse wegennet, dus niks aan de hand.quote:Op maandag 3 november 2008 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nice, vraag me af wrom mijn broer dat nog niet gedaan heeft.
Toen heb ik er ook al op gereageerd, waarschijnlijk hetzelfde topicquote:Op maandag 3 november 2008 16:54 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb een dejavu, zon domme reactie over de inflatie heb ik al eens ergens gelezen
Ik maak zulke fouten doorgaans maar 1 keer, dus ik was het nietquote:Op maandag 3 november 2008 16:54 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb een dejavu, zon domme reactie over de inflatie heb ik al eens ergens gelezen
Nah ik heb toen alleen gezegd dat het niet klopte, maar niet de jip-en-janneke uitleg gegeven die ik nu wel heb verstrektquote:Op maandag 3 november 2008 17:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik maak zulke fouten doorgaans maar 1 keer, dus ik was het niet
WAT? NIET? Gratis Ferrari rijden en je doet het niet eens?quote:Op maandag 3 november 2008 17:05 schreef LastRequest het volgende:
Oja ik mocht ook in Zandvoort gaan rijden, in de Ferrari van iemand..
Dikke lul dat ik dat ga doen![]()
Ik heb nog nooit brokken gemaakt of wat dan ook met de auto, maar ik vind dat iets teveel van het goede
Op de bank zetten tegen een hoger tarief dan het tarief wat de IBG vraagtquote:Op maandag 3 november 2008 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
Nee man ik zie mezelf al gaanquote:Op maandag 3 november 2008 17:06 schreef Mikkie het volgende:
WAT? NIET? Gratis Ferrari rijden en je doet het niet eens?![]()
Mag ik niet in jouw plaats ofzo
Waarom niet? Je hoeft echt niet op de max te rijden. Maar op het rechte stuk kun je zo 220+ rijden zonder het risico op een flitser!quote:Op maandag 3 november 2008 17:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee man ik zie mezelf al gaan
Misschien een keer gewoon rijden, maar niet op zo'n circuit dank u wel
Ferrari is ook niet helemaal mijn ding hoor.quote:Op maandag 3 november 2008 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zou ook niet in een Ferrari rijden ook al is het gratis! Italiaanse auto's
Ik vind een klassieke Lamborghini wel bij je passen:quote:Op maandag 3 november 2008 17:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ferrari is ook niet helemaal mijn ding hoor.Lamborghini daarentegen
.
220 haal ik normaal ook niet, maar dat ligt meer aan m'n auto dan aan mijquote:Op maandag 3 november 2008 17:13 schreef LastRequest het volgende:
Nee Mik je zoekt je eigen netwerk maar, ouwe bestuurder![]()
(Nee tis niet via die mensenvia mr LR)
En 220Ik rij altijd netjes 120, ver boven de 130 hoef ik niet eens haha..
Die auto's hebben van die kleuren die je ook altijd vindt in een pak goedkope stiften.quote:Op maandag 3 november 2008 17:25 schreef Mikkie het volgende:
Reventón
[ afbeelding ]
Murciélago LP640
[ afbeelding ]
Gallardo 560-4
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 3 november 2008 17:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die auto's hebben van die kleuren die je ook altijd vindt in een pak goedkope stiften.
Ik heb een steunbetuiging geplaatstquote:Op maandag 3 november 2008 17:22 schreef LastRequest het volgende:
wtf http://www.ellegirl.nl/fashiongirl/004245.php
echt uit het niets haha.. maarja site blijft bestaan![]()
Alleen qua snelheid of überhaupt?quote:Ik ben lekker wel van het truttige rijden qua snelheid
wasdaquote:Op maandag 3 november 2008 17:09 schreef Nielez het volgende:
Doe alleen (nog) aan collegegeldkrediet terwijl k dat eigenlijk niet nodig heb. Telt dat ook?
Da's een verkapte mogelijkheid om nog meer geld te lenenquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 17:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb een steunbetuiging geplaatst
Ik kan bijna niet kiezen uit de machtig mooie reactiesquote:Op maandag 3 november 2008 17:22 schreef LastRequest het volgende:
wtf http://www.ellegirl.nl/fashiongirl/004245.php
echt uit het niets haha.. maarja site blijft bestaan![]()
quote:Mirthe
3 November 2008 17:38 uur
WORDT ALLEMAAL LID VAN DE HYVE http://ellegirlprotest.hyves.nl/ EN KOM MEE PROTESTEREN OP ZATERDAG 15 NOVEMBER!!!!!!
quote:Roos
3 November 2008 17:39 uur
NEEEEEEEEEEEEEEEEE ! Zeg, ajb dat dit een soort 3 november grapje is!? PLEASE.... eg was mijn inspiratiebron )= nu ben ook ik half dood
![]()
![]()
Miep
quote:Ellegirl
3 November 2008 17:25 uur
Aaaaah néééééééeeeeee hiervan is er geen tweede.. welk tijdschrift moet ik dan kopen? COSMOGIRL?! dan wordt ik ook gelijk een heel ander persoon! Help!
quote:Iris
3 November 2008 17:47 uur
neeeeeeeeeeeee!!! Omg Ellegirl ís idd überübergeweldig! dat kan niet! wat moet ik zonder inspiratie! ik kreeg echt altijd die kriebels in mijn buik als ik de ellegirl las! bij elke blz die ik omsloeg kon ik weer lachen![]()
Ja die zag ik ook net, die kwam na mijn post.. Geniaal ditquote:Op maandag 3 november 2008 17:48 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind dat Iris ook wel een plaatsje verdient:
[..]
subtiel oranje tochquote:Op maandag 3 november 2008 17:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind dat erg rood swarmi
Valt dus wel mee, de meeste meiden zijn daar op hun 14e ofzo geregistreerd.. en zijn inmiddels tegen de 20.quote:Op maandag 3 november 2008 17:50 schreef HostiMeister het volgende:
Wedden dat dat allemaal van die meiden van 15 zijn die in de supermarkten werken en 's weekends door bepaalde gasten geplayed worden
Dan komen ze dus over alsof ze de verstandelijke vermogens van een 15-jarige hebben. Ook niet echt iets waar je blij mee bent, me dunktquote:Op maandag 3 november 2008 17:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Valt dus wel mee, de meeste meiden zijn daar op hun 14e ofzo geregistreerd.. en zijn inmiddels tegen de 20.
Nee, helder licht, ik heb het over de mensen die zulke overtrokken jankreacties gevenquote:Op maandag 3 november 2008 17:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Valt dus wel mee, de meeste meiden zijn daar op hun 14e ofzo geregistreerd.. en zijn inmiddels tegen de 20.
Ja snap ik, maar ik vermoed dat veel ervan ouder zijn dan je denkt. Wat Mik zegt dus, ze komen bizar achterlijk over in relatie tot hun leeftijd.quote:Op maandag 3 november 2008 17:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, helder licht, ik heb het over de mensen die zulke overtrokken jankreacties geven
Hee, dat dat goedkoper was wist ik helemaal niet. Moet ik dan ook maar eens proberen. Als dat maar 2% rente is ofzoquote:Op maandag 3 november 2008 17:52 schreef Nielez het volgende:
Oja Collegegeldkrediet is n lening maar alleen voor t collegegeld zegmaar.. Dus.. je krijgt 1536 euris in termijnen waarmee je collegeld kunt betalen tegen lagere rente dan lenen.
Zoiets was t
Echt wel!quote:Mik, 'jouw' EG?
Inderdaad erg kut Dup, het lijkt maar niet op te schieten. Meer dan het beste er van hopen kun je op dit moment volgens mij ook niet hè... lijkt me enorm kut.quote:Op maandag 3 november 2008 17:50 schreef LastRequest het volgende:
En idd wilde nog reageren op Dupje: wat ontzettend kut gewoon.. het zit je allemaal echt even niet meeHoop dat je gauw resultaten en een oplossing krijgt!
Ik vond je al zo onaardigquote:Op maandag 3 november 2008 17:53 schreef HostiMeister het volgende:
Of had jij het daar ook over
Dan ben ik het helder licht
Absoluutquote:Op maandag 3 november 2008 17:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
@Nielez: Mik leeft gewoon met me mee natuurlijk
En zo, swarma, komt Mik aan al die goede vriendinnenquote:Op maandag 3 november 2008 17:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Absoluut. Zo ben ik. De ultieme gevoelige man.
.
Met zulke reacties lok je natuurlijk wel weer een tegenreactie uit, dat weet je?quote:Op maandag 3 november 2008 17:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En zo, swarma, komt Mik aan al die goede vriendinnen
Tis al goed Hosti, ik ben blij dat je je fouten durft toe te geven.
Nee ik blijf geloven in de wereld waarin ik gelijk heb en anderen hun fouten gewoon nog in moeten zienquote:Op maandag 3 november 2008 17:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met zulke reacties lok je natuurlijk wel weer een tegenreactie uit, dat weet je?
Nee, gewone vriendinnen.quote:Op maandag 3 november 2008 17:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En zo, swarma, komt Mik aan al die goede vriendinnen
Zoiets dacht ik inderdaad al. Is ook wel logisch, anders vraagt iedereen collegegeldkrediet aan en de rest als lening, ipv alleen lening. Scheelt over die 1600 euro per jaar toch 2% rente. Dus ik neem aan dat het onder dezelfde voorwaarden als de reguliere lening valt. Het is alleen een mogelijkheid om extra te lenen, met een andere naam.quote:Op maandag 3 november 2008 18:00 schreef Nielez het volgende:
Over collegegeldkrediet:
IBgroep says:
Het collegegeldkrediet is een lening. Na je studie betaal je het geleende bedrag terug onder dezelfde gunstige voorwaarden als het terugbetalen van een studieschuld.
Betekent dat ook gewoon die 4,17 %.
Zo ja, dan ben k volgensmij verkeerd voorgelicht.
Geen enkele bank bedoel je? In dat geval zou ik toch eens m'n ogen openen en beter leren zoekenquote:Op maandag 3 november 2008 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
volgends mij is er niemand die standaard al meer dan 4,17% rente krijgt of wel ?
(zou de ib groep mijn spaargeld willen lenen voor 4,17is meer dan dat ik van de postbank krijg
)
Dan zal ik in dit topic wel koploper zijn met 5,25% bij CEBquote:Op maandag 3 november 2008 18:21 schreef swarmahoer het volgende:
ik bedoelde hier in t topic
nibc bank heeft 5,25% maar die ken ik niet...
Referenties zoeken, rondvragen, en kijk naar bankgaranties. CEB valt onder het garantiestelsel van DNB. DNB heeft over het algemeen een stevige toetsing daarvoor.quote:Op maandag 3 november 2008 18:30 schreef swarmahoer het volgende:
ik ken ceb en nibc allebei niet.. hoe weet je eigelijk of zo'n bank te vertrouwen is ?
quote:Op maandag 3 november 2008 16:51 schreef Mikkie het volgende:
Dat maakt niks uit, want je geleende bedrag groeit met hetzelfde.
Stel:
Je leent 100 euro. Na een jaar ben je 104,17 euro verschuldigd.
Je zet die 100 euro op de bank. Na een jaar krijg je 105 euro.
De waarde van het geld is minder geworden, maar per saldo heb je nog steeds 83 cent verdiend.
Of de inflatie nou 1% of 10% is, je lening blijft hetzelfde. Alleen de waarde van je winst vermindert.
Dan moet je wel een Cooper S kopen en niet de standaard Cooperquote:Op maandag 3 november 2008 18:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favoen die ga ik later ook zeker kopen
dit is volgens mij die van '98 die moet dan heus wel te betalen zijn
en:
[ afbeelding ]
Maar vind die met die dodgestrepen dan mooier maar kan ik geen plaatje van vinden
Ik vond die met geitenkaas juist maar matig.quote:Op maandag 3 november 2008 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net zo'n AH maaltijdsalade op met geitenkaas, was goed te eten
.
Mis ik iets?quote:Op maandag 3 november 2008 19:01 schreef swarmahoer het volgende:
denk dat ie dat niet online wil hebben
Ali baba is zondag jarig.quote:
Hé pipo, je moet wel goed lezenquote:Op maandag 3 november 2008 19:19 schreef swarmahoer het volgende:
http://www.ib-groep.nl/pa(...)rentepercentages.asp
als ik dit zo zie komt hij voor volgend jaar weer op 3,35?
Je moet inderdaad wel geluk hebben met het vaststellen van het percentage. Een maandje blijven bakken kan zinvol zijn. Ipv in december, in januari afstuderen kost je een maand lang extra collegegeld à 150 euro, maar kan je gedurende die vijf jaar zo'n 1.500 euro schelen (bij 20k schuld).quote:Op maandag 3 november 2008 19:49 schreef swarmahoer het volgende:
ok dus in sommige gevallen kan je beter nog n jaarje blijven bakken zodat je een lager percentage hebt? (afgezien van het feit dat collegegeld meer is dan de rente
)
Wat doe jij er dan?quote:Op maandag 3 november 2008 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Alle leuke mensen zijn in november jarig
Mee eens!quote:Op maandag 3 november 2008 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Alle leuke mensen zijn in november jarig
quote:Op maandag 3 november 2008 17:32 schreef Dupje het volgende:
Bedankt allemaal!Dat maakt mijn dagje toch weer een beetje goed, want moest voor pols naar ziekenhuis en dat gedoe was niet bepaald leuk
Ik heb er in totaal 2 uur en een kwartier gezeten, gelukkig was mama erbij. Helaas werd het geen taartje meer in de stad, maar in het ziekenhuis.
Uiteindelijk heb ik geen injecties met onstekingsremmer gehad. (Was in eerste instantie de bedoeling). Er is namelijk een kleine zwelling bij gekomen en ze weten zo niet waar het vandaan komt. Ik moest nieuwe foto's laten maken (wel 14!!) en binnenkort krijg ik een nieuwe echo. Het is mogelijk dat het weke deel in mn pols tussen de botjes komt wanneer ik mijn pols buig, en dat dat zo'n pijn doet. Wanneer dat het geval is moet het toch geopereerd worden...Dat krijg ik over 3 weken te horen allemaal. Spannend wat er nu allemaal mee moet gebeuren, ik baal er behoorlijk van!
Dat is toch op een woensdag? Neequote:
Die moet ik inderdaad ook nog eens gaan lezenquote:Op maandag 3 november 2008 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hadden 't laatst over boeken, ik heb op aanraden van een vriend dit boek besteld.
Dinsdag, maar dat betekent voor jou nog steeds Rotterdam, neem ik aan?quote:Op maandag 3 november 2008 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is toch op een woensdag? Nee.
quote:Op maandag 3 november 2008 20:22 schreef Mikkie het volgende:
Dinsdag, maar dat betekent voor jou nog steeds Rotterdam, neem ik aan?
Sorryquote:Op maandag 3 november 2008 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik had al gereageerd dat het echt kut isWist er niet meer op te zeggen
Ik hoop iig dat je niet geopereerd hoeft te worden!
Owh. Dus het is prima om te lezen over bonkjes, sliertjes en andere ranzigheden, maar verder niet de moeite waard? Dan laat maarquote:Op maandag 3 november 2008 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vochtige streken is behalve de ranzigheid echt niet veel aan heur
yasha dusquote:Op maandag 3 november 2008 20:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die moet ik inderdaad ook nog eens gaan lezen.
En die Vochtige Streken, moet nog even iemand ritselen om 'm van te lenen.
dat zeg ik niet, mikkie kan m best 2 dagen extra lenen aangezien jij m toch al lang hebtquote:Op maandag 3 november 2008 20:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omdat het boek me niet boeit, als een boek me boeit heb ik het binnen een dag uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |