Die auto's hebben van die kleuren die je ook altijd vindt in een pak goedkope stiften.quote:Op maandag 3 november 2008 17:25 schreef Mikkie het volgende:
Reventón
[ afbeelding ]
Murciélago LP640
[ afbeelding ]
Gallardo 560-4
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 3 november 2008 17:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die auto's hebben van die kleuren die je ook altijd vindt in een pak goedkope stiften.
Ik heb een steunbetuiging geplaatstquote:Op maandag 3 november 2008 17:22 schreef LastRequest het volgende:
wtf http://www.ellegirl.nl/fashiongirl/004245.php
echt uit het niets haha.. maarja site blijft bestaan![]()
Alleen qua snelheid of überhaupt?quote:Ik ben lekker wel van het truttige rijden qua snelheid
wasdaquote:Op maandag 3 november 2008 17:09 schreef Nielez het volgende:
Doe alleen (nog) aan collegegeldkrediet terwijl k dat eigenlijk niet nodig heb. Telt dat ook?
Da's een verkapte mogelijkheid om nog meer geld te lenenquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 17:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb een steunbetuiging geplaatst
Ik kan bijna niet kiezen uit de machtig mooie reactiesquote:Op maandag 3 november 2008 17:22 schreef LastRequest het volgende:
wtf http://www.ellegirl.nl/fashiongirl/004245.php
echt uit het niets haha.. maarja site blijft bestaan![]()
quote:Mirthe
3 November 2008 17:38 uur
WORDT ALLEMAAL LID VAN DE HYVE http://ellegirlprotest.hyves.nl/ EN KOM MEE PROTESTEREN OP ZATERDAG 15 NOVEMBER!!!!!!
quote:Roos
3 November 2008 17:39 uur
NEEEEEEEEEEEEEEEEE ! Zeg, ajb dat dit een soort 3 november grapje is!? PLEASE.... eg was mijn inspiratiebron )= nu ben ook ik half dood
![]()
![]()
Miep
quote:Ellegirl
3 November 2008 17:25 uur
Aaaaah néééééééeeeeee hiervan is er geen tweede.. welk tijdschrift moet ik dan kopen? COSMOGIRL?! dan wordt ik ook gelijk een heel ander persoon! Help!
quote:Iris
3 November 2008 17:47 uur
neeeeeeeeeeeee!!! Omg Ellegirl ís idd überübergeweldig! dat kan niet! wat moet ik zonder inspiratie! ik kreeg echt altijd die kriebels in mijn buik als ik de ellegirl las! bij elke blz die ik omsloeg kon ik weer lachen![]()
Ja die zag ik ook net, die kwam na mijn post.. Geniaal ditquote:Op maandag 3 november 2008 17:48 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind dat Iris ook wel een plaatsje verdient:
[..]
subtiel oranje tochquote:Op maandag 3 november 2008 17:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind dat erg rood swarmi
Valt dus wel mee, de meeste meiden zijn daar op hun 14e ofzo geregistreerd.. en zijn inmiddels tegen de 20.quote:Op maandag 3 november 2008 17:50 schreef HostiMeister het volgende:
Wedden dat dat allemaal van die meiden van 15 zijn die in de supermarkten werken en 's weekends door bepaalde gasten geplayed worden
Dan komen ze dus over alsof ze de verstandelijke vermogens van een 15-jarige hebben. Ook niet echt iets waar je blij mee bent, me dunktquote:Op maandag 3 november 2008 17:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Valt dus wel mee, de meeste meiden zijn daar op hun 14e ofzo geregistreerd.. en zijn inmiddels tegen de 20.
Nee, helder licht, ik heb het over de mensen die zulke overtrokken jankreacties gevenquote:Op maandag 3 november 2008 17:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Valt dus wel mee, de meeste meiden zijn daar op hun 14e ofzo geregistreerd.. en zijn inmiddels tegen de 20.
Ja snap ik, maar ik vermoed dat veel ervan ouder zijn dan je denkt. Wat Mik zegt dus, ze komen bizar achterlijk over in relatie tot hun leeftijd.quote:Op maandag 3 november 2008 17:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, helder licht, ik heb het over de mensen die zulke overtrokken jankreacties geven
Hee, dat dat goedkoper was wist ik helemaal niet. Moet ik dan ook maar eens proberen. Als dat maar 2% rente is ofzoquote:Op maandag 3 november 2008 17:52 schreef Nielez het volgende:
Oja Collegegeldkrediet is n lening maar alleen voor t collegegeld zegmaar.. Dus.. je krijgt 1536 euris in termijnen waarmee je collegeld kunt betalen tegen lagere rente dan lenen.
Zoiets was t
Echt wel!quote:Mik, 'jouw' EG?
Inderdaad erg kut Dup, het lijkt maar niet op te schieten. Meer dan het beste er van hopen kun je op dit moment volgens mij ook niet hè... lijkt me enorm kut.quote:Op maandag 3 november 2008 17:50 schreef LastRequest het volgende:
En idd wilde nog reageren op Dupje: wat ontzettend kut gewoon.. het zit je allemaal echt even niet meeHoop dat je gauw resultaten en een oplossing krijgt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |