Ik doe het, maar ik heb het wel nodigquote:Op maandag 3 november 2008 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
zijn er mensen die maximaal lenen bij de ib terwijl ze het eigelijk niet nodig hebben? (dus gewoon sparen) wat zijn de voor/nadelen hiervan?
quote:Op maandag 3 november 2008 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
zijn er mensen die maximaal lenen bij de ib terwijl ze het eigelijk niet nodig hebben? (dus gewoon sparen) wat zijn de voor/nadelen hiervan?
goed gelezen iddquote:Op maandag 3 november 2008 15:50 schreef LastRequest het volgende:
Zegt degene met een telefoon speciaal voor z'n twee simkaarten, een nieuw djspeeltje, etc.
Het werkt wel maar zet je geld niet in IJsland neerquote:Op maandag 3 november 2008 15:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
goed gelezen iddik kan er 1% rente extra op pakken de komende 2 jaar, dus zou het 300 euro rente zijn dus ben benieuwd naar de haken en ogen hieraan
Ik heb er helemaal geen commentaar op wat je allemaal voor jezelf koopt hoor, alleen wel als jij commentaar hebt op waar zij hun geld in steken. Zo begreep ik het iig.quote:Op maandag 3 november 2008 16:07 schreef swarmahoer het volgende:
ow was n reactie op mn andereqoute dan ook gewoon je likt yasha wel
als t je hobby is dan is het idd n leuk tussenproject, ik zou ook gewoon meehelpen als er een of ander evenement voor georganiseerd zou worden zegmaar, gewoon omdat ik t leuk vind, ben ik echt niet te beroerd tijd/geld in te stoppen (en daarnaast dingen voor mezelf kopen waar ik t volste recht op heb)
nee gewoon nl bankquote:Op maandag 3 november 2008 16:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het werkt wel maar zet je geld niet in IJsland neer
De Ring is de Nürburgring in Duitsland. Een 20km lang circuit dat vrij toegankelijk is (wel tol betalen though).quote:Op maandag 3 november 2008 15:54 schreef LastRequest het volgende:
Maar zij zijn wel richting Afrika aan het rijden he?
Ik weet niet precies wat je met de Ring bedoelt?
Tis wel sneu, ze hebben em zooo vaak getest en hij ging als enige deelnemende auto alle zandheuvels over op het parcours enzo.. en nu zijn ze juist degenen met problemen. Maarjaaa komt wel goed
En de vader van een van de twee heeft net een reactie neergezet op dit bericht: "Stoere jongens, zelf maken of laten maken, en door die zandbak!"
Rente 5,6%? Dat krijg je nergens, behalve op deposito's. Daar moet je vaak al een aardig bedrag inleggen (2,5k of meer), en dan staat het voor langere tijd vast (variërend van een half jaar tot twee jaar of meer). Mocht er een nieuwe crisis komen, ben je het bokkie want je kunt niet bij je geleende geld.quote:Op maandag 3 november 2008 16:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee gewoon nl banklenen voor 4, nogwat en rente voor 5,6 dusja maak je winst mee.. maar mn vraag is over de addertjes
dat vraag ik me af
Jup. Met je eigen auto de Ring op is gaaf. Klein bedrag betalen je mag een rondje doenquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie geneens antwoord op mijn vraaghad ik wel van jou verwacht eigelijk
Inderdaadquote:
zekerquote:Op maandag 3 november 2008 16:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik denk dat swarma zeer tevreden mag zijn met zo'n antwoord.
Dat denk ik ook, dit is het hoe en wat in een notendopquote:Op maandag 3 november 2008 16:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik denk dat swarma zeer tevreden mag zijn met zo'n antwoord.
ik denk dat ik die leasbak nog n keer meeneemquote:Op maandag 3 november 2008 16:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jup. Met je eigen auto de Ring op is gaaf. Klein bedrag betalen je mag een rondje doen. Ik ga 't ook nog wel een keer doen als ik een wat betere auto heb
.
Je kunt wel nu beginnen en het meteen wegzetten tegen 5%, maar je moet dan in januari wel even opletten wat de rente doet. Als die van het IBG naar 6% gaat is het niet meer voordelig en moet je meteen terugstorten.quote:Op maandag 3 november 2008 16:43 schreef swarmahoer het volgende:
dus t beste is om na de jaarwisseling af te wachten wat de rente wordt...
en als er dan verschil tussen zit kan het alsnog (mits ik niet boven de 20k uitkom, maar daarvoor kan ik m gewoon stopzetten (of eigen geld eraf halen)
geldt die belasting trouwens voor spaar+lopende rekening ? dus 15 spaar en 6 op lopende bijvoorbeeld is samen 21.. dan moet ik over die 1e nog 4% betalen?
Dat maakt niks uit, want je geleende bedrag groeit met hetzelfde.quote:Op maandag 3 november 2008 16:45 schreef Slarioux het volgende:
Denk je ook aan de inflatie? Als je geld met 1% per jaar "groeit" vanwege dat renteverschil zit je nog steeds dik onder de inflatie, die is 3% ofzo.
Misschien omdat ie nog steeds gelooft in dat fabeltje dat je niet verzekerd bent op de Ring, omdat het een circuit is? Het is gewoon een tolweg en onderdeel van het Duitse wegennet, dus niks aan de hand.quote:Op maandag 3 november 2008 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nice, vraag me af wrom mijn broer dat nog niet gedaan heeft.
Toen heb ik er ook al op gereageerd, waarschijnlijk hetzelfde topicquote:Op maandag 3 november 2008 16:54 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb een dejavu, zon domme reactie over de inflatie heb ik al eens ergens gelezen
Ik maak zulke fouten doorgaans maar 1 keer, dus ik was het nietquote:Op maandag 3 november 2008 16:54 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb een dejavu, zon domme reactie over de inflatie heb ik al eens ergens gelezen
Nah ik heb toen alleen gezegd dat het niet klopte, maar niet de jip-en-janneke uitleg gegeven die ik nu wel heb verstrektquote:Op maandag 3 november 2008 17:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik maak zulke fouten doorgaans maar 1 keer, dus ik was het niet
WAT? NIET? Gratis Ferrari rijden en je doet het niet eens?quote:Op maandag 3 november 2008 17:05 schreef LastRequest het volgende:
Oja ik mocht ook in Zandvoort gaan rijden, in de Ferrari van iemand..
Dikke lul dat ik dat ga doen![]()
Ik heb nog nooit brokken gemaakt of wat dan ook met de auto, maar ik vind dat iets teveel van het goede
Op de bank zetten tegen een hoger tarief dan het tarief wat de IBG vraagtquote:Op maandag 3 november 2008 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
Nee man ik zie mezelf al gaanquote:Op maandag 3 november 2008 17:06 schreef Mikkie het volgende:
WAT? NIET? Gratis Ferrari rijden en je doet het niet eens?![]()
Mag ik niet in jouw plaats ofzo
Waarom niet? Je hoeft echt niet op de max te rijden. Maar op het rechte stuk kun je zo 220+ rijden zonder het risico op een flitser!quote:Op maandag 3 november 2008 17:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee man ik zie mezelf al gaan
Misschien een keer gewoon rijden, maar niet op zo'n circuit dank u wel
Ferrari is ook niet helemaal mijn ding hoor.quote:Op maandag 3 november 2008 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zou ook niet in een Ferrari rijden ook al is het gratis! Italiaanse auto's
Ik vind een klassieke Lamborghini wel bij je passen:quote:Op maandag 3 november 2008 17:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ferrari is ook niet helemaal mijn ding hoor.Lamborghini daarentegen
.
220 haal ik normaal ook niet, maar dat ligt meer aan m'n auto dan aan mijquote:Op maandag 3 november 2008 17:13 schreef LastRequest het volgende:
Nee Mik je zoekt je eigen netwerk maar, ouwe bestuurder![]()
(Nee tis niet via die mensenvia mr LR)
En 220Ik rij altijd netjes 120, ver boven de 130 hoef ik niet eens haha..
Die auto's hebben van die kleuren die je ook altijd vindt in een pak goedkope stiften.quote:Op maandag 3 november 2008 17:25 schreef Mikkie het volgende:
Reventón
[ afbeelding ]
Murciélago LP640
[ afbeelding ]
Gallardo 560-4
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 3 november 2008 17:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die auto's hebben van die kleuren die je ook altijd vindt in een pak goedkope stiften.
Ik heb een steunbetuiging geplaatstquote:Op maandag 3 november 2008 17:22 schreef LastRequest het volgende:
wtf http://www.ellegirl.nl/fashiongirl/004245.php
echt uit het niets haha.. maarja site blijft bestaan![]()
Alleen qua snelheid of überhaupt?quote:Ik ben lekker wel van het truttige rijden qua snelheid
wasdaquote:Op maandag 3 november 2008 17:09 schreef Nielez het volgende:
Doe alleen (nog) aan collegegeldkrediet terwijl k dat eigenlijk niet nodig heb. Telt dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |