abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62909491
Wat voor oude auto was het?
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_62909530
een oude race auto... google geeft dit:

Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_62909650
Merk & type: Suzuki Samurai
Bouwjaar: 1988
Motor: 1.3 liter
En dit hebben ze er in de eerste paar maanden (tot laatste update site) aan gefixt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_62909767
t is maar waar je geld voor over hebt natuurlijk
swarma spam hoer
  maandag 3 november 2008 @ 15:48:06 #155
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_62909810
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
zijn er mensen die maximaal lenen bij de ib terwijl ze het eigelijk niet nodig hebben? (dus gewoon sparen) wat zijn de voor/nadelen hiervan?
Ik doe het, maar ik heb het wel nodig
pi_62909872
!
Zegt degene met een telefoon speciaal voor z'n twee simkaarten, een nieuw djspeeltje, etc.

Dit is voor het goede doel, ze hebben een hoop sponsoren en gereedschap, dat gereedschap rijden ze er naar toe en van het geld worden in Senegal scholen gebouwd.
pi_62909910
Tsja. Suzuki Samurai. Wel een terreinwagentje, maar als je wiellager al heetloopt, beetje vaag. Mijn Volvo is van 74, al meerdere keren over de Ring gedenderd, maar daar heb ik nog nooit iets aan de ophanging gedaan (in ieder geval geen dingen waardoor ik niet meer zou kunnen rijden).
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_62909969
Maar zij zijn wel richting Afrika aan het rijden he?
Ik weet niet precies wat je met de Ring bedoelt?

Tis wel sneu, ze hebben em zooo vaak getest en hij ging als enige deelnemende auto alle zandheuvels over op het parcours enzo.. en nu zijn ze juist degenen met problemen. Maarjaaa komt wel goed
En de vader van een van de twee heeft net een reactie neergezet op dit bericht: "Stoere jongens, zelf maken of laten maken, en door die zandbak!"
pi_62909986
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
zijn er mensen die maximaal lenen bij de ib terwijl ze het eigelijk niet nodig hebben? (dus gewoon sparen) wat zijn de voor/nadelen hiervan?
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:50 schreef LastRequest het volgende:
Zegt degene met een telefoon speciaal voor z'n twee simkaarten, een nieuw djspeeltje, etc.
goed gelezen idd ik kan er 1% rente extra op pakken de komende 2 jaar, dus zou het 300 euro rente zijn dus ben benieuwd naar de haken en ogen hieraan
swarma spam hoer
pi_62910238
Ik vind iets doen voor het goede doel op de manier dat deze jongens het doen wel iets nuttiger dan voor mezelf allemaal gave dingen kopen eerlijk gezegd.. maarja

Daarnaast is het voor hun ook een leuk tussenproject, ze zijn afgelopen zomer afgestudeerd en sindsdien hiermee bezig geweest.. hierna gaan ze aan het werk of doorstuderen.
  maandag 3 november 2008 @ 16:07:28 #161
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_62910362
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:55 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

[..]

goed gelezen idd ik kan er 1% rente extra op pakken de komende 2 jaar, dus zou het 300 euro rente zijn dus ben benieuwd naar de haken en ogen hieraan
Het werkt wel maar zet je geld niet in IJsland neer
pi_62910367
ow was n reactie op mn andere qoute dan ook gewoon je likt yasha wel

als t je hobby is dan is het idd n leuk tussenproject, ik zou ook gewoon meehelpen als er een of ander evenement voor georganiseerd zou worden zegmaar, gewoon omdat ik t leuk vind, ben ik echt niet te beroerd tijd/geld in te stoppen (en daarnaast dingen voor mezelf kopen waar ik t volste recht op heb)
swarma spam hoer
pi_62910393
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:07 schreef swarmahoer het volgende:
ow was n reactie op mn andere qoute dan ook gewoon je likt yasha wel

als t je hobby is dan is het idd n leuk tussenproject, ik zou ook gewoon meehelpen als er een of ander evenement voor georganiseerd zou worden zegmaar, gewoon omdat ik t leuk vind, ben ik echt niet te beroerd tijd/geld in te stoppen (en daarnaast dingen voor mezelf kopen waar ik t volste recht op heb)
Ik heb er helemaal geen commentaar op wat je allemaal voor jezelf koopt hoor, alleen wel als jij commentaar hebt op waar zij hun geld in steken. Zo begreep ik het iig.
pi_62910415
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:07 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Het werkt wel maar zet je geld niet in IJsland neer
nee gewoon nl bank lenen voor 4, nogwat en rente voor 5,6 dusja maak je winst mee.. maar mn vraag is over de addertjes dat vraag ik me af
swarma spam hoer
pi_62910576
nouja als ik n auto zou kopen waar zoveel aan zou moeten gebeuren had ik n andere auto uitgezocht zegmaar... maarja als je hobby autos monteren is dan koop je juist n andere dat bedoelde ik, niks met goede doelen we l of niet
swarma spam hoer
pi_62910762
Haha jawel want dat is het idee bij deze race, dat je een barrel koopt en het opknapt
Maar idd ze zijn afgestudeerd in werktuigbouwkunde en die vriend van me sleutelt altijd aan auto's en motoren.. Ik heb er zelf ook niks mee haha.

Ik heb echt bijzonder weinig zin in boodschappen doen, maar ik heb wel groente nodig Straks toch maar weer gaan dan.. Altijd jammer als m'n zusje thuis is en niet in Nijmegen Die kan ik soms nog wel dingen mee laten nemen.
  maandag 3 november 2008 @ 16:26:10 #167
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_62910873
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:54 schreef LastRequest het volgende:
Maar zij zijn wel richting Afrika aan het rijden he?
Ik weet niet precies wat je met de Ring bedoelt?

Tis wel sneu, ze hebben em zooo vaak getest en hij ging als enige deelnemende auto alle zandheuvels over op het parcours enzo.. en nu zijn ze juist degenen met problemen. Maarjaaa komt wel goed
En de vader van een van de twee heeft net een reactie neergezet op dit bericht: "Stoere jongens, zelf maken of laten maken, en door die zandbak!"
De Ring is de Nürburgring in Duitsland. Een 20km lang circuit dat vrij toegankelijk is (wel tol betalen though).

Wel zonde inderdaad, maar toch tof dat ze er zijn en gewoon doorgaan. Lijkt me wel gaaf om ook eens te doen .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_62911172
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 72% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 02:23:41 ]
  maandag 3 november 2008 @ 16:37:30 #169
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_62911208
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:09 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

nee gewoon nl bank lenen voor 4, nogwat en rente voor 5,6 dusja maak je winst mee.. maar mn vraag is over de addertjes dat vraag ik me af
Rente 5,6%? Dat krijg je nergens, behalve op deposito's. Daar moet je vaak al een aardig bedrag inleggen (2,5k of meer), en dan staat het voor langere tijd vast (variërend van een half jaar tot twee jaar of meer). Mocht er een nieuwe crisis komen, ben je het bokkie want je kunt niet bij je geleende geld.
Zet het dan op een reguliere rekening tegen 5 of 5,25%. Dan kun je er, mocht er iets aan de hand zijn, altijd bij om het direct terug te storten naar het IBG.
Let ook op het rentepercentage: het rentepercentage van dit moment bij het IBG (4,17%), is ook maar geldig tot eind dit jaar. Dadelijk zet jij het voor lange tijd weg en wordt de rente 5,5%, dan moet je bijleggen

Verder hoef je het voor de rente niet te doen. Het is gratis geld, maar om nou te zeggen dat het veel oplevert...nee . Ik heb zelf wel een potje aangelegd, just-in-case, maar da's niet enorm. Spaarpotje voor als ik een grote autoreparatie heb of 'm bijvoorbeeld in puin rij, dat ik niet bij m'n ouders hoef aan te kloppen. Als je meer dan dat wil loop je alleen maar risico: het is immers allemaal geleend geld, niet van jou.

En als bonusoverweging: ik weet niet hoeveel spaargeld je nu hebt, maar hou er rekening mee dat boven de 20.000 euro vermogen, je 4% vermogensbelasting gaat betalen. Dus mocht je voor langere tijd willen sparen en het telt flink op, dan is dat wel handig om in de gaten te houden.
Zerg schreef:
pi_62911209
mikkie geneens antwoord op mijn vraag had ik wel van jou verwacht eigelijk
swarma spam hoer
  maandag 3 november 2008 @ 16:38:33 #171
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_62911230
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan je daar gewoon op racen
Jup. Met je eigen auto de Ring op is gaaf. Klein bedrag betalen je mag een rondje doen . Ik ga 't ook nog wel een keer doen als ik een wat betere auto heb .
Zerg schreef:
  maandag 3 november 2008 @ 16:38:57 #172
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_62911244
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie geneens antwoord op mijn vraag had ik wel van jou verwacht eigelijk
Lekker getimed
Zerg schreef:
pi_62911305
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:38 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Lekker getimed
Inderdaad
Ik denk dat swarma zeer tevreden mag zijn met zo'n antwoord.
pi_62911410
dus t beste is om na de jaarwisseling af te wachten wat de rente wordt...
en als er dan verschil tussen zit kan het alsnog (mits ik niet boven de 20k uitkom, maar daarvoor kan ik m gewoon stopzetten (of eigen geld eraf halen)
geldt die belasting trouwens voor spaar+lopende rekening ? dus 15 spaar en 6 op lopende bijvoorbeeld is samen 21.. dan moet ik over die 1e nog 4% betalen?
swarma spam hoer
pi_62911412
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:40 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Inderdaad
Ik denk dat swarma zeer tevreden mag zijn met zo'n antwoord.
zeker
swarma spam hoer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')