SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Ik doe het, maar ik heb het wel nodigquote:Op maandag 3 november 2008 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
zijn er mensen die maximaal lenen bij de ib terwijl ze het eigelijk niet nodig hebben? (dus gewoon sparen) wat zijn de voor/nadelen hiervan?
quote:Op maandag 3 november 2008 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
zijn er mensen die maximaal lenen bij de ib terwijl ze het eigelijk niet nodig hebben? (dus gewoon sparen) wat zijn de voor/nadelen hiervan?
goed gelezen iddquote:Op maandag 3 november 2008 15:50 schreef LastRequest het volgende:
Zegt degene met een telefoon speciaal voor z'n twee simkaarten, een nieuw djspeeltje, etc.
Het werkt wel maar zet je geld niet in IJsland neerquote:Op maandag 3 november 2008 15:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
goed gelezen iddik kan er 1% rente extra op pakken de komende 2 jaar, dus zou het 300 euro rente zijn dus ben benieuwd naar de haken en ogen hieraan
Ik heb er helemaal geen commentaar op wat je allemaal voor jezelf koopt hoor, alleen wel als jij commentaar hebt op waar zij hun geld in steken. Zo begreep ik het iig.quote:Op maandag 3 november 2008 16:07 schreef swarmahoer het volgende:
ow was n reactie op mn andereqoute dan ook gewoon je likt yasha wel
als t je hobby is dan is het idd n leuk tussenproject, ik zou ook gewoon meehelpen als er een of ander evenement voor georganiseerd zou worden zegmaar, gewoon omdat ik t leuk vind, ben ik echt niet te beroerd tijd/geld in te stoppen (en daarnaast dingen voor mezelf kopen waar ik t volste recht op heb)
nee gewoon nl bankquote:Op maandag 3 november 2008 16:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het werkt wel maar zet je geld niet in IJsland neer
De Ring is de Nürburgring in Duitsland. Een 20km lang circuit dat vrij toegankelijk is (wel tol betalen though).quote:Op maandag 3 november 2008 15:54 schreef LastRequest het volgende:
Maar zij zijn wel richting Afrika aan het rijden he?
Ik weet niet precies wat je met de Ring bedoelt?
Tis wel sneu, ze hebben em zooo vaak getest en hij ging als enige deelnemende auto alle zandheuvels over op het parcours enzo.. en nu zijn ze juist degenen met problemen. Maarjaaa komt wel goed
En de vader van een van de twee heeft net een reactie neergezet op dit bericht: "Stoere jongens, zelf maken of laten maken, en door die zandbak!"
Rente 5,6%? Dat krijg je nergens, behalve op deposito's. Daar moet je vaak al een aardig bedrag inleggen (2,5k of meer), en dan staat het voor langere tijd vast (variërend van een half jaar tot twee jaar of meer). Mocht er een nieuwe crisis komen, ben je het bokkie want je kunt niet bij je geleende geld.quote:Op maandag 3 november 2008 16:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee gewoon nl banklenen voor 4, nogwat en rente voor 5,6 dusja maak je winst mee.. maar mn vraag is over de addertjes
dat vraag ik me af
Jup. Met je eigen auto de Ring op is gaaf. Klein bedrag betalen je mag een rondje doenquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie geneens antwoord op mijn vraaghad ik wel van jou verwacht eigelijk
Inderdaadquote:
zekerquote:Op maandag 3 november 2008 16:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik denk dat swarma zeer tevreden mag zijn met zo'n antwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |