Op de middenberm (waar GEEN scholieren fietsen), groen, en ziet er niet uit als een flitspaal, eerder een infozuil ofzoiets.quote:Op maandag 3 november 2008 12:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat ik nagenoeg niet geleerd had viel 't meeHet was voor mij echt multiplegok, dus we wachten gewoon lekker af, durf er weinig over te zeggen
[..]
Die digitale paal ja, die mogen ze liever gisteren dan vandaag in de hens zetten.
Plus, het is denk ik niet Yasha's nagelquote:Op maandag 3 november 2008 12:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat is niet ontstoken, dat is een ingegroeide teennagel. Oplossing: naar de huisarts/ziekenhuis, verdoving erin, nagel stuk eraf, nagelbed doodmaken en laten genezen.
Smakelijkquote:Op maandag 3 november 2008 12:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Been there done that, die kant is nu ook weer dikkig en alprecies die kant waar het daar op de foto is. maar daar is het alleen dik en pijnlijk als je er van boven af op drukt (want dan drukt de nagel in je vel)
Maar aan de andere kant van de nagel is de nagelriem ontstokenwant mijn teennagel is niet ingegroeid. Het bultje zit nml gewoon int midden en niet bovenin
I couldn't agree more. Maar wat dat betreft ben ik sowieso een anti-snelheidscontrolefundamentalistquote:Op maandag 3 november 2008 12:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Op de middenberm (waar GEEN scholieren fietsen), groen, en ziet er niet uit als een flitspaal, eerder een infozuil ofzoiets.
Maar het gaat om de verkeersveiligheid natuurlijk.
Nazi's!
Ik heb geen brood in huis! Dit werkt ook prima tegen de honger!quote:Op maandag 3 november 2008 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En net zei je nog dingen als "Kom maar op"
Zo kennen we 'm toch? Grote bek, maar als het er op aan komt...quote:Op maandag 3 november 2008 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En net zei je nog dingen als "Kom maar op"
Misschien dat je er bekend mee bent, maar ik weet het niet zeker dus ik zal het voorzeggen:quote:Op maandag 3 november 2008 12:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen brood in huis! Dit werkt ook prima tegen de honger!
Dan ben ik wegquote:Op maandag 3 november 2008 12:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo kennen we 'm toch? Grote bek, maar als het er op aan komt...
Internet heroquote:Op maandag 3 november 2008 12:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo kennen we 'm toch? Grote bek, maar als het er op aan komt...
real life zero!quote:
Da's mooi zuur. Heb ik ook jaren gehad, zogenaamde 'bijdrage ouders'. Alleen die kreeg ik nietquote:Op maandag 3 november 2008 12:46 schreef IrishBastard het volgende:
Goftedomme, net post van de IB-groep. Blijkt dat mijn pa volgend jaar 89 eu moet gaan betalen, maar aangezien 'ie dat niet doet, ga ik er dus 89 eu op achteruit![]()
Mja, iddquote:Op maandag 3 november 2008 12:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's mooi zuur. Heb ik ook jaren gehad, zogenaamde 'bijdrage ouders'. Alleen die kreeg ik niet. En je kon 'm dan wel alsnog krijgen, maar dan moest je voor het IBG een formulier invullen dat je WW III met je ouders had zo ongeveer, dat gingen ze dan checken bij allerlei instanties en dan maakte je een kans. Nah, dan laat maar
.
Idem behalve dat k mijn hele aanvullende beurs in 2009 niet krijg.quote:Op maandag 3 november 2008 12:46 schreef IrishBastard het volgende:
Goftedomme, net post van de IB-groep. Blijkt dat mijn pa volgend jaar 89 eu moet gaan betalen, maar aangezien 'ie dat niet doet, ga ik er dus 89 eu op achteruit![]()
Komt omdat ze dan nog geen gegevens beschikbaar hebben van de Belastingdienst aangaande het inkomen van je ouders.quote:Op maandag 3 november 2008 13:32 schreef morgane het volgende:
Ik kreeg net ook een brief dat ik geen aanvullende beurs krijg. Die kreeg ik vorig jaar ook, maar een paar weken later kreeg ik weer een brief dat ik wél 300e per maand krijg. Snap er dus niks van.
Ja, de IB-Groep. Leuker kunnen we het niet maken, en makkelijker zeker niet!quote:Op maandag 3 november 2008 13:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het lulligst vind ik het voor kinderen met gescheiden ouders en dat dan vaders zo leuk zijn om niks te betalen.
been there don thatquote:Op maandag 3 november 2008 13:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het lulligst vind ik het voor kinderen met gescheiden ouders en dat dan vaders zo leuk zijn om niks te betalen. maar vader wel zoveel verdiend dat het kind geen aanvullende beurs krijgt.
Ik mag nu niks zeggen over buitenlanders, maar...quote:Op maandag 3 november 2008 14:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad, marokaans meisje bij mij op school vertelde ook dat haar hele familie bij elkaar ingeschreven staat zodat ze uitwonende beurs krijgen
Illegale toeslagen en uitkeringen trekken? Ja, dat kunnen ze inderdaad héél goed.quote:Op maandag 3 november 2008 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jaaaaah, Mikkie wilde een compliment geven over dat ze dat wel erg goed kunnen.
Mijn ouders hebben zich voor het bestaan van de basiszorgverzekering helemaal scheel betaald aan particuliere (want zelfstandig ondernemer) verzekeringen. Wat we nu al 3 jaar van de IB-groep extra vangen komt daar nog niet eens bij in de buurt.quote:Op maandag 3 november 2008 13:58 schreef Mikkie het volgende:
Nah zoals r8ality klopt het ook niet. Een kennis van mij had dat ook. Die ouwelui gingen vier keer per week uit eten en bulkten van het geld, maar door wat handige investeringen e.d. verdienden ze op papier niets. Kortom: pipo kreeg maandelijks al geld van z'n ouders en er bovenop nog maximaal aanvullend. Eigenlijk klopt dat ook totaal niet.
Ja goed, daar kies je zelf voor als je een eigen bedrijf begint. Bovendien betaalt iedereen die in het ziekenfonds zat nu zo ongeveer allemaal een paar tientjes per maand meer, dus daar klopt dan ook iets niet. De rijken met eigen bedrijf worden rijker (en krijgen onterecht beurs), en armeren die de beurs had nodig hebben moeten meer betalen en hebben dus minder. Ergens klopt het niet.quote:Op maandag 3 november 2008 14:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zich voor het bestaan van de basiszorgverzekering helemaal scheel betaald aan particuliere (want zelfstandig ondernemer) verzekeringen. Wat we nu al 3 jaar van de IB-groep extra vangen komt daar nog niet eens bij in de buurt.
haha daar ga ik eventjes niet van uitquote:Op maandag 3 november 2008 14:26 schreef LastRequest het volgende:
LG komt uit Terneuzen haha.. maar als dat nummer het niet doet, was het misschien geen serieuze advertentie?
Van het belastingstelsel in NL, vooral wat er allemaal mis mee is, kun je onderhand een subforum voor aanmakenquote:Op maandag 3 november 2008 14:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja goed, daar kies je zelf voor als je een eigen bedrijf begint. Bovendien betaalt iedereen die in het ziekenfonds zat nu zo ongeveer allemaal een paar tientjes per maand meer, dus daar klopt dan ook iets niet. De rijken met eigen bedrijf worden rijker (en krijgen onterecht beurs), en armeren die de beurs had nodig hebben moeten meer betalen en hebben dus minder. Ergens klopt het niet.
Je hoort mij je niet veroordelen hoor, als ik het zo kon doen zou ik ook blij zijn. Maar op een bepaalde manier klopt dat hele stelsel met aftrekposten voor geen meter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |