"[..] there exists a population P such that P(A) (kriebeltje) P(B)."quote:Op maandag 3 november 2008 08:56 schreef HostiMeister het volgende:
Hoofdletter a en b of kleine letter a en b?
Ik ook niet, maar het kan kloppen met de rest van de tekst. Ik ga er gewoon ff van uitquote:Op maandag 3 november 2008 09:11 schreef HostiMeister het volgende:
is het dan niet intersectie ( P(A) intersects P(B) ) ? Weet t niet zeker hoor
Dat is vrij matig dan. Ik heb een Acer desktop maar nog nooit gedoe mee gehad gelukkig...quote:Op maandag 3 november 2008 08:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben mijn eigen mannetje, maar dit ligt buiten mijn macht.
Ik heb zo'n klein PC'tje, een mediacenterachtig geval van Acer. Maar ws. is de voeding dood en die moet vervangen worden. Kutzooi dus. Plus, ik heb wel backups maar daar kan ik niet zo 1-2-3 bij. Best kut allemaal dus.
Ook geen garantie meer?quote:Op maandag 3 november 2008 10:09 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb ook altijd pech.
En het kutte is, mijn laptop ging stuk aan de oplader-ingang, dus het hele moederbord moest vervangen worden voor 600 euro. En nu is ie weer stuk, ergens met de stroom. En omdat het zo'n hip klein kutPC'tje is, zal je zien dat ook dat weer een grote bak met geld gaat kosten. Het verschil is dit keer dat ie niet verzekerd is.
Precies anderhalf jaar na dato. Ik kan alleen nog garantie krijgen volgens Europees recht als ik bewijs dat het een fabrieksdefect is. Dat het er al in zat. En dat is eigenlijk niet te bewijzen. Wie zegt dat ik er niet een keer tevéél stroom op heb gezet (ondanks de adapter)?quote:
Mijn eerste reactie was ook: 'Je hebt twee jaar garantie!'. Maar ik ga er vanuit dat je vanuit je werk ook wel een beetje weet wat wel en niet vergoed/gerepareerd wordt, dus dan is het wel kut. Maar desondanks: is het niet zo dat zíj moeten aantonen dat het een gebruikersdefect is? Misschien is er wel gewoon iets mis dat niet eens veroorzaakt had kunnen worden door de gebruiker. Lijkt me altijd het proberen waard, onderzoekskosten e.d. kun je altijd nog betalen, toch?quote:Op maandag 3 november 2008 10:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Precies anderhalf jaar na dato. Ik kan alleen nog garantie krijgen volgens Europees recht als ik bewijs dat het een fabrieksdefect is. Dat het er al in zat. En dat is eigenlijk niet te bewijzen. Wie zegt dat ik er niet een keer tevéél stroom op heb gezet (ondanks de adapter)?
Het wordt dus een gevalletje reparatie / vervanging van onderdelen. Gaat me sowieso onderzoekskosten kosten, en daar bovenop nog eens ¤¤¤ voor de reparatie zelf.
Nee toch? Volgens Europees recht was dat toch al veel langer?quote:Op maandag 3 november 2008 10:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
2 jaar garantie is pas vanaf januari 2008.
Nou, een blind paard kan de was doen!quote:Op maandag 3 november 2008 11:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Moet je eens een gesprek met me beginnen daar zit ook kop noch staart noch graat aan.
Ja wat Yashaaaaa zegt geldt volgens mij idd, plus dat ik vrij zeker weet dat ik degene ben die het moet aantonen. Ik wacht even op wat de winkel zegt (ik heb hem net ingeleverd) qua prijsopgave enzo, en eventueel ga ik dan zeuren. Als het moederbord stuk is kost me dat *veel* geld en ik ben niet van plan zonder slag of stoot op te geven. Aan de andere kant, ik heb wel wat beters te doen dan een dergelijke strijd tegen windmolens te voerenquote:Op maandag 3 november 2008 10:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was ook: 'Je hebt twee jaar garantie!'. Maar ik ga er vanuit dat je vanuit je werk ook wel een beetje weet wat wel en niet vergoed/gerepareerd wordt, dus dan is het wel kut. Maar desondanks: is het niet zo dat zíj moeten aantonen dat het een gebruikersdefect is? Misschien is er wel gewoon iets mis dat niet eens veroorzaakt had kunnen worden door de gebruiker. Lijkt me altijd het proberen waard, onderzoekskosten e.d. kun je altijd nog betalen, toch?
Als het kalf gedempt is gaat de derde er mee heen.quote:Op maandag 3 november 2008 11:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liever een gesprek zonder staart dan een appel in de boom.
Ik vind van wel!quote:Op maandag 3 november 2008 11:26 schreef r8ality het volgende:
Ja hoi. Ik werk er drie dagen per week. Voldoe ik dan aan de topic-eisen?
Yepquote:Op maandag 3 november 2008 11:26 schreef r8ality het volgende:
Ja hoi. Ik werk er drie dagen per week. Voldoe ik dan aan de topic-eisen?
Je bent je alvast aan het indekken voor de volgende keer spinnen?quote:Op maandag 3 november 2008 12:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als je een ontstoken teen hebt merk je pas hoe vaak je dat onding stoot
quote:Op maandag 3 november 2008 12:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je bent je alvast aan het indekken voor de volgende keer spinnen?
Kommaaroppes!quote:
Als je bedenkt dat ik nagenoeg niet geleerd had viel 't meequote:
Die digitale paal ja, die mogen ze liever gisteren dan vandaag in de hens zetten.quote:Op maandag 3 november 2008 11:31 schreef r8ality het volgende:
Dan meld ik mij vanaf de Energieweg (inclusief flitspaal die nog eens gruwelijk om gaat komen).
Dat is niet ontstoken, dat is een ingegroeide teennagel. Oplossing: naar de huisarts/ziekenhuis, verdoving erin, nagel stuk eraf, nagelbed doodmaken en laten genezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |