Gast, hoeveel browsers kun je hebben op één pc? Zeker ook nog Opera ergens staan?quote:Op zondag 2 november 2008 23:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omfg, rtlgemist deed 't niet in IE, FF en safari. Doet ie 't wel in google chrome.
Je verwacht 't niet.
Als er iets nieuws uit is wil 't toch altijd ff zelf zienquote:Op zondag 2 november 2008 23:24 schreef Mikkie het volgende:
Gast, hoeveel browsers kun je hebben op één pc? Zeker ook nog Opera ergens staan?
Je kunt ook eens langslopen in het schrijfcentrum. Gevestigd in de UBquote:Op zondag 2 november 2008 23:30 schreef Swine het volgende:
Universitair Talencentrum Nijmegen. Semi-universitaire instelling (geloof ik) die allerlei vertaaldiensten en cursussen aanbied. Ken alleen niemand die daar ooit iets mee gedaan heeft. Heb zelf wel keer Bachelor-master Writing cursusje gehad, maar dat was niet zo diepgaand en toen was ik ook nog niet zo ver met mijn verslag. Misschien dat iemand weet wat het kost om teksten te laten controleren? Ik kon niets daarover vinden op de site, maar ik kan ook scheel zijn van al het getyp ondertussen
UTN
Anders kun je altijd D_K bellen, die komt je met liefde redden!quote:Op zondag 2 november 2008 23:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga mijn bed bezoeken
En proberen vannacht niet meer aan die clown in de hoek te denken.. Ik heb er de hele dag niet meer aangedacht tot net toen ik het woord bed typteIk heb gister toen ik thuiskwam ook serieus onder mijn bed gekeken
![]()
Ja dat gebeurt best vaak. Voordat een publicatie de deur uit gaat richting een wetenschappelijk tijdschrift wordt dat vaker gedaan. Alleen niet door mijn stagebegeleidster of op die afdeling, dus ze wist er niet veel over te vertellenquote:Op zondag 2 november 2008 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand betalen om je teksten te corrigeren, mag dat überhaupt? Ik dacht dat je zelf een cursus wetenschappelijk Engels wilde volgen
.
Moet inderdaad dan maar eens langslopen.quote:Op zondag 2 november 2008 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt ook eens langslopen in het schrijfcentrum. Gevestigd in de UB. Die bieden hulp bij het schrijven van scripties e.d., ook in 't Engels.
Whehehe, daarom heb ik mijn glock onder mijn kussen liggen voor het geval dat er clwons onder mijn bed liggenquote:Op zondag 2 november 2008 23:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga mijn bed bezoeken
En proberen vannacht niet meer aan die clown in de hoek te denken.. Ik heb er de hele dag niet meer aangedacht tot net toen ik het woord bed typteIk heb gister toen ik thuiskwam ook serieus onder mijn bed gekeken
![]()
Wat hij zegt!quote:
Djeejs waarom dan? Daarom heb ik voor mijn pc een mannetjequote:Op maandag 3 november 2008 07:48 schreef Slarioux het volgende:
Zal je dus zien dat ik zes weken moet wachten op de reparatie van mijn PC.
Ik ben mijn eigen mannetje, maar dit ligt buiten mijn machtquote:Op maandag 3 november 2008 08:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Djeejs waarom dan? Daarom heb ik voor mijn pc een mannetje![]()
Weet iemand waar je op de uni een Spits kan halen? Bij de bieb maar waar nog meer?
Thnx!quote:
Altijd gelazer met acer!quote:Op maandag 3 november 2008 08:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben mijn eigen mannetje, maar dit ligt buiten mijn macht.
Ik heb zo'n klein PC'tje, een mediacenterachtig geval van Acer. Maar ws. is de voeding dood en die moet vervangen worden. Kutzooi dus. Plus, ik heb wel backups maar daar kan ik niet zo 1-2-3 bij. Best kut allemaal dus.
Yepquote:
"[..] there exists a population P such that P(A) (kriebeltje) P(B)."quote:Op maandag 3 november 2008 08:56 schreef HostiMeister het volgende:
Hoofdletter a en b of kleine letter a en b?
Ik ook niet, maar het kan kloppen met de rest van de tekst. Ik ga er gewoon ff van uitquote:Op maandag 3 november 2008 09:11 schreef HostiMeister het volgende:
is het dan niet intersectie ( P(A) intersects P(B) ) ? Weet t niet zeker hoor
Dat is vrij matig dan. Ik heb een Acer desktop maar nog nooit gedoe mee gehad gelukkig...quote:Op maandag 3 november 2008 08:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben mijn eigen mannetje, maar dit ligt buiten mijn macht.
Ik heb zo'n klein PC'tje, een mediacenterachtig geval van Acer. Maar ws. is de voeding dood en die moet vervangen worden. Kutzooi dus. Plus, ik heb wel backups maar daar kan ik niet zo 1-2-3 bij. Best kut allemaal dus.
Ook geen garantie meer?quote:Op maandag 3 november 2008 10:09 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb ook altijd pech.
En het kutte is, mijn laptop ging stuk aan de oplader-ingang, dus het hele moederbord moest vervangen worden voor 600 euro. En nu is ie weer stuk, ergens met de stroom. En omdat het zo'n hip klein kutPC'tje is, zal je zien dat ook dat weer een grote bak met geld gaat kosten. Het verschil is dit keer dat ie niet verzekerd is.
Precies anderhalf jaar na dato. Ik kan alleen nog garantie krijgen volgens Europees recht als ik bewijs dat het een fabrieksdefect is. Dat het er al in zat. En dat is eigenlijk niet te bewijzen. Wie zegt dat ik er niet een keer tevéél stroom op heb gezet (ondanks de adapter)?quote:
Mijn eerste reactie was ook: 'Je hebt twee jaar garantie!'. Maar ik ga er vanuit dat je vanuit je werk ook wel een beetje weet wat wel en niet vergoed/gerepareerd wordt, dus dan is het wel kut. Maar desondanks: is het niet zo dat zíj moeten aantonen dat het een gebruikersdefect is? Misschien is er wel gewoon iets mis dat niet eens veroorzaakt had kunnen worden door de gebruiker. Lijkt me altijd het proberen waard, onderzoekskosten e.d. kun je altijd nog betalen, toch?quote:Op maandag 3 november 2008 10:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Precies anderhalf jaar na dato. Ik kan alleen nog garantie krijgen volgens Europees recht als ik bewijs dat het een fabrieksdefect is. Dat het er al in zat. En dat is eigenlijk niet te bewijzen. Wie zegt dat ik er niet een keer tevéél stroom op heb gezet (ondanks de adapter)?
Het wordt dus een gevalletje reparatie / vervanging van onderdelen. Gaat me sowieso onderzoekskosten kosten, en daar bovenop nog eens ¤¤¤ voor de reparatie zelf.
Nee toch? Volgens Europees recht was dat toch al veel langer?quote:Op maandag 3 november 2008 10:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
2 jaar garantie is pas vanaf januari 2008.
Nou, een blind paard kan de was doen!quote:Op maandag 3 november 2008 11:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Moet je eens een gesprek met me beginnen daar zit ook kop noch staart noch graat aan.
Ja wat Yashaaaaa zegt geldt volgens mij idd, plus dat ik vrij zeker weet dat ik degene ben die het moet aantonen. Ik wacht even op wat de winkel zegt (ik heb hem net ingeleverd) qua prijsopgave enzo, en eventueel ga ik dan zeuren. Als het moederbord stuk is kost me dat *veel* geld en ik ben niet van plan zonder slag of stoot op te geven. Aan de andere kant, ik heb wel wat beters te doen dan een dergelijke strijd tegen windmolens te voerenquote:Op maandag 3 november 2008 10:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie was ook: 'Je hebt twee jaar garantie!'. Maar ik ga er vanuit dat je vanuit je werk ook wel een beetje weet wat wel en niet vergoed/gerepareerd wordt, dus dan is het wel kut. Maar desondanks: is het niet zo dat zíj moeten aantonen dat het een gebruikersdefect is? Misschien is er wel gewoon iets mis dat niet eens veroorzaakt had kunnen worden door de gebruiker. Lijkt me altijd het proberen waard, onderzoekskosten e.d. kun je altijd nog betalen, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |