Ik vond je al zo onaardigquote:Op maandag 3 november 2008 17:53 schreef HostiMeister het volgende:
Of had jij het daar ook over
Dan ben ik het helder licht
Absoluutquote:Op maandag 3 november 2008 17:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
@Nielez: Mik leeft gewoon met me mee natuurlijk
En zo, swarma, komt Mik aan al die goede vriendinnenquote:Op maandag 3 november 2008 17:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Absoluut. Zo ben ik. De ultieme gevoelige man.
.
Met zulke reacties lok je natuurlijk wel weer een tegenreactie uit, dat weet je?quote:Op maandag 3 november 2008 17:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En zo, swarma, komt Mik aan al die goede vriendinnen
Tis al goed Hosti, ik ben blij dat je je fouten durft toe te geven.
Nee ik blijf geloven in de wereld waarin ik gelijk heb en anderen hun fouten gewoon nog in moeten zienquote:Op maandag 3 november 2008 17:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met zulke reacties lok je natuurlijk wel weer een tegenreactie uit, dat weet je?
Nee, gewone vriendinnen.quote:Op maandag 3 november 2008 17:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En zo, swarma, komt Mik aan al die goede vriendinnen
Zoiets dacht ik inderdaad al. Is ook wel logisch, anders vraagt iedereen collegegeldkrediet aan en de rest als lening, ipv alleen lening. Scheelt over die 1600 euro per jaar toch 2% rente. Dus ik neem aan dat het onder dezelfde voorwaarden als de reguliere lening valt. Het is alleen een mogelijkheid om extra te lenen, met een andere naam.quote:Op maandag 3 november 2008 18:00 schreef Nielez het volgende:
Over collegegeldkrediet:
IBgroep says:
Het collegegeldkrediet is een lening. Na je studie betaal je het geleende bedrag terug onder dezelfde gunstige voorwaarden als het terugbetalen van een studieschuld.
Betekent dat ook gewoon die 4,17 %.
Zo ja, dan ben k volgensmij verkeerd voorgelicht.
Geen enkele bank bedoel je? In dat geval zou ik toch eens m'n ogen openen en beter leren zoekenquote:Op maandag 3 november 2008 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
volgends mij is er niemand die standaard al meer dan 4,17% rente krijgt of wel ?
(zou de ib groep mijn spaargeld willen lenen voor 4,17is meer dan dat ik van de postbank krijg
)
Dan zal ik in dit topic wel koploper zijn met 5,25% bij CEBquote:Op maandag 3 november 2008 18:21 schreef swarmahoer het volgende:
ik bedoelde hier in t topic
nibc bank heeft 5,25% maar die ken ik niet...
Referenties zoeken, rondvragen, en kijk naar bankgaranties. CEB valt onder het garantiestelsel van DNB. DNB heeft over het algemeen een stevige toetsing daarvoor.quote:Op maandag 3 november 2008 18:30 schreef swarmahoer het volgende:
ik ken ceb en nibc allebei niet.. hoe weet je eigelijk of zo'n bank te vertrouwen is ?
quote:Op maandag 3 november 2008 16:51 schreef Mikkie het volgende:
Dat maakt niks uit, want je geleende bedrag groeit met hetzelfde.
Stel:
Je leent 100 euro. Na een jaar ben je 104,17 euro verschuldigd.
Je zet die 100 euro op de bank. Na een jaar krijg je 105 euro.
De waarde van het geld is minder geworden, maar per saldo heb je nog steeds 83 cent verdiend.
Of de inflatie nou 1% of 10% is, je lening blijft hetzelfde. Alleen de waarde van je winst vermindert.
Dan moet je wel een Cooper S kopen en niet de standaard Cooperquote:Op maandag 3 november 2008 18:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favoen die ga ik later ook zeker kopen
dit is volgens mij die van '98 die moet dan heus wel te betalen zijn
en:
[ afbeelding ]
Maar vind die met die dodgestrepen dan mooier maar kan ik geen plaatje van vinden
Ik vond die met geitenkaas juist maar matig.quote:Op maandag 3 november 2008 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net zo'n AH maaltijdsalade op met geitenkaas, was goed te eten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |