En zo, swarma, komt Mik aan al die goede vriendinnenquote:Op maandag 3 november 2008 17:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Absoluut. Zo ben ik. De ultieme gevoelige man.
.
Met zulke reacties lok je natuurlijk wel weer een tegenreactie uit, dat weet je?quote:Op maandag 3 november 2008 17:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En zo, swarma, komt Mik aan al die goede vriendinnen
Tis al goed Hosti, ik ben blij dat je je fouten durft toe te geven.
Nee ik blijf geloven in de wereld waarin ik gelijk heb en anderen hun fouten gewoon nog in moeten zienquote:Op maandag 3 november 2008 17:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met zulke reacties lok je natuurlijk wel weer een tegenreactie uit, dat weet je?
Nee, gewone vriendinnen.quote:Op maandag 3 november 2008 17:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En zo, swarma, komt Mik aan al die goede vriendinnen
Zoiets dacht ik inderdaad al. Is ook wel logisch, anders vraagt iedereen collegegeldkrediet aan en de rest als lening, ipv alleen lening. Scheelt over die 1600 euro per jaar toch 2% rente. Dus ik neem aan dat het onder dezelfde voorwaarden als de reguliere lening valt. Het is alleen een mogelijkheid om extra te lenen, met een andere naam.quote:Op maandag 3 november 2008 18:00 schreef Nielez het volgende:
Over collegegeldkrediet:
IBgroep says:
Het collegegeldkrediet is een lening. Na je studie betaal je het geleende bedrag terug onder dezelfde gunstige voorwaarden als het terugbetalen van een studieschuld.
Betekent dat ook gewoon die 4,17 %.
Zo ja, dan ben k volgensmij verkeerd voorgelicht.
Geen enkele bank bedoel je? In dat geval zou ik toch eens m'n ogen openen en beter leren zoekenquote:Op maandag 3 november 2008 18:12 schreef swarmahoer het volgende:
volgends mij is er niemand die standaard al meer dan 4,17% rente krijgt of wel ?
(zou de ib groep mijn spaargeld willen lenen voor 4,17is meer dan dat ik van de postbank krijg
)
Dan zal ik in dit topic wel koploper zijn met 5,25% bij CEBquote:Op maandag 3 november 2008 18:21 schreef swarmahoer het volgende:
ik bedoelde hier in t topic
nibc bank heeft 5,25% maar die ken ik niet...
Referenties zoeken, rondvragen, en kijk naar bankgaranties. CEB valt onder het garantiestelsel van DNB. DNB heeft over het algemeen een stevige toetsing daarvoor.quote:Op maandag 3 november 2008 18:30 schreef swarmahoer het volgende:
ik ken ceb en nibc allebei niet.. hoe weet je eigelijk of zo'n bank te vertrouwen is ?
quote:Op maandag 3 november 2008 16:51 schreef Mikkie het volgende:
Dat maakt niks uit, want je geleende bedrag groeit met hetzelfde.
Stel:
Je leent 100 euro. Na een jaar ben je 104,17 euro verschuldigd.
Je zet die 100 euro op de bank. Na een jaar krijg je 105 euro.
De waarde van het geld is minder geworden, maar per saldo heb je nog steeds 83 cent verdiend.
Of de inflatie nou 1% of 10% is, je lening blijft hetzelfde. Alleen de waarde van je winst vermindert.
Dan moet je wel een Cooper S kopen en niet de standaard Cooperquote:Op maandag 3 november 2008 18:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favoen die ga ik later ook zeker kopen
dit is volgens mij die van '98 die moet dan heus wel te betalen zijn
en:
[ afbeelding ]
Maar vind die met die dodgestrepen dan mooier maar kan ik geen plaatje van vinden
Ik vond die met geitenkaas juist maar matig.quote:Op maandag 3 november 2008 18:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net zo'n AH maaltijdsalade op met geitenkaas, was goed te eten
.
Mis ik iets?quote:Op maandag 3 november 2008 19:01 schreef swarmahoer het volgende:
denk dat ie dat niet online wil hebben
Ali baba is zondag jarig.quote:
Hé pipo, je moet wel goed lezenquote:Op maandag 3 november 2008 19:19 schreef swarmahoer het volgende:
http://www.ib-groep.nl/pa(...)rentepercentages.asp
als ik dit zo zie komt hij voor volgend jaar weer op 3,35?
Je moet inderdaad wel geluk hebben met het vaststellen van het percentage. Een maandje blijven bakken kan zinvol zijn. Ipv in december, in januari afstuderen kost je een maand lang extra collegegeld à 150 euro, maar kan je gedurende die vijf jaar zo'n 1.500 euro schelen (bij 20k schuld).quote:Op maandag 3 november 2008 19:49 schreef swarmahoer het volgende:
ok dus in sommige gevallen kan je beter nog n jaarje blijven bakken zodat je een lager percentage hebt? (afgezien van het feit dat collegegeld meer is dan de rente
)
Wat doe jij er dan?quote:Op maandag 3 november 2008 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Alle leuke mensen zijn in november jarig
Mee eens!quote:Op maandag 3 november 2008 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Alle leuke mensen zijn in november jarig
quote:Op maandag 3 november 2008 17:32 schreef Dupje het volgende:
Bedankt allemaal!Dat maakt mijn dagje toch weer een beetje goed, want moest voor pols naar ziekenhuis en dat gedoe was niet bepaald leuk
Ik heb er in totaal 2 uur en een kwartier gezeten, gelukkig was mama erbij. Helaas werd het geen taartje meer in de stad, maar in het ziekenhuis.
Uiteindelijk heb ik geen injecties met onstekingsremmer gehad. (Was in eerste instantie de bedoeling). Er is namelijk een kleine zwelling bij gekomen en ze weten zo niet waar het vandaan komt. Ik moest nieuwe foto's laten maken (wel 14!!) en binnenkort krijg ik een nieuwe echo. Het is mogelijk dat het weke deel in mn pols tussen de botjes komt wanneer ik mijn pols buig, en dat dat zo'n pijn doet. Wanneer dat het geval is moet het toch geopereerd worden...Dat krijg ik over 3 weken te horen allemaal. Spannend wat er nu allemaal mee moet gebeuren, ik baal er behoorlijk van!
Dat is toch op een woensdag? Neequote:
Die moet ik inderdaad ook nog eens gaan lezenquote:Op maandag 3 november 2008 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
We hadden 't laatst over boeken, ik heb op aanraden van een vriend dit boek besteld.
Dinsdag, maar dat betekent voor jou nog steeds Rotterdam, neem ik aan?quote:Op maandag 3 november 2008 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is toch op een woensdag? Nee.
quote:Op maandag 3 november 2008 20:22 schreef Mikkie het volgende:
Dinsdag, maar dat betekent voor jou nog steeds Rotterdam, neem ik aan?
Sorryquote:Op maandag 3 november 2008 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik had al gereageerd dat het echt kut isWist er niet meer op te zeggen
Ik hoop iig dat je niet geopereerd hoeft te worden!
Owh. Dus het is prima om te lezen over bonkjes, sliertjes en andere ranzigheden, maar verder niet de moeite waard? Dan laat maarquote:Op maandag 3 november 2008 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vochtige streken is behalve de ranzigheid echt niet veel aan heur
yasha dusquote:Op maandag 3 november 2008 20:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die moet ik inderdaad ook nog eens gaan lezen.
En die Vochtige Streken, moet nog even iemand ritselen om 'm van te lenen.
dat zeg ik niet, mikkie kan m best 2 dagen extra lenen aangezien jij m toch al lang hebtquote:Op maandag 3 november 2008 20:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omdat het boek me niet boeit, als een boek me boeit heb ik het binnen een dag uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |