We kunnen niet ontkennen dat je een stempel drukt op POL. Of die stempel positief of negatief is laat ik in het midden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:15 schreef Klopkoek het volgende:
Haha, ik zie dat ik hier nogal geliefd ben. Dat betekent dat ik het goed doe!
Zeker. Een positieve of negatieve trofee maakt niet zoveel uit. Er zijn nu eenmaal voor en tegenstanders op dit forum...die je al dan niet iets gunnen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:15 schreef Klopkoek het volgende:
Haha, ik zie dat ik hier nogal geliefd ben. Dat betekent dat ik het goed doe!
quote:Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
Met stip Klopkoek en waarom hoef ik niemand hier uit te leggenKantspeldje - LINKS!
Dat is lastig SCH, Echtgaaf en Klopkoek stoten elkaar naar de kroon maar ik ga toch voor SCHMark Rutte Klepel - De schrijver van de meest vreemde metaforen en/of de meest kromme vergelijkingen.
Dat is lastig Echtgaaf en Klopkoek stoten elkaar naar de kroon maar ik ga toch voor Klopkoek. Dit omdat Echtgaaf nog wel nadenkt over wat ie post.Lenin Lintje. Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt.
Met stip EchtGaaF![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:24 schreef Innisdemon het volgende:
Het komt er op neer dat TS al z'n meningen klaar heeft liggen, en daarom de trofee's naar deze mensen vernoemd
O, dat hoef je niet in het midden te laten kijk maar eens in de FB dan zie je het zelf ookquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:25 schreef Knevelt het volgende:
We kunnen niet ontkennen dat je een stempel drukt op POL. Of die stempel positief of negatief is laat ik in het midden.
Een nieuwe oude en bmw geen kloon.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:04 schreef Autodidact het volgende:
# Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer. - Ik houd het niet helemaal bij, maar volgens mij is one_of_the_few nieuw...of een kloon.
Daar kan ik alleen concluderen dat jij een klikspaan bent.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
O, dat hoef je niet in het midden te laten kijk maar eens in de FB dan zie je het zelf ook
Van mij ook... die schatquote:
En de conclussie over wat ik van jou vind kun je trekken zodra in FEE weer de jaarlijkse Mod verkiezingen zijnquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Daar kan ik alleen concluderen dat jij een klikspaan bent.
Kloptquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een nieuwe oude en bmw geen kloon.
Agree to disagree.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En de conclussie over wat ik van jou vind kun je trekken zodra in FEE weer de jaarlijkse Mod verkiezingen zijn
Toch nog een kunnen bedenken: Haushoferquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:04 schreef Autodidact het volgende:
Daar gaat 'ie
# Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). - Geen
Ach, beter een leuke gezelligerd dan een verstokt dogmaticus toch?quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gvd.
Dat zeggen ze van de josti band nu ook altijd.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:04 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ach, beter een leuke gezelligerd dan een verstokt dogmaticus toch?
Ah, dáár ken ik je vanquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat zeggen ze van de josti band nu ook altijd.
quote:
Een stempel is altijd een negatief.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:25 schreef Knevelt het volgende:
[..]
We kunnen niet ontkennen dat je een stempel drukt op POL. Of die stempel positief of negatief is laat ik in het midden.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:17 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een stempel is altijd een negatief.
quote:
je stempel drukken op
(iemand) sterk beïnvloeden
Kernerman Dutch Learners Dictionary © 2008 K Dictionaries Ltd All rights reserved.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:17 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een stempel is altijd een negatief.
Doe jij eens lijstje posten danquote:Op maandag 3 november 2008 00:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Loopt niet storm tot nu toe, het topic dreigt failliet te gaan. Stomme prijzen dit keer.![]()
Ik vind dat overheid nu direct moet ingrijpen en dit topic per direct moet nationaliseren.![]()
Inmiddels wens ik dat van harte te ondersteunen.quote:Op maandag 3 november 2008 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik eis dat mijn lijstje de grootst gewichtsfactor wordt toegekend.
foutje bedanktquote:Op maandag 3 november 2008 12:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Inmiddels wens ik dat van harte te ondersteunen.
Je moet wel wat terugdoen natuurlijk. Waar blijft die lijst?quote:Op maandag 3 november 2008 12:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Inmiddels wens ik dat van harte te ondersteunen.
Jij krijgt de Martin Bosma trofee, een prima kamerlid die door iedereen steeds maar over het hoofd wordt gezien.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:40 schreef poepa het volgende:
Ik ben ook nieuw, maar heb nog steeds geen trofee.
die zou ik dit jaar krijgenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:44 schreef schoelje het volgende:
[..]
Jij krijgt de Martin Bosma trofee, een prima kamerlid die door iedereen steeds maar over het hoofd wordt gezien.
Dank. Maar ik zal eens wat vaker posten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:44 schreef schoelje het volgende:
[..]
Jij krijgt de Martin Bosma trofee, een prima kamerlid die door iedereen steeds maar over het hoofd wordt gezien.
Het zijn steeds dezelfde die worden genoemd. EG is een mazzelkomt wat dat betreft. Maar of hij dat met dat Lenin lintje dat steeds vindt, waag ik mij te betwijfelen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
die zou ik dit jaar krijgen![]()
maar sinds ik mod ben wordt er niet meer over me heen gekeken
Daar hebben we dit jaar de Thom de Graaff poedelprijs juist voor in het leven geroepenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:44 schreef schoelje het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit, eerlijk gezegd. Maar ik verwacht wel dat jij een eervolle vermelding krijgt, ik laat in het midden welke... Het is natuurlijk niet het Kantspeldje, want die heb ik reeds vergeven (die was te simpel).quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Je moet wel wat terugdoen natuurlijk. Waar blijft die lijst?
Ow dat sloeg niet op mij...quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit, eerlijk gezegd. Maar ik verwacht wel dat jij een eervolle vermelding krijgt, ik laat in het midden welke... Het is natuurlijk niet het Kantspeldje, want die heb ik reeds vergeven (die was te simpel).
En terecht.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:43 schreef Hexagon het volgende:
Scaurus gaat met een landside de nieuwkomers award winnen merk ik al
quote:
Adel verplicht.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit, eerlijk gezegd. Maar ik verwacht wel dat jij een eervolle vermelding krijgt, ik laat in het midden welke... Het is natuurlijk niet het Kantspeldje, want die heb ik reeds vergeven (die was te simpel).
Ik mazzelkont?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:53 schreef poepa het volgende:
[..]
Het zijn steeds dezelfde die worden genoemd. EG is een mazzelkomt wat dat betreft. Maar of hij dat met dat Lenin lintje dat steeds vindt, waag ik mij te betwijfelen.
Eerder schreef je nog dat genoemd worden al voldoende is, ook al is de strekking van de award niet positief.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik mazzelkont?![]()
Ik word nog net niet verketterd hier .
Ja, dat is ook zo. Het ergst is om niet genoemd te worden. Immers je maakt dan geen indruk. Enfin, reclamemakers denken er net zo over.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Eerder schreef je nog dat genoemd worden al voldoende is, ook al is de strekking van de award niet positief.
Da's waar. Maar het afgelopen jaar was ik wat minder scheutig met topics geweest. En Klopkoek des te meer. En verdient het dan ook.quote:En je doet het aardig bij de Van Mierlo...
Heb geduld, zei de Heer....quote:
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens hoor. Het gaat hem wel degelijk om te scoren . Ik verwijt hem nou net teveel aan competitie. Nooit zal hij iemand een gelijk gunnen of iets toegeven.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:52 schreef sigme het volgende:
Kom op, dames en heren, stemt, stemt!
# Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder.
DS4. Omdat het hem vaak genoeg om het spel gaat, en niet om de knikkers.
Jawel, alle reden om POL te verlaten. Hij noemde mij steeds spottend EchtHomo, echt tot het vervelende toe. En nou is hij het zelf.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:52 schreef sigme het volgende:
PJORourke. Homo worden is toch geen reden om POL te verlaten?
Ik krijg wel gelijk van hem, als ik het heb. Geven en nemen? Verder zit er een heel groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Naar mijn mening ziet DS4 dat verschil goed genoeg om ermee te spelen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens hoor. Het gaat hem wel degelijk om te scoren . Ik verwijt hem nou net teveel aan competitie. Nooit zal hij iemand een gelijk gunnen of iets toegeven.
Hem. Niet het.quote:Ik begrijp je visie en die van sommige anderen niet.
Maar ik gun het de trofee van harte , daar niet van.
Hij zal doorgaan voor zijn gelijk, totdat ie er bewijze van spreke doodvalt. Ik had hem keer geweldig tuc, maar gaf het niet toe.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik krijg wel gelijk van hem, als ik het heb. Geven en nemen? Verder zit er een heel groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Naar mijn mening ziet DS4 dat verschil goed genoeg om ermee te spelen.
[..]
Vreemd. Het beeld van die afkeer was er anders wel. Bij mij tenminste wel. Hij bracht het niet als respectvol over in mij richting. Niet dat het mij wat interesseerde, ik had tenslotte een kloon kunnen aanmaken, dan was ik van het gezeur ook af.quote:En PJO was altijd al bi genoeg om geen afkeer te hebben van homo's.
Tenzij ik van mening verander natuurlijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:45 schreef sigme het volgende:
Het herzien, wijzigen, aanvullen van uw stem is toegestaan mits in een nieuwe post!
Oh ja, de stembus is zo'n twee weken open; in de loop van zaterdag 15 november hoop ik de definitieve stand op te maken. Succes, allen.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:43 schreef Xtreem het volgende:
De ereprijzen:
****************************************************************************Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder.
Minpuntje: Zelfs als hij er naast zit probeert hij het recht te lullen.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:01 schreef sigme het volgende:
Bij nader inzien schenk ik mijn Mark Rutte Klepelpunten aan EchtGaaf.
bewijze van, tuc, zich vertoeven..
Maar je bent wel gezellig.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ben ik nou echt zo inhoudsloos? Nu lijkt het net alsof ik niet tot 10 kan tellen.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ben ik nou echt zo inhoudsloos? Nu lijkt het net alsof ik niet tot 10 kan tellen.
Zelden ben ik het zo met je eensquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoeft ook niet want je kan niet God dienen én de mammon.
Ach al die mensen die hier wijsheden verkondigen die ze uit een boekje hebben...quote:
Bij mij is dat nogal andersom.quote:Op zondag 9 november 2008 00:07 schreef Scaurus het volgende:
Het is opvallend dat sommige mensen mij voor een wat positievere award nomineren, gezien de stormwind die ik regelmaat in het gezicht krijg als ik eigenlijk heel zinnige dingen zeg.
Zonder meningsverschillen is dit forum zinloosquote:Op zondag 9 november 2008 00:07 schreef Scaurus het volgende:
Het is opvallend dat sommige mensen mij voor een wat positievere award nomineren, gezien de stormwind die ik regelmaat in het gezicht krijg als ik eigenlijk heel zinnige dingen zeg.
Nee. Maar je bent blijkbaar te onopvallend als je wat post. Vandaar dat ik je de Poedelprijs gun.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hier hebben we het al eens over gehad, twee jaar geleden. Nee EchtGaaf, want het gaat niet om wie de meeste stemmen krijgt per trofee. De waarde ligt 'm in *wie* welke persoon voordraagt waarvoor, en eventuele motivatie.quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Beter zou zijn als de volgende keer een nieuw kiessysteem wordt gemaakt. Ik stel voor dat kiezers hun lijstje per PM indienen. Onderlinge beïnvloeding is dan niet mogelijk. En die lijstjes na de uitslag te publiceren.
Wat vind jij hiervan, sigme?
quote:Op zondag 9 november 2008 07:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. Maar je bent blijkbaar te onopvallend als je wat post. Vandaar dat ik je de Poedelprijs gun.
Vroeger wou je 'm dolgraag, de Terpstrasjaal..
quote:Op zondag 9 november 2008 07:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier hebben we het al eens over gehad, twee jaar geleden. Nee EchtGaaf, want het gaat niet om wie de meeste stemmen krijgt per trofee. De waarde ligt 'm in *wie* welke persoon voordraagt waarvoor, en eventuele motivatie.
Als er 25 nachtbaggeraars uit de ONZhoek langskomen en stemmen uitbrengen zetten ze alles naar hun hand. Geeft niet, want degenen waar het om gaat weten wel beter. Niet de knikkers, maar het spel.
Dat weet ik. Maar onbewust wordt je wel beïnvloedt door diegenen die eerder postenquote:Op zondag 9 november 2008 07:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Hier hebben we het al eens over gehad, twee jaar geleden. Nee EchtGaaf, want het gaat niet om wie de meeste stemmen krijgt per trofee. De waarde ligt 'm in *wie* welke persoon voordraagt waarvoor, en eventuele motivatie.
Nou vandaag mag er al helemaal niet gestemd worden natuurlijk.quote:ls er 25 nachtbaggeraars uit de ONZhoek langskomen en stemmen uitbrengen zetten ze alles naar hun hand. Geeft niet, want degenen waar het om gaat weten wel beter. Niet de knikkers, maar het spel.
tel eens tot 10 voordat je wat opschrijftquote:Op zondag 9 november 2008 13:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Boer Koekoek - Aoristus. Omdat hij als een oud zeikerig opaatje zeurt over alles wat niet in z'n straatje past. Een beetje kleinzielig.
De rest van het lijstje komt nog?quote:Op zondag 9 november 2008 13:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Boer Koekoek - Aoristus. Omdat hij als een oud zeikerig opaatje zeurt over alles wat niet in z'n straatje past. Een beetje kleinzielig.
quote:
quote:# Alexander Pechtold Trofee - Wheelgunner. Prettige discussie stijl. Niet schreeuwerig en altijd bereid om mee te gaan in de argumenten van een ander.
# Boer Koekoek Trofee - Aoristus, heel zuur en negatief
# Hans van Mierlo Trofee - Sigme, wel vaak hetzelfde thema, maar meestal vermakelijk
# Multatuli Trofee - Reya. Moet wel oppassen niet door te schieten.
# Ton Elias Trofee - we zijn allemaal klonen
# Kantspeldje - Klopkoek
# Van Baalenvaantje - Dr.Wolffenstein
# SGP Houvast - boze Appel
# Sharon Dijksma Toffee - PB
# G.J. Schutte Schaal - ZakJapanner.
# Maxime Verhagen Vod – Oude sluwe vos Ryan3
# Mark Rutte Klepel - JohnDope
# Lenin Lintje. Echtgaaf, ik waardeer echt je inzet en je positieve aanwezigheid, maar je ideeen en voorstellen zijn me echt veel te gortig.
# Thom de Graaff Poedelprijs. - Hexagon
# Mariette Hamer Stuk. Martijn_77 Duidelijk.
# Pim Fortuyn Trofee - ExtraWaskracht.
Dat heb ik gedaan en daarna heb ik het nog wat sterker aangezet.quote:Op zondag 9 november 2008 13:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
tel eens tot 10 voordat je wat opschrijft
ben jij eigenlijk wel voor wereldvrede?quote:Op zondag 9 november 2008 14:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan en daarna heb ik het nog wat sterker aangezet.
Als ik voor mezelf spreek (weet overigens nog niet of ik ga stemmen hierquote:Op zondag 9 november 2008 00:07 schreef Scaurus het volgende:
Conservatief .. en frisse invalshoeken. Okéquote:Op zondag 9 november 2008 15:55 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf spreek (weet overigens nog niet of ik ga stemmen hier) waardeer ik het dat je in ieder geval de moeite neemt punten goed te onderbouwen met argumenten in tegenstelling tot een boel anderen hier. Ook vind ik een conservatief een verrijking voor dit forum omdat het een frisse invalshoek toevoegt. Wellicht dat meer mensen dat hebben.
Maar dat alles betekend natuurlijk nog niet dat ik het ook met je standpunten eens ben.
Meer in de vorm van dat het conservatisme zoals Scaurus dat uitdraagt voorheen nog niet vertegenwoordigd was op fok, dus is het hier een frisse invalshoek daar het hier nog niet zo vertegenwoordigd werd. Er waren er misschien wel een paar maar dat waren voornamelijk relklonen waarmee geen normaal debat te voeren valt.quote:Op zondag 9 november 2008 17:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Conservatief .. en frisse invalshoeken. Oké
Het is wel een iets ander geluid dan er tot op heden te horen was volgens mij.quote:Op zondag 9 november 2008 17:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Conservatief .. en frisse invalshoeken. Oké
De Stempoltitie surveilleert. Niet vergeten hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 11:13 schreef One_of_the_few het volgende:
moet nog stemmen.
Vanavond komt ie.
Komt goed, morgen of volgende week ofzoquote:Op woensdag 12 november 2008 11:03 schreef EchtGaaf het volgende:
DuKe jij moet nog stemmen. Het is verplicht.
Kunnen we je altijd nog voor extreem midden, D66er, uitmaken.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik stem blanco anders word ik weer voor linkse knuffelaar of rechtse fascist uitgemaakt
dat is mijn ondertitel voor 2 a 3 jaar geweestquote:Op woensdag 12 november 2008 18:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kunnen we je altijd nog voor extreem midden, D66er, uitmaken.
En er moeten eerst 25 ambtenaren drie weken over vergaderen.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
du_ke wil vast eerst een commissie instellen om met een breed gedragen standpunt te komen.
Jij wilt gewoon lekker schelden?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het is wel een iets ander geluid dan er tot op heden te horen was volgens mij.
Mag van mij wel wat directer, maar d'r is over nagedacht in ieder geval
Das goed, maar doe het op tijd, he?quote:Op woensdag 12 november 2008 17:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Komt goed, morgen of volgende week ofzo
Nee joh.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik stem blanco anders word ik weer voor linkse knuffelaar of rechtse fascist uitgemaakt
Is de opkomst dan wel hoog genoeg voor en representatieve uitslagquote:Op woensdag 12 november 2008 17:58 schreef sigme het volgende:
Hmm. Volgende week is een beetje aan de late kant - dit weekend wou ik de stand opmaken.
[ afbeelding ]Deze week stemmen![ afbeelding ]
Op jou wel. Maar je doet nu net of je registreert wat anderen ter tafel brengen, ook niet helemaal een waarheidsgetrouwe voorstelling van zaken meneertje Halconquote:
Ik sluit me daar bij aan. Ik had aangegeven dat ik niet zou stemmen, maar in deze categorie wil dan toch een stem uitbrengen.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik wil m'n stem aanpassen.
De # Pim Fortuyn Trofee - Aaaaahikwordgek.
We missen je.
ook mijn enige stem.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:47 schreef du_ke het volgende:
De # Pim Fortuyn Trofee - Aaaaahikwordgek.
Wil ook vast duidelijk maken.
Ik laat het hier ook bij, heb erover nagedacht maar heb geen idee aan wie ik de awards zou moeten toekennen.quote:
Jij hebt anders wel opvattingenquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:08 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik laat het hier ook bij, heb erover nagedacht maar heb geen idee aan wie ik de awards zou moeten toekennen.
quote:
Jij bent om te kopen? Voor hoeveel?quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
En mijn stem is ook eventueel te koop
![]()
Dat lijstje vul je toch in 10 minuten in?quote:Maar kom er vandaag niet meer aan toe en Sigme wou dit weekend beginnen met tellen. Als ze dat nog niet gedaan heeft zondag zal ik nog een poging wagen.
Eeeh, je kent mijquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
En mijn stem is ook eventueel te koop
![]()
Maar kom er vandaag niet meer aan toe en Sigme wou dit weekend beginnen met tellen. Als ze dat nog niet gedaan heeft zondag zal ik nog een poging wagen.
Is goedquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Eeeh, je kent mij. Onomkoopbaar, onkreukbaar, maar altijd bereid te luisteren naar argumenten.
Dan tel ik toch pas maandag, pffff. Maarrrrrr (er is altijd een maar) .. dan verwacht ik wel een lijstje van je.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Is goed![]()
voor maandagochtend 0:00 heb je hem
Seihen Sie vorsichtig!quote:So jetzt fahre ich nach Deutschland
Heeft er niks mee te maken. Werd afgezaagd, herhaling van zetten, steeds dezelfde zuigposters die er nooit op aangesproken werden, en carriere! Heb meer te doen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:11 schreef EchtGaaf het volgende:
En nu duidelijk is dat hij homo is, en laat ik duidelijk zijn dat het mij helemaal niets uitmaakt - durft hij zich hier niet meer te vertoeven.
Dat zegt meer over hem dan over anderen.
Love you too, pumpkin.quote:Maar eind goed is al goed. Ik heb hem geen seconde gemist.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:45 schreef sigme het volgende:Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder.
Iblis en Elfletterig - Allebei sterk, Iblis vooral inhoudelijk, Elfletterig maakt er ook iets moois vanBoer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
StefanP en BogardeRules - obvious enoughHans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
Meki - lol verzekerd!Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl.
Klopkoek - wordt onterecht gebanned en hoewel ik zijn mening nauwelijks deel voegt ie veel toe aan de debattenTon Elias Trofee - Beste nieuwkomer.
Neusje - vanwege zijn durf een -helaas door neofascisten verwijderde!- discussie over het jodendom te startenKantspeldje - LINKS!
...Van Baalenvaantje - RECHTS!
Boze_Appel - duidelijkSGP Houvast - DOGMA!
Aoristus - vanwege zijn homofobieSharon Dijksma Toffee - De leuke gezelligerd die altijd aanwezig is maar inhoudelijk nauwelijks iets bijdraagt.
tong80G.J. Schutte Schaal - steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziend van nuttige achtergrondinformatie.
waht - met name in de topics over olie heeft hij gewoon veel kennis (en dat zonder professioneel betrokken te zijn)Maxime Verhagen Vod – De beste zuiger.
Scaurus - in tegenstelling tot wat hier veel gevonden wordt (de beste nieuwkomer). Het is een zuiger. "Eervolle" vermelding voor gelly trouwens.Mark Rutte Klepel - De schrijver van de meest vreemde metaforen en/of de meest kromme vergelijkingen.
...Lenin Lintje. Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt.
SeventhWave - vanwege zijn eugenetische "eindoplossingen"Thom de Graaff Poedelprijs. Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt.
AgLarrr - vooral vanwege onze EU-discussieMariette Hamer Stuk. Leverancier van bijdragen waarvan noodzaak, doel, strekking en/of inhoud de lezertjes ontgaat.
FeestNummer - probeert discussies zijn kant op te draaien. Doorzichtig.Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist.
Sjun - Ik weet niet hoe hij hier heette, maar zo ken ik hem van een ander forum. Was hier levenslang gebanned voor "het ontkennen van de holocaust" heb ik begrepen, maar dat lijkt me gezien wat ik van hem ken uiterst sterk.Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
Admiraal_anaal - gewoon een goeie gozah die volgens mij niet vaak in POL komt
Als het homoisme wint van het spel, dan verliest de sport.quote:# SGP Houvast - DOGMA!
Aoristus - vanwege zijn homofobie
Hmmm. Viel wel op dat na je onthulling het ineens stil rondje werdquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken. Werd afgezaagd, herhaling van zetten, steeds dezelfde zuigposters die er nooit op aangesproken werden, en carriere! Heb meer te doen.
[..]
Het was lief bedoeld hoor.quote:Love you too, pumpkin.
Als "dankbetuiging" voor jouw nominatie ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:19 schreef DS4 het volgende:
Mark Rutte: EchtGaaf. Sorry...
Je gimmick begint vervelend te worden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Er wordt slecht gestemd dit jaar. Het wordt tijd voor ene verkiezingsrijbewijs.
Nee, Lenin lintje is onterechtquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:13 schreef Wheelgunner het volgende:
Sharon Dijksma Toffee - PBerends
Lenin Lintje - Henkway of Echtgaaf
Thom de Graaff Poedelprijs - Maartena of Popolon
Haha, mag het Stalin-lintje ook alvast naar deze jongeman?quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Er wordt slecht gestemd dit jaar. Het wordt tijd voor een VerkiezingsRijbewijs.
Neen, de stempolitie staat dat uiteraard niet toe.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:01 schreef lightbearer het volgende:
[..]
Haha, mag het Stalin-lintje ook alvast naar deze jongeman?
Kan ik nog een (extra) stem kopen? Maak ik uberhaupt kans op een prijs?quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:33 schreef sigme het volgende:
Dames en heren, laatste ronde laatste kansen! Nu is de bus nog open, doe mee nu het nog kan!
Ik heb ondertussen eens even wat resultaten verwerkt. In de meeste gevallen is men het redelijk roerend met malkander eens.
Meest spannend is het nog in de categorieen:
van Mierlo - topicopener
Multatuli - schrijfstijl
Kant - links
Schutte - net
Graaff - poedel
Hamer - ?
Zet de uitslag naar uw hand! Breng uw stem uit , stem scherper, overtuig een ander! Grijpt uw kans!
Mijn Lenin lintje is te koopquote:Op zondag 16 november 2008 18:47 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Maak ik uberhaupt kans op een prijs?
Een piek?quote:Op zondag 16 november 2008 18:50 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Zodra ik een plek vrij heb in mijn werkkamp hoor je dat.
Links en conservatisme zijn als water en vuur, je kan dus lang blijven roepen.quote:Op zondag 16 november 2008 18:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Stemoproep aan alle links conservatieve fokkertjes !
Voor de Schutte sta je niet slecht. Klonen kost niks - behalve je morele recht op de meest eervolle trofee: de G.J. Schutte.. Aan jou de keusquote:Op zondag 16 november 2008 18:47 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Kan ik nog een (extra) stem kopen? Maak ik uberhaupt kans op een prijs?
Ik stem niet op basis van wie ik aardig vindt. Ook niet op basis van met wie ik het eens ben. Je weet dat ik jouw aanwezigheid hier waardeer, maar jouw nick komt in mij op bij deze cat.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Als "dankbetuiging" voor jouw nominatie ?
Mijn stem kun je kopen, nu inclusief last-minute kortingquote:Op zondag 16 november 2008 18:47 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Kan ik nog een (extra) stem kopen? Maak ik uberhaupt kans op een prijs?
Mag ik een beetje tijd om te typen. Ik doe dat niet dagelijks, weet je...quote:Op zondag 16 november 2008 20:48 schreef sigme het volgende:
Vind je, DS4?
Kom nu maar met je Pechtold..
Kijk, je kan "ik vind" wel correct spellenquote:Op zondag 16 november 2008 21:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mag ik een beetje tijd om te typen. Ik doe dat niet dagelijks, weet je...
En ja, dat vind ik. Het kan best leuke trukage zijn in een discussie, een hele vreemde metafoor, of vergelijking.
Dus de SP is als de Schipholbrand?quote:Op zondag 16 november 2008 20:10 schreef tiswah het volgende:
[..]
Links en conservatisme zijn als water en vuur, je kan dus lang blijven roepen.
Dank voor de zorgvuldigheid, ik respecteer je keuze uiteraard. Ondanks ik een bos veren op je hoed had geplaatst.quote:Op zondag 16 november 2008 21:00 schreef DS4 het volgende:
En dan de Pechtold:
Ik weet dat EG er op zit te wachten. Maar hij is het niet geworden. Op zich waardeer ik hem zeer. Hij is zonder meer een prima discussievoerder, maar er zijn twee zaken die hem de kop kosten hier: niet ingaan op vragen die hem niet uitkomen. Daarmee toon je aan op dat punt niet te weten wat je moet aanvoeren. Zeg maar de "Ella Vogelaar-reactie". En het jezelf uitroepen tot winnaar. Als dat zo duidelijk is, dan blijkt het wel uit de discussie zelf. Ik wens positief af te sluiten: ik vind het vooral klasse hoe netjes jij blijft met alles wat je naar je hoofd krijgt.
Een eervolle vermelding voor Weltschmerz. Op het irritante af (dat kan ik overigens ook zijn), maar je moet bij hem opletten. Het is dat hij ook te vaak te opzichtig met truukjes werkt en die truukjes teveel herhaalt.
Ik heb lang gedacht over Argento. Gewoon kundig, netjes... Maar gewoon te weinig aanwezig en kan ook zomaar weer verdwijnen uit een lopende discussie.
Gekozen heb ik dan ook voor Klopkoek. Omdat hij het echt kan. Maar ik zeg erbij: in 9 vd 10 gevallen en eigenlijk vaker ook nog laat hij het niet zien. Hij is veel te makkelijk van de leg te brengen, wordt veel te snel persoonlijk, trekt zich de boel teveel aan. Maar op de momenten dat hij scherp is, is hij echt scherp. Het is dan ook mijn poging om hem te motiveren om volgend jaar die kant te laten zien die ik graag zie.
Want hoe lief en aardig ik iedereen vind als ze het met mij eens zijn.... ik heb vooral iets aan de mensen die het volledig oneens met mij zijn.
Te koop voor heel veel geldquote:Op maandag 17 november 2008 00:41 schreef rood_verzet het volgende:
Ik wens helemaal niet geassocieerd te worden met die klassenverraadster van een KantIk wil het Lenin lintje
Dan vind ik Lyrebird voor de verandering toch sympathiekerquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:36 schreef Lyrebird het volgende:Lenin Lintje. Rood_Verzet en hij is er vast nog trots op ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |