Allereerst bedankt voor de veren oa bolkesteijn en hexagon
Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder.Osewoudt. Onvermoeibaar en als een van de weinigen in staat mensen aan het twijfelen te brengen.
Uiteindelijk overtuigt hij misschien niemand helemaal, maar hij is onvermoeibaar, belezen en dus nogmaals in staat om in elk geval mensen te bewegen tot een heroverweging van hun ideeën. Mij wel althans en normaal geef ik niet graag zoiets toe
Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.EchtGaaf, sorry maar er valt geen enkele inhoudelijke discussie mee te voeren. Nooit feiten, enkel opvattingen die vaak ook nog eens onzin zijn. Sorry jonge.
Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.Klopkoek, niet omdat ik het eens ben maar omdat hij lekker actief is en in elk geval vaak interessante topics aansnijdt.
Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl.LXIV, oa het propagandatopic was sterk.
Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer.Ik zie dat scaurus een 'nieuwkomer' is? Zeker een interessante forumgenoot, alsmede naam en provinciegenoot volgens mij dus één veertje op zijn minst was onvermijdelijk.
SeventhWave is mij ook opgevallen.
Kantspeldje - LINKS!Klopkoek natuurlijk, als onze onbetwiste rode vaandeldrager (beschouw het als een compliment)
Van Baalenvaantje - RECHTS!Wolf (en dat is géén compliment. een keer iets inhoudelijks posten zonder dat het een vies bijsmaakje heeft ? )
SGP Houvast - DOGMA!Iemand StefanP genoemd? Bij deze.
Sharon Dijksma Toffee - De leuke gezelligerd die altijd aanwezig is maar inhoudelijk nauwelijks iets bijdraagt.Papierversnipperaar.
G.J. Schutte Schaal - steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziend van nuttige achtergrondinformatie.Oa. Sigme, osewoudt, LXIV nooit betrapt op scheldpartijen of ander pubertjes getroll.
Maxime Verhagen Vod – De beste zuiger. EchtGaaf
Mark Rutte Klepel - De schrijver van de meest vreemde metaforen en/of de meest kromme vergelijkingen.
EchtGaaf
Lenin Lintje. Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt.
EchtGaaf (haha sorry misschien irl een enorm aardige jongen maar als je de doodstraf voor CEO's voorstelt)
Thom de Graaff Poedelprijs. Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt. Hexagon lijkt me wel een leuke.
Mariette Hamer Stuk. Leverancier van bijdragen waarvan noodzaak, doel, strekking en/of inhoud de lezertjes ontgaat. Zal mij ook wel ontgaan zijn
Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist.?
Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).Ik volg de andere fora nauwelijks.
[ Bericht 1% gewijzigd door sneakypete op 04-11-2008 18:42:10 ]