abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62933829
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:13 schreef DS4 het volgende:

[..]

Inmiddels wens ik dat van harte te ondersteunen.
Je moet wel wat terugdoen natuurlijk. Waar blijft die lijst?
  dinsdag 4 november 2008 @ 13:40:59 #52
228921 poepa
Nergens vies van
pi_62934232
Ik ben ook nieuw, maar heb nog steeds geen trofee.
Daar sta je dan.
pi_62934318
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:40 schreef poepa het volgende:
Ik ben ook nieuw, maar heb nog steeds geen trofee.
Jij krijgt de Martin Bosma trofee, een prima kamerlid die door iedereen steeds maar over het hoofd wordt gezien.
pi_62934481
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:44 schreef schoelje het volgende:

[..]

Jij krijgt de Martin Bosma trofee, een prima kamerlid die door iedereen steeds maar over het hoofd wordt gezien.
die zou ik dit jaar krijgen
maar sinds ik mod ben wordt er niet meer over me heen gekeken
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 4 november 2008 @ 13:51:54 #55
228921 poepa
Nergens vies van
pi_62934487
quote:

[..]

Dank. Maar ik zal eens wat vaker posten.
Daar sta je dan.
  dinsdag 4 november 2008 @ 13:53:24 #56
228921 poepa
Nergens vies van
pi_62934520
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

die zou ik dit jaar krijgen
maar sinds ik mod ben wordt er niet meer over me heen gekeken
Het zijn steeds dezelfde die worden genoemd. EG is een mazzelkomt wat dat betreft. Maar of hij dat met dat Lenin lintje dat steeds vindt, waag ik mij te betwijfelen.
Daar sta je dan.
  dinsdag 4 november 2008 @ 13:54:11 #57
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_62934540
quote:

[..]

Daar hebben we dit jaar de Thom de Graaff poedelprijs juist voor in het leven geroepen
pi_62937495
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:24 schreef EchtGaaf het volgende:

Je moet wel wat terugdoen natuurlijk. Waar blijft die lijst?
Ik ben er nog niet helemaal uit, eerlijk gezegd. Maar ik verwacht wel dat jij een eervolle vermelding krijgt, ik laat in het midden welke... Het is natuurlijk niet het Kantspeldje, want die heb ik reeds vergeven (die was te simpel).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:35:04 #59
228921 poepa
Nergens vies van
pi_62938696
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet helemaal uit, eerlijk gezegd. Maar ik verwacht wel dat jij een eervolle vermelding krijgt, ik laat in het midden welke... Het is natuurlijk niet het Kantspeldje, want die heb ik reeds vergeven (die was te simpel).
Ow dat sloeg niet op mij...

[ Bericht 9% gewijzigd door poepa op 04-11-2008 16:40:26 ]
Daar sta je dan.
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:38:40 #60
228921 poepa
Nergens vies van
pi_62938778
dubbel
Daar sta je dan.
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:43:12 #61
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_62938878
Scaurus gaat met een landside de nieuwkomers award winnen merk ik al
pi_62938902
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:43 schreef Hexagon het volgende:
Scaurus gaat met een landside de nieuwkomers award winnen merk ik al
En terecht.

Ooit was ik ook de allerbeste nieuwkomer.
pi_62938923
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:35 schreef poepa het volgende:

[..]

Ow dat sloeg niet op mij...

Maar wel op mij. Ik ben benieuwd uiteraard. En jij moet gewoon wat meer posten. Wie kent jouw immers
pi_62938953
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

Adel verplicht.
pi_62938981
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:53 schreef poepa het volgende:

[..]

Het zijn steeds dezelfde die worden genoemd. EG is een mazzelkomt wat dat betreft. Maar of hij dat met dat Lenin lintje dat steeds vindt, waag ik mij te betwijfelen.
Ik mazzelkont?

Ik word nog net niet verketterd hier .
pi_62939036
Toevoegingen waar ik reeds uit ben:

Boer Koekoek: Henkway. Misschien wel teveel gebaseerd op recente discussies, maar als je eerst een nieuwsbericht fout overneemt en dan daar op wordt gewezen en je dan toch tot vier keer aan toe door blijft gaan met het verkondigen van die onzin... dan houdt het op. Verder koppelt hij totale onwetendheid aan het innemen van boude stellingen.

Hans van Mierlo: Klopkoek, op de voet gevolgd door Echtgaaf. Ze verleiden mij geregeld tot reactie (niet alleen met hun topics overigens), dus...

SGPhouvast: Ook hier twee stuks: HenriO op de voet gevolgd door Rood_verzet. Toelichting lijkt mij overbodig.

MaximeVerhagenvod: SCH. Het komt je toe! Eigenlijk had ik deze al met het bedenken van het Kantspeldje mee kunnen nemen. Het verbaast eigenlijk dat je nog niet een eerdere nominatie te pakken hebt hiervoor... Misschien dat je te weinig reageert...?

Lenin Lintje: Echtgaaf, deze komt jou meer dan wie dan ook toe.

Pim Fortuyn Trofee: Elseetje Niet inhoudelijk, maar toch...
pi_62939082
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:47 schreef EchtGaaf het volgende:

Ik mazzelkont?

Ik word nog net niet verketterd hier .
Eerder schreef je nog dat genoemd worden al voldoende is, ook al is de strekking van de award niet positief.

En je doet het aardig bij de Van Mierlo...
pi_62939118
De beste debater volgt nog
pi_62939182
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Eerder schreef je nog dat genoemd worden al voldoende is, ook al is de strekking van de award niet positief.
Ja, dat is ook zo. Het ergst is om niet genoemd te worden. Immers je maakt dan geen indruk. Enfin, reclamemakers denken er net zo over.

Maar ja, liever positieve awards natuurlijk
quote:
En je doet het aardig bij de Van Mierlo...
Da's waar. Maar het afgelopen jaar was ik wat minder scheutig met topics geweest. En Klopkoek des te meer. En verdient het dan ook.
pi_62939225
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:53 schreef EchtGaaf het volgende:
De beste debater volgt nog
Heb geduld, zei de Heer....
pi_62939253
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Heb geduld, zei de Heer....
Ik zal onderdanig zijn......
pi_62939683
# Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder. Reya

# Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. klopkoek, is wat dat betreft toch wel een negatieve uitschieter.

# Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. EchtGaaf

# Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl. Apropos

# Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer. Scaurus

# Kantspeldje - LINKS! Klopkoek

# Van Baalenvaantje - RECHTS! Scaurus

# SGP Houvast - DOGMA! HenryOsewoudt.

# Sharon Dijksma Toffee - De leuke gezelligerd die altijd aanwezig is maar inhoudelijk nauwelijks iets bijdraagt. Henkway

# G.J. Schutte Schaal - steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziend van nuttige achtergrondinformatie. Geen idee,

# Maxime Verhagen Vod – De beste zuiger. Ryan3

# Mark Rutte Klepel - De schrijver van de meest vreemde metaforen en/of de meest kromme vergelijkingen. JohnDope, wie anders?

# Lenin Lintje. Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt. EchtGaaf , de zondagspolitie was de druppel.

# Thom de Graaff Poedelprijs. Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt. Freako

# Mariette Hamer Stuk. Leverancier van bijdragen waarvan noodzaak, doel, strekking en/of inhoud de lezertjes ontgaat. laforest kan net zo goed niet reageren

# Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist. X-Ray

# Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiële aanwinst Geen idee
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:55:05 #73
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_62940548
  • Alexander Pechtold Trofee -Klopkoek. mits hij de ruimte krijgt
  • Boer Koekoek Trofee - SCH. de achilleshiel van Fok
  • Hans van Mierlo Trofee - LXIV . Interessante user met een heldere (vaak neutrale) kijk op normale zaken
  • Multatuli Trofee - Ringo . kan het wel als hij er wat moeite voor doet
  • Ton Elias Trofee - Stephe.

• Kantspeldje - LINKS! Klopkoek
  • Van Baalenvaantje - RECHTS! Lyrebird/Johndope gedeelde eerste plaats, volgens mij zijn ze allebei niet helemaal in orde
  • SGP Houvast - DOGMA! laten we open, deze stem kun je kopen voor $500

• Sharon Dijksma Toffee - De leuke gezelligerd die altijd aanwezig is maar inhoudelijk nauwelijks iets bijdraagt. MrX1982, maar ook Du_ke, Rocko, en nog wat van die lui die maar wat doelloos lijken rond te hangen
  • G.J. Schutte Schaal - steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziend van nuttige achtergrondinformatie. Floripas Een sympathieke en ontwikkelde user, maar ook One_of_the_few, ik kies echter voor de eerste
  • Maxime Verhagen Vod – De beste zuiger. SCH vreselijke kerel
  • Mark Rutte Klepel - De schrijver van de meest vreemde metaforen en/of de meest kromme vergelijkingen. Zhe-Devill

• Lenin Lintje. Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt. Sigme
  • Thom de Graaff Poedelprijs. Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt. Icecreamfarmer ofzoiets
  • Mariette Hamer Stuk. Leverancier van bijdragen waarvan noodzaak, doel, strekking en/of inhoud de lezertjes ontgaat. Martijn77

• Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist. Zwaardvisch gewoon, een aardige vent
  • Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Posdnous! Sympathiek, komt evenwichtig over en blaast niet van de toren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Aoristus op 04-11-2008 18:03:12 ]
  • De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
    Laat duizend balletjes stuiteren.
    pi_62940825
    Mijn voorlopige inzending:

• Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder. sneakypete, waar ik de handdoek al lang in de ring had gegooid, blijf hij consequent en beschaafd reageren op argumenten van anderen.

• Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Papierversnipperaar en Klopkoek, maar omdat Klopkoek de laatste tijd minder persoonlijke aanvallen doet wint Papierversnipperaar.

• Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Yildiz

• Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl. Iblis, geen lange zinnen, geen overdreven moeilijke woorden en helder. Communicatief dus zeer effectief.

• Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer. Scaurus, deskundig en een leuke aanvulling voor het aanwezige politieke spectrum in POL.

• Kantspeldje - LINKS! rood-verzet, Pool op de tweede plaats. du_ke en ethiraseth doet ook goed mee.

• Van Baalenvaantje - RECHTS! Erg lastig, Dr. Wolffenstein, El_Matador, Scaurus, zijn als echte conservatieven duidelijk rechts. Dan is er nog de categorie liberalen/libertariers, Lyrebird, New_Order, HenriOsewoudt, hen noem ik liever niet rechts, maar aangezien velen het liberalisme/libertarisme als rechts betitelen kunnen zij ook meestrijden om het vaantje. Voorlopig gaat het vaantje toch naar Scaurus omdat hij het rechtse denken op Fok! een stevige impuls heeft gegeven. Picchia is ook een goede rechtse aanwinst trouwens.

• SGP Houvast - DOGMA! Wie ben ik om te oordelen dat iemand dogmatisch is? Dient ook geen enkel nut om die kwalificatie te uiten.

• Sharon Dijksma Toffee - De leuke gezelligerd die altijd aanwezig is maar inhoudelijk nauwelijks iets bijdraagt. Ringo

• G.J. Schutte Schaal - Steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziet van nuttige achtergrondinformatie. sneakypete

• Maxime Verhagen - De beste zuiger. SCH, gelukkig zien we die niet meer vaak in POL.

• Lenin Lintje - User die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt. Klopkoek, het wordt een drama als hij enig draagvlak gaat genieten onder de bevolking.

• Thom de Graaff Poedelprijs - Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt. Elfletterig

• Mariette Hamer Stuk - Leverancier van bijdragen waarvan noodzaak, doel, strekking en/of inhoud de lezertjes ontgaat. Martijn77

• Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist. Oud_Student

• Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Peterselieman, gaf in het Fortis-topic in AEX vrij deskundig te zijn op economisch gebied. Verder zou ik The_ED ook wel eens wat vaker willen zien. En ook PonyLover is goed in staat een nuttige reactie af te leveren, zo zonde dat hij veel liever in ONZ de lolbroek aan heeft.
  • pi_62941208
    Allereerst bedankt voor de veren oa bolkesteijn en hexagon

Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder.
    Osewoudt. Onvermoeibaar en als een van de weinigen in staat mensen aan het twijfelen te brengen.
    Uiteindelijk overtuigt hij misschien niemand helemaal, maar hij is onvermoeibaar, belezen en dus nogmaals in staat om in elk geval mensen te bewegen tot een heroverweging van hun ideeën. Mij wel althans en normaal geef ik niet graag zoiets toe

Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.

EchtGaaf, sorry maar er valt geen enkele inhoudelijke discussie mee te voeren. Nooit feiten, enkel opvattingen die vaak ook nog eens onzin zijn. Sorry jonge.

Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.

Klopkoek, niet omdat ik het eens ben maar omdat hij lekker actief is en in elk geval vaak interessante topics aansnijdt.

Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl.

LXIV, oa het propagandatopic was sterk.

Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer.

Ik zie dat scaurus een 'nieuwkomer' is? Zeker een interessante forumgenoot, alsmede naam en provinciegenoot volgens mij dus één veertje op zijn minst was onvermijdelijk.
    SeventhWave is mij ook opgevallen.

Kantspeldje - LINKS!

Klopkoek natuurlijk, als onze onbetwiste rode vaandeldrager (beschouw het als een compliment)

Van Baalenvaantje - RECHTS!

Wolf (en dat is géén compliment. een keer iets inhoudelijks posten zonder dat het een vies bijsmaakje heeft ? )

SGP Houvast - DOGMA!

Iemand StefanP genoemd? Bij deze.

Sharon Dijksma Toffee - De leuke gezelligerd die altijd aanwezig is maar inhoudelijk nauwelijks iets bijdraagt.

Papierversnipperaar.

G.J. Schutte Schaal - steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziend van nuttige achtergrondinformatie.

Oa. Sigme, osewoudt, LXIV nooit betrapt op scheldpartijen of ander pubertjes getroll.

Maxime Verhagen Vod – De beste zuiger.

EchtGaaf

Mark Rutte Klepel - De schrijver van de meest vreemde metaforen en/of de meest kromme vergelijkingen.

EchtGaaf

Lenin Lintje. Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt.

EchtGaaf (haha sorry misschien irl een enorm aardige jongen maar als je de doodstraf voor CEO's voorstelt)

Thom de Graaff Poedelprijs. Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt.

Hexagon lijkt me wel een leuke.

Mariette Hamer Stuk. Leverancier van bijdragen waarvan noodzaak, doel, strekking en/of inhoud de lezertjes ontgaat.

Zal mij ook wel ontgaan zijn

Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist.

?

Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
    Ik volg de andere fora nauwelijks.

[ Bericht 1% gewijzigd door sneakypete op 04-11-2008 18:42:10 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')