Kom op, dames en heren, stemt, stemt!
# Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder.
DS4. Omdat het hem vaak genoeg om het spel gaat, en niet om de knikkers. Vorig jaar greep 'ie er net naast, dit jaar komt hem, wat mij betreft, de eer toe.
# Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
Vorig jaar heb ik hier iemand genoemd, natuurlijk grotendeels ten onrechte. Dit jaar hou ik het weer bij het voor mij juiste antwoord: op de slechtste discussievoerders sla ik geen acht.
# Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
LXIV. Met het scheutje absurdisme dat zo nodig is om de zaken op waarde te schatten.
# Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl.
LXIV. In een handvol regels een compleet verhaal met kop, staart en uitsmijter neer te zetten is een zeldzame kunst. Ook een eervolle vermelding voor
Ringo, maar die komt veel te weinig in POL.
# Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer.
Ik sluit mij aan bij de waardering voor
Scaurus.
# Kantspeldje - LINKS!
Floripas
# Van Baalenvaantje - RECHTS!
-
# SGP Houvast - DOGMA!
Boze_Appel tesamen met
du_ke. HenriO verdient betere discipelen en betere tegenstanders.
# Sharon Dijksma Toffee - De leuke gezelligerd die altijd aanwezig is maar inhoudelijk nauwelijks iets bijdraagt.
Apropos. Ik geef je geen ongelijk hoor

.
# G.J. Schutte Schaal - steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziend van nuttige achtergrondinformatie.
Reya en
freako.
# Maxime Verhagen Vod – De beste zuiger.
Ryan3 legt er eer in.
# Mark Rutte Klepel - De schrijver van de meest vreemde metaforen en/of de meest kromme vergelijkingen.
JohnDope, vormt een kunst. Herstel:
EchtGaaf# Lenin Lintje. Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt.
EchtGaaf, mist ironie, al is hij gelukkig voorzien van zelfspot.
# Thom de Graaff Poedelprijs. Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt.
Gelukkig vrij veel. Petera, Agglar, Hexagon, Flumina, en anderen. Ik breng geen stem uit, want ik heb te weinig meegelezen dit jaar.
# Mariette Hamer Stuk. Leverancier van bijdragen waarvan noodzaak, doel, strekking en/of inhoud de lezertjes ontgaat.
Bluesdude heeft patent op ...
# Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist.
PJORourke. Homo worden is toch geen reden om POL te verlaten?
# Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
MinderMutsig. Ze zou een minder mutsige naam moeten nemen.
[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 08-11-2008 14:04:41 ]