We kunnen niet ontkennen dat je een stempel drukt op POL. Of die stempel positief of negatief is laat ik in het midden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:15 schreef Klopkoek het volgende:
Haha, ik zie dat ik hier nogal geliefd ben. Dat betekent dat ik het goed doe!
Zeker. Een positieve of negatieve trofee maakt niet zoveel uit. Er zijn nu eenmaal voor en tegenstanders op dit forum...die je al dan niet iets gunnen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:15 schreef Klopkoek het volgende:
Haha, ik zie dat ik hier nogal geliefd ben. Dat betekent dat ik het goed doe!
quote:Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
Met stip Klopkoek en waarom hoef ik niemand hier uit te leggenKantspeldje - LINKS!
Dat is lastig SCH, Echtgaaf en Klopkoek stoten elkaar naar de kroon maar ik ga toch voor SCHMark Rutte Klepel - De schrijver van de meest vreemde metaforen en/of de meest kromme vergelijkingen.
Dat is lastig Echtgaaf en Klopkoek stoten elkaar naar de kroon maar ik ga toch voor Klopkoek. Dit omdat Echtgaaf nog wel nadenkt over wat ie post.Lenin Lintje. Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt.
Met stip EchtGaaF![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:24 schreef Innisdemon het volgende:
Het komt er op neer dat TS al z'n meningen klaar heeft liggen, en daarom de trofee's naar deze mensen vernoemd
O, dat hoef je niet in het midden te laten kijk maar eens in de FB dan zie je het zelf ookquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:25 schreef Knevelt het volgende:
We kunnen niet ontkennen dat je een stempel drukt op POL. Of die stempel positief of negatief is laat ik in het midden.
Een nieuwe oude en bmw geen kloon.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:04 schreef Autodidact het volgende:
# Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer. - Ik houd het niet helemaal bij, maar volgens mij is one_of_the_few nieuw...of een kloon.
Daar kan ik alleen concluderen dat jij een klikspaan bent.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
O, dat hoef je niet in het midden te laten kijk maar eens in de FB dan zie je het zelf ook
Van mij ook... die schatquote:
En de conclussie over wat ik van jou vind kun je trekken zodra in FEE weer de jaarlijkse Mod verkiezingen zijnquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Daar kan ik alleen concluderen dat jij een klikspaan bent.
Kloptquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een nieuwe oude en bmw geen kloon.
Agree to disagree.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En de conclussie over wat ik van jou vind kun je trekken zodra in FEE weer de jaarlijkse Mod verkiezingen zijn
Toch nog een kunnen bedenken: Haushoferquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:04 schreef Autodidact het volgende:
Daar gaat 'ie
# Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). - Geen
Ach, beter een leuke gezelligerd dan een verstokt dogmaticus toch?quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gvd.
Dat zeggen ze van de josti band nu ook altijd.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:04 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Ach, beter een leuke gezelligerd dan een verstokt dogmaticus toch?
Ah, dáár ken ik je vanquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat zeggen ze van de josti band nu ook altijd.
quote:
Een stempel is altijd een negatief.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:25 schreef Knevelt het volgende:
[..]
We kunnen niet ontkennen dat je een stempel drukt op POL. Of die stempel positief of negatief is laat ik in het midden.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:17 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een stempel is altijd een negatief.
quote:
je stempel drukken op
(iemand) sterk beïnvloeden
Kernerman Dutch Learners Dictionary © 2008 K Dictionaries Ltd All rights reserved.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:17 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Een stempel is altijd een negatief.
Doe jij eens lijstje posten danquote:Op maandag 3 november 2008 00:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Loopt niet storm tot nu toe, het topic dreigt failliet te gaan. Stomme prijzen dit keer.![]()
Ik vind dat overheid nu direct moet ingrijpen en dit topic per direct moet nationaliseren.![]()
Inmiddels wens ik dat van harte te ondersteunen.quote:Op maandag 3 november 2008 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik eis dat mijn lijstje de grootst gewichtsfactor wordt toegekend.
foutje bedanktquote:Op maandag 3 november 2008 12:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Inmiddels wens ik dat van harte te ondersteunen.
Je moet wel wat terugdoen natuurlijk. Waar blijft die lijst?quote:Op maandag 3 november 2008 12:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Inmiddels wens ik dat van harte te ondersteunen.
Jij krijgt de Martin Bosma trofee, een prima kamerlid die door iedereen steeds maar over het hoofd wordt gezien.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:40 schreef poepa het volgende:
Ik ben ook nieuw, maar heb nog steeds geen trofee.
die zou ik dit jaar krijgenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:44 schreef schoelje het volgende:
[..]
Jij krijgt de Martin Bosma trofee, een prima kamerlid die door iedereen steeds maar over het hoofd wordt gezien.
Dank. Maar ik zal eens wat vaker posten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:44 schreef schoelje het volgende:
[..]
Jij krijgt de Martin Bosma trofee, een prima kamerlid die door iedereen steeds maar over het hoofd wordt gezien.
Het zijn steeds dezelfde die worden genoemd. EG is een mazzelkomt wat dat betreft. Maar of hij dat met dat Lenin lintje dat steeds vindt, waag ik mij te betwijfelen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
die zou ik dit jaar krijgen![]()
maar sinds ik mod ben wordt er niet meer over me heen gekeken
Daar hebben we dit jaar de Thom de Graaff poedelprijs juist voor in het leven geroepenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:44 schreef schoelje het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit, eerlijk gezegd. Maar ik verwacht wel dat jij een eervolle vermelding krijgt, ik laat in het midden welke... Het is natuurlijk niet het Kantspeldje, want die heb ik reeds vergeven (die was te simpel).quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Je moet wel wat terugdoen natuurlijk. Waar blijft die lijst?
Ow dat sloeg niet op mij...quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit, eerlijk gezegd. Maar ik verwacht wel dat jij een eervolle vermelding krijgt, ik laat in het midden welke... Het is natuurlijk niet het Kantspeldje, want die heb ik reeds vergeven (die was te simpel).
En terecht.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:43 schreef Hexagon het volgende:
Scaurus gaat met een landside de nieuwkomers award winnen merk ik al
quote:
Adel verplicht.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit, eerlijk gezegd. Maar ik verwacht wel dat jij een eervolle vermelding krijgt, ik laat in het midden welke... Het is natuurlijk niet het Kantspeldje, want die heb ik reeds vergeven (die was te simpel).
Ik mazzelkont?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:53 schreef poepa het volgende:
[..]
Het zijn steeds dezelfde die worden genoemd. EG is een mazzelkomt wat dat betreft. Maar of hij dat met dat Lenin lintje dat steeds vindt, waag ik mij te betwijfelen.
Eerder schreef je nog dat genoemd worden al voldoende is, ook al is de strekking van de award niet positief.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik mazzelkont?![]()
Ik word nog net niet verketterd hier .
Ja, dat is ook zo. Het ergst is om niet genoemd te worden. Immers je maakt dan geen indruk. Enfin, reclamemakers denken er net zo over.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Eerder schreef je nog dat genoemd worden al voldoende is, ook al is de strekking van de award niet positief.
Da's waar. Maar het afgelopen jaar was ik wat minder scheutig met topics geweest. En Klopkoek des te meer. En verdient het dan ook.quote:En je doet het aardig bij de Van Mierlo...
Heb geduld, zei de Heer....quote:
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens hoor. Het gaat hem wel degelijk om te scoren . Ik verwijt hem nou net teveel aan competitie. Nooit zal hij iemand een gelijk gunnen of iets toegeven.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:52 schreef sigme het volgende:
Kom op, dames en heren, stemt, stemt!
# Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder.
DS4. Omdat het hem vaak genoeg om het spel gaat, en niet om de knikkers.
Jawel, alle reden om POL te verlaten. Hij noemde mij steeds spottend EchtHomo, echt tot het vervelende toe. En nou is hij het zelf.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:52 schreef sigme het volgende:
PJORourke. Homo worden is toch geen reden om POL te verlaten?
Ik krijg wel gelijk van hem, als ik het heb. Geven en nemen? Verder zit er een heel groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Naar mijn mening ziet DS4 dat verschil goed genoeg om ermee te spelen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens hoor. Het gaat hem wel degelijk om te scoren . Ik verwijt hem nou net teveel aan competitie. Nooit zal hij iemand een gelijk gunnen of iets toegeven.
Hem. Niet het.quote:Ik begrijp je visie en die van sommige anderen niet.
Maar ik gun het de trofee van harte , daar niet van.
Hij zal doorgaan voor zijn gelijk, totdat ie er bewijze van spreke doodvalt. Ik had hem keer geweldig tuc, maar gaf het niet toe.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik krijg wel gelijk van hem, als ik het heb. Geven en nemen? Verder zit er een heel groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Naar mijn mening ziet DS4 dat verschil goed genoeg om ermee te spelen.
[..]
Vreemd. Het beeld van die afkeer was er anders wel. Bij mij tenminste wel. Hij bracht het niet als respectvol over in mij richting. Niet dat het mij wat interesseerde, ik had tenslotte een kloon kunnen aanmaken, dan was ik van het gezeur ook af.quote:En PJO was altijd al bi genoeg om geen afkeer te hebben van homo's.
Tenzij ik van mening verander natuurlijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:45 schreef sigme het volgende:
Het herzien, wijzigen, aanvullen van uw stem is toegestaan mits in een nieuwe post!
Oh ja, de stembus is zo'n twee weken open; in de loop van zaterdag 15 november hoop ik de definitieve stand op te maken. Succes, allen.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:43 schreef Xtreem het volgende:
De ereprijzen:
****************************************************************************Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder.
Minpuntje: Zelfs als hij er naast zit probeert hij het recht te lullen.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:01 schreef sigme het volgende:
Bij nader inzien schenk ik mijn Mark Rutte Klepelpunten aan EchtGaaf.
bewijze van, tuc, zich vertoeven..
Maar je bent wel gezellig.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ben ik nou echt zo inhoudsloos? Nu lijkt het net alsof ik niet tot 10 kan tellen.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ben ik nou echt zo inhoudsloos? Nu lijkt het net alsof ik niet tot 10 kan tellen.
Zelden ben ik het zo met je eensquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoeft ook niet want je kan niet God dienen én de mammon.
Ach al die mensen die hier wijsheden verkondigen die ze uit een boekje hebben...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |