We kunnen niet ontkennen dat je een stempel drukt op POL. Of die stempel positief of negatief is laat ik in het midden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:15 schreef Klopkoek het volgende:
Haha, ik zie dat ik hier nogal geliefd ben. Dat betekent dat ik het goed doe!
Zeker. Een positieve of negatieve trofee maakt niet zoveel uit. Er zijn nu eenmaal voor en tegenstanders op dit forum...die je al dan niet iets gunnen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:15 schreef Klopkoek het volgende:
Haha, ik zie dat ik hier nogal geliefd ben. Dat betekent dat ik het goed doe!
quote:Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
Met stip Klopkoek en waarom hoef ik niemand hier uit te leggenKantspeldje - LINKS!
Dat is lastig SCH, Echtgaaf en Klopkoek stoten elkaar naar de kroon maar ik ga toch voor SCHMark Rutte Klepel - De schrijver van de meest vreemde metaforen en/of de meest kromme vergelijkingen.
Dat is lastig Echtgaaf en Klopkoek stoten elkaar naar de kroon maar ik ga toch voor Klopkoek. Dit omdat Echtgaaf nog wel nadenkt over wat ie post.Lenin Lintje. Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt.
Met stip EchtGaaF![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:24 schreef Innisdemon het volgende:
Het komt er op neer dat TS al z'n meningen klaar heeft liggen, en daarom de trofee's naar deze mensen vernoemd
O, dat hoef je niet in het midden te laten kijk maar eens in de FB dan zie je het zelf ookquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:25 schreef Knevelt het volgende:
We kunnen niet ontkennen dat je een stempel drukt op POL. Of die stempel positief of negatief is laat ik in het midden.
Een nieuwe oude en bmw geen kloon.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:04 schreef Autodidact het volgende:
# Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer. - Ik houd het niet helemaal bij, maar volgens mij is one_of_the_few nieuw...of een kloon.
Daar kan ik alleen concluderen dat jij een klikspaan bent.quote:foto Op zaterdag 1 november 2008 11:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
O, dat hoef je niet in het midden te laten kijk maar eens in de FB dan zie je het zelf ook
Van mij ook... die schatquote:
En de conclussie over wat ik van jou vind kun je trekken zodra in FEE weer de jaarlijkse Mod verkiezingen zijnquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Daar kan ik alleen concluderen dat jij een klikspaan bent.
Kloptquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een nieuwe oude en bmw geen kloon.
Agree to disagree.quote:foto Op zaterdag 1 november 2008 13:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En de conclussie over wat ik van jou vind kun je trekken zodra in FEE weer de jaarlijkse Mod verkiezingen zijn
Toch nog een kunnen bedenken: Haushoferquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:04 schreef Autodidact het volgende:
Daar gaat 'ie
# Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). - Geen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop