abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63225338
Weer wat aanvullingen (ik had hem compleet willen maken nu, maar omdat ik nog wat denktijd krijg wil ik deze benutten ook):

Van Baalen: DrWollfenstein. Ik heb gepoogd origineler uit de hoek te komen, maar dan zou ik moeten liegen.

Sharon Dijksma: Rock Joh, je wordt tenminste genoemd....

Mark Rutte: EchtGaaf. Sorry...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_63225424
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:18 schreef Chewie het volgende:

[..]

Is goed

voor maandagochtend 0:00 heb je hem
quote:
So jetzt fahre ich nach Deutschland
Seihen Sie vorsichtig!

(Niet roken, twee handen aan het stuur )
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63227119
# Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder. Iblis

# Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. DrWolffenstein

# Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer. Scaurus

# Lenin Lintje. Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt. EchtGaaf
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:49:00 #154
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_63227256
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:11 schreef EchtGaaf het volgende:
En nu duidelijk is dat hij homo is, en laat ik duidelijk zijn dat het mij helemaal niets uitmaakt - durft hij zich hier niet meer te vertoeven.

Dat zegt meer over hem dan over anderen.
Heeft er niks mee te maken. Werd afgezaagd, herhaling van zetten, steeds dezelfde zuigposters die er nooit op aangesproken werden, en carriere! Heb meer te doen.
quote:
Maar eind goed is al goed. Ik heb hem geen seconde gemist.
Love you too, pumpkin.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_63228669
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 08:45 schreef sigme het volgende:
  • Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder.
    Iblis en Elfletterig - Allebei sterk, Iblis vooral inhoudelijk, Elfletterig maakt er ook iets moois van
  • Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
    StefanP en BogardeRules - obvious enough
  • Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
    Meki - lol verzekerd!
  • Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl.
    Klopkoek - wordt onterecht gebanned en hoewel ik zijn mening nauwelijks deel voegt ie veel toe aan de debatten
  • Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer.
    Neusje - vanwege zijn durf een -helaas door neofascisten verwijderde!- discussie over het jodendom te starten
  • Kantspeldje - LINKS!
    ...
  • Van Baalenvaantje - RECHTS!
    Boze_Appel - duidelijk
  • SGP Houvast - DOGMA!
    Aoristus - vanwege zijn homofobie
  • Sharon Dijksma Toffee - De leuke gezelligerd die altijd aanwezig is maar inhoudelijk nauwelijks iets bijdraagt.
    tong80
  • G.J. Schutte Schaal - steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziend van nuttige achtergrondinformatie.
    waht - met name in de topics over olie heeft hij gewoon veel kennis (en dat zonder professioneel betrokken te zijn)
  • Maxime Verhagen Vod – De beste zuiger.
    Scaurus - in tegenstelling tot wat hier veel gevonden wordt (de beste nieuwkomer). Het is een zuiger. "Eervolle" vermelding voor gelly trouwens.
  • Mark Rutte Klepel - De schrijver van de meest vreemde metaforen en/of de meest kromme vergelijkingen.
    ...
  • Lenin Lintje. Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt.
    SeventhWave - vanwege zijn eugenetische "eindoplossingen"
  • Thom de Graaff Poedelprijs. Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt.
    AgLarrr - vooral vanwege onze EU-discussie
  • Mariette Hamer Stuk. Leverancier van bijdragen waarvan noodzaak, doel, strekking en/of inhoud de lezertjes ontgaat.
    FeestNummer - probeert discussies zijn kant op te draaien. Doorzichtig.
  • Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist.
    Sjun - Ik weet niet hoe hij hier heette, maar zo ken ik hem van een ander forum. Was hier levenslang gebanned voor "het ontkennen van de holocaust" heb ik begrepen, maar dat lijkt me gezien wat ik van hem ken uiterst sterk.
  • Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
    Admiraal_anaal - gewoon een goeie gozah die volgens mij niet vaak in POL komt
  • The only limit is your own imagination
    Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
      † In Memoriam † vrijdag 14 november 2008 @ 19:49:28 #156
    159335 Boze_Appel
    Vrij Fruit
    pi_63228952
  • Alexander Pechtold Trofee - Chewie. Komt met degelijke argumenten. Goed verwoord en blijft netjes antwoorden.
  • Boer Koekoek Trofee - Klopkoek. Overemotioneel, gaat janken in feedback als hij zijn zin niet krijgt, etc etc etc
  • Hans van Mierlo Trofee - - sigme. Doet meer als een nieuwberichtje neerkwakken, maar probeert vaak reacties uit te lokken door een bepaalde insteek in de opener.
  • Multatuli Trofee - Yildiz. Weet niet waarom, maar kan vaak wel genieten van bepaalde bewoordingen.
  • Ton Elias Trofee - - Geen idee. Ik zie door de klonen pol niet meer.

• Kantspeldje - - rood_verzet
  • Van Baalenvaantje - Jurgen21, ik wist niet welke van de conservatieve christelijken ik uit het orgel moest trekken. Jurgen21 geworden uiteindelijk.
  • SGP Houvast - EchtGaaf, nee nee nee, de overheid is niet de ultieme oplossen om al je persoonlijke lokale problemen op te lossen.

• Sharon Dijksma Toffee - Rock_de_Brazilliaan
  • G.J. Schutte Schaal - Yildiz, nouja, misschien niet de achtergrondinformatie, maargoed.
  • Maxime Verhagen Vod – - du_ke, trollen om het trollen. Zieken om het zieken. Zonder humor is alleen maar een vod waard.
  • Mark Rutte Klepel - Ik weet niet of het metaforen zijn maar van de verhalen van fok_the_system kan ik nooit een enkel touw aan vastknopen.

• Lenin Lintje. EchtGaaf
  • Thom de Graaff Poedelprijs. - ?
  • Mariette Hamer Stuk. - ?

• Pim Fortuyn Trofee - Alhoewel ik denk dat hij hem niet had willen hebben wordt het overruled door sigme en krijgt Aaah hem.
  • Rinnooy Kan Lintje - - Zie Ton Elias Trofee
  • Carpe Libertatem
      vrijdag 14 november 2008 @ 23:03:30 #157
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_63234361
    quote:
    # SGP Houvast - DOGMA!
    Aoristus - vanwege zijn homofobie
    Als het homoisme wint van het spel, dan verliest de sport.

Gister was er ook zo'n knakker bij Pauw en Witteman die vond dat er meer ''uit de kast verhalen'' moesten komen in de topsport.

Evengoed dank voor de nominatie, ik accepteer de term foob niet als zodanig
    De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
    Laat duizend balletjes stuiteren.
    pi_63240535
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2008 18:49 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Heeft er niks mee te maken. Werd afgezaagd, herhaling van zetten, steeds dezelfde zuigposters die er nooit op aangesproken werden, en carriere! Heb meer te doen.
    [..]
    Hmmm. Viel wel op dat na je onthulling het ineens stil rondje werd .
    quote:
    Love you too, pumpkin.
    Het was lief bedoeld hoor.
    pi_63240560
    quote:
    Op vrijdag 14 november 2008 17:19 schreef DS4 het volgende:
    Mark Rutte: EchtGaaf. Sorry...
    Als "dankbetuiging" voor jouw nominatie ?
    pi_63240692
    Dames en heren, laatste ronde laatste kansen! Nu is de bus nog open, doe mee nu het nog kan!

Ik heb ondertussen eens even wat resultaten verwerkt. In de meeste gevallen is men het redelijk roerend met malkander eens.

Meest spannend is het nog in de categorieen:

van Mierlo - topicopener
    Multatuli - schrijfstijl
    Kant - links
    Schutte - net
    Graaff - poedel
    Hamer - ?

Zet de uitslag naar uw hand! Breng uw stem uit , stem scherper, overtuig een ander! Grijpt uw kans!
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_63241302
    Er wordt slecht gestemd dit jaar. Het wordt tijd voor een VerkiezingsRijbewijs.
      † In Memoriam † zaterdag 15 november 2008 @ 12:14:44 #162
    159335 Boze_Appel
    Vrij Fruit
    pi_63241314
    quote:
    Op zaterdag 15 november 2008 12:14 schreef EchtGaaf het volgende:
    Er wordt slecht gestemd dit jaar. Het wordt tijd voor ene verkiezingsrijbewijs.
    Je gimmick begint vervelend te worden.
    Carpe Libertatem
    pi_63241846
    quote:
    Op zaterdag 1 november 2008 21:13 schreef Wheelgunner het volgende:
    Sharon Dijksma Toffee - PBerends
    Lenin Lintje - Henkway of Echtgaaf
    Thom de Graaff Poedelprijs - Maartena of Popolon
    Nee, Lenin lintje is onterecht

Doe mij maar de Bos trofee
    Sinds ie dat maffe wijf eruit geschopt heeft kan ie bij mij geen kwaad meer
    pi_63246475
    quote:
    Op zaterdag 15 november 2008 12:14 schreef EchtGaaf het volgende:
    Er wordt slecht gestemd dit jaar. Het wordt tijd voor een VerkiezingsRijbewijs.
    Haha, mag het Stalin-lintje ook alvast naar deze jongeman?

[ Bericht 0% gewijzigd door lightbearer op 15-11-2008 17:07:12 ]
    "Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
    pi_63268580
    quote:
    Op zaterdag 15 november 2008 17:01 schreef lightbearer het volgende:

[..]

Haha, mag het Stalin-lintje ook alvast naar deze jongeman?
    Neen, de stempolitie staat dat uiteraard niet toe.
    pi_63268757
    Stemoproep aan alle links conservatieve fokkertjes !
    pi_63268796
    quote:
    Op zaterdag 15 november 2008 11:33 schreef sigme het volgende:
    Dames en heren, laatste ronde laatste kansen! Nu is de bus nog open, doe mee nu het nog kan!

Ik heb ondertussen eens even wat resultaten verwerkt. In de meeste gevallen is men het redelijk roerend met malkander eens.

Meest spannend is het nog in de categorieen:

van Mierlo - topicopener
    Multatuli - schrijfstijl
    Kant - links
    Schutte - net
    Graaff - poedel
    Hamer - ?

Zet de uitslag naar uw hand! Breng uw stem uit , stem scherper, overtuig een ander! Grijpt uw kans!
    Kan ik nog een (extra) stem kopen? Maak ik uberhaupt kans op een prijs?
    pi_63268836
    quote:
    Op zondag 16 november 2008 18:47 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Maak ik uberhaupt kans op een prijs?
    Mijn Lenin lintje is te koop
    pi_63268861
    quote:
    Op zondag 16 november 2008 18:49 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Mijn Lenin lintje is te koop
    Zodra ik een plek vrij heb in mijn werkkamp hoor je dat.
    pi_63268982
    quote:
    Op zondag 16 november 2008 18:50 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Zodra ik een plek vrij heb in mijn werkkamp hoor je dat.
    Een piek?
    pi_63270919
    quote:
    Op zondag 16 november 2008 18:46 schreef EchtGaaf het volgende:
    Stemoproep aan alle links conservatieve fokkertjes !
    Links en conservatisme zijn als water en vuur, je kan dus lang blijven roepen.
    pi_63270965
    quote:

[..]

Voor de Schutte sta je niet slecht. Klonen kost niks - behalve je morele recht op de meest eervolle trofee: de G.J. Schutte.. Aan jou de keus .
    pi_63271839
    quote:
    Op zaterdag 15 november 2008 11:23 schreef EchtGaaf het volgende:

Als "dankbetuiging" voor jouw nominatie ?
    Ik stem niet op basis van wie ik aardig vindt. Ook niet op basis van met wie ik het eens ben. Je weet dat ik jouw aanwezigheid hier waardeer, maar jouw nick komt in mij op bij deze cat.

Ik vind de cat. overigens minder negatief dan jij waarschijnlijk.
    pi_63271920
    Vind je, DS4?

Kom nu maar met je Pechtold..
      zondag 16 november 2008 @ 20:50:08 #175
    198904 Tizitl
    Militant pacifist
    pi_63271969
    quote:

[..]

Mijn stem kun je kopen, nu inclusief last-minute korting
    pi_63272224
    En dan de Pechtold:

Ik weet dat EG er op zit te wachten. Maar hij is het niet geworden. Op zich waardeer ik hem zeer. Hij is zonder meer een prima discussievoerder, maar er zijn twee zaken die hem de kop kosten hier: niet ingaan op vragen die hem niet uitkomen. Daarmee toon je aan op dat punt niet te weten wat je moet aanvoeren. Zeg maar de "Ella Vogelaar-reactie". En het jezelf uitroepen tot winnaar. Als dat zo duidelijk is, dan blijkt het wel uit de discussie zelf. Ik wens positief af te sluiten: ik vind het vooral klasse hoe netjes jij blijft met alles wat je naar je hoofd krijgt.

Een eervolle vermelding voor Weltschmerz. Op het irritante af (dat kan ik overigens ook zijn), maar je moet bij hem opletten. Het is dat hij ook te vaak te opzichtig met truukjes werkt en die truukjes teveel herhaalt.

Ik heb lang gedacht over Argento. Gewoon kundig, netjes... Maar gewoon te weinig aanwezig en kan ook zomaar weer verdwijnen uit een lopende discussie.

Gekozen heb ik dan ook voor Klopkoek. Omdat hij het echt kan. Maar ik zeg erbij: in 9 vd 10 gevallen en eigenlijk vaker ook nog laat hij het niet zien. Hij is veel te makkelijk van de leg te brengen, wordt veel te snel persoonlijk, trekt zich de boel teveel aan. Maar op de momenten dat hij scherp is, is hij echt scherp. Het is dan ook mijn poging om hem te motiveren om volgend jaar die kant te laten zien die ik graag zie.

Want hoe lief en aardig ik iedereen vind als ze het met mij eens zijn.... ik heb vooral iets aan de mensen die het volledig oneens met mij zijn.
    pi_63272246
    quote:
    Op zondag 16 november 2008 20:48 schreef sigme het volgende:
    Vind je, DS4?

Kom nu maar met je Pechtold..
    Mag ik een beetje tijd om te typen. Ik doe dat niet dagelijks, weet je...

En ja, dat vind ik. Het kan best leuke trukage zijn in een discussie, een hele vreemde metafoor, of vergelijking.
      zondag 16 november 2008 @ 22:14:07 #178
    126487 One_of_the_few
    Mate verslaafde
    pi_63274389
  • Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder. - Monolith

• Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Martijn_77
  • Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Klopkoek
  • Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl. reya
  • Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer. -

• Kantspeldje - LINKS! rood_verzet
  • Van Baalenvaantje - RECHTS! StefanP
  • SGP Houvast - DOGMA! rood_verzet

• Sharon Dijksma Toffee - De leuke gezelligerd die altijd aanwezig is maar inhoudelijk nauwelijks iets bijdraagt. Rock
  • G.J. Schutte Schaal - steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziend van nuttige achtergrondinformatie.
  • Maxime Verhagen Vod – De beste zuiger. ryan3
  • Mark Rutte Klepel - De schrijver van de meest vreemde metaforen en/of de meest kromme vergelijkingen. johndope

• Lenin Lintje. Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt. EchtGaaf
  • Thom de Graaff Poedelprijs. Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt. Autodidact
  • Mariette Hamer Stuk. Leverancier van bijdragen waarvan noodzaak, doel, strekking en/of inhoud de lezertjes ontgaat.

• Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist. Aaah
  • Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Haushofer

Heb niet alles ingevuld. Ik vind dit wel een mooi lijstje. Lijstje heeft geen enkel raakvlak met hoe ik over ze denk.
  • Kein gewalt! Wir sind das volk!
    Steps taken forwards but sleepwalking back again.
    ''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
    And that is the news.''
    pi_63274733
    De ereprijzen:
    ****************************************************************************

Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder. Yildiz Altijd genuanceerd, niet discussiëren om het discussiëren maar gewoon op een normale manier zijn punt maken.

Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Martijn_77. Omdat zijn mening vaststaat en hij alleen zijn gal komt spuwen over het kabinet, de PvdA of Wouter Bos.

Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. [b]Klopkoek. Vaak met interessant artikel, bronvermelding, samenvatting en goed geformuleerde eigen mening. Altijd voer voor discussie. Minpuntje is dat in de discussies hij vaak wat gefrustreerd raakt.

Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl. LXIV schrijft altijd wel vermakelijke stukjes.

Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer. Scaurus zorgt voor een afwijkend geluid en beschikt ook over de nodige achtergrondkennis om het meer te maken dan een woordenwisseling.

Kantspeldje - LINKS! Floripas of Yildiz. Omdat zij vaak een links geluid laten horen zonder daarbij tegen alles wat rechts is aan te moeten schoppen. Gewoon vanuit henzelf, niet verblind door ideologie of haat tegen rechts zoals bijv. Rood_verzet en soms ook Klopkoek. Floripas is de meest linkse van de twee denk ik.

Van Baalenvaantje - RECHTS! Dr.Wolffenstein

SGP Houvast - DOGMA! Martijn_77 Altijd Elsevier als bron. Alles wat de PvdA doet is slecht. Alles wat de VVD doet is beter. Nooit groot genoeg om toe te geven dat het soms anders is. Komt hier niet om te discusiëren, maar om elke keer hetzelfde riedeltje op te dreunen.

Sharon Dijksma Toffee - De leuke gezelligerd die altijd aanwezig is maar inhoudelijk nauwelijks iets bijdraagt. Tsja, die valt niet op, he.

G.J. Schutte Schaal - steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziend van nuttige achtergrondinformatie. Klopkoek zou deze krijgen als hij beschaafd wist te blijven. Nu gaat hij naar Yildiz.

Maxime Verhagen Vod – De beste zuiger. JohnDope. Blinkt uit in ongefundeerde laster en het negeren van de echte discussie.

Mark Rutte Klepel - De schrijver van de meest vreemde metaforen en/of de meest kromme vergelijkingen. JohnDope wederom.

Lenin Lintje. Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt. El_Matador hangt vooral rond in topics waar hij pleit voor het castreren van pedofilieverdachten. Schijnt weinig scrupules te kennen om dit ook bij eventueel onschuldigen toe te passen. Dat hij zich D66'er noemt maakt het alleen maar curieuzer.

Thom de Graaff Poedelprijs. Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt. Pool. Zorgt altijd voor nuttige achtergrondinformatie over juridische zaken, maar is niet heel vaak in POL.

Mariette Hamer Stuk. Leverancier van bijdragen waarvan noodzaak, doel, strekking en/of inhoud de lezertjes ontgaat. du_ke gaat te vaak in op triviale zaken.

Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist. Geen idee, ben hier te kort.

Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Kom niet zo vaak in andere fora.
    "I can accept failure. I can not accept not trying."
    pi_63275581
    Pff moet zeggen dat ik weinig inspiratie heb maar dan toch .
    Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder. DS4 brengt het goed en netjes.
    Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Ik zou kunnen zeggen een Johndope, Henkway of wolfje maar die komen hier helemaal niet voor de discussie en puur om hun riedeltje af te draaien. Maar wie dan wel is erg lastig. Deze laat ik dus open.
    Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. LIXV
    Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl. Sportplaatjes
    Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer. Het zijn toch allemaal klonen

Kantspeldje - LINKS! Klopkoek
    Van Baalenvaantje - RECHTS! Napalm
    SGP Houvast - DOGMA! appeltje

Sharon Dijksma Toffee - De leuke gezelligerd die altijd aanwezig is maar inhoudelijk nauwelijks iets bijdraagt. De hele POL SC
    G.J. Schutte Schaal - steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziend van nuttige achtergrondinformatie. Freako al is hij er veel te weinig.
    Maxime Verhagen Vod – De beste zuiger. Ryan3
    Mark Rutte Klepel - De schrijver van de meest vreemde metaforen en/of de meest kromme vergelijkingen. Johndope en Henkway mogen deze delen.

Lenin Lintje. Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt. Echtgaaf
    Thom de Graaff Poedelprijs. Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt. Zakjap
    Mariette Hamer Stuk. Leverancier van bijdragen waarvan noodzaak, doel, strekking en/of inhoud de lezertjes ontgaat. Henkway

Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist. Aaah!
    Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Ik weet niet wat extrawaskracht nu nog doet op fok maar hij dient weer terug te komen .

Zo dat is er uit .
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
    pi_63277484
    Hier zijn ze dan eindelijk.

niet overal een onderbouwing

De ereprijzen:
  • Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder. Hier schieten mij meerdere namen te binnen waaronder Sigme, Boze_Appel, HenriO, DS4 maar hij gaat naar Reya
  • Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder. Om hem hopelijk wakker te schudden en ik al wel gezien heb dat hij beter kan, Klopkoek. Onderbouwing van Boze_Appel vat het goed samen. Probeer het eens met wat minder socialistische arbeidersretoriek, op de man spelen en de fascist kaart en je zou in aanmerking kunnen komen voor een nominatie voor de Pechtold trofee
  • Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. Sigme, Geeft een goede aanzet tot discussie
  • Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl. Apropos
  • Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer. Scaurus

• Kantspeldje - LINKS! Laat ik het positief bekijken en dan gaat deze naar Floripas
  • Van Baalenvaantje - RECHTS! ook positief Dr. W
  • SGP Houvast - DOGMA! Vaak onbegrepen maar altijd vasthoudend HenriO

• Sharon Dijksma Toffee - De leuke gezelligerd die altijd aanwezig is maar inhoudelijk nauwelijks iets bijdraagt. Geen verrassing Rock
  • G.J. Schutte Schaal - steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziend van nuttige achtergrondinformatie.Bolkesteijn
  • Maxime Verhagen Vod – De beste zuiger. Omdat ik toch positief bezig ben en hij de leukste zuiger is Ryan3
  • Mark Rutte Klepel - De schrijver van de meest vreemde metaforen en/of de meest kromme vergelijkingen. Johndope, vraag me af of hij zichzelf wel begrijpt, voor onderbouwing kijk in zijn postgeschiedenis.

• Lenin Lintje. Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt. Het is voor hem en de wereld te hopen dat hij het niet zo serieus meent, Echtgaaf
  • Thom de Graaff Poedelprijs. Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt. Yildiz
  • Mariette Hamer Stuk. Leverancier van bijdragen waarvan noodzaak, doel, strekking en/of inhoud de lezertjes ontgaat. Hier kies ik voor M. maar dat kan ook aan mij liggen

• Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist. Was al genoemd Aaah
  • Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiële aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn). Sizzler, zit hij nog steeds in dat porno subforum? Sidekick heb ik ook al een tijdje niet meer gezien

******************************************************************************

Zo binnen de tijd

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2008 23:46:48 ]
  •   maandag 17 november 2008 @ 00:41:40 #182
    133012 rood_verzet
    The needs of the many
    pi_63278703
    Ik wens helemaal niet geassocieerd te worden met die klassenverraadster van een Kant Ik wil het Lenin lintje
    pi_63280719
    quote:
    Op zondag 16 november 2008 21:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

Mag ik een beetje tijd om te typen. Ik doe dat niet dagelijks, weet je...

En ja, dat vind ik. Het kan best leuke trukage zijn in een discussie, een hele vreemde metafoor, of vergelijking.
    Kijk, je kan "ik vind" wel correct spellen (Ik probeer de taalnazi-in-mij te beteugelen, of: mijn grapjes worden vaak niet herkend ).
    pi_63280781
    Met dank aan alle stemmers . Ik ga tellen, rekenen herberekenen, proberen het onder woorden te brengen (schrijven is schrappen).

De stemming is gesloten
      maandag 17 november 2008 @ 08:55:36 #185
    153070 Rock_de_Braziliaan
    Stranger than fiction
    pi_63281306
    Opgelost, slotje!
    "I think I'm in a tragedy"
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
    "In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
    pi_63281861
    quote:
    Op zondag 16 november 2008 20:10 schreef tiswah het volgende:

[..]

Links en conservatisme zijn als water en vuur, je kan dus lang blijven roepen.
    Dus de SP is als de Schipholbrand?
    pi_63282773
    pi_63284526
    quote:
    Op zondag 16 november 2008 21:00 schreef DS4 het volgende:
    En dan de Pechtold:

Ik weet dat EG er op zit te wachten. Maar hij is het niet geworden. Op zich waardeer ik hem zeer. Hij is zonder meer een prima discussievoerder, maar er zijn twee zaken die hem de kop kosten hier: niet ingaan op vragen die hem niet uitkomen. Daarmee toon je aan op dat punt niet te weten wat je moet aanvoeren. Zeg maar de "Ella Vogelaar-reactie". En het jezelf uitroepen tot winnaar. Als dat zo duidelijk is, dan blijkt het wel uit de discussie zelf. Ik wens positief af te sluiten: ik vind het vooral klasse hoe netjes jij blijft met alles wat je naar je hoofd krijgt.

Een eervolle vermelding voor Weltschmerz. Op het irritante af (dat kan ik overigens ook zijn), maar je moet bij hem opletten. Het is dat hij ook te vaak te opzichtig met truukjes werkt en die truukjes teveel herhaalt.

Ik heb lang gedacht over Argento. Gewoon kundig, netjes... Maar gewoon te weinig aanwezig en kan ook zomaar weer verdwijnen uit een lopende discussie.

Gekozen heb ik dan ook voor Klopkoek. Omdat hij het echt kan. Maar ik zeg erbij: in 9 vd 10 gevallen en eigenlijk vaker ook nog laat hij het niet zien. Hij is veel te makkelijk van de leg te brengen, wordt veel te snel persoonlijk, trekt zich de boel teveel aan. Maar op de momenten dat hij scherp is, is hij echt scherp. Het is dan ook mijn poging om hem te motiveren om volgend jaar die kant te laten zien die ik graag zie.

Want hoe lief en aardig ik iedereen vind als ze het met mij eens zijn.... ik heb vooral iets aan de mensen die het volledig oneens met mij zijn.
    Dank voor de zorgvuldigheid, ik respecteer je keuze uiteraard. Ondanks ik een bos veren op je hoed had geplaatst. (voor wat hoort wat, he ) Ik vind het erg sportief om KlopKoek voor te te dragen. (ik begrijp werkelijk niet dat mensen niet niet hoe bijzonder talent hij heeft en dat mensen dit niet !@#@$#$$ zien. Ik heb je wel eens anders horen uitlaten over zijn capaciteiten. Ik ben blij dat je het toch ziet. Die jongen is behoorlijk begaafd. Zet dit af tov zijn zeer jonge leeftijd. Ik heb zelden zoveel talent hier gezien. Maar dat emotionele overreageren breekt hem jammerlijk op, maar waarom kijken mensen hier niet dwars doorheen?

Die emotionele overreactie zal wrs best beter worden als hij ouder wordt. Ik denk dat hij geen politicus moet worden, maar eerder iemand op een wetenschappelijk bureau.

Wat mij zelf betreft: dank voor je waardering, ondanks we het hardgrondig oneens kunnen zijn. Maar bij die gratie bestaat nu eenmaal de discussie. Jammer inderdaad dat ik soms dingen laat schieten, geef ik ook toe, soms zwaar te moede, ook door gebrek aan tijd, uiteraard geen excuus. Het is steeds weer een gevecht : hoeveel tijd wil ik in dit forum steken en wat wil ik bereiken. Ik ben immers ruim 2 jaar bezig.

Wat ook parten speelt is dat niemand de discussie rond de topsalarissen ooit 100% zou kunnen winnen. Dat kan ook niet en dat hoeft ook niet. . Wat wil ik winnen, wat kan ik winnen? Ja, ik hoop de publieke opinie te kunnen beïnvloeden, maar Fok is voor mij in dit stadium een veel te smal podium. Het kunstje is natuurlijk ook een keer geflikt. Gelukkig zie ik wel tegelijkertijd dat er voor mij een gunstige tendens aan de gang..... Ik zie vele voortrekkers mijn visie inmiddels tot zich nemen. Niet dat ik de illusie heb dat ze ook op Fok zitten, maar het is voor mij de absolute bevestiging dat ik het steeds bij het rechte eind heb gehad.

pi_63284771
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 00:41 schreef rood_verzet het volgende:
    Ik wens helemaal niet geassocieerd te worden met die klassenverraadster van een Kant Ik wil het Lenin lintje
    Te koop voor heel veel geld
      maandag 17 november 2008 @ 21:10:16 #190
    133012 rood_verzet
    The needs of the many
    pi_63299831
    quote:
    Op maandag 17 november 2008 11:59 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Te koop voor heel veel geld
    Dan vind ik Lyrebird voor de verandering toch sympathieker
    quote:
    Op dinsdag 4 november 2008 02:36 schreef Lyrebird het volgende:
  • Lenin Lintje. Rood_Verzet en hij is er vast nog trots op ook.
  • abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')