quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Is goed![]()
voor maandagochtend 0:00 heb je hem
Seihen Sie vorsichtig!quote:So jetzt fahre ich nach Deutschland
Heeft er niks mee te maken. Werd afgezaagd, herhaling van zetten, steeds dezelfde zuigposters die er nooit op aangesproken werden, en carriere! Heb meer te doen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:11 schreef EchtGaaf het volgende:
En nu duidelijk is dat hij homo is, en laat ik duidelijk zijn dat het mij helemaal niets uitmaakt - durft hij zich hier niet meer te vertoeven.
Dat zegt meer over hem dan over anderen.
Love you too, pumpkin.quote:Maar eind goed is al goed. Ik heb hem geen seconde gemist.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:45 schreef sigme het volgende:Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder.
Iblis en Elfletterig - Allebei sterk, Iblis vooral inhoudelijk, Elfletterig maakt er ook iets moois vanBoer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
StefanP en BogardeRules - obvious enoughHans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
Meki - lol verzekerd!Multatuli Trofee - Beste schrijfstijl.
Klopkoek - wordt onterecht gebanned en hoewel ik zijn mening nauwelijks deel voegt ie veel toe aan de debattenTon Elias Trofee - Beste nieuwkomer.
Neusje - vanwege zijn durf een -helaas door neofascisten verwijderde!- discussie over het jodendom te startenKantspeldje - LINKS!
...Van Baalenvaantje - RECHTS!
Boze_Appel - duidelijkSGP Houvast - DOGMA!
Aoristus - vanwege zijn homofobieSharon Dijksma Toffee - De leuke gezelligerd die altijd aanwezig is maar inhoudelijk nauwelijks iets bijdraagt.
tong80G.J. Schutte Schaal - steeds beschaafd blijvend en op constructieve wijze discussies voorziend van nuttige achtergrondinformatie.
waht - met name in de topics over olie heeft hij gewoon veel kennis (en dat zonder professioneel betrokken te zijn)Maxime Verhagen Vod – De beste zuiger.
Scaurus - in tegenstelling tot wat hier veel gevonden wordt (de beste nieuwkomer). Het is een zuiger. "Eervolle" vermelding voor gelly trouwens.Mark Rutte Klepel - De schrijver van de meest vreemde metaforen en/of de meest kromme vergelijkingen.
...Lenin Lintje. Die bloedserieus de meest vreselijke ingrepen voorstelt.
SeventhWave - vanwege zijn eugenetische "eindoplossingen"Thom de Graaff Poedelprijs. Degene die zichzelf keurig gedraagt, leuk meepraat, niet overdreven veelt reageert en vaak best zinnige dingen zegt.
AgLarrr - vooral vanwege onze EU-discussieMariette Hamer Stuk. Leverancier van bijdragen waarvan noodzaak, doel, strekking en/of inhoud de lezertjes ontgaat.
FeestNummer - probeert discussies zijn kant op te draaien. Doorzichtig.Pim Fortuyn Trofee - User die het meest wordt gemist.
Sjun - Ik weet niet hoe hij hier heette, maar zo ken ik hem van een ander forum. Was hier levenslang gebanned voor "het ontkennen van de holocaust" heb ik begrepen, maar dat lijkt me gezien wat ik van hem ken uiterst sterk.Rinnooy Kan Lintje - Goede potentiėle aanwinst (een aansporing voor iemand die nauwelijks in POL komt, uit wiens bijdragen in andere subfora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
Admiraal_anaal - gewoon een goeie gozah die volgens mij niet vaak in POL komt
Als het homoisme wint van het spel, dan verliest de sport.quote:# SGP Houvast - DOGMA!
Aoristus - vanwege zijn homofobie
Hmmm. Viel wel op dat na je onthulling het ineens stil rondje werdquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken. Werd afgezaagd, herhaling van zetten, steeds dezelfde zuigposters die er nooit op aangesproken werden, en carriere! Heb meer te doen.
[..]
Het was lief bedoeld hoor.quote:Love you too, pumpkin.
Als "dankbetuiging" voor jouw nominatie ?quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:19 schreef DS4 het volgende:
Mark Rutte: EchtGaaf. Sorry...
Je gimmick begint vervelend te worden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Er wordt slecht gestemd dit jaar. Het wordt tijd voor ene verkiezingsrijbewijs.
Nee, Lenin lintje is onterechtquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:13 schreef Wheelgunner het volgende:
Sharon Dijksma Toffee - PBerends
Lenin Lintje - Henkway of Echtgaaf
Thom de Graaff Poedelprijs - Maartena of Popolon
Haha, mag het Stalin-lintje ook alvast naar deze jongeman?quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:14 schreef EchtGaaf het volgende:
Er wordt slecht gestemd dit jaar. Het wordt tijd voor een VerkiezingsRijbewijs.
Neen, de stempolitie staat dat uiteraard niet toe.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:01 schreef lightbearer het volgende:
[..]
Haha, mag het Stalin-lintje ook alvast naar deze jongeman?
Kan ik nog een (extra) stem kopen? Maak ik uberhaupt kans op een prijs?quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:33 schreef sigme het volgende:
Dames en heren, laatste ronde laatste kansen! Nu is de bus nog open, doe mee nu het nog kan!
Ik heb ondertussen eens even wat resultaten verwerkt. In de meeste gevallen is men het redelijk roerend met malkander eens.
Meest spannend is het nog in de categorieen:
van Mierlo - topicopener
Multatuli - schrijfstijl
Kant - links
Schutte - net
Graaff - poedel
Hamer - ?
Zet de uitslag naar uw hand! Breng uw stem uit , stem scherper, overtuig een ander! Grijpt uw kans!
Mijn Lenin lintje is te koopquote:Op zondag 16 november 2008 18:47 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Maak ik uberhaupt kans op een prijs?
Een piek?quote:Op zondag 16 november 2008 18:50 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Zodra ik een plek vrij heb in mijn werkkamp hoor je dat.
Links en conservatisme zijn als water en vuur, je kan dus lang blijven roepen.quote:Op zondag 16 november 2008 18:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Stemoproep aan alle links conservatieve fokkertjes !
Voor de Schutte sta je niet slecht. Klonen kost niks - behalve je morele recht op de meest eervolle trofee: de G.J. Schutte.. Aan jou de keusquote:Op zondag 16 november 2008 18:47 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Kan ik nog een (extra) stem kopen? Maak ik uberhaupt kans op een prijs?
Ik stem niet op basis van wie ik aardig vindt. Ook niet op basis van met wie ik het eens ben. Je weet dat ik jouw aanwezigheid hier waardeer, maar jouw nick komt in mij op bij deze cat.quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Als "dankbetuiging" voor jouw nominatie ?
Mijn stem kun je kopen, nu inclusief last-minute kortingquote:Op zondag 16 november 2008 18:47 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Kan ik nog een (extra) stem kopen? Maak ik uberhaupt kans op een prijs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |