Dat van de verwarming dat zal je denk ik dan moeten oplossen met veelvuldig kruikjes warm maken, zou het anders ook echt niet weten. En om nou een draagbare kachel op zo'n kamertje te zettenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er trouwens ergens een babykamer topic?
En hoe doen jullie dat in een huis zonder centrale verwarming? Hoe houden jullie die kamer op tempratuur?
Tevens TVP
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:28 schreef Shaienne het volgende:
Ik sta nog niet eens in de OP! Ik ben 27 januari uitgeteld.
En nu ga ik naar de Jonge Gezinnen Beurs (shoppen!)
Ik weet niet meer of ik (we)dit al wist.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:47 schreef S_oepstengel het volgende:
Raissa, wat een supergave kinderwagen!
Hier schiet het ook alweer aardig op met zwanger zijnHet gaat wel erg snel hoor allemaal! Binnenkort is Yana alweer 1
Dat is inderdaad normaal hoor, ik krijg best wel wat echo's deze keer denk ik.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:42 schreef Reinhilde het volgende:
wat heeft iedereen veel echo's!
Ik heb er 2 gehad. 11 weken en 20 weken. Dat is toch normaal?![]()
Lief dat je het vraagt.quote:
Dank jequote:Op zaterdag 1 november 2008 22:48 schreef marlieske het volgende:
[..]
Raissa wat een gave kinderwagen is de Mura toch? vind de kleur helemaal super.
Bij ons is 'papadag' een dag waarop paps voor de kinderen zorgt en dus doordeweeks een dagje/ochtend/middag thuis is. Ik bedoelde ook eigenlijk de vrije dagen van werk en niet de dagen in het weekend. (Al kun je de dagen in het weekend natuurlijk ook prima papadag noemenquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:27 schreef tessie het volgende:
Misschien een domme vraag hoor, maar wat is nou eigenlijk papadag?
Wij hadden dus geen centrale verwarming toen Suus geboren werd (November) en in onze slaapkamers was het gewoon net zo koud als dat het buiten ook was (dus ook geen dubbel glas!) In het begin sliep ze dus ook met een mutsje op en goed aangkleed, bedje voorverwarmd met kruiken (indien nodig bleef er ook een kruik bij, maar dat is maar een enkele keer geweest) en verder hadden we een straalkacheltje wat we als ze er niet sliep aan hadden ter verwarming. Zodra ze in haar bedje lag ging die dus uit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
En hoe doen jullie dat in een huis zonder centrale verwarming? Hoe houden jullie die kamer op tempratuur?
Ik heb hem op marktplaats gekocht: ¤ 100,= en helemaal complete zwarte Maxi Taxi voorzien van reiswieg en ook te gebruiken als onderstel voor de maxi cosi en als wandelwagen. De bonnen etc. zaten er nog bij. Ik vind de kinderwagens ook belachelijk duur, helemaal omdat ik hem met mijn zoon helemaal niet zo lang heb gebruikt. Wij hebben er trouwens 2: één ouderwetse (jaren 60) voor bij huis en de andere voor in de auto en als we met de auto weg gaan.quote:Op zondag 2 november 2008 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hallo allemaal,
ik vind de wandelwagens dus afschuwelijk duur. Minimaal 400 euro is dus erg veel geld, wat ik me graag wil besparen.
Weet iemand een goed merk voor wandelwagens wat niet zo duur is (zoals maxi-cosi bv), en waar je die kan krijgen?
Anders misschien toch op Marktplaats gaan kijken....
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat dit ideale wagens zijn! Heerlijke zwenkwielen, stevig, als wandelwagen erg makkelijk inklapbaar! Ik heb deze dus ook gehad en mocht ik er in de toekomst weer 1 nodig hebben zal het er weer zo1 worden!quote:Op zondag 2 november 2008 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hallo allemaal,
ik vind de wandelwagens dus afschuwelijk duur. Minimaal 400 euro is dus erg veel geld, wat ik me graag wil besparen.
Weet iemand een goed merk voor wandelwagens wat niet zo duur is (zoals maxi-cosi bv), en waar je die kan krijgen?
Anders misschien toch op Marktplaats gaan kijken....
Al die extra echo's zijn vaak wel leuk, maar eigenlijk moet je gewoon blij zijn dat je die niet nodig hebt gehad. Dat betekent namelijk dat alles gewoon heel goed gaatquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:42 schreef Reinhilde het volgende:
Ze zijn op marktplaats gewoon zo goedkoop omdat het aanbod heel eg hoog ligt daarin. Men wil toch vaak een nieuwe aanschaffen en voor veel meer raak je ze gewoon niet kwijt op Marktplaats. Mijn dochter heeft tot ergens ruim 3 en half in de wandelwagen van Bebe Confort gezeten en ik heb nog nooit een stevigere (raar woord?quote:Op zondag 2 november 2008 10:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ireth: Ja, zulke heb ik ook wel gezien op Marktplaats. Maar dan denk ik: zó goedkoop, voldoet dat wel aan bepaalde veiligheidseisen enzo?
juhp bij mij was er bij 6/7 weken amper wat te zien dus moest ik terug voor termijnbepaling, dat was met 10 weken. daarna 20 weken echo en voor de zekerheid met 23 weken een echo om te checken of het hartje in orde was (ivm heel veel erfelijkheid in de familie)quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:03 schreef cattie het volgende:
Reinhilde, normaal qua echo's is idd 12 en 20 weken. In het ziekenhuis zijn ze vaak wat makkelijker met echo's (of er is een medische reden). Ik heb een echo met 8 weken gehad (spoed ivm bloedingen) 8 + 2 weken, 12, 20 en 29 weken. En nu niet meer, tenzij er iets mis is.
DJMO, bij zilvergrijs kan wmb zowat elke kleur wel!
ik heb de eerste gehad met 7 weken, omdat ik zwanger ben geraakt na het gebruik van hormooninjecties, daarna met 12 weken een echo gehad, toen de 20 weken echo. We hebben een pretecho laten maken met 25 weken en morgen krijgen we een groei-echo, omdat ik zo'n ruime buik heb. Ze willen even checken hoe groot de baby nou eigenlijk precies is...quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:42 schreef Reinhilde het volgende:
Reinhildequote:Op zondag 2 november 2008 12:33 schreef Reinhilde het volgende:
Op medische indicatie is het anders, de echo's. En ja, deze discussie is al eerder gevoerd hier; wil m ook niet opnieuw aanzwengelen. (Het 'niet weten' hoe ver je bent om een extra echo te krijgen e.d.).
Soms heb ik het gevoel dat ik helemaal niet zwanger ben, de laatste echo (het echt zien dus van baby) is alweer 16 wk en 4 dg geleden. Ook al ga ik nu elke week naar de VK, voel ik baby bewegen, het is al zo lang 'hetzelfde' dat het daardoor niet meer echt lijkt..
Beetje baaldag denk ik. Voel me down, heb het echt helemaal gehad.![]()
![]()
Ik moet het nog regelen op mijn werk, maar ik ga proberen om 4x9 te doen, en mijn vriendin ook. Dus dan blijven er drie dagen over, waarvan hopelijk eentje voor opa en oma is, en de andere twee opvang.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:50 schreef Raissa het volgende:
Ik geloof dat ik het al eens gevraagd heb maar weet het niet meer zeker
Hoe regelen jullie dat met ouderschapsverlof / papadag? Hoe veel? Waar ben jij dan (ga jij werken of zijn jullie dan gewoon samen thuis)? Krijgt je partner wel of niet doorbetaald enzovoort.
Alvast dank voor de antwoorden
Dat zijn toch die melkkliertjes die beginnen op te zwellen? Heeft een speciale naam geloof ik, wel vreemd dat je het aan één borst hebt, ik heb het aan beide.quote:Op maandag 3 november 2008 11:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb al een tijdje vaak last van mijn rechterborst. Ook veel jeuk. Nu zag ik onder de douche dat er op mijn tepelhof rare bultjes zitten en die jeuken dus, ben ik achter. Is dit normaal? Herkenbaar?
Hier kwam ik dus even niet op.quote:Op maandag 3 november 2008 12:35 schreef owlet het volgende:
klieren van Montgomery
Ja die kliertjes zat ik ook aan te denken. Maar aan 1 kant? Nouja, als het wel erger wordt,ga ik wel langs de dokter. Tis wel behoorlijk irritant, je kunt niet ff lekker krabben.quote:Op maandag 3 november 2008 12:35 schreef owlet het volgende:
Ingrid, de beschrijving rare bultjes kan alles zijn maar de kans is groot dat het klieren van Montgomery zijn. Dat zijn kliertjes die in de tepelhof zitten en die een beetje talg afscheiden om de tepel en tepelhof soepel te houden.
Een beetje jeuk is normaal, je tepels ondergaan een grote verandering in de zwangerschap en soms gaan ze een beetje vervellen of jeuken. Ik herken het in ieder geval wel.
Maar als je er echt veel last van hebt en je hebt het idee dat het meer is dan een beetje jeuk dan zou ik misschien even naar de huisarts gaan.
In ieder geval is het goed om je tepels niet al te grondig met zeep te wassen en de bultjes ook niet uit te knijpen ofzo. Hoe soepeler de huid daar, hoe beter
Ik moet zo naar de internist dus die ziet me vanzelf gebukt naar binnen lopenquote:Op maandag 3 november 2008 13:46 schreef cattie het volgende:
Raissa, zou kunnen, maar als je van de pijn niet rechtop kunt staan, lijkt het me wel tijd om even een arts te bellen!
Die heb ik nog... En dat was inderdaad het eerste waar ik aan dacht (zeker met dat ontstekingen gedoe met crohn) maar ik wist niet meer of hij nou links of rechts zat.... Nou ja, nog een uur en dan mag ik.quote:Op maandag 3 november 2008 13:49 schreef huuphuup het volgende:
Raissa, even de dokter bellen, weet niet of je je blinde-darm nog hebt, maar uitsluiten van een blindedarmontsteking kan geen kwaad lijkt me. Sterkte ermee!
Wij kunnen elkaar de hand schudden denk ik, ben vanochtend met goede moed naar mijn werk vertrokken had Isa bij mijn moeder afgezet en ben daarna doorgereden naar mijn werk waar ik ongeveer 1 uurtje ben geweest waarvan 55 minuten op de toilet, toen ging het weer een beetje en ben ik naar huis gereden.quote:Op maandag 3 november 2008 11:14 schreef Koningin het volgende:
Hier gaat het redelijk goed, op wat buikgriepachtige zaken na dan. Maar daar is over heen te komen.
Baal alleen dat mijn altijd zo goede weerstand nu echt een deuk oploopt!
Nou hè, ik zag het net.quote:Op maandag 3 november 2008 17:20 schreef Reinhilde het volgende:
Owlet, Igraine & Marie, we kunnen ook voor een datum 4-ling gaan! We staan zo dicht bij elkaar...
dat dusquote:Op maandag 3 november 2008 17:48 schreef Dakota het volgende:
ja shit nu verschuif ik weer een plek
toch welkom
quote:Op zondag 2 november 2008 15:52 schreef Floria het volgende:
ik het begin heb ik me zó slecht gevoeld dat ik de gedachte 'abortus' als behoorlijk realistisch beschouwde. Ik was een hormonaal wrak, herkende mezelf écht niet meer, kotste de longen uit mijn lijf en dacht 'als ik dit overleef dan nooit weer'.
Hier herken ik me helemaal inquote:Op zondag 2 november 2008 16:40 schreef Floria het volgende:
Ik ben ook een stuk meer naar binnen gekeerd dan is 'vroeger', ik hou van cocoonen en ben blij met dit koude weer en wintertijd. Telefoon neem ik ook vaak niet op. Werken en de baby in progress maken kost super veel energie en dan 'moet'je vaak ook nog koken, boodschappen doen en meer.
Ik ook! En ik ook!quote:Op maandag 3 november 2008 19:07 schreef Fuente het volgende:
Diaan, ik lees het net pas..Ik duim voor jullie!
Sluit ik me helemaal bij aanquote:Op zondag 2 november 2008 13:16 schreef Floria het volgende:
Leuk? een voorrecht? Nee. Tex zei al, het normale aantal echo's betekend dat het 'goed' gaat en dat er geen indicatie bij jou is. Dát is een voorrecht.
echt welquote:Op maandag 3 november 2008 22:07 schreef snoopy het volgende:
Fijn dat het zo te zien niks ernstigs is!
Kreeg er ook al de kriebels bijquote:Op maandag 3 november 2008 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn Diaan!
Ik vond het wel een beetje griezelig klinken hoor, als je zo laat in de middag nog langs moet voor vervolgonderzoek.![]()
Maf he? Ik bedacht me gisteren ook ineens dat uk erg rustig was. Toen we eenmaal naar bed gingen kon ik niet slapen vanwege de drukte in m;n buikquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:03 schreef Reinhilde het volgende:
Typte ik net nog van het weinig voelen, sindsdien is baby mijn buik aan het verbouwen geloof ik
Ja dat was juist ook het enge... maar gelukkig is alles goed. Ik heb vannacht goed geslapen Twan ook en daardoor bijna te laat op schoolquote:Op maandag 3 november 2008 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn Diaan!
Ik vond het wel een beetje griezelig klinken hoor, als je zo laat in de middag nog langs moet voor vervolgonderzoek.![]()
het helpt wel hoor, naar buiten gaan. Ik heb een beetje hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:11 schreef Reinhilde het volgende:
Raissa, jeetje. Beterschap en sterkte!
Bloeddruk is nu 105/70, en baby is nog steeds aan de grote kant. Ik heb bij de VK verteld dat ik me zo down voel, zo het gevoel heb dat er geen einde aan komt, zo uitzichtloos.
Dat ik met 32 weken al indalingsweeen had, en daarna erg aan het rommelen, en dat er nu weer helemaal niets is. Over het laatste zei ze meteen, dat rommelen helemaal niets zegt over wanneer het gaat beginnen. En over het down voelen, ze wist echt niet zo goed wat ze ermee moest, ze heeft me aangeraden om elke dag iig even naar buiten te gaan als dat lukt lichamelijk (bekken, rug). Ik wil echt weer heel graag genieten van mijn zwangerschap, maar het lukt gewoon niet op dit moment.
Wat me wel een beetje goede moed gaf: toen ik weg ging, zei ze: tot volgende week, tenzij je al bevallen bent!
(En dus niet:' tot volgende week, want voorlopig ga je niet bevallen'.)
Zet 'm op meissie, nog heel eventjesquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:51 schreef Reinhilde het volgende:
Lief zijn jullie allemaal.![]()
Geeft me net weer even dat beetje moed om zo even naar buiten te gaan. Thanks daarvoor!
Ik heb geen idee, ze doen hier niet zo aan het uitleggen van het waarom, hoe en watquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:57 schreef Fuente het volgende:
Raissa, jeetje! Waarom zo weinig pijnstillers? Ik mocht laatst 8 paracetamol van 500 mg toen mijn kies ontstoken was.
Sterkte meis
Gefeliciteerd en welkom!quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:19 schreef Veraa het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben 9 weken en 4 dagen zwanger vandaag! en ik heb mezelf toestemming gegeven om vanuit de lurkstand maar te gaan posten!
Het is mn eerste zwangerschap dus ik kan wel wat hulp gebruiken
Donderdag gaan we voor de 2e keer voor een echo...
5 juni 2009 verwachten we de Beeb!
Het lijkt wel of elk ziekenhuis tegenwoordig zo werktquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:42 schreef Raissa het volgende:
Ik heb geen idee, ze doen hier niet zo aan het uitleggen van het waarom, hoe en wat![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:51 schreef cattie het volgende:
Reinhilde, naar buiten gaan werkt bij mij ook heel goed. Al ga je maar elke dag naar de bakker voor een tompouce of zo!
eerste echo zal wel te vroeg zijn geweestquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:51 schreef cattie het volgende:
Veraa, welkom, mag ik vragen waarom je nu al 2 echo's hebt?
Reinhilde, naar buiten gaan werkt bij mij ook heel goed. Al ga je maar elke dag naar de bakker voor een tompouce of zo!
Raissa, ze houden je in ieder geval goed in de gaten! Sterkte.
Diaan, hopelijk draait de baby nog en is er niets bijzonders met het hartje.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:19 schreef Veraa het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben 9 weken en 4 dagen zwanger vandaag! en ik heb mezelf toestemming gegeven om vanuit de lurkstand maar te gaan posten!
Het is mn eerste zwangerschap dus ik kan wel wat hulp gebruiken
Donderdag gaan we voor de 2e keer voor een echo...
5 juni 2009 verwachten we de Beeb!
Maar dan weet ze nu toch niet precies hoe ver ze is en de termijnecho is toch standaard bij 12 weken?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:21 schreef Dakota het volgende:
[..]
eerste echo zal wel te vroeg zijn geweestnu juiste termijnbepaling?
Anyway ik kom net bij de VK vandaan en meiske is nu al volledig ingedaald..dat vermoeden had ik al
oja en ze zei dat ik een loeiharde navelstreng had (die klopte als een idioot)
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:16 schreef cattie het volgende:
Ik heb nog nooit van een loeiharde navelstreng gehoord! Je vriend moet maar vast gaan trainen met knippen dan. Of een snoeischaar meenemen.
wel als je telt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. deed ik ook en ivm cyclus klopte de datum dus niet. anders zpu ik 11 dec moeten bevallen ipv 24. ik moest dus ook 2 keer, 2e keer was bij 10 wk en 2 dagen dus ook niet bij 12 weken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:16 schreef cattie het volgende:
[..]
Maar dan weet ze nu toch niet precies hoe ver ze is en de termijnecho is toch standaard bij 12 weken?
Ik heb nog nooit van een loeiharde navelstreng gehoord! Je vriend moet maar vast gaan trainen met knippen dan. Of een snoeischaar meenemen.
Misschien moet ik dat ook gaan doen. Kan ik vast wennen voor als frummel er is.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:16 schreef cattie het volgende:
Ik ben ergens in week 11 nu (ikzelf ga er vanuit dat ik vandaag precies 11 weken zwanger ben, volgende week bij de echo zal ik daar meer over weten.)quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef marlieske het volgende:
Angel-eyez ben even kwijt hoever je al bent maar meestal kunnen ze het wel horen hoor, ik ben gewoon een apart geval met Isa's zwangerschap was het hier pas met 15 weken te horen bij de vk dan![]()
Dat is idd niet echt fijn als je een stagaire treft die niet zo handig bezig is. Gelukkig dat je zelf ook zag wat ze fout deed. Soms zie je naderhand pas die dingen, als ze echt voor zichzelf zaten te werken en dingen dan niet goed bespreken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef marlieske het volgende:
Maar wederom iemand die mijn dossier in de computer niet opzoekt, en niet verder kijkt dan haar neusje lang is.
Lief dat je het vraagt!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef marlieske het volgende:
Carmella hoe gaat het met jou? is het nog een beetje te hebben met je nieren en de pijn?
Bij mijn gyn kan ik niet onder die "meiden-in-opleiding" uit komen, die doen altijd het voorgesprek, wat ik best vermoeiend vind, omdat er zoveel speelt en alles aan de hand is. Daarna komt de gyn en moet alles nóg een keer uitgelegd worden.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:03 schreef DJMO het volgende:
en dat is overigens dus gelijk de reden dat ik bij mijn eerste afspraak in het zh gezegd heb: onder geen beding wil ik stagiaires..
Ik zou graag wat gaan maken met m'n breinaalden voor de baby, maar ik heb geen kracht in m'n handen (en teveel pijn) door de reuma helaas. En de naaimachine en stofjes zijn nu ook geen optie.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:19 schreef marlieske het volgende:
Heb je iets te doen als afleiding anders als internet? kunnen we je ergens blij mee maken tijdschriften/boekjes ofzo?
Koop een "wreck this journal"!! Bij bol.com 10 euroquote:Op woensdag 5 november 2008 00:43 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ik zou graag wat gaan maken met m'n breinaalden voor de baby, maar ik heb geen kracht in m'n handen (en teveel pijn) door de reuma helaas. En de naaimachine en stofjes zijn nu ook geen optie.
Verder schrijf ik wel veel, ben met een zwangerschaps/9-maanden-boek bezig waar ik alles een beetje in opschrijf en dingetjes in aan het plakken ben, maar ja dat is al weken alleen maar medisch geneuzel dus is ook niet echt vrolijkmakend![]()
Ik heb veel boeken en tijdschriften, dus lees wel erg veel jaZonder dat en internet was ik al gek geworden denk ik
Ben heel erg blij dat er zoveel te lezen is!
quote:Op woensdag 5 november 2008 07:32 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb me er op verheugd dit voor het eerst te mogen typen:
* Reinhilde *meldt*
Oooooh die wil ik!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 08:07 schreef huuphuup het volgende:
Koop een "wreck this journal"!! Bij bol.com 10 euro
Ik heb met 7 weken een echo gehad omdat ik mij erg veel zorgen maakte. Het is in het verleden een keer mis gegaan en dat was puur om mij gerust te stellen en te beginnen met genieten. Ik zag het hartje kloppen en dat maakte alles goed.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:51 schreef cattie het volgende:
Veraa, welkom, mag ik vragen waarom je nu al 2 echo's hebt?
Je 'klinkt' een stuk opgewekterquote:Op woensdag 5 november 2008 07:55 schreef Reinhilde het volgende:
Thanks Huup! Ik ga straks zelfs weer even naar buiten, even naar de boerenmarkt voor stoofpeertjes ofzo.
Dank je! leukquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:30 schreef Lois het volgende:
Veraa gefeliciteerd en van harte welkom hier. Ik heb je gelijk in het lijstje gezet, bovenin het topic
Nou, ik lig nog steeds hier, gelukkig wel nu met een jonge meid tegenover me die niet snurktquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef marlieske het volgende:
Raissa gaat het nog een beetje meisje? heb je al iets meer nieuws?
Ik lees daar maar overheen, het ziekenhuisvoer hier is niet echt een aanrader en gek genoeg heb ik onwijze trek in een patatje ofzoquote:Op woensdag 5 november 2008 08:29 schreef Koningin het volgende:
Ik zie hier allemaal lekkere dingen voorbij komen.... tompouce, hamburger, bosche bolle, stoofpeertjes.
Ik krijg al honger op de vroege morgen...
wat mij tot nu toe is gezegd is dat het de groei kan vertragen/stagneren. Verder heb ik nog geen info gehad helaas...quote:Op woensdag 5 november 2008 11:32 schreef bixister het volgende:
jakkes raissa, veel sterkte ermee. hopelijk kunnen ze in ieder geval snel iets aan de pijn doen. wat zijn de risico's van prednison voor de baby?
Dat is wat eventjes googlen mij ook opleverde, verder lees je wel overal dat het verder weinig kwaad kan. Sterkte in elk gevalquote:Op woensdag 5 november 2008 11:35 schreef Raissa het volgende:
[..]
wat mij tot nu toe is gezegd is dat het de groei kan vertragen/stagneren. Verder heb ik nog geen info gehad helaas...
nee pas de laatste tijd, nadat hij verteld heeft dat hij (over sommige dingen) met haar beter kon praten en zo'n tien jaar geleden ofzo een keer gevoosd heeft met haar, omdat ze gelogen had over haar leeftijd, daarna nooit meer zegt hij.. sindsdien beschouwt hij haar als zijn kleine zusje, maar toch.. zij is zo aanwezig als ze er is, trekt de aandacht van iedereen naar zich toe. echt iedereen, vooral de mannen, lijken zich op haar te focussen als ze in de buurt isquote:Op woensdag 5 november 2008 12:04 schreef maffemuts het volgende:
DJMO, je kan de schuld geven aan je mormonen ermm hormonen, daardoor wordt alles natuurlijk vele malen versterkt. Heb je altijd al (kleine) vraagtekens bij de vriendschap gehad misschien?
Natuurlijk maakt het je onzeker, je voelt je al niet mega sexy en bent misschien niet tot alles van voor je zwangerschap in staat, maar het feit dat hij jou ten huwelijk heeft gevraagd, alles met je aan het regelen is geeft aan dat hij toch voor jou en de baby gaat.
Mannen zijn nou eenmaal rare wezens die soms moeite hebben met het uitten van gevoel naar hun partner toe, en hebben hier dan een 3e persoon voor (kan dus zowel man als vrouw zijn)
Maak je geen zorgen en geniet lekker van de zwangerschap saampjes
hier verder zn gangetje, wel erg drukkies dus mijn excuus als ik iemand of iets vergeten ben.
stuur m onder rembours terug, dan moeten zij toch betalen?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:46 schreef owlet het volgende:
Grrrr.... Haal ik expres de door een vriendin aangevraagde blijedoos niet op (ik hoef geen pampers, spenen en poedermelk en al helemaal geen pak reclamepapier), wordt hij ineens door de postbode bezorgd.
Met een acceptgiro voor vijf euro verzendkosten. Terugsturen kan ook, naar een postadres dus à 6,20.
Ja daahaaag, ik ga toch echt geen geld betalen voor een berg ongevraagde reclamezooi en ik ga al helemaal geen hoogzwanger ritje naar het postkantoor maken.
Niet betalen, je hoort er nooit weer iets van. Ik heb dat toen ook gedaan, had ze destijds ook nog een mail gestuurd dat ik dat natuurlijk niet ga betalen.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:46 schreef owlet het volgende:
Grrrr.... Haal ik expres de door een vriendin aangevraagde blijedoos niet op (ik hoef geen pampers, spenen en poedermelk en al helemaal geen pak reclamepapier), wordt hij ineens door de postbode bezorgd.
Met een acceptgiro voor vijf euro verzendkosten. Terugsturen kan ook, naar een postadres dus à 6,20.
Ja daahaaag, ik ga toch echt geen geld betalen voor een berg ongevraagde reclamezooi en ik ga al helemaal geen hoogzwanger ritje naar het postkantoor maken.
* Ynske stuurt even een wolkje geluk richting Marlieskequote:Op woensdag 5 november 2008 14:48 schreef marlieske het volgende:
Even een echo berichtje van mij, lees de rest straks wel even terug.
Ik kom net van het diagnostisch centrum vandaan en we hebben naar onze beeb zitten gluren, er werd door de dame druk gemeten op de nekplooi en het was niet goed de nekplooi was bij de dikste meting 3,5.
We gaan dus door voor de volgende ronde, we hebben een kans van minder als 200 op 1.
Op het bloed hoeven we niet te wachten, dit was voldoende om ons in het traject van verdere screening te plaatsen.
Net een half uur met de vk aan de telefoon gehangen wat nu de volgende stap zal zijn.
Een vlokkentest of een vruchtwaterpunctie, ik zie het nog niet helemaal somber in tot tegenstelling van de echo dame die ons bij vertrek Sterkte wenste.
Maar nu moeten we dus serieus gaan denken aan de 2 testen
Daar ga ik ook nog steeds vanuit hoor, verder onderzoek zal het uit moeten wijzen.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:06 schreef bixister het volgende:
en denk eraan: 't kan ook nog allemaal prima in orde blijken te zijn.
Ja met zo'n lekkere speknekquote:Op woensdag 5 november 2008 15:17 schreef bixister het volgende:
ik moet weer erg denken aan hoe 't met PM-girl ging. die heeft ook wel erg lang in spanning gezeten toen, maar uiteindelijk een kerngezondeSimon
op de wereld gezet.
Hier hetzelfde! Plus dat baby mijn buik aan het verbouwen is. In combinatie met harde buik is dat niet zo'n prettig gevoel.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:34 schreef Fuente het volgende:
Ik heb afgelopen nacht eigenlijk constant een harde buik gehad, geen harde buiken, maar de hele tijd een harde buik. dat weet ik doordat ik nog steeds nauwelijks slaap door veel plassen
Nu de hele tijd een zeurderig menstruatie achtig gevoel, gaat lekker zo!
Hee, hier stond ze net ook aan de deur met het pakket. Ik heb alleen geen acceptgiro gezien. Ik vind de pampers wel handig, maar was het toch niet op wezen halen.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:46 schreef owlet het volgende:
Jeetje Marlieske, wat een domper eventjesquote:Op woensdag 5 november 2008 14:48 schreef marlieske het volgende:
Even een echo berichtje van mij, lees de rest straks wel even terug.
Ik kom net van het diagnostisch centrum vandaan en we hebben naar onze beeb zitten gluren, er werd door de dame druk gemeten op de nekplooi en het was niet goed de nekplooi was bij de dikste meting 3,5.
We gaan dus door voor de volgende ronde, we hebben een kans van minder als 200 op 1.
Op het bloed hoeven we niet te wachten, dit was voldoende om ons in het traject van verdere screening te plaatsen.
Net een half uur met de vk aan de telefoon gehangen wat nu de volgende stap zal zijn.
Een vlokkentest of een vruchtwaterpunctie, ik zie het nog niet helemaal somber in tot tegenstelling van de echo dame die ons bij vertrek Sterkte wenste.
Maar nu moeten we dus serieus gaan denken aan de 2 testen
Maar er is dus nog geen bloedtest geweest?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:48 schreef marlieske het volgende:
hij zat tegen de doos geplaktquote:Op woensdag 5 november 2008 16:18 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hee, hier stond ze net ook aan de deur met het pakket. Ik heb alleen geen acceptgiro gezien. Ik vind de pampers wel handig, maar was het toch niet op wezen halen.
Dank je! (en de rest natuurlijk ook!)quote:Op woensdag 5 november 2008 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje Marlieske dat is schrikken zeg. Heel veel sterkte met de komende onderzoeken en alles op een rijtje te zetten. Hopelijk is het allemaal storm in een glas water. Fijn dat jullie al weten wat de beslissing is als het niet goed mocht zijn. En het is natuurlijk jullie beslissing en daarover valt niet te discussiëren.
Even nog sterkte voor Raissa, hoe gaat het nu met je?
Nou, je hebt gelijk. Ik had het nog niet gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |