abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62904952
Ingrid, de beschrijving rare bultjes kan alles zijn maar de kans is groot dat het klieren van Montgomery zijn. Dat zijn kliertjes die in de tepelhof zitten en die een beetje talg afscheiden om de tepel en tepelhof soepel te houden.
Een beetje jeuk is normaal, je tepels ondergaan een grote verandering in de zwangerschap en soms gaan ze een beetje vervellen of jeuken. Ik herken het in ieder geval wel.
Maar als je er echt veel last van hebt en je hebt het idee dat het meer is dan een beetje jeuk dan zou ik misschien even naar de huisarts gaan.

In ieder geval is het goed om je tepels niet al te grondig met zeep te wassen en de bultjes ook niet uit te knijpen ofzo. Hoe soepeler de huid daar, hoe beter
pi_62905115
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:35 schreef owlet het volgende:
klieren van Montgomery
Hier kwam ik dus even niet op.
pi_62905298
hmm mijn borsten veranderen niet veel. wel wat dikkere aderen en drogere tepels..en uiteraard het lekken.
Ik geloof dat dochterlief aan het indalen is want ik voel nu hele kleine klopjes helemaal onderin (zo rond het schaambeen) en het kietelt
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 3 november 2008 @ 13:28:21 #84
108648 cattie
lieve moeder
pi_62906250
Nieuwe week, hopelijk voor iedereen die het moeilijk heeft ook weer met nieuwe hoop en moed! (Zei ik dit weekend nog dat mijn man goed met mijn buien om kon gaan, we hebben dit weekend een paar keer fikse ruzie gehad, door onredelijk gedrag van mij... )

Mijn borsten zijn verdubbeld qua volume, maar voor de rest zijn ze hetzelfde. Mijn man vindt het mooi. Ik voel me alles behalve sexy!

Ik vind het leuk om echo's te krijgen, maar vooral omdat te zien is dat alles goed gaat. Even naar de baby kijken is ook leuk, maar ergens vind ik het toch nog wat afstandelijk, op zo'n schermpje iets zien. Ik weet dat het de inhoud van mijn buik is, maar voor mijn gevoel zou het soms net een filmpje van een ander kunnen zijn. Ik hou het meest van de beweging in mijn buik. Dan voel ik echt dat we een baby gaan krijgen, eentje die goed groeit, steeds harder schopt en waar ik al tegen praat en mee speel.
pi_62906369
quote:
Op maandag 3 november 2008 12:35 schreef owlet het volgende:
Ingrid, de beschrijving rare bultjes kan alles zijn maar de kans is groot dat het klieren van Montgomery zijn. Dat zijn kliertjes die in de tepelhof zitten en die een beetje talg afscheiden om de tepel en tepelhof soepel te houden.
Een beetje jeuk is normaal, je tepels ondergaan een grote verandering in de zwangerschap en soms gaan ze een beetje vervellen of jeuken. Ik herken het in ieder geval wel.
Maar als je er echt veel last van hebt en je hebt het idee dat het meer is dan een beetje jeuk dan zou ik misschien even naar de huisarts gaan.

In ieder geval is het goed om je tepels niet al te grondig met zeep te wassen en de bultjes ook niet uit te knijpen ofzo. Hoe soepeler de huid daar, hoe beter
Ja die kliertjes zat ik ook aan te denken. Maar aan 1 kant? Nouja, als het wel erger wordt,ga ik wel langs de dokter. Tis wel behoorlijk irritant, je kunt niet ff lekker krabben.
Met zeep wassen doe ik niet extra ofzo. Uitknijpen leek me al niet verstandig.
Tnx.
  maandag 3 november 2008 @ 13:37:30 #86
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_62906507
Owlet misschien als je het er niet uit kan wassen even een nachtje buiten laten staan dan trekt het er wel uit. Wij roken zelf niet en krijgen weleens iets voor de kinderen van mijn schoonzusje/zwager en die roken wel allebei en zodoende staat het speelgoed wat we krijgen van hun kinderen regelmatig onder de tuintafel te luchten en dan nog een goede sopdoek erover en de lucht is helemaal weg.
pi_62906609
Ik heb rechts onderin mijn buik hele pijnlijke steken.. Als ik zit is er niets aan de hand, als ik gebukt loop ook niet maar zodra ik rechtop moet lopen, halleluja.... Kan dit bandenpijn zijn?

-edit- Rechtop lopen gaat dus ook écht niet...
  maandag 3 november 2008 @ 13:46:00 #88
108648 cattie
lieve moeder
pi_62906714
Raissa, zou kunnen, maar als je van de pijn niet rechtop kunt staan, lijkt het me wel tijd om even een arts te bellen!
pi_62906787
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:46 schreef cattie het volgende:
Raissa, zou kunnen, maar als je van de pijn niet rechtop kunt staan, lijkt het me wel tijd om even een arts te bellen!
Ik moet zo naar de internist dus die ziet me vanzelf gebukt naar binnen lopen
pi_62906797
Raissa, even de dokter bellen, weet niet of je je blinde-darm nog hebt, maar uitsluiten van een blindedarmontsteking kan geen kwaad lijkt me. Sterkte ermee!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62906848
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:49 schreef huuphuup het volgende:
Raissa, even de dokter bellen, weet niet of je je blinde-darm nog hebt, maar uitsluiten van een blindedarmontsteking kan geen kwaad lijkt me. Sterkte ermee!
Die heb ik nog... En dat was inderdaad het eerste waar ik aan dacht (zeker met dat ontstekingen gedoe met crohn) maar ik wist niet meer of hij nou links of rechts zat.... Nou ja, nog een uur en dan mag ik.
pi_62906933
Rechts dus
Nouja, ik hoop voor je dat die het niet is en dat het van tijdelijke aard is. Succes strakjes bij je internist!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 november 2008 @ 15:39:54 #93
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62909577
ik hoop dat alles goed gaat/gegaan is bij de internist raissa!!

Ingrid, bij mij helpt talkpoeder (voor de baby) goed tegen de jeuk op de tepel en onder de borst en mijn liezen, het houdt het lekker droog ipv dat zweterige gevoel.

hier alles goed, jeugdplein is ook net weer geweest, alle door hun gestelde (en onze eigen) doelen zijn ruim een maand voor de door hun gestelde termijn behaald, er is nu eigenlijk nog maar één doel wat hun kunnen bedenken en dat is straks de interactie tussen ouders en kind, en dan vnl. tussen vader en kind (krijgt hij genoeg ruimte om zich ermee te bemoeien ed.)

de volgende keer als ze terugkomt ben ik getrouwd en wel en nu ga ik even een lijstje maken van boodschappen, ik heb straks een auto tot mijn beschikking, en ik wil even ruim inslaan nu het kan
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_62910002
Tessie, als je neerslachtigheid blijft aanhouden ga dan even naar de huisarts. Het is niet vreemd maar wel iets om hulp bij te vragen als het niet over gaat.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_62910222
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:14 schreef Koningin het volgende:

Hier gaat het redelijk goed, op wat buikgriepachtige zaken na dan. Maar daar is over heen te komen.
Baal alleen dat mijn altijd zo goede weerstand nu echt een deuk oploopt!
Wij kunnen elkaar de hand schudden denk ik, ben vanochtend met goede moed naar mijn werk vertrokken had Isa bij mijn moeder afgezet en ben daarna doorgereden naar mijn werk waar ik ongeveer 1 uurtje ben geweest waarvan 55 minuten op de toilet, toen ging het weer een beetje en ben ik naar huis gereden.
Hoop dat ik me na 1 dagje rust wat beter voel moet morgen naar de vk en woensdag is de echo en die zeg ik echt niet af, want anders ben ik te ver voor de metingen die gedaan moeten worden.
Naja ik mag niet klagen heb in de laatste 2 jaar geen griep ofzo gehad vind het wel erg vervelend dat het net op een werkdag is dan voel ik me altijd zo schuldig. (en dat is eigenlijk nergens voor nodig)

Raissa ik hoop dat het allemaal meevalt en dat het niets ernstigs is.

Cattie zolang je man en jij er bewust van zijn dat je af en toe onredelijk uit de hoek kan komen en dat het van tijdelijk aard is, dan komt het vast wel goed. Zwanger ben je gelukkig niet eeuwig hé
Mama van Isa en Ties
  maandag 3 november 2008 @ 16:16:02 #96
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62910598
Raissa, hoe is het gegaan?

Koningin en Marlieske, beterschap allebei!

Ik ben weer goedgekeurd in het ziekenhuis, echo zag er ook goed uit en ik mocht dus weer lekker naar huis
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_62910752
Vanmorgen bij de VK geweest. Kindje is nu ingedaald. De wee-achtige krampen van zaterdag waren dus idd waarschijnlijk indalingsweeen.

Gisteren ook het bedje in elkaar gezet en alle babykleertjes en dekentjes en lakentjes zijn gewassen. Mijn moeder heeft al een ikea-tas vol mee naar huis genomen om te strijken. (wilde ze zelf graag) En woensdag komt ze om het kamertje helemaal uit te soppen (wil ze ook zelf graag). Ik heb echt niet de sop-en-strijk-genen van m'n moeder geërfd, dat is wel duidelijk.

Wat wel minder is, is dat ik sinds vandaag weer voorhoofdsholteontsteking heb. Dat is nu al de derde keer in deze zwangerschap, heel irritant. Ik word er kribbig en ongeduldig van.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_62911701
Hoi, Ik val even binnen. Reinhilde je hebt groen licht!
Zondagmiddag 16.20 bevallen van een beeldschone dochter Manouk
52 cm en 3890 gram. Ik heb hier een ubertrotse grote zus en een schattig klein meisje en een hele trotse grijnzende papa.
Kortom ik ben helemaal happy!
pi_62911757
Jepali! Gefeliciteerd! Wat een leuke naam
pi_62911877
gefeliciteerd jepali!!! en jenthe & papa natuurlijk ook! heel veel geluk met manouk!!
  maandag 3 november 2008 @ 17:03:06 #101
62233 Jelief
ikke lief!
pi_62911901
Jepali gefeliciteerd. Lekker wennen aan elkaar nu
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 3 november 2008 @ 17:03:12 #102
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62911904
Gefeliciteerd Jepali, Welkom Manouk

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_62911940
Jepali, wat leuk! Gefeliciteerd!

Reinhilde, piep gerust voor hoor Maar een datumtweeling zou ook leuk zijn
  maandag 3 november 2008 @ 17:07:15 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62912008
Gefeliciteerd Jepali!
pi_62912013
Jepali gefeliciteerd!
  maandag 3 november 2008 @ 17:08:59 #106
219033 Mibos2
pi_62912050
Jepali van harte met Manouk!!!
pi_62912064
Gefeliciteerd Jepali! Geniet er maar van met je gezinnetje!

Nu sta ik nr. 2
pi_62912069
Gefeliciteerd Jepali!!!!!
pi_62912112
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:09 schreef Igraine het volgende:
Nu sta ik nr. 2
En ik nummer 1
pi_62912114
Jepali gefeliciteerd!!
Mama van Isa en Ties
  maandag 3 november 2008 @ 17:16:22 #111
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62912212
Jepali van harte gefeliciteerd met jullie dochter

En alle andere meiden met kwaaltjes: ik hoop dat ze snel overgaan. Ik moet zeggen dat ik veel kwaaltjes om me heen hoor.

Marie wat fijn dat alles goed was Ga zo door meid!!

ik moet zo met Peaceman naar het ziekenhuis, hij is al een tijdje moe en heeft een paar dagen al pijn in zn zij... hij is vanmorgen bij de huisarts geweest en hij heeft bloed moeten laten prikken. Net is er gebeld dat er afwijkende dingen zijn gevonden bij de leverwaarden, wat precies weet ik niet en dat het verstandig is dat hij naar het ziekenhuis gaat voor een uitgebreid onderzoek. Ik hou jullie op de hoogte...
Make love, not war ☮
  maandag 3 november 2008 @ 17:17:34 #112
219033 Mibos2
pi_62912234
Diaan veel succes in het ziekenhuis...
  maandag 3 november 2008 @ 17:17:48 #113
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62912243
Verse baby Gefeliciteerd Jepali!

en wat vind ik het geweldig dat ik in dit topic mee mag posten....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 november 2008 @ 17:19:25 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62912295
gefeliciteerd jepali en gezin!!! manouk wat een mooie naam!!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_62912328
Owlet, Igraine & Marie, we kunnen ook voor een datum 4-ling gaan! We staan zo dicht bij elkaar...
pi_62912365
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:20 schreef Reinhilde het volgende:
Owlet, Igraine & Marie, we kunnen ook voor een datum 4-ling gaan! We staan zo dicht bij elkaar...
Nou hè, ik zag het net.
  maandag 3 november 2008 @ 17:22:43 #117
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62912375
Gefeliciteerd jepali!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62912466
gefeliciteerd Jepali! Mooie naam idd!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 3 november 2008 @ 17:29:12 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62912582
He jakkes Diaan!
Krijg je toch het gevoel dat er iets niet goed zit, of althans, dat is wrsch ook zo.
Succes
Mss even naar het speeltuinbankje tillen? Daar lezen meer mensen mee en past het beter. Is geen heilig moeten, alleen een wenk
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 november 2008 @ 17:32:11 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62912686
sterkte diaan!

maandag 3 november 2008 @ 17:33:22 #121
108648 cattie
lieve moeder
pi_62912717
Jepali en familie hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Manouk!

Raissa, wat zei de internist?
pi_62912835
jepali gefeliciteerd
mama van 3 kids!
  † In Memoriam † maandag 3 november 2008 @ 17:43:09 #123
43556 miss_dynastie
pi_62912938
Van harte jepali
  maandag 3 november 2008 @ 17:43:56 #124
233721 Vero-Mama
*~Proud mommy to be~*
pi_62912961
Aller eerst Jepali Gefeliciteerd met je dochter Manouk!

Ik ben net nieuw aangemeld, dus moet er nog even inkomen wie wie is.
Maar stel me wel even netjes voor :

Ik ben Veronica 21 jaar en woon samen met Erwin 27.
Samen verwachten wij op 15 december ons eerste kindje, we weten al dat het een mooie meid wordt.

spam :

Tot nu toe gaat de zwangerschap goed, alleen dik 4 maanden misselijk geweest.
En doordat ik zo weinig binnen hield was ik erg slap, ik viel dan ook vaak flauw op het werk.....
Toen ik eenmaal niet meer werkte in de 4de maand begon het genieten dan ook pas, de klachten waren ineens een stuk minder.
De kleine meid is super druk, soms kan alleen pappa haar rustig krijgen.
ze lijken nu al samen te spannen tegen mama want hij kan haar ook heel druk krijgen, zo mooi om te voelen hoe goed ze op hem reageerd. (ben ik soms best jarloers op)

Nu met 34 weken begint het zwaar te worden, ik voel me ook echt lomp...
Lopen gaat al wat stroef en pfff als ik een trap oploop ben ik net lassie die achter een frisbee aan heeft gehold.
Daarnaast kan ik het me ook niet meer permiteren om diep vanuit mijn tenen te niezen, dat heb ik helaas in de hal vlak voor de w.c. deur ontdekt...... :s
Als ik verkouden wordt moet ik maar aan de tena lady ofzo haha :p

Twee weken geleden hebben ze alleen wat eiwit in mijn urine gevonden, dit gelukkig maar in kleine mate.
Omdat mijn bloeddruk altijd mooi laag is, vinden ze het ook nog niet zorgwekkend dat die voor mij doende nu iets aan de hoge kant is, dit omdat ik gewoon nog binnen de lijntjes netjes val.
Toch vorige week nog even gekeken en het eiwit niveau was nog hetzelfde en mijn bloeddruk ook, dus ze laten het er lekker bij.
Ben ik wel blij om aangezien mijn moeder ook tijdens haar zwangerschap van mij een zwangerschapsvergiftiging had en tot 2 keer toe in het ziekenhuis heeft gelegen, tot ze me uiteindelijk eerder gehaald hebben.
We gaan er van uit dat we lekker thuis kunnen beginnen aan de bevalling en ook thuis kunnen blijven en eindigen.

Liefs Veronica
My declaration of independence, l'm not dumb and I'm not blind
pi_62913068
ja shit nu verschuif ik weer een plek

toch welkom
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_62913074
Dat zijn wel hele mooie echo-foto's, Vero-Mama! Heel duidelijk en een mooi kindje.
Dat van die trap herken ik

Nog een update van mij:
Ik ben al een paar dagen op dieet voor mijn glucose, maar het lijkt niet echt aan te slaan
Moet het prikken met zo'n apparaatje. Nu morgen terug en ik vrees dus dat het insuline wordt Sowieso nu dus overgedragen naar het ziekenhuis en de gyn.

[ Bericht 1% gewijzigd door juttertje op 03-11-2008 18:01:19 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 november 2008 @ 17:50:52 #127
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62913142
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:48 schreef Dakota het volgende:
ja shit nu verschuif ik weer een plek

toch welkom
dat dus welkom veronica!

maandag 3 november 2008 @ 17:59:51 #128
233721 Vero-Mama
*~Proud mommy to be~*
pi_62913386
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:52 schreef Floria het volgende:
ik het begin heb ik me zó slecht gevoeld dat ik de gedachte 'abortus' als behoorlijk realistisch beschouwde. Ik was een hormonaal wrak, herkende mezelf écht niet meer, kotste de longen uit mijn lijf en dacht 'als ik dit overleef dan nooit weer'.
quote:
Op zondag 2 november 2008 16:40 schreef Floria het volgende:
Ik ben ook een stuk meer naar binnen gekeerd dan is 'vroeger', ik hou van cocoonen en ben blij met dit koude weer en wintertijd. Telefoon neem ik ook vaak niet op. Werken en de baby in progress maken kost super veel energie en dan 'moet'je vaak ook nog koken, boodschappen doen en meer.

Hier herken ik me helemaal in
Ondanks dat ik het zelden laat merken, iedereen verwacht van je dat je straalt.
Het is altijd makkelijker om daarin mee te gaan, en ja soms geniet je echt.

Ben wel bang dat ik misschien een postnatale depressie kan krijgen, en mijn meisje te kort zal schieten daardoor.
Maar ik ben erg bewust bezig met het scheiden van mijn emoties (tot hoever dat kan), zou daardoor de kans minder worden?
My declaration of independence, l'm not dumb and I'm not blind
pi_62913703
Jepali, gefeliciteerd met jullie meisje!!

Vero, mooie echo!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62914458
Jepali, van harte gefeliciteerd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 3 november 2008 @ 18:43:28 #131
57497 happyme28
I'm so happy
pi_62914497
Jepali en familie, gefeliciteerd met de geboorte van Manouk! Netjes op tijd ook! Geniet maar lekker van de hele club
  maandag 3 november 2008 @ 18:47:40 #132
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62914583
Jepali van harte met jullie Manouk..

Diaan en Peace.. hier wordt aan jullie gedacht!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_62914850
Manouk is er! Gefeliciteerd Jepali!

En hoi Vero-Mama . Dat je het hier maar gezellig mag hebben tijdens je laatste loodjes. Ik heb je in de lijst in de OP gezet.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62915051
Diaan, ik lees het net pas..Ik duim voor jullie!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62915096
quote:
Op maandag 3 november 2008 19:07 schreef Fuente het volgende:
Diaan, ik lees het net pas..Ik duim voor jullie!
Ik ook! En ik ook!
Hardloper.
IG @webkim
pi_62915851
maffemuts; ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad!

Reinhilde; een dikke hou vol meid, nog die laatste periode!

Tessie; ook voor jou een

Raissa; wat een knallende wagen! Hoe is het gegaan bij de internist vandaag?

Cattie:

JeLief; heel veel beterschap!

DJMO; wat een prachtige jurk heb je gescoord Leuk dat je hem even hebt laten zien, ben érg benieuwd hoe je er op dé dag uit zal zien Ik denk prachtig!

Fuente; leuk om jouw trouwoutfit ook gezien te hebben, mooi zo met z'n 3-tjes trouwen

Fruppel; ik ben erg benieuwd hoe jouw outfit wordt, je ziet er nu al zo mooi uit in "gewone" kleding

Jepali; van harte gefeliciteerd met de geboorte van Manouk En wat klink je heerlijk blij

Diaan; ik hoop dat alles goed is gegaan in het ziekenhuis

Vero-Mama; welkom! En wat een prachtige echo-plaatjes
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:16 schreef Floria het volgende:

Leuk? een voorrecht? Nee. Tex zei al, het normale aantal echo's betekend dat het 'goed' gaat en dat er geen indicatie bij jou is. Dát is een voorrecht.
Sluit ik me helemaal bij aan

Ik ben vandaag bij de gyn geweest, de "haastige gyn" was nog even gehaast, maar heeft wel gewoon m'n vragen beantwoordt, dus ik hou het nog even bij haar zo
Ervoor weer een meisje-in-opleiding, die de standaard dingen controleerde (baarmoeder hoogte, hartslag baby) en was vriendelijk en deed gewoon goed haar best

Ik krijg wat meer moeite met plassen, alsof de nier begint te zeuren en de urineleider dicht zit, maar zolang ik nog kán plassen (ik haal de 50 keer per dag wel) is het nog allemaal goed en geen reden om naar het ziekenhuis te gaan. Hopelijk blijft het even zo
  Jubileum moderator maandag 3 november 2008 @ 19:59:24 #137
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62916397
Jepali van harte gefeliciteerd met Manouk

Gets Diaan, heel veel sterkte!

Vero Mama welkom hier
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62917229
Manouk
Gefeliciteerd Jepali!
  maandag 3 november 2008 @ 20:58:15 #139
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62917884
Manouk

Diaan en Peace sterkte ermee
pi_62918595
Jepali, van harte met Manouk!

Diaan en Peace, sterkte
Fake it till you make it...
pi_62918940
Jepali van harte met Manouk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 3 november 2008 @ 21:34:11 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62919012
Diaan nog niet terug?
  maandag 3 november 2008 @ 21:44:12 #143
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62919363
Alle nieuwe zwangeren, van harte!

En Jepali, gefeliciteerd met de geboorte van Manouk. Ik vind het perfect bij Jenthe, mooi! Veel geluk samen!!

Diaan, ik hoop op het beste... Bah, succes voor jullie.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_62919402
Diaan wat spannend Hopelijk is het 'niks'
  maandag 3 november 2008 @ 21:51:03 #145
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62919591
Jepali, gefeliciteerd! Geniet van Manouk, samen met je gezin!

Diaan en Peaceman, hopelijk drukte om niets, succes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 3 november 2008 @ 22:03:04 #146
114177 Diaan73
pi_62920042
We zijn net terug, maar hebben ook even Twan nog opgehaald bij mn ouders... maar gelukkig lijkt alles goed te zijn. De leverwaarden in het bloed waren afwijkend, maar uit de echo, andere bloedonderzoeken, urine en hartfilmpje bleek dat alles goed was. Wel is de lever wat vervet, maar dat is een "welvaartsziekte" maar heb je op zich geen last van. Dit heeft echter niets met de pijn te maken, maar ze denken aan een virale darminfectie of leverinfectie. Even rustig aan doen, volgende week weer bloedprikken. Voor nu vooral gerustgesteld dat alles er goed uitziet en moe van 3 uur op ziekenhuis zitten. Zul je net zien, vandaag vroeg eruit en tot 16:00 uur gewerkt omdat vandaag 2 nieuwe collega's begonnen en ik het raar vond om dan om half 3 al weg te gaan, omdat ze dan alleen zaten.

Morgen in ieder geval lekker vrij... moet morgenvroeg bloedprikken (antistoffen rhesusfactor) en morgenmiddag naar VK voor anti-D injectie.

Bedankt voor jullie medeleven We hopen nu niet eerder dan met de bevalling weer in het ziekenhuis te komen.
Make love, not war ☮
pi_62920063
Jepali, van harte gefeliciteerd met Manouk!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_62920208
Fijn dat het zo te zien niks ernstigs is!
  maandag 3 november 2008 @ 22:09:34 #149
114177 Diaan73
pi_62920282
oeps... dubbel!
Make love, not war ☮
  maandag 3 november 2008 @ 22:09:35 #150
114177 Diaan73
pi_62920290
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:07 schreef snoopy het volgende:
Fijn dat het zo te zien niks ernstigs is!
echt wel een hele opluchting.

En nu ga ik even op de bank liggen en zo lekker slapen!!
Make love, not war ☮
  maandag 3 november 2008 @ 22:11:48 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62920387
Fijn Diaan!
Ik vond het wel een beetje griezelig klinken hoor, als je zo laat in de middag nog langs moet voor vervolgonderzoek.
  maandag 3 november 2008 @ 22:23:55 #152
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62920853
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn Diaan!
Ik vond het wel een beetje griezelig klinken hoor, als je zo laat in de middag nog langs moet voor vervolgonderzoek.
Kreeg er ook al de kriebels bij
  maandag 3 november 2008 @ 22:24:45 #153
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62920884
Slaap lekker Diaan, en vooral; met een gerust hart. Wat een opluchting!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_62921721
Gelukkig Diaan . Trusten!
Fake it till you make it...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 november 2008 @ 22:48:50 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62921786
fijn dat het voor zover in orde is diaan

maandag 3 november 2008 @ 23:47:08 #156
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62923458
Jepali van harte gefeliciteerd!

Diaan, fijn dat je nu weer rustig kunt slapen
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62924210
Jepali, Gefeliciteerd met Manouk! Wat een geweldige naam!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62926366
Diaan wat fijn dat het allemaal meeviel
Sara
Merel
Ukje
pi_62926392
Fijn Diaan, dat het niets ernstigs is! Ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen slapen...

Ik mag straks weer op controle bij de VK. Toch best fijn, want ik heb baby de afelopen 2 dagen niet zo veel gevoeld. Gisteravond heb ik hem/haar echt wakker moeten schudden (5 minuten lang!) om 2 x een draaiend kontje te voelen. Hopenlijk had baby een rustdag en is vandaag alles weer normaal!
pi_62926520
Jepali gefeliciteerd!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')