Hier kwam ik dus even niet op.quote:Op maandag 3 november 2008 12:35 schreef owlet het volgende:
klieren van Montgomery
Ja die kliertjes zat ik ook aan te denken. Maar aan 1 kant? Nouja, als het wel erger wordt,ga ik wel langs de dokter. Tis wel behoorlijk irritant, je kunt niet ff lekker krabben.quote:Op maandag 3 november 2008 12:35 schreef owlet het volgende:
Ingrid, de beschrijving rare bultjes kan alles zijn maar de kans is groot dat het klieren van Montgomery zijn. Dat zijn kliertjes die in de tepelhof zitten en die een beetje talg afscheiden om de tepel en tepelhof soepel te houden.
Een beetje jeuk is normaal, je tepels ondergaan een grote verandering in de zwangerschap en soms gaan ze een beetje vervellen of jeuken. Ik herken het in ieder geval wel.
Maar als je er echt veel last van hebt en je hebt het idee dat het meer is dan een beetje jeuk dan zou ik misschien even naar de huisarts gaan.
In ieder geval is het goed om je tepels niet al te grondig met zeep te wassen en de bultjes ook niet uit te knijpen ofzo. Hoe soepeler de huid daar, hoe beter
Ik moet zo naar de internist dus die ziet me vanzelf gebukt naar binnen lopenquote:Op maandag 3 november 2008 13:46 schreef cattie het volgende:
Raissa, zou kunnen, maar als je van de pijn niet rechtop kunt staan, lijkt het me wel tijd om even een arts te bellen!
Die heb ik nog... En dat was inderdaad het eerste waar ik aan dacht (zeker met dat ontstekingen gedoe met crohn) maar ik wist niet meer of hij nou links of rechts zat.... Nou ja, nog een uur en dan mag ik.quote:Op maandag 3 november 2008 13:49 schreef huuphuup het volgende:
Raissa, even de dokter bellen, weet niet of je je blinde-darm nog hebt, maar uitsluiten van een blindedarmontsteking kan geen kwaad lijkt me. Sterkte ermee!
Wij kunnen elkaar de hand schudden denk ik, ben vanochtend met goede moed naar mijn werk vertrokken had Isa bij mijn moeder afgezet en ben daarna doorgereden naar mijn werk waar ik ongeveer 1 uurtje ben geweest waarvan 55 minuten op de toilet, toen ging het weer een beetje en ben ik naar huis gereden.quote:Op maandag 3 november 2008 11:14 schreef Koningin het volgende:
Hier gaat het redelijk goed, op wat buikgriepachtige zaken na dan. Maar daar is over heen te komen.
Baal alleen dat mijn altijd zo goede weerstand nu echt een deuk oploopt!
Nou hè, ik zag het net.quote:Op maandag 3 november 2008 17:20 schreef Reinhilde het volgende:
Owlet, Igraine & Marie, we kunnen ook voor een datum 4-ling gaan! We staan zo dicht bij elkaar...
dat dusquote:Op maandag 3 november 2008 17:48 schreef Dakota het volgende:
ja shit nu verschuif ik weer een plek
toch welkom
quote:Op zondag 2 november 2008 15:52 schreef Floria het volgende:
ik het begin heb ik me zó slecht gevoeld dat ik de gedachte 'abortus' als behoorlijk realistisch beschouwde. Ik was een hormonaal wrak, herkende mezelf écht niet meer, kotste de longen uit mijn lijf en dacht 'als ik dit overleef dan nooit weer'.
Hier herken ik me helemaal inquote:Op zondag 2 november 2008 16:40 schreef Floria het volgende:
Ik ben ook een stuk meer naar binnen gekeerd dan is 'vroeger', ik hou van cocoonen en ben blij met dit koude weer en wintertijd. Telefoon neem ik ook vaak niet op. Werken en de baby in progress maken kost super veel energie en dan 'moet'je vaak ook nog koken, boodschappen doen en meer.
Ik ook! En ik ook!quote:Op maandag 3 november 2008 19:07 schreef Fuente het volgende:
Diaan, ik lees het net pas..Ik duim voor jullie!
Sluit ik me helemaal bij aanquote:Op zondag 2 november 2008 13:16 schreef Floria het volgende:
Leuk? een voorrecht? Nee. Tex zei al, het normale aantal echo's betekend dat het 'goed' gaat en dat er geen indicatie bij jou is. Dát is een voorrecht.
echt welquote:Op maandag 3 november 2008 22:07 schreef snoopy het volgende:
Fijn dat het zo te zien niks ernstigs is!
Kreeg er ook al de kriebels bijquote:Op maandag 3 november 2008 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn Diaan!
Ik vond het wel een beetje griezelig klinken hoor, als je zo laat in de middag nog langs moet voor vervolgonderzoek.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |