Eindelijk n beetje bijgekomen hier, beetje terug gelezen

alleen t meeste ook al weer kwijt

Jepali gefeliciteerd met manouk natuurlijk

Alle "nieuwe" mamma's en pappa's in spe welkom hier.
Zoals ik t n beetje zag is het voor velen een weekje van ups en downs geweest met voornamelijk downs helaas, maar kop op dames, nieuwe week nieuwe kansen! Jullie doen t stuk voor stuk hartstikke goed.
Ook las ik een aantal dames waarbij het verder ging dan "zomaar" een down moment. Deze dames raad ik met klem aan dit te melden bij hun VK of gyn of HA. Niet zozeer omdat ze er nu iets ala minuut aan kunnen doen, maar wel dat je na de bevalling beter opgevangen/gemonitort wordt ivm postnatale depressie.
Het voelen van beebje is altijd grappig inderdaad, lijkt wel n beetje op het tandartseffect ( kiespijn welke verdwenen is als je de afspraak bij de tandarts hebt gemaakt enzo) Zo laat hij/zij zich n dagje niet/minder voelen tot je denkt van oei wat is er etc, zelfs je VK of gyn belt en de afspraak hebt gemaakt om te mogen komen de volgende dag, vanaf dat moment lijkt het wel alsof beebje wil zeggen "heb ik daar ook nog inbreng in?!"
Hier voel ik nu op bijna 26 weken de kleine erg goed, en lijkt af en toe wel n visje als ik met mn hand over mn buik ga. Lief heeft hem ook al kunnen voelen, zachtjes maar toch. Rachel vind t allemaal wel grappig om als ik op de grond rustig tv zit te kijken om in enen een hele dikke knuffel te komen brengen en een kusje op mijn buik. Grappig dat ik vorig jaar om deze tijd eigenlijk nog n maandje en 11 dagen moest (15 dec uitgerekend toen en 24 nov bevallen) en dat ik nu dus weer zwanger ben.
Donderdag weer checkup bij gyn, volgende week dinsdag bij de VK
Oh ja en de vakantie was te kort, maar wel geslaagd