Aller eerst Jepali Gefeliciteerd met je dochter Manouk!
Ik ben net nieuw aangemeld, dus moet er nog even inkomen wie wie is.
Maar stel me wel even netjes voor :
Ik ben Veronica 21 jaar en woon samen met Erwin 27.
Samen verwachten wij op 15 december ons eerste kindje, we weten al dat het een mooie meid wordt.
spam :
![]()
![]()
Tot nu toe gaat de zwangerschap goed, alleen dik 4 maanden misselijk geweest.
En doordat ik zo weinig binnen hield was ik erg slap, ik viel dan ook vaak flauw op het werk.....
Toen ik eenmaal niet meer werkte in de 4de maand begon het genieten dan ook pas, de klachten waren ineens een stuk minder.
De kleine meid is super druk, soms kan alleen pappa haar rustig krijgen.
ze lijken nu al samen te spannen tegen mama want hij kan haar ook heel druk krijgen, zo mooi om te voelen hoe goed ze op hem reageerd. (ben ik soms best jarloers op)
Nu met 34 weken begint het zwaar te worden, ik voel me ook echt lomp...
Lopen gaat al wat stroef en pfff als ik een trap oploop ben ik net lassie die achter een frisbee aan heeft gehold.
Daarnaast kan ik het me ook niet meer permiteren om diep vanuit mijn tenen te niezen, dat heb ik helaas in de hal vlak voor de w.c. deur ontdekt...... :s
Als ik verkouden wordt moet ik maar aan de tena lady ofzo haha :p
Twee weken geleden hebben ze alleen wat eiwit in mijn urine gevonden, dit gelukkig maar in kleine mate.
Omdat mijn bloeddruk altijd mooi laag is, vinden ze het ook nog niet zorgwekkend dat die voor mij doende nu iets aan de hoge kant is, dit omdat ik gewoon nog binnen de lijntjes netjes val.
Toch vorige week nog even gekeken en het eiwit niveau was nog hetzelfde en mijn bloeddruk ook, dus ze laten het er lekker bij.
Ben ik wel blij om aangezien mijn moeder ook tijdens haar zwangerschap van mij een zwangerschapsvergiftiging had en tot 2 keer toe in het ziekenhuis heeft gelegen, tot ze me uiteindelijk eerder gehaald hebben.
We gaan er van uit dat we lekker thuis kunnen beginnen aan de bevalling en ook thuis kunnen blijven en eindigen.
Liefs Veronica