Dat van de verwarming dat zal je denk ik dan moeten oplossen met veelvuldig kruikjes warm maken, zou het anders ook echt niet weten. En om nou een draagbare kachel op zo'n kamertje te zettenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er trouwens ergens een babykamer topic?
En hoe doen jullie dat in een huis zonder centrale verwarming? Hoe houden jullie die kamer op tempratuur?
Tevens TVP
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:28 schreef Shaienne het volgende:
Ik sta nog niet eens in de OP! Ik ben 27 januari uitgeteld.
En nu ga ik naar de Jonge Gezinnen Beurs (shoppen!)
Ik weet niet meer of ik (we)dit al wist.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:47 schreef S_oepstengel het volgende:
Raissa, wat een supergave kinderwagen!
Hier schiet het ook alweer aardig op met zwanger zijnHet gaat wel erg snel hoor allemaal! Binnenkort is Yana alweer 1
Dat is inderdaad normaal hoor, ik krijg best wel wat echo's deze keer denk ik.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:42 schreef Reinhilde het volgende:
wat heeft iedereen veel echo's!
Ik heb er 2 gehad. 11 weken en 20 weken. Dat is toch normaal?![]()
Lief dat je het vraagt.quote:
Dank jequote:Op zaterdag 1 november 2008 22:48 schreef marlieske het volgende:
[..]
Raissa wat een gave kinderwagen is de Mura toch? vind de kleur helemaal super.
Bij ons is 'papadag' een dag waarop paps voor de kinderen zorgt en dus doordeweeks een dagje/ochtend/middag thuis is. Ik bedoelde ook eigenlijk de vrije dagen van werk en niet de dagen in het weekend. (Al kun je de dagen in het weekend natuurlijk ook prima papadag noemenquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:27 schreef tessie het volgende:
Misschien een domme vraag hoor, maar wat is nou eigenlijk papadag?
Wij hadden dus geen centrale verwarming toen Suus geboren werd (November) en in onze slaapkamers was het gewoon net zo koud als dat het buiten ook was (dus ook geen dubbel glas!) In het begin sliep ze dus ook met een mutsje op en goed aangkleed, bedje voorverwarmd met kruiken (indien nodig bleef er ook een kruik bij, maar dat is maar een enkele keer geweest) en verder hadden we een straalkacheltje wat we als ze er niet sliep aan hadden ter verwarming. Zodra ze in haar bedje lag ging die dus uit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
En hoe doen jullie dat in een huis zonder centrale verwarming? Hoe houden jullie die kamer op tempratuur?
Ik heb hem op marktplaats gekocht: ¤ 100,= en helemaal complete zwarte Maxi Taxi voorzien van reiswieg en ook te gebruiken als onderstel voor de maxi cosi en als wandelwagen. De bonnen etc. zaten er nog bij. Ik vind de kinderwagens ook belachelijk duur, helemaal omdat ik hem met mijn zoon helemaal niet zo lang heb gebruikt. Wij hebben er trouwens 2: één ouderwetse (jaren 60) voor bij huis en de andere voor in de auto en als we met de auto weg gaan.quote:Op zondag 2 november 2008 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hallo allemaal,
ik vind de wandelwagens dus afschuwelijk duur. Minimaal 400 euro is dus erg veel geld, wat ik me graag wil besparen.
Weet iemand een goed merk voor wandelwagens wat niet zo duur is (zoals maxi-cosi bv), en waar je die kan krijgen?
Anders misschien toch op Marktplaats gaan kijken....
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat dit ideale wagens zijn! Heerlijke zwenkwielen, stevig, als wandelwagen erg makkelijk inklapbaar! Ik heb deze dus ook gehad en mocht ik er in de toekomst weer 1 nodig hebben zal het er weer zo1 worden!quote:Op zondag 2 november 2008 09:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hallo allemaal,
ik vind de wandelwagens dus afschuwelijk duur. Minimaal 400 euro is dus erg veel geld, wat ik me graag wil besparen.
Weet iemand een goed merk voor wandelwagens wat niet zo duur is (zoals maxi-cosi bv), en waar je die kan krijgen?
Anders misschien toch op Marktplaats gaan kijken....
Al die extra echo's zijn vaak wel leuk, maar eigenlijk moet je gewoon blij zijn dat je die niet nodig hebt gehad. Dat betekent namelijk dat alles gewoon heel goed gaatquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:42 schreef Reinhilde het volgende:
Ze zijn op marktplaats gewoon zo goedkoop omdat het aanbod heel eg hoog ligt daarin. Men wil toch vaak een nieuwe aanschaffen en voor veel meer raak je ze gewoon niet kwijt op Marktplaats. Mijn dochter heeft tot ergens ruim 3 en half in de wandelwagen van Bebe Confort gezeten en ik heb nog nooit een stevigere (raar woord?quote:Op zondag 2 november 2008 10:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ireth: Ja, zulke heb ik ook wel gezien op Marktplaats. Maar dan denk ik: zó goedkoop, voldoet dat wel aan bepaalde veiligheidseisen enzo?
juhp bij mij was er bij 6/7 weken amper wat te zien dus moest ik terug voor termijnbepaling, dat was met 10 weken. daarna 20 weken echo en voor de zekerheid met 23 weken een echo om te checken of het hartje in orde was (ivm heel veel erfelijkheid in de familie)quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:03 schreef cattie het volgende:
Reinhilde, normaal qua echo's is idd 12 en 20 weken. In het ziekenhuis zijn ze vaak wat makkelijker met echo's (of er is een medische reden). Ik heb een echo met 8 weken gehad (spoed ivm bloedingen) 8 + 2 weken, 12, 20 en 29 weken. En nu niet meer, tenzij er iets mis is.
DJMO, bij zilvergrijs kan wmb zowat elke kleur wel!
ik heb de eerste gehad met 7 weken, omdat ik zwanger ben geraakt na het gebruik van hormooninjecties, daarna met 12 weken een echo gehad, toen de 20 weken echo. We hebben een pretecho laten maken met 25 weken en morgen krijgen we een groei-echo, omdat ik zo'n ruime buik heb. Ze willen even checken hoe groot de baby nou eigenlijk precies is...quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:42 schreef Reinhilde het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |