Idd, nu je het zegt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat een enorme lijst aan zwangeren, zeg!![]()
Het viel me zojuist pas op![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:00 schreef cattie het volgende:
Reinhilde, is het misschien ook dat je de spanning voor een bevalling en de krampen en harde buiken e.d. zo zat bent dat je nu hoopt dat je snel je baby in handen hebt?
Zou kunnen, maar Kim is gek op haar. Ze woont in Den Haag (wij Assen) en is er nu dus . Dus laat ik Kim liever lekker spelen daar. De afwas komt morgen wel weer. Staat niet veel, dat scheelt. En anders helpt Djeez vanavond wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:19 schreef DJMO het volgende:
fijn ingrid, dat kim even bij opa kan spelen! kan je zusje dan jou niet helpen met het huishouden (de dringende zaken zoals bv afwas enzo)
Cattiequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:31 schreef cattie het volgende:
Ingrid, fijn dat alles toch goed is.
Estrys, ook goedgekeurd!![]()
DJMO, succes met shoppen.
Zondagavond heb ik een schuiver gemaakt bij het uit bad stappen, ik ging in spagaat. En sindsdien gaat het niet zo lekker met mijn rug en buik (flinke pijn en veel harde buiken). Ik doe het nu maar rustig aan (voorzover dat kan met een actieve, vrolijke peuter die wil spelen), en ik hoop dat het dan snel weer bij trekt. Morgen naar de fysio en donderdag naar de gyn en dan hoor ik wel wat zij er van vinden.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:26 schreef cattie het volgende:
Vooral dat tweede Owlet, het voelt alsof mijn kruis wat gespleten is. Misschien wel handig straks voor de bevalling, alvast wat meer ruimte daar beneden.![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:26 schreef cattie het volgende:
Vooral dat tweede Owlet, het voelt alsof mijn kruis wat gespleten is. Misschien wel handig straks voor de bevalling, alvast wat meer ruimte daar beneden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |