Fuente wat goed dat die kies eruit is, misschien slaap je nu weer wat beter.
Reinhilde goed idee van dat breien, laat ik dat nu al iedere avond doen en het niet opzij kan leggen
Maar na een tijdje doen je handen zeer en tja dan houdt het op. Maar project n:1 is bijna klaar.
Dan begin ik aan een mooi kleed voor in de kinderwagen.
Hoop dat jij je toch weer wat beter gaat voelen, klinkt niet fijn zo, rust goed uit en doe iets waar je vrolijk van word dat hielp mij toen erg de vervelende momenten te vergeten/door te komen
Idee van Kersjes is ook goed en de +/- 150 films die hier liggen worden dus goed bekeken. Maar ja de hele nacht op blijven zit er niet in want 's ochtends wil Isa toch de volle aandacht, dat was stukken handiger de eerste zwangerschap want dan kan je aan alles toegeven en rust nemen wanneer je dat wilt.
Jelief wat fijn dat je weer goed gekeurd bent!
Carmella oooh plopjes ja hoor dat is vast je kindje dat je begint te voelen, geniet ervan meid hopelijk sleept dat je door de moeilijke momenten

Heel veel plezier morgen bij de 20 weken echo!
CrazyMoon gefeliciteerd met jullie zoon! Ik hoop dat jullie een fijne kraamtijd hebben.
Vandaag naar de fysio geweest en de rug is inmiddels stukken beter blijkt toch het probleem in mijn bekken te zitten maar tja dat wist ik al, nu dus zelf tips gekregen hoe ik dit zelf iets kan loshouden dmv een soort zelf kraken (je hoort dus echt krak

) maar 't helpt wel. Pas over 1,5 week terug omdat het me goed afging en ze er wel vertrouwen in had dat het zo ging lukken.
Dus nog wel wat hinder maar niet noemenswaardig, ben nu dus weer in mijn nopjes en heb verder nergens anders last van als slapeloosheid.
Ga van de week aan start maken voor de nieuwe kamer van Isa, eerst maar het behang en een bed, misschien ook nog een commode ofzo want dat is wel handig.
Denk dat we deze keer via Marktplaats gaan zoeken, zelf maken gaat niet lukken omdat we het halve huis in de verbouwing hebben zitten en ws tijd tekort zullen hebben.