quote:Op zondag 14 september 2008 13:06 schreef DevilsChase het volgende:
[ afbeelding ]
Week na de bevalling
Wow, inderdaad zegquote:Op zondag 14 september 2008 20:05 schreef kapitein_pannekoek het volgende:![]()
Hoe bestaat het ? We zien er bijna hetzelfde uit.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het is 3 weken ervoor. Deze buik was dus 32 weken.quote:Op maandag 15 september 2008 15:02 schreef Vlindur het volgende:
KP, die van jou is toch van vlak voor je bevalling van de flensjes?
Geen nieuws vanuit de KP hoek.....quote:Op maandag 15 september 2008 14:41 schreef bixister het volgende:
kapitein pannekoek, heb je nieuws voor ons??
quote:Op maandag 15 september 2008 14:51 schreef Carmella het volgende:
Raissa; wat een mooi mini-bolletje in aanmaakHier een soortgelijke bolling
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:48 schreef Jose81 het volgende:
Raissa, wat een mooi beginnend buikje al zeg! Leuk, he, dat je het nu echt goed begint te zien!!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was dit topic uit het oog verlorenMaar Raissa wat een bescheiden buikje heb je. DJMO jouw buik is al flink zeg!!
Bedankt voor de lieve reacties, ben er zelf ook wel een beetje trots opquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:39 schreef Fuente het volgende:
Raissa, wat een mooi buikje! Echt heel mooi
Zodra het maar enigszins kan (als ik dus niet meer naar buiten hoef of zodra er geen mensen meer over de vloer komen) schiet ik het liefst zo'n "huisbroek" aanquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:21 schreef marlieske het volgende:
Raissa wat een lief knuffelbaar buikje![]()
Ik zie dat we van dezelfde soort heerlijk zachte joggingbroeken houdenNiets wat zo goddelijk zit als je zwanger bent!
Hahaha dat doe ik ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:34 schreef Raissa het volgende:
[..]
Zodra het maar enigszins kan (als ik dus niet meer naar buiten hoef of zodra er geen mensen meer over de vloer komen) schiet ik het liefst zo'n "huisbroek" aanLekker losjes
DJMO; wederom weer veel verschil met de vorige strakke outfit, maakt veel uitquote:Op donderdag 18 september 2008 20:04 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
26 weken en 4 dagen .. ben nu circa 11 tot 12 kilo aangekomen maar ik voel me met dag meer walvis
Hmm.. inderdaad. zal vanavond even een nieuwe plaatsen danquote:
Leuk Reinhilde, ben benieuwd!quote:Op zondag 21 september 2008 12:17 schreef Reinhilde het volgende:
Mooie buiken! Ik kom over een week of 2 met mooie foto's, mijn buik gaat helemaal gebuik-paint worden!
Het is ook wel hoe je een foto maakt denk ik. De andere foto's waren ook meer gericht op de buik en minder op mezelf als geheel. Ik sta trouwens ook niet echt geweldig op deze fotoquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef Jose81 het volgende:
Diaan, wat leuk dat Twan een foto heeft gemaakt!! En zwart kleedt wel af, he? Je hebt wel eens foto's geplaatst waar meer op te zien was (al zie je nog genoeg, hoor
).
![]()
Merk het zelf ook.. het scheelt echt soms heel veel met het ene truitje of de andere...!
Dat is helemaal waar zie ik nu....quote:Op woensdag 24 september 2008 10:04 schreef bixister het volgende:
en iets meer van opzij scheelt ook.nu zie ik nauwelijks een buik, diaan! maar ik geloof heus dat ie er zit.
ingrid, mooi!!
Beetje verstopt, maar toch ook nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
24 weken zwanger en druk bezig met de babykamer hier...
jij bent 2 dagen verder dan ik hequote:Op donderdag 18 september 2008 20:04 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
26 weken en 4 dagen .. ben nu circa 11 tot 12 kilo aangekomen maar ik voel me met dag meer walvis
ja ik ben nu precies 28 wekenquote:Op maandag 29 september 2008 17:49 schreef Dakota het volgende:
[..]
jij bent 2 dagen verder dan ik he
[ afbeelding ]
27 weken en 5 dagen..
thnx ik heb de eerste 28 weken overleefd, dus die 12 weken zullen ook nog wel lukken hoop ikquote:Op maandag 29 september 2008 21:05 schreef Dakota het volgende:
wow jij hebt wel een plopnavel
Je hebt al wel een amazing buik..en nog lang te gaan
succes!
Inderdaad zegquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:10 schreef DolleMina het volgende:
26 weken, 1 dag.
[ afbeelding ]
Mijn buik vanmorgen. Hij blijft bescheiden.
je zal wel meer zien als je je armen naar beneden doetquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:10 schreef DolleMina het volgende:
26 weken, 1 dag.
[ afbeelding ]
Mijn buik vanmorgen. Hij blijft bescheiden.
Dan kan ik geen foto maken, de zelfontspanner is nogal slecht...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:33 schreef Dakota het volgende:
[..]
je zal wel meer zien als je je armen naar beneden doet
tot week 27 had ik ook geen buik..kleiner dan de jouwe zelfsquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:57 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Dan kan ik geen foto maken, de zelfontspanner is nogal slecht...Ik zie trouwens niet veel meer als mijn man de foto's maakt?
Aan de ene kant is het wel jammer dat ik niet zoveel buik heb, aan de andere kant is het wel humor om iedere keer die verbijsterde gezichten te zien als ik vertel dat ik 6 maanden zwanger ben...
Dus er is nog hoop voor mij?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:50 schreef Dakota het volgende:
[..]
tot week 27 had ik ook geen buik..kleiner dan de jouwe zelfs
nu groeit ie als een idioot!
die hebben we gister gemaakt!! Let niet op mijn hoofd, ik kan nooit normaal op een foto...quote:
DJMO; Wat een mooie bolquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:43 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
29 weken en 1 dag .. tis volgens mij niet echt meer in verhouding .. mijn buik met achterwerk
Mooi hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:22 schreef Carmella het volgende:
[..]
DJMO; Wat een mooie bolIk vind je nog mooi slank en in verhouding
![]()
[ afbeelding ]
Mijn bolletje met 19 weken.
dank je welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:22 schreef Carmella het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
dank je welquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:01 schreef Belana het volgende:
Jose, leuk om jou met je dikke buik te zien na al die tijd en Diaan ook
verder zijn jullie allemaal prachtig om te zien!
Over mooi slank en in verhouding gesproken... Jouw buikje is echt mooi ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:22 schreef Carmella het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
zo schattigquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:22 schreef Carmella het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Leuke foto's Fruppel!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:27 schreef Fruppel het volgende:
Mijn buikie met precies 24 weken:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:38 schreef Fruppel het volgende:
Ahh ik word helemaal verlegen van jullie lieve reakties!
Ik ben zóóó trots op mijn buikie!
Ze staan er ook nog niets zo heel lang op hoor!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik had ze nog niet eens gezien! Maar wat mooi fruppelz! Dat doe je goed! (En wat zie je er gelukkig uit)
Het gekke is dat als ik de foto's niet zo zien ik amper zou geloven dat mijn buik zoveel gegroeit is, het voelt helemaal niet zo!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:05 schreef Jose81 het volgende:
Marit, wat een flinke buik zeg...! Nog héél even volhouden...![]()
Fruppel, wat Rockabella zegt; je bent echt flink gegroeid zeg in die paar weekjes!! Leuk! Ik zou zo zeggen; leuk buikie, leuk hoofd...haha
Leuk om te zien hoe je er uit ziet!
Wat bescheiden voor 26 weken Cattiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:19 schreef cattie het volgende:
26 weken en 1 dag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfportretjes, ik heb geen zin om te wachten totdat mijn man thuis is.
Jaaaa dat vind ik ook! Vaak zijn de fokkers zoooveel anders dan ik mij had voorgesteldquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:58 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ik vind foto's met hoofd van anderen hier ook altijd zo leuk, het is altijd leuk om te zien hoe anders de mensen zijn dan ik me had voorgesteld
Ja, grappig, he? Op de één of andere manier heb je toch een beetje een idee van hoe iemand eruit ziet, ook al heb je diegene nog nooit echt gezien. Ik vind buik+hoofdfoto's ook altijd leuker!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:44 schreef Raissa het volgende:
Jaaaa dat vind ik ook! Vaak zijn de fokkers zoooveel anders dan ik mij had voorgesteld
nee, dat is zeker waar!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:27 schreef Fruppel het volgende:
En het hoofd wat je bij iemand bedenk klopt nooit met het echte hoofd![]()
Wat een mooie foto Reinhilde, zo aan het waterquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:39 schreef Reinhilde het volgende:
33wk4dg. Ik ben een walvis.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, je straalt echt rust uit Reinhilde (heel anders dan je posts waar ik bijna altijd honger van krijg. Echt, als jij ergens post en ik zie je nick dan loopt het water al in mijn mond)
Hihiquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, je straalt echt rust uit Reinhilde (heel anders dan je posts waar ik bijna altijd honger van krijg. Echt, als jij ergens post en ik zie je nick dan loopt het water al in mijn mond)
Tuurlijk mogen jullie het zien maar wel na de bruiloft pasquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Frups, mooiEn wat ga je aan doen op je bruiloft? Mogen we zien?
Mooie buik Fruppelquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:42 schreef Fruppel het volgende:
Reinhilde wat een leuke foto en wat een leuk hoofd!!
Mijn buik van afgelopen zondag met 24W&4D
[ afbeelding ]
Mijn hoofd zwangert ook mee, krijg steeds meer "gezicht"![]()
quote:
ik geloof het ook...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:33 schreef DJMO het volgende:
ook omdat ik dacht dat zwart slanker zou afkleden, maar je ziet het nog steeds even goed geloof ik![]()
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:46 schreef Belana het volgende:
ik dacht dus een nieuwe foto van diaan te gaan zien
Wat sta je er deftig op DJMOquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:33 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
issie zo beter dan dakotagisteren naar de verjaardag van schoonpapa geweest, en wilde me toch beetje optutten, en na jouw opmerking hier, had ik gelijk zoiets van: foto! ook omdat ik dacht dat zwart slanker zou afkleden, maar je ziet het nog steeds even goed geloof ik
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:48 schreef Jore het volgende:
Mijn buik met bijna 26 weken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
En nog een nieuwe van Diaan met nieuw haar.![]()
haha... is het alweer tijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nu jouw buik Jose!
tja dan moet je maar niet roepen dattie zo hard groeit!quote:
Ja leuk iamredleader!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:11 schreef iamredleader het volgende:
Ik zal eens een foto van Tinuviel haar buik plaatsen, met haar toestemming natuurlijk
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:29 schreef Carmella het volgende:
Koningin; ik ben toch benieuwd naar je buikje, klein of niet![]()
![]()
[..]
Ja leuk iamredleader!
DJMO; wat een leuke foto van de aanstaande mama en papa!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:39 schreef DJMO het volgende:
eenfoto hier.. ik met dikke buik en met papa samen .. het is een beetje druk hier, en de visite wilde perse dat we samen op de foto gingen .. et voila het resultaat:
[ afbeelding ]
koninging en diaan.. waar blijven de fotos??? fotos willen we zien
quote:
Haha... ja, da's ook nog een idee. Ik zal van de week mijnquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:18 schreef Carmella het volgende:
Anders maak je er nog eentje met je 4-voeter erbij
Ik denk het niet, je woont helemaal aan de andere kant van het land volgens mij.... ik denk dus dat ik dan op iemand lijk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:19 schreef DJMO het volgende:
ik heb het vage idee dat ik jou ergens van ken Diaan .. of je lijkt op iemand die ik ken, maar al een poos niet gezien heb .. je nieuwe kapsel staat je leuk!!! ook de dubbele draagfoto van owlet vind ik lief
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:21 schreef Jose81 het volgende:
En ik zal gelijk even kijken of onze 4voeter dan ook weer eens op de foto wil... die kan onderhand op mijn tafel komen liggen als we de foto maken![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:10 schreef Dakota het volgende:
ik ben jaloers
ik ben verder maar toch een bescheiden buikje
It's all because of me...quote:
Fietsen... wat is datquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:34 schreef owlet het volgende:
Na een eerste zwangerschap met een flinke buik en een tweede met een bescheiden buik weet ik wel waar ik voor zou kiezen als dat kon! Geef mij dan maar een kleine buik. Ik kan nog steeds lekker slapen, makkelijk fietsen, makkelijk met de oudste op schoot zitten, etc.
Nou, Diaan, volgens mij maakt hij je echt helemaal gelukkig, dat stráált gewoon van de foto af...!quote:
scheelt maar twee dagen...quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:10 schreef Dakota het volgende:
ik ben jaloers
quote:
Laat eens zien dan!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:10 schreef Dakota het volgende:
ik ben jaloers
Het dragen zelf is nog steeds niet heel erg zwaar, het zal ook wel schelen dat ze al op mijn rug zit sinds ze een paar maanden oud is. Andere dingen tillen gaat nu niet meer zo soepel maar Ronja op mijn rug lukt nog steeds. Niet zo lang meer als vroeger maar een tripje naar de supermarkt kan nog wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:24 schreef Tan het volgende:
Owlet, wat leuk die foto van jou. Ik vond het nooit zo'n succes op de rug dragen. Vind je het niet zwaar nu je zwanger bent? En heeft je baby geen last van de band bovenin je buik?
Hee, da's wel een goed idee! Dank je wel!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:39 schreef bixister het volgende:
tip voor mensen die toch nog iets langer willen blijven doorfietsen: schaf een rok-zadelaan. scheelt echt ruimte bij 't op en afstappen. ik heb toen zelfs met 't voorstoeltje er nog op tot het eind kunnen fietsen.
Mooie bol DJMO! En wat ben je nog mooi slank verder!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef DJMO het volgende:
32 weken en 3 dagen
dit keer maar eens een blotebuikfoto:
[ afbeelding ]
zo te zien krijg ik nu ook last van striae
Ik ook hoor! Mijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef DJMO het volgende:
zo te zien krijg ik nu ook last van striae![]()
Wat een brave hondquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:20 schreef Jose81 het volgende:
Ik lag gister trouwens op de bank, komt Flip bij me liggen... dat moest natuurlijk even worden vastgelegd..!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:20 schreef Jose81 het volgende:
Ik lag gister trouwens op de bank, komt Flip bij me liggen... dat moest natuurlijk even worden vastgelegd..!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:12 schreef Jose81 het volgende:
Ingrid, da's ook nog wel een idee inderdaad. Maar ik ben zo'n muts die dan met de fiets tussen de benen staat te wachten bij een stoplicht en dan dus ook vanuit die positie op wil stappen.. en die dan dan ook blijft doen.. hoe bedoel je eigenwijs?!
Jawel heur, beetje kort soms.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Groeit goed, Ing. Heb je nog wel kleren genoeg die passen?
Och, niemand die het ziet toch? of is slapen/douchen etc etc met een buikband niet normaal?quote:Op maandag 3 november 2008 18:14 schreef Vero-Mama het volgende:
Inderdaad goed opgemerkt van Igraine en Juttertje.
Het is inderdaad mijn foto op de smart, deze is van de nederlandse brandwonden stichting.
Aangezien ik 1 van de gezichten/modellen ben van de nederlandse brandwonden stichting, kom je me vaak tegen op posters, in bladen of op televisie.
Met de laatste collecte week (een paar weken geleden) was er dan ook een spotje op t.v. waarbij je m'n buikje in beeld zag.
Onze kleine meid is dus al een t.v sterretje voor ze geboren is
En natuurlijk mag jij HuupHuup van mij hetzelfde buikje kweken, alleen moet je de hoeveelheid straie wel voor lief nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |