quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:38 schreef Fruppel het volgende:
Ahh ik word helemaal verlegen van jullie lieve reakties!
Ik ben zóóó trots op mijn buikie!
Ze staan er ook nog niets zo heel lang op hoor!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik had ze nog niet eens gezien! Maar wat mooi fruppelz! Dat doe je goed! (En wat zie je er gelukkig uit)
Het gekke is dat als ik de foto's niet zo zien ik amper zou geloven dat mijn buik zoveel gegroeit is, het voelt helemaal niet zo!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:05 schreef Jose81 het volgende:
Marit, wat een flinke buik zeg...! Nog héél even volhouden...![]()
Fruppel, wat Rockabella zegt; je bent echt flink gegroeid zeg in die paar weekjes!! Leuk! Ik zou zo zeggen; leuk buikie, leuk hoofd...haha
Leuk om te zien hoe je er uit ziet!
Wat bescheiden voor 26 weken Cattiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:19 schreef cattie het volgende:
26 weken en 1 dag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfportretjes, ik heb geen zin om te wachten totdat mijn man thuis is.
Jaaaa dat vind ik ook! Vaak zijn de fokkers zoooveel anders dan ik mij had voorgesteldquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:58 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ik vind foto's met hoofd van anderen hier ook altijd zo leuk, het is altijd leuk om te zien hoe anders de mensen zijn dan ik me had voorgesteld
Ja, grappig, he? Op de één of andere manier heb je toch een beetje een idee van hoe iemand eruit ziet, ook al heb je diegene nog nooit echt gezien. Ik vind buik+hoofdfoto's ook altijd leuker!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:44 schreef Raissa het volgende:
Jaaaa dat vind ik ook! Vaak zijn de fokkers zoooveel anders dan ik mij had voorgesteld
nee, dat is zeker waar!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:27 schreef Fruppel het volgende:
En het hoofd wat je bij iemand bedenk klopt nooit met het echte hoofd![]()
Wat een mooie foto Reinhilde, zo aan het waterquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:39 schreef Reinhilde het volgende:
33wk4dg. Ik ben een walvis.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, je straalt echt rust uit Reinhilde (heel anders dan je posts waar ik bijna altijd honger van krijg. Echt, als jij ergens post en ik zie je nick dan loopt het water al in mijn mond)
Hihiquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, je straalt echt rust uit Reinhilde (heel anders dan je posts waar ik bijna altijd honger van krijg. Echt, als jij ergens post en ik zie je nick dan loopt het water al in mijn mond)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |