haha... is het alweer tijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nu jouw buik Jose!
tja dan moet je maar niet roepen dattie zo hard groeit!quote:
Ja leuk iamredleader!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:11 schreef iamredleader het volgende:
Ik zal eens een foto van Tinuviel haar buik plaatsen, met haar toestemming natuurlijk
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:29 schreef Carmella het volgende:
Koningin; ik ben toch benieuwd naar je buikje, klein of niet![]()
![]()
[..]
Ja leuk iamredleader!
DJMO; wat een leuke foto van de aanstaande mama en papa!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:39 schreef DJMO het volgende:
eenfoto hier.. ik met dikke buik en met papa samen .. het is een beetje druk hier, en de visite wilde perse dat we samen op de foto gingen .. et voila het resultaat:
[ afbeelding ]
koninging en diaan.. waar blijven de fotos??? fotos willen we zien
quote:
Haha... ja, da's ook nog een idee. Ik zal van de week mijnquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:18 schreef Carmella het volgende:
Anders maak je er nog eentje met je 4-voeter erbij
Ik denk het niet, je woont helemaal aan de andere kant van het land volgens mij.... ik denk dus dat ik dan op iemand lijk.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:19 schreef DJMO het volgende:
ik heb het vage idee dat ik jou ergens van ken Diaan .. of je lijkt op iemand die ik ken, maar al een poos niet gezien heb .. je nieuwe kapsel staat je leuk!!! ook de dubbele draagfoto van owlet vind ik lief
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:21 schreef Jose81 het volgende:
En ik zal gelijk even kijken of onze 4voeter dan ook weer eens op de foto wil... die kan onderhand op mijn tafel komen liggen als we de foto maken![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:10 schreef Dakota het volgende:
ik ben jaloers
ik ben verder maar toch een bescheiden buikje
It's all because of me...quote:
Fietsen... wat is datquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:34 schreef owlet het volgende:
Na een eerste zwangerschap met een flinke buik en een tweede met een bescheiden buik weet ik wel waar ik voor zou kiezen als dat kon! Geef mij dan maar een kleine buik. Ik kan nog steeds lekker slapen, makkelijk fietsen, makkelijk met de oudste op schoot zitten, etc.
Nou, Diaan, volgens mij maakt hij je echt helemaal gelukkig, dat stráált gewoon van de foto af...!quote:
scheelt maar twee dagen...quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:10 schreef Dakota het volgende:
ik ben jaloers
quote:
Laat eens zien dan!quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:10 schreef Dakota het volgende:
ik ben jaloers
Het dragen zelf is nog steeds niet heel erg zwaar, het zal ook wel schelen dat ze al op mijn rug zit sinds ze een paar maanden oud is. Andere dingen tillen gaat nu niet meer zo soepel maar Ronja op mijn rug lukt nog steeds. Niet zo lang meer als vroeger maar een tripje naar de supermarkt kan nog wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:24 schreef Tan het volgende:
Owlet, wat leuk die foto van jou. Ik vond het nooit zo'n succes op de rug dragen. Vind je het niet zwaar nu je zwanger bent? En heeft je baby geen last van de band bovenin je buik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |