abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62547270

Je hebt straks natuurlijk een blijvende herinnering uit je zwangere buik:
een kindje!

Maar een aandenken aan je bolle buik is ook de moeite waard!

Misschien maak je er al wel elke maand een foto van. Maar wat zou je denken van een schildering op je buik? Zoals deze:

Fok! mag aan een zwangere user zo'n bellypainting weggeven!
In de zevende of achtste maand van je zwangerschap, als je buik mooi groot is, pakt Esmeralda van Bellabelly haar kwasten, om het idee van de winnares te vereeuwigen!

Van de schildering krijg je ook nog foto's. Leuk voor in een lijstje, voor in het babyalbum of misschien zelfs voor op het geboortekaartje.

Esmeralda doet trouwens meer dan bellypaintings: je kan bij haar ook terecht voor originele kraamcadeau's. Wat dacht je van een geboorteboeket; een 'bosje' babyspulletjes. Of een luiertaart, een kruiwagentje met babyspulletjes of zelfs een geboorteschilderij.

Hoe doe je mee?
Ben je zwanger en nog niet voorbij de achtste maand? Vertel ons dan wat jij graag op je buik geschilderd zou hebben en vooral ook: waarom juist dat? Wees origineel! Schrijf een mooie motivatie, maak er een tekening van of onderbouw je idee met foto's.

Inzendingen plaatse je in dit topic en ze moeten voor zaterdag 29 november 2008 binnen zijn.
De winnares wordt gekozen door de Fok!Crew en Esmeralda van Bellabelly.
Let op: De schildering wordt gemaakt in de provincie Zeeland (Zeeuws-Vlaanderen)!

Veel succes!
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:41:15 #2
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62547554
Moet je je idee en motivatie hier posten of kan dat ook per pm? Ik ga er in ieder geval eens over nadenken, ik vind het heel erg leuk.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:55:09 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62547819
oh daar hoef ik niet eens over na te denken: ik zou dan de duidelijkste echo dat het een jongetje wordt (dat je dus echt zijn zaakje ziet zeg maar ) wel willen laten painten .. ik heb iets met de kleuren zwart/grjis/wit (mijn eigen website is ook die kleuren met een header van de eerste echo), het babyalbum is zilvergrijs met zwarte bladen, en ik draag het liefst donkere of naturel kleding. Het lijkt me heel mooi dat je aan de buitenkant ziet wat er binnenin zit zeg maar..
ik bedoel deze echo dus:

hoewel deze ook mooi zou zijn:

bedankt dat ik gelijk mijn twee mooiste echo's nog even kon spammen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_62548205
Waah wat een leuke dingen maakt die zeg!
Superleuke westrijd, ben nu al benieuwd naar het resultaat!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62548400
Vraag me af hoeveel zwangere foksters er zijn..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:29:03 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62548501
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:24 schreef drumstickNL het volgende:
Zwangerschap en geboorte deel 408 kijk eens in de OP .. en dat is maar een selectie omdat lang niet alle zwangere FOK!sters hier ook daadwerkelijk mee posten
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_62548562
Wow
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:29 schreef DJMO het volgende:

[..]

Zwangerschap en geboorte deel 408 kijk eens in de OP .. en dat is maar een selectie omdat lang niet alle zwangere FOK!sters hier ook daadwerkelijk mee posten
Oh lol, goede prijsvraag dan..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:48:06 #8
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_62548892
Nou ben ik net bevallen snif snif snif...

Maar een erg leuk iets en ik ben erg benieuwd hoe het eindresultaat wordt.
pi_62549223
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:24 schreef drumstickNL het volgende:
  Moderator dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:44:22 #10
5428 crew  miss_sly
pi_62550060
Ow, wat leuk! Jammer dat ik nog niet zwanger ben. Ben reuzebenieuwd naar de ideeen en straks de uitwerking bij de winnares
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:48:10 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_62550153
Komt het uiteindelijke resultaat ook op Fok of is dat aan de winnares?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62550248
Wat jammer dat het voor mij zo'n eind weg is, dat houdt mij al tegen om aan de wedstrijd me te doen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:25:49 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62551147
Wij zouden het wel heel leuk vinden als het resultaat geshowed wordt hier.
Dat is ook de reden dat we neigen naar 'inzendingen alleen in het topic' want per PM is het weer zo schimmig straks met het kiezen van de winnaar en de openheid naar de users toe. Maar we zijn nog in overleg.

Ja, het is idd wel heel ver Jelief. Daarom hebben we het er ook expres bij gezet in de OP. Maar ja... gegeven paarden kun je nou eenmaal niet in de bek kijken.
pi_62551328
wat leuk! ik ga er eens over nadenken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:34:40 #15
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62551343
mocht ik winnen dan zal ik iig zeker showen, ik ben toch al best wel fotogek dus

dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:35:18 #16
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_62551361
Wat een leuke,

eens nadenken wat zou ik graag op mijn buik willen,
ik denk dat ik dan de naam van de kleine erop laat schilderen met een mooie barok/bloementekening erbij,
dit in de kleuren van het toekomstige kamertje.
Als de foto dan heel goed lukt (en de schildering natuurlijk ook, zou ik Lotte en papa erbij willen op een bepaalde manier bv met de handen oid, en dan de foto gebruiken voor het geboortekaartje.
Ja dat lijkt mij leuk.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:07:44 #17
108648 cattie
lieve moeder
pi_62552154
Ik zou de afbeelding die ik ook op de babydeken borduur graag op mijn buik geschilderd zien! Dat is een lieve tekening met sterren en Ive is een sterrekindje en de baby volgens mij ook.
(De afbeelding wil ik graag per PM/email inzenden, want die verraadt het geslacht en zelfs de naam van de baby.) Foto's van het eventuele eindresultaat worden natuurlijk geshowd!
  Jubileum moderator dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:11:10 #18
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62552264
We zijn nog in overleg maar ik kan me goed voorstellen als je iets kiest/tekent/ontwerpt wat het geslacht en/of de naam van de baby verraad, je de tekening liever via PM stuurt.
Ik neem dit even mee naar achteren
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62555545
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
Wij zouden het wel heel leuk vinden als het resultaat geshowed wordt hier.
Dat is ook de reden dat we neigen naar 'inzendingen alleen in het topic' want per PM is het weer zo schimmig straks met het kiezen van de winnaar en de openheid naar de users toe. Maar we zijn nog in overleg.

Ja, het is idd wel heel ver Jelief. Daarom hebben we het er ook expres bij gezet in de OP. Maar ja... gegeven paarden kun je nou eenmaal niet in de bek kijken.
Ik heb dan liever dat de prijs naar iemand gaat die er de reis wel voor over heeft of iemand die dichter bij woont. Ik denk dat ik heel blij zou zijn maar dan toch zou bedankenen de prijs zou doorschuiven naar nr 2 ofzo.
pff scheelt ook weer hard nadenken over wat ik dan op mijn buik zou willen
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:08:03 #20
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_62558807
ja mijn buikfoto mag online, mits de kleine dan geboren is ivm de naam.
moet ik echt zelf een tekening maken van wat ik er precies op wil?
Dat is iets wat ik erg moeilijk vind.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:40:31 #21
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62562072
Jammer dat ik niet meer zwanger ben
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62562077
Wat een leuke actie! En mooie dingen maakt ze verder ook nog
pi_62562276
Ik heb wel een idee, maar hij is nog niet helemaal concreet, dus vandaar even deze TVP.
Tevens woon ik "helemaal in Leeuwarden" maar omdat ik dit echt erg graag zou willen heb ik natuurlijk de reis er wel voor over!

Het komt er iig op neer dat mijn vriend vaart voor zijn beroep en dat hij dus alle echo's gemist heeft tot nu toe. Ik wil het geslacht liever niet weten, maar m'n vriend wel. Het geslacht is inmiddels opgeschreven en heb ik in een enveloppe (weet het zelf dus ook nog niet).
Mijn idee is dus dan om of zelf een ontwerp te maken of BellaBelly een mooi ontwerp te laten maken en dat dan te laten schilderen zodat dan het geslacht bekend is voor m'n vriend (en dan dus ook pas voor mij). Pffff lastig! Maar zo is het in iedergeval voor ons beiden een erg mooi cadeau!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:35:45 #24
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62563664
Zweefvliegje wat woon je dichtbij!!!

Het is een heel leuk idee maar met zo'n 8 maanden zwangerschap ben ik bang dat ik mijn buik niet echt heel mooi meer vind voor dit doeleind. (tenminste, kijkend naar de vorige twee zwangerschappen)
Plus dat ik écht niet zou weten wat ik erop geschilderd zou willen hebben.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:41:18 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62563829
Zelf tekenen hoeft niet hoor, het mag, maar het hoeft niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')