Ze is nu bijna 27 wekenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:55 schreef marlieske het volgende:
Admiraal-Anaal wat een mooi echo, hoe ver is je vriendin/vrouw nu?
Volgens mijn VK heb ik de indalingsweeen al gehad, nu ruim 3 weken geleden. Toen ik haar vertelde wat ik die dag had gevoeld, zei ze meteen: dat waren indalingsweeen. Nou ja. Who knows.quote:[b]Op maandag 20 oktober 2008 22:55 schreef marlieske het volgende:[/b
Reinhilde sterkte met dat gerommel pff weet niet of het misschien het indalen is want dat was ook behoorlijk pufwaardig kan ik me herinneren.
Dan kruip maar weer lekker je bedje in. Ik zou ook nog wel een uurtje kunnen pitten, maar moet helaas werken. Met mij gaat het verder prima!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:30 schreef Reinhilde het volgende:
Koningin, ik voel me niet echt beter nu, moet ik zeggen... Maar ik heb dan ook weer zeer onrustig geslapen. Het gekke is dat als ik 's ochtends van 7 tot 830 ongeveer wakker ben, ik daarna weer 3 uur aan een stuk kan slapen! Dus dat ga ik nu ook doen, misschien dat ik me dan wel iets beter voel. Lief dat je het vraagt! Hoe gaat het met jou?
De Wibra heeft ze deze week in de aanbieding en de kruidvat ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:44 schreef DJMO het volgende: heeft er nog iemand tips voor goedkope boxkleden
dank je mrien! ga ik zeker even kijken dan (bij de kruidvat, ik weet hier geen wibra te zitten)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:52 schreef mrien het volgende:
[..]
De Wibra heeft ze deze week in de aanbieding en de kruidvat ook
Zijn overigens niet heel dik vond ik zelf (die van de Wibra dan)
Reinhilde, een hele dikke kus vanuit hierquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:51 schreef Reinhilde het volgende:
Gisteravond ben ik even helemaal ingestort, ik was echt even helemaal op en klaar met alles. Ik moet nog max 7 weken, maar ik zit er nu al doorheen.
Ja dat begreep ik ook niet helemaal. Ik begrijp compleet dat er veel artsen in opleiding zijn en dat die ook de kans moeten krijgen om te lerenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe kan je nou een leerlinge krijgen als je zo'n gecompliceerd iets hebt.
Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto's!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:16 schreef CrazyMoon het volgende:
Gisteren, 20 oktober, ben ik bevallen van een zoon! Hij heet Kevin, is geboren om 11.43 uur en weegt 3770 gram. Alles gaat super! Later meer, incl foto's.
Veel plezier morgen! Gaat je partner morgen wel mee?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:21 schreef Carmella het volgende:
Morgen (half 5) m'n 20-weken echo, vandaag ga ik me daar op verheugen en ik voelde vanochtend volgens mij de eerste bewegingen van de baby. Een soort van luchtbellen die dan knappen, plopjes?
Geen idee of dat het nou is![]()
, iedereen omschrijft het anders, maar ik denk het haast wel... Heel bijzonder
Geeft me echt een grote glimlach na de slopende dag van gister.
Wat mooi "op tijd" CrazyMoon!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:16 schreef CrazyMoon het volgende:
Gisteren, 20 oktober, ben ik bevallen van een zoon! Hij heet Kevin, is geboren om 11.43 uur en weegt 3770 gram. Alles gaat super! Later meer, incl foto's.
Ik zat al bijna ongeduldig bij de computer om te kijken wat jullie mening over de plopjes wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:55 schreef Raissa het volgende:
Veel plezier morgen! Gaat je partner morgen wel mee?
En ik denk dat dat "plopjes" gevoel inderdaad de baby is, zo omschreef ik ook de eerste schopjes
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:16 schreef CrazyMoon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |