Jelief; fijn dat alles goed was!

DJMO; sterkte met alle kwaaltjes en pijn, hoop dat die 9 weken ook wat relaxter voor je worden
Troel;
Fuente; wat een opluchting zal het zijn voor je, dat is nog eens fijn!
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 07:51 schreef Reinhilde het volgende:Gisteravond ben ik even helemaal ingestort, ik was echt even helemaal op en klaar met alles. Ik moet nog max 7 weken, maar ik zit er nu al doorheen.

Reinhilde, een hele dikke kus vanuit hier

Ik hoop zó dat je je nog wat beter gaat voelen die laatste weken!
quote:
Ja dat begreep ik ook niet helemaal. Ik begrijp compleet dat er veel artsen in opleiding zijn en dat die ook de kans moeten krijgen om te leren

, maar het komt nu niet echt uit
En een 2nd opinion overweeg ik wel, maar ik kan amper bewegen en ik reis nu bijna altijd met de taxi naar het ziekenhuis. Moet ik verderweg dan is het haast niet meer op te brengen. Ik ben nu per week gemiddeld 100 euro kwijt voor bezoekjes, dat houdt echt een keer op. (Een deel krijg ik ms vergoed, maar dat moet ik nu wel wekenlang voorschieten...)
Ik had vorige week al een aantal dagen echt hele harde buiken, dus ik vind het ook belangrijk om ook m'n rust proberen te nemen. Op een gegeven moment zit ik er zowel fysiek als mentaal echt helemaal doorheen. Ik denk ook dat het oordeel betreft een operatie niet veel uitmaakt, het gaat meer om de samenwerking tussen artsen en afdelingen, dat ze gewoon iets beter en menselijker nadenken.
De Urologie heb ik vanochtend gebeld en zodra er een arts gekeken heeft naar m'n dossier en de uitslag bekend is bellen ze mij op. Dus ik ben even gerustgesteld, ik moet dus gewoon even geduldig wachten.

(Mocht ik gebeld worden en hun oordeel twijfelen, dan ga ik ws wel toch bij een ander ziekenhuis langs).
Morgen (half 5) m'n 20-weken echo, vandaag ga ik me daar op verheugen en ik voelde vanochtend volgens mij de eerste bewegingen van de baby. Een soort van luchtbellen die dan knappen, plopjes?
Geen idee of dat het nou is

, iedereen omschrijft het anders, maar ik denk het haast wel... Heel bijzonder

Geeft me echt een grote glimlach na de slopende dag van gister.