Wat een lieverd!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:39 schreef Miffy1984 het volgende:
Eigenlijk moet ik in het kinderfototopic zijn, maar om het hier voor mij even officieel af te sluiten, hier is Thijmen!
Binnenkort meer kiekjes in het fototopic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja... Ik heb nu al het gevoel alsof ik de hele dag op mijn luie ass zit en als ik bij dat hele kleine beetje inspanning dit al krijg dan kan ik straks niets meer doenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:43 schreef Carmella het volgende:
Raissa; wat moeilijk hè, als je nóg rustiger aan moet doen, terwijl je dat al zoveel mogelijk doet...
Groene thee kan idd helpen, of zoethout thee of de thee'en van zonnatura (hoeft niet persee het merk te zijn uitteraard, maar meer voor de kruidenthee ipv zwarte thee wat in veel thee zit)quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:47 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm ik heb ontdekt dat ik van thee nog meer last krijg van brandend maagzuur, terwijl ik dat nu zo lekker voor de keel vind. Ik ga vandaag maar eens groene thee proberen, straks even warm douchen en even een frisse neus halen. En meteen honingdrop. Is er een hoestdrank die ik mag gebruiken trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop