Dat is idd niet echt fijn als je een stagaire treft die niet zo handig bezig is. Gelukkig dat je zelf ook zag wat ze fout deed. Soms zie je naderhand pas die dingen, als ze echt voor zichzelf zaten te werken en dingen dan niet goed bespreken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef marlieske het volgende:
Maar wederom iemand die mijn dossier in de computer niet opzoekt, en niet verder kijkt dan haar neusje lang is.
Lief dat je het vraagt!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef marlieske het volgende:
Carmella hoe gaat het met jou? is het nog een beetje te hebben met je nieren en de pijn?
Bij mijn gyn kan ik niet onder die "meiden-in-opleiding" uit komen, die doen altijd het voorgesprek, wat ik best vermoeiend vind, omdat er zoveel speelt en alles aan de hand is. Daarna komt de gyn en moet alles nóg een keer uitgelegd worden.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:03 schreef DJMO het volgende:
en dat is overigens dus gelijk de reden dat ik bij mijn eerste afspraak in het zh gezegd heb: onder geen beding wil ik stagiaires..
Ik zou graag wat gaan maken met m'n breinaalden voor de baby, maar ik heb geen kracht in m'n handen (en teveel pijn) door de reuma helaas. En de naaimachine en stofjes zijn nu ook geen optie.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:19 schreef marlieske het volgende:
Heb je iets te doen als afleiding anders als internet? kunnen we je ergens blij mee maken tijdschriften/boekjes ofzo?
Koop een "wreck this journal"!! Bij bol.com 10 euroquote:Op woensdag 5 november 2008 00:43 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ik zou graag wat gaan maken met m'n breinaalden voor de baby, maar ik heb geen kracht in m'n handen (en teveel pijn) door de reuma helaas. En de naaimachine en stofjes zijn nu ook geen optie.
Verder schrijf ik wel veel, ben met een zwangerschaps/9-maanden-boek bezig waar ik alles een beetje in opschrijf en dingetjes in aan het plakken ben, maar ja dat is al weken alleen maar medisch geneuzel dus is ook niet echt vrolijkmakend![]()
Ik heb veel boeken en tijdschriften, dus lees wel erg veel jaZonder dat en internet was ik al gek geworden denk ik
Ben heel erg blij dat er zoveel te lezen is!
quote:Op woensdag 5 november 2008 07:32 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb me er op verheugd dit voor het eerst te mogen typen:
* Reinhilde *meldt*
Oooooh die wil ik!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 08:07 schreef huuphuup het volgende:
Koop een "wreck this journal"!! Bij bol.com 10 euro
Ik heb met 7 weken een echo gehad omdat ik mij erg veel zorgen maakte. Het is in het verleden een keer mis gegaan en dat was puur om mij gerust te stellen en te beginnen met genieten. Ik zag het hartje kloppen en dat maakte alles goed.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:51 schreef cattie het volgende:
Veraa, welkom, mag ik vragen waarom je nu al 2 echo's hebt?
Je 'klinkt' een stuk opgewekterquote:Op woensdag 5 november 2008 07:55 schreef Reinhilde het volgende:
Thanks Huup! Ik ga straks zelfs weer even naar buiten, even naar de boerenmarkt voor stoofpeertjes ofzo.
Dank je! leukquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:30 schreef Lois het volgende:
Veraa gefeliciteerd en van harte welkom hier. Ik heb je gelijk in het lijstje gezet, bovenin het topic
Nou, ik lig nog steeds hier, gelukkig wel nu met een jonge meid tegenover me die niet snurktquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef marlieske het volgende:
Raissa gaat het nog een beetje meisje? heb je al iets meer nieuws?
Ik lees daar maar overheen, het ziekenhuisvoer hier is niet echt een aanrader en gek genoeg heb ik onwijze trek in een patatje ofzoquote:Op woensdag 5 november 2008 08:29 schreef Koningin het volgende:
Ik zie hier allemaal lekkere dingen voorbij komen.... tompouce, hamburger, bosche bolle, stoofpeertjes.
Ik krijg al honger op de vroege morgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |