abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:22:41 #201
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62938361
Diaan en Peace.. fijn dat alles in orde is !

Raissa jij ook beterschap !!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_62938774
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:19 schreef Veraa het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben 9 weken en 4 dagen zwanger vandaag! en ik heb mezelf toestemming gegeven om vanuit de lurkstand maar te gaan posten!
Het is mn eerste zwangerschap dus ik kan wel wat hulp gebruiken
Donderdag gaan we voor de 2e keer voor een echo...
5 juni 2009 verwachten we de Beeb!
Gefeliciteerd en welkom!
pi_62939181
gefeliciteerd Veraa!

Het even postzegels halen heeft me zowaar een beetje goed gedaan!
Zo meteen lekker koken, hopen dat ik me de rest van de avond goed voel.
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:58:08 #204
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62939250
Raissa, heel veel sterkte in het ziekenhuis, wat vervelend allemaal zeg. Wel fijn dat je internet hebt in het ziekenhuis.

Veraa, van harte welkom en gefeliciteerd!!

Vanmorgen bij de huisarts geweest: geen keelontsteking maar wel lymfeklieren die een ziekte aan het bestrijden zijn. En dat kan nog heel goed komen na de flinke griep een paar weken geleden.

Vanmiddag bij de VK anti-D gehad en de VK heeft meteen even gecontroleerd en hartje geluisterd... de baby ligt nog steeds in een stuit en het hartje slaat wat over. Dat laatste is op zich niet zo erg en horen ze heel veel. Als het echter met 37 weken nog zo is, dan gaan ze weer een echo maken. Ik hoop wel dat hij nog goed gaat liggen...
Make love, not war ☮
pi_62939338
jee Diaan, wat vervelend. Hoop dat het allemaal goed komt met je baby. Hoe is het nu met Peaceman?
pi_62940379
Reinhilde; een dikke knuffel voor jou, hoop dat je je snel wat minder down gaat voelen.

Vicky; beterchap!

Diaan; wat rot, ik hoop dat de beeb snel gaat draaien. En uiteraard dat het hartje de volgende keer gewoon goed regelmatig klinkt.

Veraa; welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Marlieske; ik heb tot 16 weken geen hartje kunnen horen, ook een gekantelde baarmoeder. Zegt idd niks... Alvast veel plezier morgen bij je echo!
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:42 schreef Raissa het volgende:

Ik heb geen idee, ze doen hier niet zo aan het uitleggen van het waarom, hoe en wat
Het lijkt wel of elk ziekenhuis tegenwoordig zo werkt

Heel veel sterkte Raissa! Ik hoop dat je snel wat opknapt en dat de pijn afneemt!
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:51:27 #207
108648 cattie
lieve moeder
pi_62940476
Veraa, welkom, mag ik vragen waarom je nu al 2 echo's hebt?

Reinhilde, naar buiten gaan werkt bij mij ook heel goed. Al ga je maar elke dag naar de bakker voor een tompouce of zo!

Raissa, ze houden je in ieder geval goed in de gaten! Sterkte.

Diaan, hopelijk draait de baby nog en is er niets bijzonders met het hartje.
pi_62940937
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:51 schreef cattie het volgende:

Reinhilde, naar buiten gaan werkt bij mij ook heel goed. Al ga je maar elke dag naar de bakker voor een tompouce of zo!
Kleine kneuterboodschapjes
En lekker veel lezen en handwerken werkt hier ook goed.

Dat gebakje gaat op het to-do lijstje voor morgen
pi_62941062
Gebakje is een goed idee

Ga ik morgen ook doen. Bossche bollen ofzo

Mijn lief is nu thuis en dat is zo fijn!
* Reinhilde Nixxx knuffelen gaat
pi_62941134
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:51 schreef cattie het volgende:
Veraa, welkom, mag ik vragen waarom je nu al 2 echo's hebt?

Raissa, ze houden je in ieder geval goed in de gaten! Sterkte.

Diaan, hopelijk draait de baby nog en is er niets bijzonders met het hartje.
eerste echo zal wel te vroeg zijn geweest nu juiste termijnbepaling?

Anyway ik kom net bij de VK vandaan en meiske is nu al volledig ingedaald..dat vermoeden had ik al
oja en ze zei dat ik een loeiharde navelstreng had (die klopte als een idioot)
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:34:43 #211
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_62941439
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:19 schreef Veraa het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben 9 weken en 4 dagen zwanger vandaag! en ik heb mezelf toestemming gegeven om vanuit de lurkstand maar te gaan posten!
Het is mn eerste zwangerschap dus ik kan wel wat hulp gebruiken
Donderdag gaan we voor de 2e keer voor een echo...
5 juni 2009 verwachten we de Beeb!
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:16:16 #212
108648 cattie
lieve moeder
pi_62942591
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:21 schreef Dakota het volgende:

[..]

eerste echo zal wel te vroeg zijn geweest nu juiste termijnbepaling?

Anyway ik kom net bij de VK vandaan en meiske is nu al volledig ingedaald..dat vermoeden had ik al
oja en ze zei dat ik een loeiharde navelstreng had (die klopte als een idioot)
Maar dan weet ze nu toch niet precies hoe ver ze is en de termijnecho is toch standaard bij 12 weken?

Ik heb nog nooit van een loeiharde navelstreng gehoord! Je vriend moet maar vast gaan trainen met knippen dan. Of een snoeischaar meenemen.
pi_62942681
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:16 schreef cattie het volgende:

Ik heb nog nooit van een loeiharde navelstreng gehoord! Je vriend moet maar vast gaan trainen met knippen dan. Of een snoeischaar meenemen.
pi_62943173
quote:

[..]

Maar dan weet ze nu toch niet precies hoe ver ze is en de termijnecho is toch standaard bij 12 weken?

wel als je telt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. deed ik ook en ivm cyclus klopte de datum dus niet. anders zpu ik 11 dec moeten bevallen ipv 24. ik moest dus ook 2 keer, 2e keer was bij 10 wk en 2 dagen dus ook niet bij 12 weken.

en de ene navelstreng is wel steviger dan de ander en klopt sterker dus je hoort de hartslag er erg hard doorheen
wanna rub mah puppeh?!
pi_62943256
Wat vervelend Raissa! Sterkte!

En ik dacht dat die eerste echo tussen de 10 en 12 weken gemaakt werd? Ik moet ook als ik 10 weken ben al.. Vraag me nu af of dat dan niet te vroeg is......
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_62943434
nee hoor, wij hadden met 6/7 weken al een kloppend hartje..met 10 weken overduidelijk
wanna rub mah puppeh?!
pi_62943450
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:12 schreef owlet het volgende:

[..]

Kleine kneuterboodschapjes
Misschien moet ik dat ook gaan doen. Kan ik vast wennen voor als frummel er is.
Iig morgen Kim naar psz brengen. Dan boodschappen doen. (zonder buggy) Naar huis. Uitrusten
Kim weer ophalen en de rest van de boodschappen doen met buggy. Dan naar huis lunchen enzo. Hopelijk gaat Kim 's middags nog slapen. En dan 's avonds van 20.00-21.45 soort ouderavond van psz.

En donderdag ff stad in voor sintcadeau van eht werk van Djeez en daarna vk. Vrijdag Kim psz. Dus kom iig de komende dagen wel ff buiten.
pi_62943610
quote:

!
  Jubileum moderator dinsdag 4 november 2008 @ 21:30:22 #219
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62947009
Veraa gefeliciteerd en van harte welkom hier. Ik heb je gelijk in het lijstje gezet, bovenin het topic
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:48:57 #220
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_62947616
Raissa sterkte en beterschap!

Veraa gefeliciteerd!!

Diaan ik hoop ook dat die kleine van je nog draait en dat het hartje gewoon weer regelmatig wordt

Ik mag morgenochtend voor het eerst naar de verloskundige, ben stiekem wel benieuwd of ze het hartje al kunnen horen, ook al ga ik er vanuit dat het niet zo zal zijn. Verder heb ik geen idee wat ik me voor moet stellen bij zo'n eerste afspraak, maar vermoed veel vragen. Voor de rest laat ik het maar op me afkomen
No more games, no more drama...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 4 november 2008 @ 21:49:09 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62947626
veraa welkom

ik heb nog niet echt bijgelezen verder.. ik heb een ika kast in elkaar gezet, samen met lief, maar de deuren hangen nog een beetje scheef daar kijk ik morgen wel naar hoor.. ben het zat .. ga zo douchen en dan een hamburger frituren
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 4 november 2008 @ 21:50:56 #222
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62947696
ja, dat had ik wel gelezen maar vergeet je helemaal Raissa!! heel veel sterkte, gelukkig heb je ietwat afleiding door het internet
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_62950902
Veraa van harte en welkom hier!!

Angel-eyez ben even kwijt hoever je al bent maar meestal kunnen ze het wel horen hoor, ik ben gewoon een apart geval met Isa's zwangerschap was het hier pas met 15 weken te horen bij de vk dan

Ik heb zelf een doptone thuis en daarmee kan ik de beeb wel horen maar alleen als mijn blaas bijna op knappen staat. Vandaar dat ik ook niet tegen het plafond aangevlogen ben toen ik zwanger was van Isa, want die voelde ik bijna nooit, die lag in stuit met armen en voeten onderin maar de pech was dat de placenta daar ook lag dus leven voelde ik praktisch niet.

Had trouwens een stagiaire vandaag bij de vk en dat vind ik eigenlijk nooit erg, maar dit was een niet al te snuggere meid, die had bijna mijn formulier voor de echo verscheurd want : "je krijgt de 26ste toch een echo bij de gyn?" dus ik "maar dat is geen nekplooi meting en laten we die nou net wel willen aangezien down nogal wat voorkomt in onze familie".
"ja maar dan moet je weer bloed prikken" ja en nou en, dat is de vorige zwangerschap zo vaak gedaan alleen al in de laatste 2 weken zo vaak dat ik de tel toen al kwijt was, kan deze keer vast wel bij.
Maar wederom iemand die mijn dossier in de computer niet opzoekt, en niet verder kijkt dan haar neusje lang is.
En dat is niet goed als je zo al je loopbaan wilt beginnen, overigens was dit de eerste keer dat ze me zag dus ze kent me ook niet ofzo, vond het maar vreemd allemaal. Ach ja ze moeten het leren maar dan wel graag goed.

Raissa gaat het nog een beetje meisje? heb je al iets meer nieuws?

Carmella hoe gaat het met jou? is het nog een beetje te hebben met je nieren en de pijn?

DJMO ik kom denk ik ff lekker bij jou vetkleppen ik heb namelijk alleen trek in ongezonde vette dingen.
een mazzeltje heb ik nu wel ik mag af en toe zondigen met dropjes is die lage bloeddruk nog ergens goed voor.
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:24:17 #224
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_62951195
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef marlieske het volgende:
Angel-eyez ben even kwijt hoever je al bent maar meestal kunnen ze het wel horen hoor, ik ben gewoon een apart geval met Isa's zwangerschap was het hier pas met 15 weken te horen bij de vk dan
Ik ben ergens in week 11 nu (ikzelf ga er vanuit dat ik vandaag precies 11 weken zwanger ben, volgende week bij de echo zal ik daar meer over weten.)
Dus ik denk dat het horen van het hartje erom zal hangen, maar lijkt me wel super als ik het kan horen, want voel me nog steeds niet erg zwanger. Maar zoals ik al zei, ik ga er maar vanuit dat het nog niet te horen is, ik kijk vooral uit naar de echo volgende week
No more games, no more drama...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 5 november 2008 @ 00:03:25 #225
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62952648
je komt maar langs hoor marlieske

en dat is overigens dus gelijk de reden dat ik bij mijn eerste afspraak in het zh gezegd heb: onder geen beding wil ik stagiaires.. ik had bij de eerste ook steeds (wisselende) stagiaires en iedere keer moest alles opnieuw gevraagd worden, terwijl alles in mijn dossier stond.. tja, ik stond daar als toen 18-jarige, durfde mijn bek niet open te trekken.. het heeft wel geholpen dat ik er nu meteen zo duidelijk over was.. ik heb steeds elke keer mijn eigen gyn, en er was maar één keer een stagiair bij, en die deed alleen bloeddruk meten, en wat maten opschrijven die de gyn tijdens een echo maken noemde. was voor de groei te meten geloof ik verder geen polonaise aan mijn lijf.. prima dat ze het leren, maar niet met mijn lichaan

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')