abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:54:28 #176
108648 cattie
lieve moeder
pi_62933071
Sterkte Raissa!
pi_62933078
Ik mag vandaag ok weer naar de vk
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_62933136
Raissa niet goed dat je zoveel pijn hebt, maar wel goed dat je internist je meteen daar houd en alles goed laat controleren. Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen en dat de pijn dan snel weg is.

Prednsion klinkt niet fijn maar je weet dat het weinig kwaad kan hé, en dat ze je dan nog meer in de gaten gaan houden, heel veel succes meisje ik had alleen zo voor je gehoopt dat je crohn lekker rustig bleef tijdens je zwangerschap.
Mama van Isa en Ties
pi_62933512
Raissa, jeetje . Beterschap en sterkte!

Bloeddruk is nu 105/70, en baby is nog steeds aan de grote kant. Ik heb bij de VK verteld dat ik me zo down voel, zo het gevoel heb dat er geen einde aan komt, zo uitzichtloos.
Dat ik met 32 weken al indalingsweeen had, en daarna erg aan het rommelen, en dat er nu weer helemaal niets is. Over het laatste zei ze meteen, dat rommelen helemaal niets zegt over wanneer het gaat beginnen. En over het down voelen, ze wist echt niet zo goed wat ze ermee moest, ze heeft me aangeraden om elke dag iig even naar buiten te gaan als dat lukt lichamelijk (bekken, rug). Ik wil echt weer heel graag genieten van mijn zwangerschap, maar het lukt gewoon niet op dit moment.
Wat me wel een beetje goede moed gaf: toen ik weg ging, zei ze: tot volgende week, tenzij je al bevallen bent!
(En dus niet:' tot volgende week, want voorlopig ga je niet bevallen'.)
pi_62933730
Jeetje Raissa, wat balen! Beterschap!

Reinhilde, balen dat je je zo down voelt!

Marlieske, jammer dat je het hartje niet gehoord heb, maar wel lekker dat je morgen een echo hebt

Ik voel me zo beroerd. Vannacht de halve nacht lopen overgeven. Was wakker geworden omdat ik me wat misselijk voelde en ik haat dat gevoel dus heb me maag even ondersteboven gekeerd (hoef gelukkig geen vinger in mijn keel te steken) maar ik bleef gaan. Daarnaas ook nog aan de schijt.. gaat lekker dus...
* Vicky gaat zo weer uurtje slapen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62933960
Raissa, wat moet je geschrokken zijn! Beterschap!

Goed dat je het aangekaard hebt bij de verloskundige, Reinhilde. Dat van dat naar buiten gaan kan ik je zeker aanraden. Straks (hopelijk heel snel!) zal het helemaal lastig worden om wat frisse lucht te krijgen en nu met de korte dagen en het weinige zonlicht wordt het nog makkelijker om je down te voelen. Probeer zo veel mogelijk fris zonlicht te pakken!
  Jubileum moderator dinsdag 4 november 2008 @ 13:30:19 #182
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62933984
Verdorie Raissa, de crohn toch opgelaaid? Heel veel sterkte met de pijn, ik hoop dat het snel wat beter met je gaat!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62934154
Oh Raissa....! Veel sterkte en beterschap!
Voor jou ook, Reinhilde, hopelijk knap je snel weer op.
pi_62934470
Lief zijn jullie allemaal.

Geeft me net weer even dat beetje moed om zo even naar buiten te gaan. Thanks daarvoor!
pi_62934630
Raissa, jeetje! Waarom zo weinig pijnstillers? Ik mocht laatst 8 paracetamol van 500 mg toen mijn kies ontstoken was.
Sterkte meis
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 4 november 2008 @ 14:01:40 #186
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62934717
Diaan en Peaceman, gelukkig maar dat er niets ernstigs was!

Raissa, beterschap, wat vervelend.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62934893
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:11 schreef Reinhilde het volgende:
Raissa, jeetje . Beterschap en sterkte!

Bloeddruk is nu 105/70, en baby is nog steeds aan de grote kant. Ik heb bij de VK verteld dat ik me zo down voel, zo het gevoel heb dat er geen einde aan komt, zo uitzichtloos.
Dat ik met 32 weken al indalingsweeen had, en daarna erg aan het rommelen, en dat er nu weer helemaal niets is. Over het laatste zei ze meteen, dat rommelen helemaal niets zegt over wanneer het gaat beginnen. En over het down voelen, ze wist echt niet zo goed wat ze ermee moest, ze heeft me aangeraden om elke dag iig even naar buiten te gaan als dat lukt lichamelijk (bekken, rug). Ik wil echt weer heel graag genieten van mijn zwangerschap, maar het lukt gewoon niet op dit moment.
Wat me wel een beetje goede moed gaf: toen ik weg ging, zei ze: tot volgende week, tenzij je al bevallen bent!
(En dus niet:' tot volgende week, want voorlopig ga je niet bevallen'.)
het helpt wel hoor, naar buiten gaan. Ik heb een beetje hetzelfde.
ik woon sinds enkele maanden 3 uur van mijn oude woonplaats af en heb al mijn vrienden e.d achter moeten laten, daarbij dus de zwangerschap en dat maakt me af en toe best down. de afgelopen dagen ben ik steeds een paar uurtjes buiten geweest (ff naar de kinderboerderij o.i.d ) of op lelijke sloffenjacht.

ff je gedachten op iets anders, ook al verga je af en toe van de harde buiken als je een stuk aan het wandelen bent
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_62934929
Jeetje Raissa, veel sterkte hoor!
Het gaat niet echt allemaal van een leie dakje hier met deze lichting zwangeren lijkt het wel. Naar zeg.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_62935106
Reinhilde, fijn dat alles goed gaat. Jammer dat je je zo rot voelt! Sterkte

Vicky, buikgriep? Beterschap
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62936475
Raissa sterkte!
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:12:21 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_62936495
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:51 schreef Reinhilde het volgende:
Lief zijn jullie allemaal.

Geeft me net weer even dat beetje moed om zo even naar buiten te gaan. Thanks daarvoor!
Zet 'm op meissie, nog heel eventjes .
KuikenGuppy
pi_62936649
Burdie, Dakota, Fuente .

Ik ga zo dan echt maar even naar buiten, ik heb nu ook een 'doel' gevonden: ik moet postzegels hebben.
En misschien dat ik mezelf op iets lekkers ga trakteren.
pi_62936768
Ik vind het niks aan om naar buiten te gaan. Koud en druilerig. Kim is de laatste tijd zo vervelend als we naar buiten gaan, wordt de drempel hoger voor mij. Kan niet meer zo snel achter dr aan rennen.
pi_62937187
Ik kan juist niet heel de dag binnen blijven zitten. Ik móet elke dag naar buiten. Zeker als Myhron ook thuis is. Als we heel de dag binnen blijven wil ze de hele dag tv kijken en krijgen we daar ruzie over.

Net even naar de ikea geweest om nog wat spulletjes te halen. Ik kom daar tegenwoordig minimaal 1x per week geloof ik. Dat wordt nog afkicken straks
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_62937278
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:57 schreef Fuente het volgende:
Raissa, jeetje! Waarom zo weinig pijnstillers? Ik mocht laatst 8 paracetamol van 500 mg toen mijn kies ontstoken was.
Sterkte meis
Ik heb geen idee, ze doen hier niet zo aan het uitleggen van het waarom, hoe en wat

Net bij de gyn geweest. En het is nu dan geregeld, ik ga bevallen in Amsterdam en gewoon met een (duidelijke) medische indicatie. De afspraak die volgende week bij de vk staat is dan ook om het dossier mee te nemen zodat dat hier kan worden overgenomen. Over beginnen met prednison hadden ze hier wel nog wat haken en ogen die ze duidelijk nog even met de internist willen bespreken. Ben dus erg benieuwd wat eruit gaat komen.....
pi_62937304
Sterkte Raissa, ik lees het net!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_62937579
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef Igraine het volgende:
Sterkte Raissa, ik lees het net!
Igraine en alle andere meiden met lieve berichtjes: bedankt!
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:06:04 #198
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62937931
Raissa, heel veel sterkte

Reinhilde, ook nog even een

Vicky buikgriep, ook jij beterschap!

eigenlijk best een zoetsappige post zo
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_62938267
Hallo allemaal!
Ik ben 9 weken en 4 dagen zwanger vandaag! en ik heb mezelf toestemming gegeven om vanuit de lurkstand maar te gaan posten!
Het is mn eerste zwangerschap dus ik kan wel wat hulp gebruiken
Donderdag gaan we voor de 2e keer voor een echo...
5 juni 2009 verwachten we de Beeb!
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:20:14 #200
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62938281
Veraa gefeliciteerd en welkom hier
18-11-2008 Maarten Alexander
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')