wat mij tot nu toe is gezegd is dat het de groei kan vertragen/stagneren. Verder heb ik nog geen info gehad helaas...quote:Op woensdag 5 november 2008 11:32 schreef bixister het volgende:
jakkes raissa, veel sterkte ermee. hopelijk kunnen ze in ieder geval snel iets aan de pijn doen. wat zijn de risico's van prednison voor de baby?
Dat is wat eventjes googlen mij ook opleverde, verder lees je wel overal dat het verder weinig kwaad kan. Sterkte in elk gevalquote:Op woensdag 5 november 2008 11:35 schreef Raissa het volgende:
[..]
wat mij tot nu toe is gezegd is dat het de groei kan vertragen/stagneren. Verder heb ik nog geen info gehad helaas...
nee pas de laatste tijd, nadat hij verteld heeft dat hij (over sommige dingen) met haar beter kon praten en zo'n tien jaar geleden ofzo een keer gevoosd heeft met haar, omdat ze gelogen had over haar leeftijd, daarna nooit meer zegt hij.. sindsdien beschouwt hij haar als zijn kleine zusje, maar toch.. zij is zo aanwezig als ze er is, trekt de aandacht van iedereen naar zich toe. echt iedereen, vooral de mannen, lijken zich op haar te focussen als ze in de buurt isquote:Op woensdag 5 november 2008 12:04 schreef maffemuts het volgende:
DJMO, je kan de schuld geven aan je mormonen ermm hormonen, daardoor wordt alles natuurlijk vele malen versterkt. Heb je altijd al (kleine) vraagtekens bij de vriendschap gehad misschien?
Natuurlijk maakt het je onzeker, je voelt je al niet mega sexy en bent misschien niet tot alles van voor je zwangerschap in staat, maar het feit dat hij jou ten huwelijk heeft gevraagd, alles met je aan het regelen is geeft aan dat hij toch voor jou en de baby gaat.
Mannen zijn nou eenmaal rare wezens die soms moeite hebben met het uitten van gevoel naar hun partner toe, en hebben hier dan een 3e persoon voor (kan dus zowel man als vrouw zijn)
Maak je geen zorgen en geniet lekker van de zwangerschap saampjes
hier verder zn gangetje, wel erg drukkies dus mijn excuus als ik iemand of iets vergeten ben.
stuur m onder rembours terug, dan moeten zij toch betalen?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:46 schreef owlet het volgende:
Grrrr.... Haal ik expres de door een vriendin aangevraagde blijedoos niet op (ik hoef geen pampers, spenen en poedermelk en al helemaal geen pak reclamepapier), wordt hij ineens door de postbode bezorgd.
Met een acceptgiro voor vijf euro verzendkosten. Terugsturen kan ook, naar een postadres dus à 6,20.
Ja daahaaag, ik ga toch echt geen geld betalen voor een berg ongevraagde reclamezooi en ik ga al helemaal geen hoogzwanger ritje naar het postkantoor maken.
Niet betalen, je hoort er nooit weer iets van. Ik heb dat toen ook gedaan, had ze destijds ook nog een mail gestuurd dat ik dat natuurlijk niet ga betalen.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:46 schreef owlet het volgende:
Grrrr.... Haal ik expres de door een vriendin aangevraagde blijedoos niet op (ik hoef geen pampers, spenen en poedermelk en al helemaal geen pak reclamepapier), wordt hij ineens door de postbode bezorgd.
Met een acceptgiro voor vijf euro verzendkosten. Terugsturen kan ook, naar een postadres dus à 6,20.
Ja daahaaag, ik ga toch echt geen geld betalen voor een berg ongevraagde reclamezooi en ik ga al helemaal geen hoogzwanger ritje naar het postkantoor maken.
* Ynske stuurt even een wolkje geluk richting Marlieskequote:Op woensdag 5 november 2008 14:48 schreef marlieske het volgende:
Even een echo berichtje van mij, lees de rest straks wel even terug.
Ik kom net van het diagnostisch centrum vandaan en we hebben naar onze beeb zitten gluren, er werd door de dame druk gemeten op de nekplooi en het was niet goed de nekplooi was bij de dikste meting 3,5.
We gaan dus door voor de volgende ronde, we hebben een kans van minder als 200 op 1.
Op het bloed hoeven we niet te wachten, dit was voldoende om ons in het traject van verdere screening te plaatsen.
Net een half uur met de vk aan de telefoon gehangen wat nu de volgende stap zal zijn.
Een vlokkentest of een vruchtwaterpunctie, ik zie het nog niet helemaal somber in tot tegenstelling van de echo dame die ons bij vertrek Sterkte wenste.
Maar nu moeten we dus serieus gaan denken aan de 2 testen
Daar ga ik ook nog steeds vanuit hoor, verder onderzoek zal het uit moeten wijzen.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:06 schreef bixister het volgende:
en denk eraan: 't kan ook nog allemaal prima in orde blijken te zijn.
Ja met zo'n lekkere speknekquote:Op woensdag 5 november 2008 15:17 schreef bixister het volgende:
ik moet weer erg denken aan hoe 't met PM-girl ging. die heeft ook wel erg lang in spanning gezeten toen, maar uiteindelijk een kerngezondeSimon
op de wereld gezet.
Hier hetzelfde! Plus dat baby mijn buik aan het verbouwen is. In combinatie met harde buik is dat niet zo'n prettig gevoel.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:34 schreef Fuente het volgende:
Ik heb afgelopen nacht eigenlijk constant een harde buik gehad, geen harde buiken, maar de hele tijd een harde buik. dat weet ik doordat ik nog steeds nauwelijks slaap door veel plassen
Nu de hele tijd een zeurderig menstruatie achtig gevoel, gaat lekker zo!
Hee, hier stond ze net ook aan de deur met het pakket. Ik heb alleen geen acceptgiro gezien. Ik vind de pampers wel handig, maar was het toch niet op wezen halen.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:46 schreef owlet het volgende:
Jeetje Marlieske, wat een domper eventjesquote:Op woensdag 5 november 2008 14:48 schreef marlieske het volgende:
Even een echo berichtje van mij, lees de rest straks wel even terug.
Ik kom net van het diagnostisch centrum vandaan en we hebben naar onze beeb zitten gluren, er werd door de dame druk gemeten op de nekplooi en het was niet goed de nekplooi was bij de dikste meting 3,5.
We gaan dus door voor de volgende ronde, we hebben een kans van minder als 200 op 1.
Op het bloed hoeven we niet te wachten, dit was voldoende om ons in het traject van verdere screening te plaatsen.
Net een half uur met de vk aan de telefoon gehangen wat nu de volgende stap zal zijn.
Een vlokkentest of een vruchtwaterpunctie, ik zie het nog niet helemaal somber in tot tegenstelling van de echo dame die ons bij vertrek Sterkte wenste.
Maar nu moeten we dus serieus gaan denken aan de 2 testen
Maar er is dus nog geen bloedtest geweest?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:48 schreef marlieske het volgende:
hij zat tegen de doos geplaktquote:Op woensdag 5 november 2008 16:18 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hee, hier stond ze net ook aan de deur met het pakket. Ik heb alleen geen acceptgiro gezien. Ik vind de pampers wel handig, maar was het toch niet op wezen halen.
Dank je! (en de rest natuurlijk ook!)quote:Op woensdag 5 november 2008 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje Marlieske dat is schrikken zeg. Heel veel sterkte met de komende onderzoeken en alles op een rijtje te zetten. Hopelijk is het allemaal storm in een glas water. Fijn dat jullie al weten wat de beslissing is als het niet goed mocht zijn. En het is natuurlijk jullie beslissing en daarover valt niet te discussiëren.
Even nog sterkte voor Raissa, hoe gaat het nu met je?
Nou, je hebt gelijk. Ik had het nog niet gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |