alles van de synthetische schijf?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:37 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb net ingenomen wat er ingenomen moest worden, dus ik ben reeeeady to party..
Een halfje kamagra en een dosis ghb.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:38 schreef mike_hunt het volgende:
alles van de synthetische schijf?of word het een rustig avondje?
botox? of natural?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:39 schreef Burner82 het volgende:
Doorgaande op de last post
ik moest me een tijdje geleden identificeren toen ik bier kocht in een winkelik voelde me zwaar gevleid
quote:
geen druppel alcohol? echt niet?quote:
En schatten ze je jonger of ouder?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Behoorlijk veranderd
Ik zie er al jaren hetzelfde uit en ik word ook al jaren dezelfde leeftijd geschat
[HOMO] #2215 - Stijl, stijler, stijlst
Nee, nooit.quote:
Naja, misschien is dat wel beterquote:
Ik gister nog tijdens de borrel van de studievereniging.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:39 schreef Burner82 het volgende:
ik moest me een tijdje geleden identificeren toen ik bier kocht in een winkelik voelde me zwaar gevleid
Ik wordt melig ervan, lollig, en na teveel alcohol val ik in slaapquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, nooit.
Ten eerste word ik er agressief van en krijgen P en ik aaaaaltijd ruzie met alcohol op. Ten tweede vind ik mensen met alcohol op zooooo dom en vervelend doen. Rembrandtplein zaterdagnacht? Om te janken. Drugs zijn veel leuker en gezelliger. Dus prrrrima, keuze snel gemaakt..
Ik moest me 2 jaar geleden identtificeren in de US toen ik een club in wou, ik voelde me zwaar beledigdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:39 schreef Burner82 het volgende:
en drugs? gebruik je weleens wat?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wordt melig ervan, lollig, en na teveel alcohol val ik in slaapruzies kreeg ik in een bepaalde tijd van mijn leven (A) maar ik won ze wel
dus ik heb geen slechte ervaringen met alcohol
Naturel, duh....quote:
Ik vind het wel lief, als je 26 bent, en je dan moet identificeren of je wel bier mag kopenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik moest me 2 jaar geleden identtificeren in de US toen ik een club in wou, ik voelde me zwaar beledigd
En het was geen waspoeder, of zoiets?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:46 schreef MrBrightside het volgende:
Ik heb gister voor het eerst ooit geblowd.Merkte er geen drol van. Ook weer gehad.
ach ik heb niks met leeftijd, hoef er niets zonodig zooooo jong er uit te zien, en vragen om je ID als je 28 bentquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief, als je 26 bent, en je dan moet identificeren of je wel bier mag kopen
qua hasj en wiet was/ben ik ook een expertquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:58 schreef MrBrightside het volgende:
Nee, het was gewoon hasj. Ik was met een redelijk ervaren druggie (:+).. Zij merkte het overigens wel.
Jonger. Vorig jaar vroeg zelfs iemand of mijn vader thuis wasquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:42 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
En schatten ze je jonger of ouder?
Ik werd eerst zo jaartje of 10 jonger gescht.
Tegenwoordig zitten ze er nog maar een paar jaartjes onder,maar dat komt vast doordat ik een iets-langer-dan-een-paar-dagen baard heb.
Da's hier standaard tot een jaar of 35 hoor... Neem niet aan dat je tegen de veertig loopt?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik moest me 2 jaar geleden identtificeren in de US toen ik een club in wou, ik voelde me zwaar beledigd
Ja ben benieuwd of ze mij dan nog zouden vragen naar IDquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's hier standaard tot een jaar of 35 hoor... Neem niet aan dat je tegen de veertig loopt?
bijna 31quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's hier standaard tot een jaar of 35 hoor... Neem niet aan dat je tegen de veertig loopt?
Ja, dat is dus gewoon volgens de regels. Niet dat ze denken dat je onder de 21 bent, ze moeten gewoon om je ID vragen tenzij het echt duidelijk is dat je meerderjarig bent.quote:
en ik heb nog altijd jochies zoals jij achter me aanquote:
Ik moet dat toch eens invullen, maar mijn verjaardag is geheimquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe kan dat nu, je profiel geeft aan dat je 0-0-0000 geboren bent
je verwacht toch niet dat ik vanaf heden nu dagelijks je voice mail ga volzingen om je te feliciterenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik moet dat toch eens invullen, maar mijn verjaardag is geheimhet jaar niet, alleen de dag
Oh ja dat wou je proberenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:46 schreef MrBrightside het volgende:
Ik heb gister voor het eerst ooit geblowd.Merkte er geen drol van. Ook weer gehad.
Neeeeeeeee het is al erg genoeg dat R me ook ouwe noemt zo vlak voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je verwacht toch niet dat ik vanaf heden nu dagelijks je voice mail ga volzingen om je te feliciteren
vergeleken met bij blijft je nog steeds een jonkie en een snotneusquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Neeeeeeeee het is al erg genoeg dat R me ook ouwe noemt zo vlak voor mijn verjaardag
Ben je ook nog steeds niet dronken geweest toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:35 schreef MisterO het volgende:
Ik ben echt de heiligerd van dit topic. Heb zelfs nog nooit een sigaret aangeraakt
Oh dat wel hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben je ook nog steeds niet dronken geweest toch?
Wat loopt niet zo dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:55 schreef Weemz het volgende:
Blègh, opeens voel ik me naar...
Zal wel komen omdat ik morgen ineens een half uur eerder moet verschijnen, en dat er sommige dingen niet zo lekker lopen...
Ik dus niet... Dus ik ben heiligerder dan jijquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh dat wel hoorgeef mij maar een paar glazen wijn en ik ga rare dingen zeggen
kutquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dus niet... Dus ik ben heiligerder dan jij
Dat ben je ook best wel hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
kuten ik voelde me nog zo bijzonder
ze viel op een foute manquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:33 schreef Xiance het volgende:
ZOOOOOOOO inmens treurig dat zo'n geweldige vrouw van zo'n hoogte zo diep valt..
Da's nou echt iets om van te janken
achja.. ik deel haar lot..quote:
en ook jij wordt dan over 15 jaar herenigd met je EX voor de camera's van Big Brother UK ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
achja.. ik deel haar lot..
over tien jaar lig ik ook verslaaft in de goot
ach ja liefde maakt blind, en doof, en stomquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:33 schreef Xiance het volgende:
ZOOOOOOOO inmens treurig dat zo'n geweldige vrouw van zo'n hoogte zo diep valt..
Da's nou echt iets om van te janken
ook aan volwassenen met ADD, tís jammer dat HIW er niet is want die kan het precies uitleggenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:15 schreef wonderer het volgende:
Ritalin wordt toch aan kinderen met ADHD voorgeschreven? Of ben ik nou in de bonen?
en je zoentechniek gaat daar met sprongen van vooruit ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat ook wel typisch is , is dat ik voor de tweede keer in 1 week soep aan het trekken ben, nu een 5 literse pan groentesoep, maandag, 5 liter lippensoep, ik denk dat ik mijn wintervooraad aan aan het leggen ben.
Nee, maar kinderen met ADHD hebben denk ik niet echt veel meer energie nodig, of wel?quote:had je het idee dat ik te veel energie had dan?
de laatste weken sliep ik gemiddeld 15 uur per dag
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je zoentechniek gaat daar met sprongen van vooruit ?
ik weet het niet, het werkt voor mij dat is het belangrijkstequote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, maar kinderen met ADHD hebben denk ik niet echt veel meer energie nodig, of wel?
met Andre?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ook jij wordt dan over 15 jaar herenigd met je EX voor de camera's van Big Brother UK ?
Je kan ook het lot te veel willen tartenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
met Andre?
waar ik komend weekend zelfs bij blijf slapen? terwijl ik nog gevoelens voor hem heb?
mijn god.. ik ben echt in self-destruct mode geschoten
dát zou inderdaad wel stijlvol zijn, hier posten TERWIJL je sex hebtquote:
Het was even tussendoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
dát zou inderdaad wel stijlvol zijn, hier posten TERWIJL je sex hebt
Je bent nu officieel mijn heldquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het was even tussendoor.. Over tien minuten is de avond ten einde. Hier althans. Maar ik ben toch al, ermmm, nou ja...
.
Leer yak, afgezien van een leren jas danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:02 schreef MisterO het volgende:
Leather Pride, mijn godben ik blij dat ik daar niks van merk hier in het noorden
tja jij doet niet aan downloaden, maar de musical is erg mooi, een van de mooiere van de laatste jarenquote:
Ik merk er in Amsterdam ook niets van hoor. Ik kom gewoon op de goede plekken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:02 schreef MisterO het volgende:
Leather Pride, mijn godben ik blij dat ik daar niks van merk hier in het noorden
Als het bedrijf Ang3l zulke faciliteiten en personen ter beschikking stelt zou hij gek zijn als hij daar niet eerst gebruik van maaktquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Leer yak, afgezien van een leren jas dan
Goedemorgen trouwens koffie weer, veel koffie wat een stress week
@Ange3l wederom veel succes, maar ik blijf bij mijn mening dat je misschien eens verder moet kijken, inplaats van teveel energie hierin te steken
Misschien wel, maar ik zou niet staan te springen om te blijven als er zo gereoganiseerd wordt. Maar goed dat ben ik. Ik heb dit nog nooit meegemaakt van die zijde dus moet misschien mijn mond houden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als het bedrijf Ang3l zulke faciliteiten en personen ter beschikking stelt zou hij gek zijn als hij daar niet eerst gebruik van maakt
Klopt, maar ik ben nu aan het kijken of ik 6mnd betaald de hele dag kan verderkijken met een oprotpremie van een aantal maandsalarissen of gewoon bij m'n baan erbij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Leer yak, afgezien van een leren jas dan
Goedemorgen trouwens koffie weer, veel koffie wat een stress week
@Ange3l wederom veel succes, maar ik blijf bij mijn mening dat je misschien eens verder moet kijken, inplaats van teveel energie hierin te steken
Dat dus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als het bedrijf Ang3l zulke faciliteiten en personen ter beschikking stelt zou hij gek zijn als hij daar niet eerst gebruik van maakt
Rijk zal ik er niet van worden. Rijk zal ik nooit worden trouwens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je me maar niet vergeet als je rijk bent, Ang3l. Dan vind ik alles best.
Wat hoor ik hier nu een date, met wie, details graagquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:48 schreef Cairon het volgende:
wat ga je eigenlijk doen op je date vanavond Ang3l?
Dit alles voor 381 euro ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:14 schreef Xiance het volgende:
nouja, 381 euro later, 3paar schoenen, broeken, truien, weer schoenen, en 2 vesten die ik niet nodig heb.. voel ik me iig weer een beetje beter
Oh jee jij bent er vanavond ook bij ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:54 schreef Cairon het volgende:
Dat gaat je mooi eens helemaal niks aan.
Dat is iets tussen mij en Ang3l.
Jij ook danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh jee jij bent er vanavond ook bij ?
bizarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:22 schreef Gellarboy het volgende:. Oh mijn God.
.
Check dit: http://calculatedrisk.blogspot.com/2008/10/foreclosure-alley.html
Hele huizen gewoon verlaten. Big screen tv's nog aan de muur. Foto's en urnen met as laten staan..
Dat blijktquote:
Waar ? en waarom rode pumps ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik moet daar al verplicht rode pumps gaan fotograferen
ik heb niet eens een pyama, laat staan satijn, laat staan paarsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
bizar![]()
hip? ja soms ben ik wel hip ja.. maar ik hou zowiezo wel van paars hoor
ik heb zelfs een satijnen pyama in het paars
www.frisofeest.nlquote:
soms he... heeeeeeeel soms...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb niet eens een pyama, laat staan satijn, laat staan paars
Daar heb ik tijdens vakantie in Vietnam dus een zijden zwarte kimono voor laten maken met een enorme draak achterop de rugquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
soms he... heeeeeeeel soms...
dan ben ik wel eens ee hele zondag thuis!!
en dan ga ik me dus niet helemaal aankleden he, dan stap ik na het ontbijt gewoon in mn pyama, en ga ik achter de pc hangen, of een flimpje kijken ofzo..
maar als er dan visite komt, dan zie ik er toch nog 'stijlvol' uit.. voor zover dat kan in een pyama-pak
ik had ooit een kimono, maar dat vind ik dan weer.. vrouwelijk dus die heb ik weg gegevenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar heb ik tijdens vakantie in Vietnam dus een zijden zwarte kimono voor laten maken met een enorme draak achterop de rug
Niks menselijks is mij vreemdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik had ooit een kimono, maar dat vind ik dan weer.. vrouwelijk dus die heb ik weg gegeven
Zaterdag. of ga je niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
Volgende week?
Ik mis nog oordoppen in dit lijstjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
en wie baalt er dat ik niet ga, en dus geen gratis makkelijke slaapplek met me meebreng met gratis ontbijt?
Ik heb wel ooit staat twijflen bij een Boa van echte struisvogel veren met bijpasende tas in hel blauw, maar uiteindelijk braaf laten hangenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:01 schreef Xiance het volgende:
tis drama.
Stroeksel: ik heb een waaier voor je! een knalroze.. en daar heb ik een bijpassend tasje bij, en een boa! (van synthetische veren uiteraard)
Dat past niet echt bij je rode pumpsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit staat twijflen bij een Boa van echte struisvogel veren met bijpasende tas in hel blauw, maar uiteindelijk braaf laten hangen
zeg ik heb geen rode pumps, en ga ook geen rode pumps dragenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat past niet echt bij je rode pumpsRoze daarentegen
En ik ben waardeloos als L topic lezerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg ik heb geen rode pumps, en ga ook geen rode pumps dragen
ik ga alleen een dame die ze vanvond aan heeft op de kiek zetten![]()
Zelfs die blauwe schoenen onder die blauwe jurk in Berlijn had ik nog moeten lenen,
ik ben waardeloos als travo
ik zou niet weten waarom je rood en blauw niet mag combineren?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat past niet echt bij je rode pumpsRoze daarentegen
och och, wat erg voor die mensen he, zo rijk en dan toch zo terug vallen dat je het niet eens kunt betalen om je tv mee te nemen of je zwembad schoon te houden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:22 schreef Gellarboy het volgende:. Oh mijn God.
.
Check dit: http://calculatedrisk.blogspot.com/2008/10/foreclosure-alley.html
Hele huizen gewoon verlaten. Big screen tv's nog aan de muur. Foto's en urnen met as laten staan..
daat ben ik het niet mee eens.quote:
shia!quote:
Lol, dat is nog van zn auto ongelukquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daat ben ik het niet mee eens.
Ik vind zijn sieraden/handaccessoire ook vreemd, zou zo maar een vechtersbaasje kunnen zijn, hij komt ook agressief op mij over
Dat kennen we jaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:05 schreef MisterO het volgende:
Oh dat wel hoorgeef mij maar een paar glazen wijn en ik ga rare dingen zeggen
Hou op, ik wil niet weten wat ik allemaal gezegd heb jaquote:
Ik vrees dat ik dan ruzie ga krijgen met de censuurpolitiequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En ik ben waardeloos als L topic lezerKiek ze in iedergeval vanavond, en vergeet niet als er nog schandalen zijn om ze ook te fotograferen en vooral hier te posten
So bloody weird idd. Had het met The Amazing Race ook toen ze opeens op CS stonden enzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:50 schreef MisterO het volgende:
Hou op, ik wil niet weten wat ik allemaal gezegd heb ja![]()
Antm in Amsterdam is zo grappig he! rennen ze een beetje door de Damrak
oh jij vind een agressieve look, stoer....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lol, dat is nog van zn auto ongeluken dat stoere is juist leuk.
m'n Amsterdam Dance Event report. Mocht gister de hele dag bij MTV met een editor een filmpje maken incl eigen voiceover en zelf muziek er onderzetten enzoquote:
2 zelfs, geloof ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
Hier op tv lopen ze een seizoen achter?
Ik ook. Als ik nog niet weg ben dan..quote:
Yup..quote:
Ze hebben mij iets teveel kleding aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:43 schreef Weemz het volgende:
Iets voor de meest recente leden?
Kalender 2009
Aangezien ie maar heel kort is gewoon bij mij kletsen en wat drinken en evt kusjes gevenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:48 schreef Cairon het volgende:
wat ga je eigenlijk doen op je date vanavond Ang3l?
je wilt er meer geld uitslepen, Alexis?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Zojuist rechtsbijstand gebeld.
The bitch is back. *ijsjurk aantrek*
volgens mij ben jij meer geschikt voor een exemplaar van Dieu des Stadequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze hebben mij iets teveel kleding aan
je neemt hem niet mee aan je arm binnen bij Effenaar ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien ie maar heel kort is gewoon bij mij kletsen en wat drinken en evt kusjes geven
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij ben jij meer geschikt voor een exemplaar van Dieu des Stade
Het gaat me niet om geld. Ik ga niets inleveren qua salaris, dus dara hoef ik 't niet voor te doen. het gata me om een paar principes en naaistreken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je wilt er meer geld uitslepen, Alexis?
Hij moet morgen vroeg werken. En ja, mijn 2 dragers komen ook vanavondquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je neemt hem niet mee aan je arm binnen bij Effenaar ?
en is het alweer geregeld dat jij vannacht op elegante wijze weer op de begane grond terecht komt ?
Gooi niet je eigen glazen in. Straks proberen ze je eruit te werken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat me niet om geld. Ik ga niets inleveren qua salaris, dus dara hoef ik 't niet voor te doen. het gata me om een paar principes en naaistreken.
Ja? Dus? Dit is niet Het paradijs he. Lieverd, dit bedrijf draait al ruim 7 jaar verlies, heeft nu al 3 reorganisaties achter de rug en de verwachtingen dat ze nu na deze hele grote klap winstgevend worden is in eeen crisiseconomie nou ook niet echt 100%.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gooi niet je eigen glazen in. Straks proberen ze je eruit te werken.
(je zei lieverdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja? Dus? Dit is niet Het paradijs he. Lieverd, dit bedrijf draait al ruim 7 jaar verlies, heeft nu al 3 reorganisaties achter de rug en de verwachtingen dat ze nu na deze hele grote klap winstgevend worden is in eeen crisiseconomie nou ook niet echt 100%.
Je gokt en je verliest?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
och och, wat erg voor die mensen he, zo rijk en dan toch zo terug vallen dat je het niet eens kunt betalen om je tv mee te nemen of je zwembad schoon te houden.
Kom nou toch gauw.
Je gokt en je verliest, dat is het spel, soms win je, soms verlies je punt.
Rubber?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:43 schreef Weemz het volgende:
Iets voor de meest recente leden?
Kalender 2009
TMM is een beetje jaloers op mensen met geld. Net als de rest van de PvdA. Daarom moeten de rijken armer worden en zo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je gokt en je verliest?. Daar heeft het toch niks mee te maken?
Die mensen hebben gewoon een huis gekocht en door de crisis kunnen ze het niet meer betalen. Ik zie niet in wat dat met 'gokken' te maken heeft. Met gokken neem je bewust een risico en dit hadden ze niet kunnen voorzien toen ze het kochten.
Ze hebben zelfs hun familiefoto's achter moeten laten..
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:02 schreef MrBrightside het volgende:
TMM is een beetje jaloers op mensen met geld. Net als de rest van de PvdA. Daarom moeten de rijken armer worden en zo.
Ja daaag! Ik heb er fokking zelf hard genoeg voor gewerkt, gespaard en geslet! Dat geld heb ik omdat ik het verdiend heb. Mensen die op hun luie gat zitten, die horen armer te zijn!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:02 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
TMM is een beetje jaloers op mensen met geld. Net als de rest van de PvdA. Daarom moeten de rijken armer worden en zo.
Eens. Wij werken ons een slag in de rondte om te kunnen wonen waar we wonen. Zwervers kunnen hier ook wonen, maar dan moeten ze even weg gaan bij de ingang van de Albert Heijn met hun krantje en een baan gaan zoeken, net als de rest van Nederland.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:25 schreef Ang3l het volgende:
Ja daaag! Ik heb er fokking zelf hard genoeg voor gewerkt, gespaard en geslet! Dat geld heb ik omdat ik het verdiend heb. Mensen die op hun luie gat zitten, die horen armer te zijn!
ja werken zul jequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daaag! Ik heb er fokking zelf hard genoeg voor gewerkt, gespaard en geslet! Dat geld heb ik omdat ik het verdiend heb. Mensen die op hun luie gat zitten, die horen armer te zijn!
Wat ben je besodemieterd, ga je mond spoelenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:02 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
en dat wist ik nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:56 schreef MisterO het volgende:
Volgens mij bedoelde MrBrightside het sarcastisch![]()
Iedereen is jarloers op mensen met meer geld, VVD is voor mensen met veel geld die meer geld willen of tenminste niet minder, SP wil alles herverdelen, PvdA wil meer voor mensen die te weinig hebben en zo heeft iedere partij wel íets, iedereen is egoistisch schatjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:02 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
ik ben een van de weinige linksen hier, en mocht het je niet opgevallen zijn, werkeloosheid neemt weer toe, men verwacht volgens mij volgend jaar een record dieptepuntquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:00 schreef Gellarboy het volgende:
Echt waar? Oh jee, het hele topic is niet alleen heel keurig, maar ook nog eens heel links?!?!!.
Ik ben partijloos en objectief. Geen keuze hier dus noch links noch rechtsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben een van de weinige linksen hier, en mocht het je niet opgevallen zijn, werkeloosheid neemt weer toe, men verwacht volgens mij volgend jaar een record dieptepunt
Voor welk opleidingsniveau geldt dit?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben een van de weinige linksen hier, en mocht het je niet opgevallen zijn, werkeloosheid neemt weer toe, men verwacht volgens mij volgend jaar een record dieptepunt
Ik ben niet jaloers op iemand met meer geld. Zeker niet als ze het op legale wijze verkregen hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Iedereen is jarloers op mensen met meer geld, VVD is voor mensen met veel geld die meer geld willen of tenminste niet minder, SP wil alles herverdelen, PvdA wil meer voor mensen die te weinig hebben en zo heeft iedere partij wel íets, iedereen is egoistisch schatje
tsja.. niet iedereen heeft dure kleding nodig he..quote:
oh dat is het, alleen slimme mensen verdienen een (goede) baanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Voor welk opleidingsniveau geldt dit?
dan help ik je vast, ik nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:23 schreef mike_hunt het volgende:
Gaat dit weer over wie het meeste geld heeft?
O god ja, heb ik gelezen....vond het nog knap. Dat was toch met die hele waslijst? truitjes, shirtjes and stuff? hahahquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
dan help ik je vast, ik niet
Nee, het ging over het feit dat ik 'maar' 381 euro uitgegeven had voor mn kleding
Dat vonden de dames nogal weinig
vandaar mijn vorrige post..
We waren gewoon verbaasd, voor 381 euro heb ik hooguit 1 paar schoenen, 1 broek en een shirt. Dat is alles vind het knap als je dat alles kan vinden voor dat geld en het nog leuk vindt ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
dan help ik je vast, ik niet
Nee, het ging over het feit dat ik 'maar' 381 euro uitgegeven had voor mn kleding
Dat vonden de dames nogal weinig
vandaar mijn vorrige post..
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh dat is het, alleen slimme mensen verdienen een (goede) baan
DAAR verbaas ik me dan weer over hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
We waren gewoon verbaasd, voor 381 euro heb ik hooguit 1 paar schoenen, 1 broek en een shirt. Dat is alles vind het knap als je dat alles kan vinden voor dat geld en het nog leuk vindt ook
Wat ben je toch een modepopje he!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
We waren gewoon verbaasd, voor 381 euro heb ik hooguit 1 paar schoenen, 1 broek en een shirt. Dat is alles vind het knap als je dat alles kan vinden voor dat geld en het nog leuk vindt ook
Nee, dat zie je verkeerd. Alleen leuke mensen verdienen een goede baan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ehhhh, ik stelde je een oprechte vraag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:35 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Alleen leuke mensen verdienen een goede baan.
Mijn schoenen ook, maar dat komt omdat ik ze niet vaak draag, volgens R heb ik meer schoenen dan Immelda Marcusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
DAAR verbaas ik me dan weer over he
schoenen kosten bij mij hooguit 50 euro, gaan meestal wel een á twee jaar mee,
en zijn nog stijlvol verandwoord ook
en dat heb je nu pas doorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:34 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Wat ben je toch een modepopje he!.
ik heb iets meer dan 20 paar schoenenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn schoenen ook, maar dat komt omdat ik ze niet vaak draag, volgens R heb ik meer schoenen dan Immelda Marcusen ze zijn allemal stijlvol hoor
Ik zou het niet weten. Ik heb schoenen en kleding hier, In mijn huis in Lisboa, in R zijn huis, in mijn familiehuis en in het huis in Brasilquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb iets meer dan 20 paar schoenen
als een varken op de slachtbankquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat ben je besodemieterd, ga je mond spoelen
God, je hebt nog meer huizen dan ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik heb schoenen en kleding hier, In mijn huis in Lisboa, in R zijn huis, in mijn familiehuis en in het huis in Brasil
luxequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik heb schoenen en kleding hier, In mijn huis in Lisboa, in R zijn huis, in mijn familiehuis en in het huis in Brasil
nou nou, agressief klinkt zo kil. Doe mij maar hip/stoere lookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh jij vind een agressieve look, stoer....
tja zo ken ik er nog meer.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
God, je hebt nog meer huizen dan ik
Weet ik, i think, Niet dat ik weer op mijn flikker krijg dat ik weer niets onthoudtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:56 schreef MisterO het volgende:
He's the rich kid. Das al meerdere keren besproken hier
Whahaha ja klopt. Ok ik ga je testen op je geheugenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Weet ik, i think, Niet dat ik weer op mijn flikker krijg dat ik weer niets onthoudt![]()
Want jij had toch je rijles van de week? haha xie je wel? i remember
strikvraag! niemand (geloof ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whahaha ja klopt. Ok ik ga je testen op je geheugen![]()
Wie had besides myself ook rijles deze week?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik weet het, ik weet het!!!
Tuurlijk weet jij het. Jij hebt een obsessie voor die kidquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ooooooo, meeetster, ik weet het,
*vinger hoog in de lucht steekt*
*lamme arm krijgt*
meester ik weet het
Mr. B.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik weet het, ik weet het!!!
Tja, de topic beter lezen!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
strikvraag! niemand (geloof ik)
NIETUS!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tuurlijk weet jij het. Jij hebt een obsessie voor die kid
![]()
echt welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:15 schreef mike_hunt het volgende:
O haah xie het! what a dumb bitch ben ik!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
echt wel![]()
Oh trouwens, ik heb een nieuwe icoon sinds kort:
Kathy Griffin![]()
![]()
Hilarisch die vrouw.
Dit is toch geweldig?![]()
zij doet ook zon show met zon andere beroemde dame..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
echt wel![]()
Oh trouwens, ik heb een nieuwe icoon sinds kort:
Kathy Griffin![]()
![]()
Hilarisch die vrouw.
Dit is toch geweldig?![]()
wat voor boek is het?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:17 schreef Xiance het volgende:
ik duik zo onder de douche, steek wat kaarsjes aan, en ga lekker op bed liggen met een boek
Ik heb een drukke week achter de rug dus alleen wat drinken met Adam en Pedro en vroeg naar bed hoop ikquote:
Vast het mijn *hoopt*quote:
Het glazen hartquote:
He jongen, hoest met de training? Elke dag toch?quote:
De impact van de crisis zal volgens Somavia globaal zijn en de meest getroffen sectoren zouden die van de bouw, financiën, diensten en toerisme zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ehhhh, ik stelde je een oprechte vraag..
ga je dan nog vriendschappelijk met je ex om? en is het geen torture voor je elke keer dat je bij hem bent? Of probeer je hem nog om te praten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
Het glazen hart
over een koppel waarvan de vrouw overlijd, en de man dan alleen verder moet, weer liefde vind, dan bang wordt, waarop zn nieuwe vriendin opzoek gaat, uiteindelijk weer bij elkaar komen, trouwen, kinderen krijgen, en happy ending..
En dan bedenk ik me..
heel veel vrienden om mij heen zijn tijdelijk uit elkaar geweest, zijn weer bij elkaar., heel gelukkig..
en ik heb dat niet.. morgen ben ik bij mn ex, en ik heb nog gevoelens voor m, maar hij niet voor mij..
hoe kan dat toch? waarom hebben anderen dat wel altijd, en ik niet?
zo lelijk ben ik toch ook weer niet?
Bedoel je Suddenly Susan? daar zat ze ook inquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
zij doet ook zon show met zon andere beroemde dame..
GE-WEL-DIG!
Vandaag niet, ik moest naar de tandarts en toen zijn we meteen doorgereden naar de mall enzo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen, hoest met de training? Elke dag toch?
Wat vond je van haar show I'm not Nicole Kidman?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bedoel je Suddenly Susan? daar zat ze ook in![]()
Nu heeft ze al een paar jaar een real life show 'My life on the d-list' en ik ben helaas door alle afleveringen heenHeb een stuk of 40 gezien binnen een maand
zie je wel? Ik vraag niet altijd naar de bekende wegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vandaag niet, ik moest naar de tandarts en toen zijn we meteen doorgereden naar de mall enzo.
Mja. Dit was een outlet mall, dus merkkleding (vooral) voor minder geld. Maar ik geil niet op merkjes en de Levi's outlet had geen broeken in mijn maat dus we gingen met lege handen naar huis.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zie je wel? Ik vraag niet altijd naar de bekende weg![]()
Ik vind Mall geweldig concept, je kan daar écht van alles halen en ik bulk
ja, klopt. Vond dat ook naar. Maar wel een vette seriequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:42 schreef wonderer het volgende:
Bleh. In de Sopranos werd er net een homo doodgeslagenIk snap wel dat het zeg maar in die cultuur past, maar het is wel kut.
Uh, ja? Nou ja, niet geheel waar. Er zijn ook goede banen waar je qua IQ niet slim voor hoeft te zijn maar waar je talent voor moet hebben. Talent en IQ mag beloond worden. Dus ja. Wat is anders de motivatie om te gaan studeren als je met een flinke opleiding niet meer verdient???!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
luister je ook recentere muziek?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:49 schreef Xiance het volgende:
nee, momenteel niet..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
luister je ook recentere muziek?
je hebt em eindelijk gescoord?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:04 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Douchen, opdrogen, mooi maken voor Rein
hoe lang duren die momenten bij jou?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe lang duren die momenten bij jou?
Gescoord? Hij komt gewoon weer eens langsquote:
Die heb ik nog niet gezien, is die ook zo leuk?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat vond je van haar show I'm not Nicole Kidman?
Ze is toch weer bezig met een comeback album? Hopelijk haalt ze de hoge noten weer, want jarenlang in de vim hangen deed haar geen goed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:14 schreef Xiance het volgende:
ohhhhhhhhhhh
ik zit weer eens whitney te youtuben.. zooo zonde
zo een mooie vrouw en wat een stem!
dat iemand zo geweldig zo diep valt..
ik moet echt maar gaan slapen
Zo vroeg?!?!quote:
Give her one moment in time,quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze is toch weer bezig met een comeback album? Hopelijk haalt ze de hoge noten weer, want jarenlang in de vim hangen deed haar geen goed.
ja, is leuk. Ook die vorige show van haar. (ben vergeten hoe die heet) En als je toch van die genre houdt. Google maar eens Joan Rivers live in the Apollo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, is die ook zo leuk?
heb jij de afgelopen 5 posts iets nuttigs uit mij horen komenquote:
Allegedley is ook heel tof, een dvd van Kathy. Maar ik zal Joan ook maar eens opzoekenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, is leuk. Ook die vorige show van haar. (ben vergeten hoe die heet) En als je toch van die genre houdt. Google maar eens Joan Rivers live in the Apollo.
Ga iets leuks doen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
heb jij de afgelopen 5 posts iets nuttigs uit mij horen komen
ik ben deprimerend voor iedereen in de omgeving!
Moet je juist niet dat boek gaan lezen, want dan is het helemaal van waar is een mes en mijn pols?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
klaar met de dvd box "Sopranos"?quote:
dan ben je uitgerust voor de ex morgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan, je wilt geen HIW wordenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
Ja, het was op tv, mijn schoonvader was het aan het kijken. Nu zit Brad te zappen. Altijd heel gezellig, bij de schoonouders op visitequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klaar met de dvd box "Sopranos"?
ja, waar is ie? HIW.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan, je wilt geen HIW worden
de tijd dat een man dat nog met me deed ligt al ver achter me..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moet je juist niet dat boek gaan lezen, want dan is het helemaal van waar is een mes en mijn pols?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
de tijd dat een man dat nog met me deed ligt al ver achter me..
de littekens zijn inmiddels ook weg.
de ex komt morgen om 1600 uur, ik moet nog naar de kapper.. nieuwe kleertjes gekocht, dan ziet ie wat ie weg gooit
ik ben zal nooit een HIW worden, omdat ik -doorgaans - wel gelukkig ben in mn eentje.
ik ben best wel een einzelganger, en dat feit is soms reden tot verdriet..
ik zou graag iemand liefde willen geven, samen leuke dingen doen, en van iemand houden.
maar het zit gewoon niet in me
O.K. die eerste alinea is some scary shit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
de ex komt morgen om 1600 uur, ik moet nog naar de kapper.. nieuwe kleertjes gekocht, dan ziet ie wat ie weg gooit
ik ben zal nooit een HIW worden, omdat ik -doorgaans - wel gelukkig ben in mn eentje.
ik zou graag iemand liefde willen geven, samen leuke dingen doen, en van iemand houden.
En bedankt!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gescoord? Hij komt gewoon weer eens langs
Flat screens van ¤450 uitdelen en zo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
PvdA wil meer voor mensen die te weinig hebben
nooit in een abusive relatie blijven zitten... dan doe je jezelf toch echt te kort.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:35 schreef Xiance het volgende:
onzin?
ach.. de bewijzen liegen niet
scary shit?
welnee.. weet je hoeveel mensen er in mijn (toenmalige) schoenen staan, en daadwerkelijk van het leven beroven?
dude.. ik wilde mezelf vermoorden, echt niet omdat ik mishandeld werdt hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nooit in een abusive relatie blijven zitten... dan doe je jezelf toch echt te kort.
ik heb maar 1 echte ex gehadquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
maar ligt het dan aan jou als iedereen jou dumpt? Ben je moeilijk in de omgang en high maintenance?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
dude.. ik wilde mezelf vermoorden, echt niet omdat ik mishandeld werdt hoor
maar zoals altijd.. mannen dumpen mij nou eenmaal omdat ik te egoistisch ben
dan wil ik er eerst zelf 1, hoe kom je daar nou weer op?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Flat screens van ¤450 uitdelen en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |