oh jij vind een agressieve look, stoer....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lol, dat is nog van zn auto ongeluken dat stoere is juist leuk.
m'n Amsterdam Dance Event report. Mocht gister de hele dag bij MTV met een editor een filmpje maken incl eigen voiceover en zelf muziek er onderzetten enzoquote:
2 zelfs, geloof ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
Hier op tv lopen ze een seizoen achter?
Ik ook. Als ik nog niet weg ben dan..quote:
Yup..quote:
Ze hebben mij iets teveel kleding aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:43 schreef Weemz het volgende:
Iets voor de meest recente leden?
Kalender 2009
Aangezien ie maar heel kort is gewoon bij mij kletsen en wat drinken en evt kusjes gevenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:48 schreef Cairon het volgende:
wat ga je eigenlijk doen op je date vanavond Ang3l?
je wilt er meer geld uitslepen, Alexis?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Zojuist rechtsbijstand gebeld.
The bitch is back. *ijsjurk aantrek*
volgens mij ben jij meer geschikt voor een exemplaar van Dieu des Stadequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze hebben mij iets teveel kleding aan
je neemt hem niet mee aan je arm binnen bij Effenaar ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien ie maar heel kort is gewoon bij mij kletsen en wat drinken en evt kusjes geven
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij ben jij meer geschikt voor een exemplaar van Dieu des Stade
Het gaat me niet om geld. Ik ga niets inleveren qua salaris, dus dara hoef ik 't niet voor te doen. het gata me om een paar principes en naaistreken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je wilt er meer geld uitslepen, Alexis?
Hij moet morgen vroeg werken. En ja, mijn 2 dragers komen ook vanavondquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je neemt hem niet mee aan je arm binnen bij Effenaar ?
en is het alweer geregeld dat jij vannacht op elegante wijze weer op de begane grond terecht komt ?
Gooi niet je eigen glazen in. Straks proberen ze je eruit te werken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat me niet om geld. Ik ga niets inleveren qua salaris, dus dara hoef ik 't niet voor te doen. het gata me om een paar principes en naaistreken.
Ja? Dus? Dit is niet Het paradijs he. Lieverd, dit bedrijf draait al ruim 7 jaar verlies, heeft nu al 3 reorganisaties achter de rug en de verwachtingen dat ze nu na deze hele grote klap winstgevend worden is in eeen crisiseconomie nou ook niet echt 100%.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gooi niet je eigen glazen in. Straks proberen ze je eruit te werken.
(je zei lieverdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja? Dus? Dit is niet Het paradijs he. Lieverd, dit bedrijf draait al ruim 7 jaar verlies, heeft nu al 3 reorganisaties achter de rug en de verwachtingen dat ze nu na deze hele grote klap winstgevend worden is in eeen crisiseconomie nou ook niet echt 100%.
Je gokt en je verliest?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
och och, wat erg voor die mensen he, zo rijk en dan toch zo terug vallen dat je het niet eens kunt betalen om je tv mee te nemen of je zwembad schoon te houden.
Kom nou toch gauw.
Je gokt en je verliest, dat is het spel, soms win je, soms verlies je punt.
Rubber?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:43 schreef Weemz het volgende:
Iets voor de meest recente leden?
Kalender 2009
TMM is een beetje jaloers op mensen met geld. Net als de rest van de PvdA. Daarom moeten de rijken armer worden en zo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:55 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je gokt en je verliest?. Daar heeft het toch niks mee te maken?
Die mensen hebben gewoon een huis gekocht en door de crisis kunnen ze het niet meer betalen. Ik zie niet in wat dat met 'gokken' te maken heeft. Met gokken neem je bewust een risico en dit hadden ze niet kunnen voorzien toen ze het kochten.
Ze hebben zelfs hun familiefoto's achter moeten laten..
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:02 schreef MrBrightside het volgende:
TMM is een beetje jaloers op mensen met geld. Net als de rest van de PvdA. Daarom moeten de rijken armer worden en zo.
Ja daaag! Ik heb er fokking zelf hard genoeg voor gewerkt, gespaard en geslet! Dat geld heb ik omdat ik het verdiend heb. Mensen die op hun luie gat zitten, die horen armer te zijn!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:02 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
TMM is een beetje jaloers op mensen met geld. Net als de rest van de PvdA. Daarom moeten de rijken armer worden en zo.
Eens. Wij werken ons een slag in de rondte om te kunnen wonen waar we wonen. Zwervers kunnen hier ook wonen, maar dan moeten ze even weg gaan bij de ingang van de Albert Heijn met hun krantje en een baan gaan zoeken, net als de rest van Nederland.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:25 schreef Ang3l het volgende:
Ja daaag! Ik heb er fokking zelf hard genoeg voor gewerkt, gespaard en geslet! Dat geld heb ik omdat ik het verdiend heb. Mensen die op hun luie gat zitten, die horen armer te zijn!
ja werken zul jequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daaag! Ik heb er fokking zelf hard genoeg voor gewerkt, gespaard en geslet! Dat geld heb ik omdat ik het verdiend heb. Mensen die op hun luie gat zitten, die horen armer te zijn!
Wat ben je besodemieterd, ga je mond spoelenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:02 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
en dat wist ik nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:56 schreef MisterO het volgende:
Volgens mij bedoelde MrBrightside het sarcastisch![]()
Iedereen is jarloers op mensen met meer geld, VVD is voor mensen met veel geld die meer geld willen of tenminste niet minder, SP wil alles herverdelen, PvdA wil meer voor mensen die te weinig hebben en zo heeft iedere partij wel íets, iedereen is egoistisch schatjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:02 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
ik ben een van de weinige linksen hier, en mocht het je niet opgevallen zijn, werkeloosheid neemt weer toe, men verwacht volgens mij volgend jaar een record dieptepuntquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:00 schreef Gellarboy het volgende:
Echt waar? Oh jee, het hele topic is niet alleen heel keurig, maar ook nog eens heel links?!?!!.
Ik ben partijloos en objectief. Geen keuze hier dus noch links noch rechtsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben een van de weinige linksen hier, en mocht het je niet opgevallen zijn, werkeloosheid neemt weer toe, men verwacht volgens mij volgend jaar een record dieptepunt
Voor welk opleidingsniveau geldt dit?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben een van de weinige linksen hier, en mocht het je niet opgevallen zijn, werkeloosheid neemt weer toe, men verwacht volgens mij volgend jaar een record dieptepunt
Ik ben niet jaloers op iemand met meer geld. Zeker niet als ze het op legale wijze verkregen hebben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Iedereen is jarloers op mensen met meer geld, VVD is voor mensen met veel geld die meer geld willen of tenminste niet minder, SP wil alles herverdelen, PvdA wil meer voor mensen die te weinig hebben en zo heeft iedere partij wel íets, iedereen is egoistisch schatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |