Dit alles voor 381 euro ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:14 schreef Xiance het volgende:
nouja, 381 euro later, 3paar schoenen, broeken, truien, weer schoenen, en 2 vesten die ik niet nodig heb.. voel ik me iig weer een beetje beter
Oh jee jij bent er vanavond ook bij ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:54 schreef Cairon het volgende:
Dat gaat je mooi eens helemaal niks aan.
Dat is iets tussen mij en Ang3l.
Jij ook danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh jee jij bent er vanavond ook bij ?
bizarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:22 schreef Gellarboy het volgende:. Oh mijn God.
.
Check dit: http://calculatedrisk.blogspot.com/2008/10/foreclosure-alley.html
Hele huizen gewoon verlaten. Big screen tv's nog aan de muur. Foto's en urnen met as laten staan..
Dat blijktquote:
Waar ? en waarom rode pumps ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik moet daar al verplicht rode pumps gaan fotograferen
ik heb niet eens een pyama, laat staan satijn, laat staan paarsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
bizar![]()
hip? ja soms ben ik wel hip ja.. maar ik hou zowiezo wel van paars hoor
ik heb zelfs een satijnen pyama in het paars
www.frisofeest.nlquote:
soms he... heeeeeeeel soms...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb niet eens een pyama, laat staan satijn, laat staan paars
Daar heb ik tijdens vakantie in Vietnam dus een zijden zwarte kimono voor laten maken met een enorme draak achterop de rugquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
soms he... heeeeeeeel soms...
dan ben ik wel eens ee hele zondag thuis!!
en dan ga ik me dus niet helemaal aankleden he, dan stap ik na het ontbijt gewoon in mn pyama, en ga ik achter de pc hangen, of een flimpje kijken ofzo..
maar als er dan visite komt, dan zie ik er toch nog 'stijlvol' uit.. voor zover dat kan in een pyama-pak
ik had ooit een kimono, maar dat vind ik dan weer.. vrouwelijk dus die heb ik weg gegevenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar heb ik tijdens vakantie in Vietnam dus een zijden zwarte kimono voor laten maken met een enorme draak achterop de rug
Niks menselijks is mij vreemdquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik had ooit een kimono, maar dat vind ik dan weer.. vrouwelijk dus die heb ik weg gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |