oh jij vind een agressieve look, stoer....quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lol, dat is nog van zn auto ongeluken dat stoere is juist leuk.
m'n Amsterdam Dance Event report. Mocht gister de hele dag bij MTV met een editor een filmpje maken incl eigen voiceover en zelf muziek er onderzetten enzoquote:
2 zelfs, geloof ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:19 schreef mike_hunt het volgende:
Hier op tv lopen ze een seizoen achter?
Ik ook. Als ik nog niet weg ben dan..quote:
Yup..quote:
Ze hebben mij iets teveel kleding aanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:43 schreef Weemz het volgende:
Iets voor de meest recente leden?
Kalender 2009
Aangezien ie maar heel kort is gewoon bij mij kletsen en wat drinken en evt kusjes gevenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:48 schreef Cairon het volgende:
wat ga je eigenlijk doen op je date vanavond Ang3l?
je wilt er meer geld uitslepen, Alexis?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:48 schreef Ang3l het volgende:
Zojuist rechtsbijstand gebeld.
The bitch is back. *ijsjurk aantrek*
volgens mij ben jij meer geschikt voor een exemplaar van Dieu des Stadequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze hebben mij iets teveel kleding aan
je neemt hem niet mee aan je arm binnen bij Effenaar ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien ie maar heel kort is gewoon bij mij kletsen en wat drinken en evt kusjes geven
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij ben jij meer geschikt voor een exemplaar van Dieu des Stade
Het gaat me niet om geld. Ik ga niets inleveren qua salaris, dus dara hoef ik 't niet voor te doen. het gata me om een paar principes en naaistreken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je wilt er meer geld uitslepen, Alexis?
Hij moet morgen vroeg werken. En ja, mijn 2 dragers komen ook vanavondquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je neemt hem niet mee aan je arm binnen bij Effenaar ?
en is het alweer geregeld dat jij vannacht op elegante wijze weer op de begane grond terecht komt ?
Gooi niet je eigen glazen in. Straks proberen ze je eruit te werken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat me niet om geld. Ik ga niets inleveren qua salaris, dus dara hoef ik 't niet voor te doen. het gata me om een paar principes en naaistreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |