Bedoel je Suddenly Susan? daar zat ze ook inquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
zij doet ook zon show met zon andere beroemde dame..
GE-WEL-DIG!
Vandaag niet, ik moest naar de tandarts en toen zijn we meteen doorgereden naar de mall enzo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen, hoest met de training? Elke dag toch?
Wat vond je van haar show I'm not Nicole Kidman?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bedoel je Suddenly Susan? daar zat ze ook in![]()
Nu heeft ze al een paar jaar een real life show 'My life on the d-list' en ik ben helaas door alle afleveringen heenHeb een stuk of 40 gezien binnen een maand
zie je wel? Ik vraag niet altijd naar de bekende wegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vandaag niet, ik moest naar de tandarts en toen zijn we meteen doorgereden naar de mall enzo.
Mja. Dit was een outlet mall, dus merkkleding (vooral) voor minder geld. Maar ik geil niet op merkjes en de Levi's outlet had geen broeken in mijn maat dus we gingen met lege handen naar huis.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zie je wel? Ik vraag niet altijd naar de bekende weg![]()
Ik vind Mall geweldig concept, je kan daar écht van alles halen en ik bulk
ja, klopt. Vond dat ook naar. Maar wel een vette seriequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:42 schreef wonderer het volgende:
Bleh. In de Sopranos werd er net een homo doodgeslagenIk snap wel dat het zeg maar in die cultuur past, maar het is wel kut.
Uh, ja? Nou ja, niet geheel waar. Er zijn ook goede banen waar je qua IQ niet slim voor hoeft te zijn maar waar je talent voor moet hebben. Talent en IQ mag beloond worden. Dus ja. Wat is anders de motivatie om te gaan studeren als je met een flinke opleiding niet meer verdient???!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh dat is het, alleen slimme mensen verdienen een (goede) baan
luister je ook recentere muziek?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:49 schreef Xiance het volgende:
nee, momenteel niet..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
luister je ook recentere muziek?
je hebt em eindelijk gescoord?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:04 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Douchen, opdrogen, mooi maken voor Rein
hoe lang duren die momenten bij jou?quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe lang duren die momenten bij jou?
Gescoord? Hij komt gewoon weer eens langsquote:
Die heb ik nog niet gezien, is die ook zo leuk?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat vond je van haar show I'm not Nicole Kidman?
Ze is toch weer bezig met een comeback album? Hopelijk haalt ze de hoge noten weer, want jarenlang in de vim hangen deed haar geen goed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:14 schreef Xiance het volgende:
ohhhhhhhhhhh
ik zit weer eens whitney te youtuben.. zooo zonde
zo een mooie vrouw en wat een stem!
dat iemand zo geweldig zo diep valt..
ik moet echt maar gaan slapen
Zo vroeg?!?!quote:
Give her one moment in time,quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze is toch weer bezig met een comeback album? Hopelijk haalt ze de hoge noten weer, want jarenlang in de vim hangen deed haar geen goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |