Whahaha ja klopt. Ok ik ga je testen op je geheugenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Weet ik, i think, Niet dat ik weer op mijn flikker krijg dat ik weer niets onthoudt![]()
Want jij had toch je rijles van de week? haha xie je wel? i remember
strikvraag! niemand (geloof ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whahaha ja klopt. Ok ik ga je testen op je geheugen![]()
Wie had besides myself ook rijles deze week?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik weet het, ik weet het!!!
Tuurlijk weet jij het. Jij hebt een obsessie voor die kidquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ooooooo, meeetster, ik weet het,
*vinger hoog in de lucht steekt*
*lamme arm krijgt*
meester ik weet het
Mr. B.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik weet het, ik weet het!!!
Tja, de topic beter lezen!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
strikvraag! niemand (geloof ik)
NIETUS!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tuurlijk weet jij het. Jij hebt een obsessie voor die kid
![]()
echt welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:15 schreef mike_hunt het volgende:
O haah xie het! what a dumb bitch ben ik!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
echt wel![]()
Oh trouwens, ik heb een nieuwe icoon sinds kort:
Kathy Griffin![]()
![]()
Hilarisch die vrouw.
Dit is toch geweldig?![]()
zij doet ook zon show met zon andere beroemde dame..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
echt wel![]()
Oh trouwens, ik heb een nieuwe icoon sinds kort:
Kathy Griffin![]()
![]()
Hilarisch die vrouw.
Dit is toch geweldig?![]()
wat voor boek is het?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:17 schreef Xiance het volgende:
ik duik zo onder de douche, steek wat kaarsjes aan, en ga lekker op bed liggen met een boek
Ik heb een drukke week achter de rug dus alleen wat drinken met Adam en Pedro en vroeg naar bed hoop ikquote:
Vast het mijn *hoopt*quote:
Het glazen hartquote:
He jongen, hoest met de training? Elke dag toch?quote:
De impact van de crisis zal volgens Somavia globaal zijn en de meest getroffen sectoren zouden die van de bouw, financiën, diensten en toerisme zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ehhhh, ik stelde je een oprechte vraag..
ga je dan nog vriendschappelijk met je ex om? en is het geen torture voor je elke keer dat je bij hem bent? Of probeer je hem nog om te praten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
Het glazen hart
over een koppel waarvan de vrouw overlijd, en de man dan alleen verder moet, weer liefde vind, dan bang wordt, waarop zn nieuwe vriendin opzoek gaat, uiteindelijk weer bij elkaar komen, trouwen, kinderen krijgen, en happy ending..
En dan bedenk ik me..
heel veel vrienden om mij heen zijn tijdelijk uit elkaar geweest, zijn weer bij elkaar., heel gelukkig..
en ik heb dat niet.. morgen ben ik bij mn ex, en ik heb nog gevoelens voor m, maar hij niet voor mij..
hoe kan dat toch? waarom hebben anderen dat wel altijd, en ik niet?
zo lelijk ben ik toch ook weer niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |