oh dat is het, alleen slimme mensen verdienen een (goede) baanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:10 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Voor welk opleidingsniveau geldt dit?
dan help ik je vast, ik nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:23 schreef mike_hunt het volgende:
Gaat dit weer over wie het meeste geld heeft?
O god ja, heb ik gelezen....vond het nog knap. Dat was toch met die hele waslijst? truitjes, shirtjes and stuff? hahahquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
dan help ik je vast, ik niet
Nee, het ging over het feit dat ik 'maar' 381 euro uitgegeven had voor mn kleding
Dat vonden de dames nogal weinig
vandaar mijn vorrige post..
We waren gewoon verbaasd, voor 381 euro heb ik hooguit 1 paar schoenen, 1 broek en een shirt. Dat is alles vind het knap als je dat alles kan vinden voor dat geld en het nog leuk vindt ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
dan help ik je vast, ik niet
Nee, het ging over het feit dat ik 'maar' 381 euro uitgegeven had voor mn kleding
Dat vonden de dames nogal weinig
vandaar mijn vorrige post..
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh dat is het, alleen slimme mensen verdienen een (goede) baan
DAAR verbaas ik me dan weer over hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
We waren gewoon verbaasd, voor 381 euro heb ik hooguit 1 paar schoenen, 1 broek en een shirt. Dat is alles vind het knap als je dat alles kan vinden voor dat geld en het nog leuk vindt ook
Wat ben je toch een modepopje he!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
We waren gewoon verbaasd, voor 381 euro heb ik hooguit 1 paar schoenen, 1 broek en een shirt. Dat is alles vind het knap als je dat alles kan vinden voor dat geld en het nog leuk vindt ook
Nee, dat zie je verkeerd. Alleen leuke mensen verdienen een goede baan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ehhhh, ik stelde je een oprechte vraag.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:35 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Alleen leuke mensen verdienen een goede baan.
Mijn schoenen ook, maar dat komt omdat ik ze niet vaak draag, volgens R heb ik meer schoenen dan Immelda Marcusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
DAAR verbaas ik me dan weer over he
schoenen kosten bij mij hooguit 50 euro, gaan meestal wel een á twee jaar mee,
en zijn nog stijlvol verandwoord ook
en dat heb je nu pas doorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:34 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Wat ben je toch een modepopje he!.
ik heb iets meer dan 20 paar schoenenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijn schoenen ook, maar dat komt omdat ik ze niet vaak draag, volgens R heb ik meer schoenen dan Immelda Marcusen ze zijn allemal stijlvol hoor
Ik zou het niet weten. Ik heb schoenen en kleding hier, In mijn huis in Lisboa, in R zijn huis, in mijn familiehuis en in het huis in Brasilquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb iets meer dan 20 paar schoenen
als een varken op de slachtbankquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat ben je besodemieterd, ga je mond spoelen
God, je hebt nog meer huizen dan ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik heb schoenen en kleding hier, In mijn huis in Lisboa, in R zijn huis, in mijn familiehuis en in het huis in Brasil
luxequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik heb schoenen en kleding hier, In mijn huis in Lisboa, in R zijn huis, in mijn familiehuis en in het huis in Brasil
nou nou, agressief klinkt zo kil. Doe mij maar hip/stoere lookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh jij vind een agressieve look, stoer....
tja zo ken ik er nog meer.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
God, je hebt nog meer huizen dan ik
Weet ik, i think, Niet dat ik weer op mijn flikker krijg dat ik weer niets onthoudtquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:56 schreef MisterO het volgende:
He's the rich kid. Das al meerdere keren besproken hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |